Recenze Škoda Favorit 135
“levné a obyčejné, žádný velký přepich”

Autor recenze: Jirka (26 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1992 Typ motoru:1300 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:0 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 5 měsíců Průměrná spotřeba: 6-7 l/100 km Vloženo: 23. 1. 2009

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.6

Spolehlivost

6
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

4
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: např. Opel Astra

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Elektronika-vozidlo nestartovalo a motor zhasínal-opraveno za 250.-Kč, jinak jsem koupil vůz ve velmi solidním stavu, nové obutí, baterie, solidní lak, nový zadní díl výfuku, zadní brzdové válce a mnoho jiných dílů. Dovoluji si konstatovat, že takovýchto vozidel vidíme na našich silnicích již málo. Ve velmi nízkých teplotách špatně startuje.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Tento vůz jsem koupil za účelem jízdy do práce a v zásadě jako náhradní. Vlastním ještě Opel Astra G, a o ten se se svou drahou polovičkou neustále přetahujeme, neboť ho potřebujeme zpravidla oba současně pro jízdu jiným směrem. Srovnávat nemá smysl, nemůžeme srovnávat nesrovnatelné, že... Ovšem předem podotýkám, že hledáte-li finančně nenáročný dopravní prostředek, který koupíte, obujete, solidně opravíte za několik málo korun, a nemá vysokou spotřebu, v zásadě to není až tak špatné. Samozřejmě pokud je vše v dobrém technickém stavu a vozidlo není zkorodované apod. Připravte se, že pro udržení Favorita v únosném, technickém stavu, budete muset občas přiložit vlastní ruce k dílu, boj s postupnou korozí nemůžete vyhrát. Pro člověka, který nepodléhá módním trendům a hledá nenáročné vozidla říkám - proč ne, za předpokladů dodržení výše uvedeného.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Favorit

Vložit komentář

Jirka

Jinak máš pravdu, že žádný velký PŘEPICH tam neuděláš, na to je dost málo místa .

30.01.2009 | 20:10:11 | Itall Reagovat

Jirka, Kája

Jo, Octavia byla rok 96. Kájo, tak jedině vzít si spodky, nebo koupit Žigula, ten topí výborně .

30.01.2009 | 20:06:32 | Itall Reagovat

Okna atd.

Přátelé, je tomu skutečně tak, u Fáčka pustíte vyhřívání a stane se, že Vám normálně bouchne sklo v mrazu, je to šlupka, myslíte si, že někdo ve vozidle vystřelil-opravdu Souhlas...

29.01.2009 | 21:45:47 | Jirka Reagovat

Tak to je asi nekvalitní sklo, u Fáčka jsem to zatím neslyšel, ale u Felicie a Octavie I ano. Ale ne po zapnutí vyhřívání, ale v létě, když auto stálo (třeba i přes noc).

28.01.2009 | 20:19:34 | Itall Reagovat

To jsou věci, podvou deci... to si musím dávat pozor. Rána to bude, je to kalený sklo a to když praskne, rána jak z pistole a střípky po autě ještě roky...všude.

28.01.2009 | 19:53:35 | Kája Reagovat

Je to tak

Je to tak,už jsem par zadnich oken měnil,po pravě onom zapnuti vyhřivani a ne jenom na favoritu,osobně jsem byl svědkem,když nam bouchlo u Kadettu,byla to takova rana,že jsem na chvily neslyšel.(nevim co je tam špatně,asi tam vznikne nějake pnuti a okno to prostě nevydrži..) Jinak Fačko,jako pracovni auto super,nikdy mě nezklamal,mam 94vstřik,akrat ta nekonečna koroze

28.01.2009 | 19:41:49 |  Reagovat

Topení

Jenže my ho měli tenkrát nového, a ten druhý byl trochu starší. Netopil ani jeden. První byl 136, druhý 135. Bouchlé okno od vyhřívání jsem nikdy neviděl. Tam je teplota lidské ruky. Jó, zaplej naftovej bufík naplno na přední sklo Tatry dokáže prasknout sklo. Ale odporový drátek těžko...

28.01.2009 | 19:17:28 | Kája Reagovat

Pokud Fáčko špatně topí, bude asi vadný termostat. Nezavírá, pak se motor nezahřeje a netopí. Je to běžná závada u starších kousků, což jsou dneska všechny .

28.01.2009 | 18:15:41 | Itall Reagovat

S tim topením

Tak to je nějaké zvláštní, tenhle můj Favorit topí solidně již od druhé rychlosti, nemám s tím problémy. Spíše se obávám pustit např. rozrhřívání zadního skla ve velkých mrazech, protože tyto okna velmi rádi bouchají, několikrát jsem toho byl svědkem ve svém okolí. čau Jirka

28.01.2009 | 18:08:37 | Jirka Reagovat

Topení

Měli jsme v rodině dva favority, a oba hrozně špatně topili. Nejen v mraze, kdy nebylo možno vůz vytopit, ale i na podzim když pršelo, stále se mlžilo čelní sklo. Ventilace topení vůbec nepomáhala, jeli jsme 40 km a odnesl jsem to nachlazením. Vůbec jsme se nezahřáli. Felda už topila mnohem líp a rychleji.

27.01.2009 | 07:06:24 | Kája Reagovat

Ferda

Ve všem celkem souhlasím, jenom s tím startováním bych něco udělal. Mám sedmiletou baterku a i letos v těch mrazech startuje na drc, to mám karbec. Stříkajda mi startovala ještě líp .

27.01.2009 | 07:01:37 |  Reagovat