Rok výroby:1988Typ motoru:1300Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:270 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?16 letPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:21. 6. 2005
Najväčšie problémy má Favorit s elektrikou. Panel je nevhodne umiestnený, je vystavený otrasom a dochádza k popraskaniu vodivej vrstvy. Časté sú problémy so svetlami.
Guľové čapy sa opotrebúvali skoro každých 30 000 až 40 000 km. Je ale pravda že som jazdieval na nekvalitných vozovkách.
Generálka motora bola vykonaná po 250 000 Km . Motor bol spoľahlivý, okrem tečenia oleja.
Časté problémy sú s dverami. Ich mechanizmus je totálne nespoľahlivý, tiahla sú z poddimenzované a často sa ohýnajú (otváranie dverí, zaisťovanie a odisťovanie)
Výhoda je že mnoho porúch si dokáže bežný motorista odstrániť sám.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Za tie peniaze a tú dobu je to docela slušné auto. Samozrejme že v dnešnej dobe už nespĺňa požadovaný štandart. Je vhodné pre nenáročného vodiča a na malé trasy.
Favorita z roku 88 jsem mel taky, uz bych ho nebral, hrozne me rozcilovalo prave to blbnuti elektriky v panelu , mimo jine veci. Dokonce nevim cim to,ale casto praskali zarovky ve svetlech. Nenarocny ridic jsem taky ale ze bych zrovna chtel jezdit s favoritem to uz fakt ne.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Favorit
...
Favorita z roku 88 jsem mel taky, uz bych ho nebral, hrozne me rozcilovalo prave to blbnuti elektriky v panelu , mimo jine veci. Dokonce nevim cim to,ale casto praskali zarovky ve svetlech.
Nenarocny ridic jsem taky ale ze bych zrovna chtel jezdit s favoritem to uz fakt ne.
05.08.2005 | 13:43:31 | majitel Nissana Reagovat