Rok výroby:1988Typ motoru:1289Stav km při koupi:80 000 kmStav km nyní:140 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:3. 8. 2005
Motor + Elektro: 2x výměna rozdělovače (1x zničené spojení vačka z motoru na rozdělovač - protáčel se, nejprve to nešlo poznat (viz výše), 1x zničená cívka v rozdělovači)
Elektro: dělá si co chce, rozsvěcují se kontrolky náhodně, některé spotřebiče přestávají po nějaké době fungovat
PHM rozvod: zcela neidentifikovatelná závada s rozvodem benzínu do karburátoru (mezi pumpou a karburátorem) - žádný mechanik to neuměl vysvětlit - auto náhodně přestalo táhnout a nakonec jet, pokud není zcela zaškrcená hadička odvádějící přebytečný benzín zpět do nadrže při přesycení vyrovnávací nádobky (!!!)
Převodovka: upadla tyč řazení (asi uhnily šrouby)
Karosérie: Favorit miluje korozi - bez ní nedokáže žít a když ji jednou získá, tak se s ní rozmnožuje jako australští králíci
Hodnocení a zkušenosti s autem
FAVORIT je asi těžké srovnávat s dnešními automobily. Přesto mám zkušenost se stejně starým Citroenem AX, který měl dokonce najeto mnohem více a musím říct, že z této zkušenosti říkám: "Škodovka never more!" I když se mi třeba líbí Octavia, tak už jen protože jde o škodovku bych si to rozmyslel. Všichni říkali, že na Favorita bude mnohem větší dostupnost levných dílů, ale ten rozdíl tak velký není a když to srovnám s počtem poruch je celkový výsledek pro FAVORITa negativní. Zcela nespolehlivé auto - nemůžete.
Na druhou stranou je FAVORIT mnohem prostornější, relativně silný na svou hmotnost.
Favorit nikdy ! I kdyby mel 545 tisic zlepseni...NIKDY !!! Jedine kdyby nebila jina moznost.Favo je asi jedno z poslednich aut nad kterymi bych se zamyslel pri koupe.
Mam tez favorita z roku 88 a opravdu ty prvni kousky nebyly prilis vydarene, nicmene uz jsem toho na nem vymenil tolik, ze uz je z roku 88 snad jen kastle :) Jenom k tomu benzinu jsem chtel rict, ze se mi stavalo neco podobneho a problem byl v tom, ze vicko nadrze az prilis dobre tesnilo a vznikl tam podtlak, ktery uz starsi unavena benzinova pumpa nedokaze prekonat.. resil jsem to tak, ze jsem do vnirni strany vicka nadrze vyvrtal diru pro lepsi prisun vzduchu :) .... btw tu pumpu jsem stejne musel vymenit za par mesicu .. :)
Važená paní Hano Mrkvičková :o). No jo, jenže vrazit do auta, jehož reálná hodnota je i v dobrém stavu (u tohoto typu v dnešní době) 15 tis. za 3 roky 45 tis. to se mi zdá docela dobrá péče :o) Až nadstandardní :o))
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Favorit
Co mě zaujalo je prasklá hlava válců. Já jsem myslel, že u fáva to snad ani nejde, majitel tomu musel za studena hodně drsně dávat.
14.07.2009 | 20:32:13 | Monty Reagovat
OOOPS ja jsem ale vul.Melo byt "nebyla" a ne "nebila" omlouvam se.
14.04.2009 | 08:46:11 | jamieson Reagovat
to 29. srpna 2006 | 11:33 | Anonym
Favorit nikdy ! I kdyby mel 545 tisic zlepseni...NIKDY !!! Jedine kdyby nebila jina moznost.Favo je asi jedno z poslednich aut nad kterymi bych se zamyslel pri koupe.
08.03.2009 | 18:32:26 | jamieson Reagovat
to Golfis
Tak,tak :DD
08.03.2009 | 18:29:49 | jamieson Reagovat
favo_88
Mam tez favorita z roku 88 a opravdu ty prvni kousky nebyly prilis vydarene, nicmene uz jsem toho na nem vymenil tolik, ze uz je z roku 88 snad jen kastle :)
Jenom k tomu benzinu jsem chtel rict, ze se mi stavalo neco podobneho a problem byl v tom, ze vicko nadrze az prilis dobre tesnilo a vznikl tam podtlak, ktery uz starsi unavena benzinova pumpa nedokaze prekonat.. resil jsem to tak, ze jsem do vnirni strany vicka nadrze vyvrtal diru pro lepsi prisun vzduchu :) .... btw tu pumpu jsem stejne musel vymenit za par mesicu .. :)
16.04.2007 | 09:08:05 | lord__Z Reagovat
Favorit až v roce 1993 po 545 zlepšeních
29.08.2006 | 11:33:15 | Reagovat
logins - presne tak! radsej poslednu skodu s motorom vzadu, ako prveho favorita a radsej posledneho favorita, ako prvu feldu.
06.10.2005 | 18:50:23 | Rasto Reagovat
pan Golfis zase vtipkuje....1988 - rok, kdy zacinala vyroba, par, asi 250 kusu z prvovyroby je opravdu spatnych, chce brat rok 1989 a novejsi.
29.08.2005 | 21:27:49 | logins Reagovat
Dobrá péče
Važená paní Hano Mrkvičková :o). No jo, jenže vrazit do auta, jehož reálná hodnota je i v dobrém stavu (u tohoto typu v dnešní době) 15 tis. za 3 roky 45 tis. to se mi zdá docela dobrá péče :o) Až nadstandardní :o))
05.08.2005 | 12:52:03 | Reagovat
Ten motor je silný jenom relativně!!!
04.08.2005 | 18:15:55 | Golfis Reagovat
Jaký si to uděláš takový to máš
Mnoho lidí nemá s favoritem problém --- většinou o něj totiž taky nějak pečují, že
03.08.2005 | 20:10:09 | Pan Mrkvička Reagovat