Rok výroby:1989Typ motoru:781.136Stav km při koupi:80 000 kmStav km nyní:100 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 měsícůPalivo:LPG (plyn)Průměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:23. 4. 2013
Výměny: - 2 x Motor - 2 x Čepy - Ramena - Silentbloky - Poloosy - 2 x Termostat - Chladič - Čidlo sahary - 2 x Rozdělovač - Přední tlumiče - 2 x Budíky (zaseklý tachometr) - 2 x Žárovky v budíkách - Pojistková skříňka - Výfuk - Spojka - Poloosy, čepy opět na výměnu po cca 15.000 km (přitom zakoupeny údajně kvalitní německé komponenty - žádná čína.)
Opravy: - Čištění karburátoru - Seřízení geometrie - Seřízení ventilů - Prasklá benzínová hadička, benzín tekl do motoru, při delší jízdě by zřejmě mohl nastat požár
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je neuvěřitelné jak během tak krátké doby může mít nějaké auto tolik závad, auto které stálo 15.000 Kč přišlo už na 37.000 Kč !!! opravdu neuvěřitelné, nějak to přežít, dojezdit a již nikdy více !!! Strejda vlastní již 8 let Toyotu Corollu, zakoupenou ojetou s cca 50.000 km, nyní má najeto 160.000 km, měnil pouze brzdy (jezdí ostře) nic víc.
Už se těším na příští auto - Toyotu Corollu - jiné už nikdy nechci, nejvíce mě štve, že bych za ty peníze co jsem už narval do tý pitomý škodovky mněl slušnou ojetou Corollu.
Nejraději bych si koupil Corollu hned, ale favorita bych víc jak za 15.000 Kč neprodal, co jsem dotoho narval peněz při prodeji nikoho nezajímá (!!! FAVORIT JE OPRAVDU JEDNA VELKÁ KASA NA PENÍZE!!!) Koho baví neustále ležet pod autem, shánět díly a dělat nesmyslné investice které se neustále opakují, ať si toto auto koupí, bude určitě zcela spokojen. (Díly už nejsou zrovna také nejlevnější a ten počet, práce... prostě už NIKDY !!!).
Dobry den mam formana rv 1990 technickou mam do roku 2020 tak ze ho muzu dat pak na veteranske papiry jsem sice automechnik tak ze jsi vse opravim sam i jiz pouzite nahradni dily dodavam ze je jeste kaburacni a ten jsi dokazu seridit take sam samozrejme ze ten automaticky sytic jsem hned vyhodil a jezdim za 7 litru etanolu mam najeto 1800OO jine auto bych nechtel
25.11.2018 | 18:25:48 | Vladimir habasko
| 194.228.76.*Reagovat
RomanB
Vítejte v klubu řidičů doživotně traumatizovaných zážitkem s předpotopními Škodovkami. Vaše rozpoložení zcela chápu, měl jsem Favoše z roku 1991 a byť měl na tachometru "pouhých" 56tkm, tak se choval jak "normální" auto s nájezdem 300tkm a stářím 30 let. Špatné vzpomínky, nejen na Favorita, ale na všechny Škodovky staré éry (v podstatě do vstupu Škodovky do koncernu VW). První "použitelná" Škodovka byla podle mne bohužel až Fabie. Do té doby majitel vozu trávil více času pod autem, než v něm. Každý inteligentní řidič starší generace vám potvrdí, že Škodovky nebylo možné považovat za "normální" vozy. Bez dostatečné zásoby náhradních dílů se nikam dál nevyjíždělo.
29.04.2013 | 09:01:32 | Roman B.
| 192.168.1.*Reagovat
RE: RomanB
Poslední karburátoroví Favoriti (r.93) patří k tomu nejlepšímu, co kdy ve Škodovce vyrobili. Felicie hnily rychlostí světla. První Fabie taky hnily. Druhá řada měla k hovnu motory. Slušná byla až Fabie od r. 2009. Trojková Fabie už je zase horší. Kdo má posledního Fanouše, má doma poklad. Nezničitelný motor a pokud se trošku dbá na prevenci koroze, auto na třicet let.
Treba dávať pozor na to, čo kupujete. Napríklad ja by som nikdy auto nekúpila bez nejakého kamaráta automechanika, čo sa tomu rozumie a povie, v akom stave auto v skutočnosti je. Mali sme Favorit 1989- super spomienky. Hnilo to ako besné, nedalo sa na to urobiť ani STK nakoniec. V podbehoch narvané 2 PUR- peny a kasta "polepená" sieťkou a lepidlom, zamaľovaná čiernými pásmi. Svoju dušu vypustil, keď sa stretol v záveji so snehom.........:-D. Jediné, čo na ňom spoľahlivo fungovalo bolo: motor- stačilo doliať benzín a olej, brzdy a sem- tam aj svetlá- hlavne tým v zadu sa svietiť nechcelo :-D. Teraz máme Favorit 1993 a komfort je lepší. Je to také rodinné výučbové vozidlo. Jazdiť sa na ňom naučila moja mama, 2 budúce mamine švagriné, ja a aj môj brat. Napriek tomu s ním nie sú veľké problémy. Recenzia Favorit 1993 je hneď pod tou vašou.
24.04.2013 | 06:11:34 | Ivana
| 195.168.112.*Reagovat
Tak ono si pořídit model před rokem 1990 nebyla totiž moc velká výhra i u zánovního auta. Až model po modernizaci se těch spousty chyb zbavil.Vím jak u modelu z roku 1988 zatékala voda do zadních světel,za jízdy vrzala otevřená okýnka protože tam byla moc velká vůle,tak tam okno lítalo ze strany na stranu.Neustálé potíže s osvětlením SPZ a světly na pátých dveřích a celkově zpracování interiéru nebylo nic moc. Občas se někde uvolnil šroub vrzal plast apod. A tímto trpělo celkem dost prvních Favoritů a až modely kolem roku 1993 se těchto drobných i když zásadních nedostatků zbavilo.
Ojetý Favorit, či Felicie je skoro vždy sázka do loterie. Tyhle ročníky by už měli dávno odpočívat na vrakovišti. Každý je nadšen z toho, jak jsou díly levné a dostupné, jenom vám už nikdo neřekne, že jich je potřeba tolik. Výhoda levných dílů je pak ta tam. Při případném prodeji investici do oprav nikdo neocení. Cenu lze zvednout jen natankováním nádrže do plna :-(. Vrážet do toho peníze může jen šílenec, ale na to už jsi přišel sám.
Naprosto s Vámi souhlasím!má to být etalon levného provozu, možná tak pro automechaniky co objíždí burzy a ty díly neustále shání!Do favorita bych nikdy nešel.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Favorit
Forman 136L
Dobry den mam formana rv 1990 technickou mam do roku 2020 tak ze ho muzu dat pak na veteranske papiry jsem sice automechnik tak ze jsi vse opravim sam i jiz pouzite nahradni dily dodavam ze je jeste kaburacni a ten jsi dokazu seridit take sam samozrejme ze ten automaticky sytic jsem hned vyhodil a jezdim za 7 litru etanolu mam najeto 1800OO jine auto bych nechtel
25.11.2018 | 18:25:48 | Vladimir habasko | 194.228.76.* Reagovat
RomanB
Vítejte v klubu řidičů doživotně traumatizovaných zážitkem s předpotopními Škodovkami. Vaše rozpoložení zcela chápu, měl jsem Favoše z roku 1991 a byť měl na tachometru "pouhých" 56tkm, tak se choval jak "normální" auto s nájezdem 300tkm a stářím 30 let. Špatné vzpomínky, nejen na Favorita, ale na všechny Škodovky staré éry (v podstatě do vstupu Škodovky do koncernu VW). První "použitelná" Škodovka byla podle mne bohužel až Fabie. Do té doby majitel vozu trávil více času pod autem, než v něm. Každý inteligentní řidič starší generace vám potvrdí, že Škodovky nebylo možné považovat za "normální" vozy. Bez dostatečné zásoby náhradních dílů se nikam dál nevyjíždělo.
29.04.2013 | 09:01:32 | Roman B. | 192.168.1.* Reagovat
RE: RomanB
Poslední karburátoroví Favoriti (r.93) patří k tomu nejlepšímu, co kdy ve Škodovce vyrobili. Felicie hnily rychlostí světla. První Fabie taky hnily. Druhá řada měla k hovnu motory. Slušná byla až Fabie od r. 2009. Trojková Fabie už je zase horší. Kdo má posledního Fanouše, má doma poklad. Nezničitelný motor a pokud se trošku dbá na prevenci koroze, auto na třicet let.
09.01.2017 | 22:45:42 | | 77.242.93.* Reagovat
Treba dávať pozor na to, čo kupujete. Napríklad ja by som nikdy auto nekúpila bez nejakého kamaráta automechanika, čo sa tomu rozumie a povie, v akom stave auto v skutočnosti je. Mali sme Favorit 1989- super spomienky. Hnilo to ako besné, nedalo sa na to urobiť ani STK nakoniec. V podbehoch narvané 2 PUR- peny a kasta "polepená" sieťkou a lepidlom, zamaľovaná čiernými pásmi. Svoju dušu vypustil, keď sa stretol v záveji so snehom.........:-D. Jediné, čo na ňom spoľahlivo fungovalo bolo: motor- stačilo doliať benzín a olej, brzdy a sem- tam aj svetlá- hlavne tým v zadu sa svietiť nechcelo :-D.
Teraz máme Favorit 1993 a komfort je lepší. Je to také rodinné výučbové vozidlo. Jazdiť sa na ňom naučila moja mama, 2 budúce mamine švagriné, ja a aj môj brat. Napriek tomu s ním nie sú veľké problémy. Recenzia Favorit 1993 je hneď pod tou vašou.
24.04.2013 | 06:11:34 | Ivana | 195.168.112.* Reagovat
Tak ono si pořídit model před rokem 1990 nebyla totiž moc velká výhra i u zánovního auta.
Až model po modernizaci se těch spousty chyb zbavil.Vím jak u modelu z roku 1988 zatékala voda do zadních světel,za jízdy vrzala otevřená okýnka protože tam byla moc velká vůle,tak tam okno lítalo ze strany na stranu.Neustálé potíže s osvětlením SPZ a světly na pátých dveřích a celkově zpracování interiéru nebylo nic moc.
Občas se někde uvolnil šroub vrzal plast apod.
A tímto trpělo celkem dost prvních Favoritů a až modely kolem roku 1993 se těchto drobných i když zásadních nedostatků zbavilo.
23.04.2013 | 14:57:48 | | 62.245.124.* Reagovat
To chce pevné nervy a dost peněz.
Ojetý Favorit, či Felicie je skoro vždy sázka do loterie. Tyhle ročníky by už měli dávno odpočívat na vrakovišti. Každý je nadšen z toho, jak jsou díly levné a dostupné, jenom vám už nikdo neřekne, že jich je potřeba tolik. Výhoda levných dílů je pak ta tam. Při případném prodeji investici do oprav nikdo neocení. Cenu lze zvednout jen natankováním nádrže do plna :-(. Vrážet do toho peníze může jen šílenec, ale na to už jsi přišel sám.
23.04.2013 | 13:45:11 | Kolemjdoucí. | 188.175.53.* Reagovat
RE: To chce pevné nervy a dost peněz.
Naprosto s Vámi souhlasím!má to být etalon levného provozu, možná tak pro automechaniky co objíždí burzy a ty díly neustále shání!Do favorita bych nikdy nešel.
29.04.2013 | 10:51:49 | Novák | 90.183.226.* Reagovat