Bohužel ano, i když většina z nich nebyla až zas tak vážná.
- 3x se za posledních 10 let musel měnit totálně zrezivělý výfuk. - výměna čepů - výměna zpuchřelých hadiček v motor. prostoru - 2x poruchy elektriky (poblázněná palubní deska) a 1x tachometr (zasekávající se ručička tachometru) - problémy se systémem úhlového sklonu předních světel - unikající kapaliny - pod podvozkem se vždycky najde loužička několika mastných kapek (typicky problém starších škodovek) - motor se v městském provozu přehřívá (typický problém starších škodovek) - špatná bezpečnostní ochrana (chybějící výztuhy ve dvěřích atd.)
Na automobilu se projevuje nekvalitní antikorozní ochrana. Vozy z roku 1990 opravdu silně reznou. Pouze kvalitním vystříkáním dutin a údržbou (+ garážování) lze auto alespoň trochu ochránit před korozí.
Kladné stránky vozu:
+ dobrý a poměrně výkonný motor u modelu 136L + poměrně přesné řízení + cena vozu a náhradních dílů
Hodnocení a zkušenosti s autem
Ve své době určitě dobrý rodinný vůz pro české poměry za rozumné peníze. Dnes nevyhovující téměř ve všech ohledech.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Favorit