Rok výroby:1989Typ motoru:1.3 karbecStav km při koupi:130 000 kmStav km nyní:170 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7,8 l/100 kmVloženo:23. 12. 2006
přední blatníky, zadní lemy, prahy, svaření podlahy, komplet nerezový výfuk - sportovní koncový díl, repasování řízení, zadní tlumyče, těsnění pod hlavou, snížení hlavy o 0,5mm - velké poníčení, repasování elektriky, cívečka v rozdělovači, zadní ložiska.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to auto pro lidi co mají dost času na opravy. Náhradní díly jsou téměř zadarmo. Motor šlapal jako hodinky, hodně dělá kvalitní olej a palivo, v zimě (-20°C) startoval líp jak v létě! Nastartoval vždy napoprvé, startoval jsem tak vteřinu až dvě, v lětě tak pět vteřin.
Jezdil jsem do práce v pěti lidech Třebíč - Jihlava (smej kopec prudkej a zatáčka) a dokopců jsem jezdil 100km/h!!! Nebyl problém s předjížděním, nato že měl jen papírově 46kW, na sněhu je hodně stabilní. Motor byl dost slyšet, mě to nijak nevadilo.
Je to auto pro mladý a šikovný kluky co mají dost času a trpělivosti na opravy. Je to super auto na tunění a blbnutí na sněhu, auto jsem už prodal, ale musel jsem o něm napsat. Za ty prachy super auto na zimu.
Po prvé co slyším že Favorit je auto na sníh a na led.Kamoš v zimě tak tak vyjel s parkoviště ,a to měl zimní nový zimní pneumatiky.A navíc na 13 palcových kolech to zrovna do zimy moc není ,vím sám.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Favorit
Po prvé co slyším že Favorit je auto na sníh a na led.Kamoš v zimě tak tak vyjel s parkoviště ,a to měl zimní nový zimní pneumatiky.A navíc na 13 palcových kolech to zrovna do zimy moc není ,vím sám.
08.08.2011 | 13:26:19 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat