Rok výroby:1992Typ motoru:1300Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 měsícůPrůměrná spotřeba:6-7 l/100 kmVloženo:23. 1. 2009
Elektronika-vozidlo nestartovalo a motor zhasínal-opraveno za 250.-Kč, jinak jsem koupil vůz ve velmi solidním stavu, nové obutí, baterie, solidní lak, nový zadní díl výfuku, zadní brzdové válce a mnoho jiných dílů. Dovoluji si konstatovat, že takovýchto vozidel vidíme na našich silnicích již málo. Ve velmi nízkých teplotách špatně startuje.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Tento vůz jsem koupil za účelem jízdy do práce a v zásadě jako náhradní. Vlastním ještě Opel Astra G, a o ten se se svou drahou polovičkou neustále přetahujeme, neboť ho potřebujeme zpravidla oba současně pro jízdu jiným směrem. Srovnávat nemá smysl, nemůžeme srovnávat nesrovnatelné, že... Ovšem předem podotýkám, že hledáte-li finančně nenáročný dopravní prostředek, který koupíte, obujete, solidně opravíte za několik málo korun, a nemá vysokou spotřebu, v zásadě to není až tak špatné. Samozřejmě pokud je vše v dobrém technickém stavu a vozidlo není zkorodované apod. Připravte se, že pro udržení Favorita v únosném, technickém stavu, budete muset občas přiložit vlastní ruce k dílu, boj s postupnou korozí nemůžete vyhrát. Pro člověka, který nepodléhá módním trendům a hledá nenáročné vozidla říkám - proč ne, za předpokladů dodržení výše uvedeného.
Přátelé, je tomu skutečně tak, u Fáčka pustíte vyhřívání a stane se, že Vám normálně bouchne sklo v mrazu, je to šlupka, myslíte si, že někdo ve vozidle vystřelil-opravdu Souhlas...
Tak to je asi nekvalitní sklo, u Fáčka jsem to zatím neslyšel, ale u Felicie a Octavie I ano. Ale ne po zapnutí vyhřívání, ale v létě, když auto stálo (třeba i přes noc).
To jsou věci, podvou deci... to si musím dávat pozor. Rána to bude, je to kalený sklo a to když praskne, rána jak z pistole a střípky po autě ještě roky...všude.
Je to tak,už jsem par zadnich oken měnil,po pravě onom zapnuti vyhřivani a ne jenom na favoritu,osobně jsem byl svědkem,když nam bouchlo u Kadettu,byla to takova rana,že jsem na chvily neslyšel.(nevim co je tam špatně,asi tam vznikne nějake pnuti a okno to prostě nevydrži..) Jinak Fačko,jako pracovni auto super,nikdy mě nezklamal,mam 94vstřik,akrat ta nekonečna koroze
Jenže my ho měli tenkrát nového, a ten druhý byl trochu starší. Netopil ani jeden. První byl 136, druhý 135. Bouchlé okno od vyhřívání jsem nikdy neviděl. Tam je teplota lidské ruky. Jó, zaplej naftovej bufík naplno na přední sklo Tatry dokáže prasknout sklo. Ale odporový drátek těžko...
Pokud Fáčko špatně topí, bude asi vadný termostat. Nezavírá, pak se motor nezahřeje a netopí. Je to běžná závada u starších kousků, což jsou dneska všechny .
Tak to je nějaké zvláštní, tenhle můj Favorit topí solidně již od druhé rychlosti, nemám s tím problémy. Spíše se obávám pustit např. rozrhřívání zadního skla ve velkých mrazech, protože tyto okna velmi rádi bouchají, několikrát jsem toho byl svědkem ve svém okolí. čau Jirka
Měli jsme v rodině dva favority, a oba hrozně špatně topili. Nejen v mraze, kdy nebylo možno vůz vytopit, ale i na podzim když pršelo, stále se mlžilo čelní sklo. Ventilace topení vůbec nepomáhala, jeli jsme 40 km a odnesl jsem to nachlazením. Vůbec jsme se nezahřáli. Felda už topila mnohem líp a rychleji.
Ve všem celkem souhlasím, jenom s tím startováním bych něco udělal. Mám sedmiletou baterku a i letos v těch mrazech startuje na drc, to mám karbec. Stříkajda mi startovala ještě líp .
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Favorit
Jirka
Jinak máš pravdu, že žádný velký PŘEPICH tam neuděláš, na to je dost málo místa .
30.01.2009 | 20:10:11 | Itall Reagovat
Jirka, Kája
Jo, Octavia byla rok 96. Kájo, tak jedině vzít si spodky, nebo koupit Žigula, ten topí výborně .
30.01.2009 | 20:06:32 | Itall Reagovat
Okna atd.
Přátelé, je tomu skutečně tak, u Fáčka pustíte vyhřívání a stane se, že Vám normálně bouchne sklo v mrazu, je to šlupka, myslíte si, že někdo ve vozidle vystřelil-opravdu Souhlas...
29.01.2009 | 21:45:47 | Jirka Reagovat
Tak to je asi nekvalitní sklo, u Fáčka jsem to zatím neslyšel, ale u Felicie a Octavie I ano. Ale ne po zapnutí vyhřívání, ale v létě, když auto stálo (třeba i přes noc).
28.01.2009 | 20:19:34 | Itall Reagovat
To jsou věci, podvou deci... to si musím dávat pozor. Rána to bude, je to kalený sklo a to když praskne, rána jak z pistole a střípky po autě ještě roky...všude.
28.01.2009 | 19:53:35 | Kája Reagovat
Je to tak
Je to tak,už jsem par zadnich oken měnil,po pravě onom zapnuti vyhřivani a ne jenom na favoritu,osobně jsem byl svědkem,když nam bouchlo u Kadettu,byla to takova rana,že jsem na chvily neslyšel.(nevim co je tam špatně,asi tam vznikne nějake pnuti a okno to prostě nevydrži..) Jinak Fačko,jako pracovni auto super,nikdy mě nezklamal,mam 94vstřik,akrat ta nekonečna koroze
28.01.2009 | 19:41:49 | Reagovat
Topení
Jenže my ho měli tenkrát nového, a ten druhý byl trochu starší. Netopil ani jeden. První byl 136, druhý 135. Bouchlé okno od vyhřívání jsem nikdy neviděl. Tam je teplota lidské ruky. Jó, zaplej naftovej bufík naplno na přední sklo Tatry dokáže prasknout sklo. Ale odporový drátek těžko...
28.01.2009 | 19:17:28 | Kája Reagovat
Pokud Fáčko špatně topí, bude asi vadný termostat. Nezavírá, pak se motor nezahřeje a netopí. Je to běžná závada u starších kousků, což jsou dneska všechny .
28.01.2009 | 18:15:41 | Itall Reagovat
S tim topením
Tak to je nějaké zvláštní, tenhle můj Favorit topí solidně již od druhé rychlosti, nemám s tím problémy. Spíše se obávám pustit např. rozrhřívání zadního skla ve velkých mrazech, protože tyto okna velmi rádi bouchají, několikrát jsem toho byl svědkem ve svém okolí. čau Jirka
28.01.2009 | 18:08:37 | Jirka Reagovat
Topení
Měli jsme v rodině dva favority, a oba hrozně špatně topili. Nejen v mraze, kdy nebylo možno vůz vytopit, ale i na podzim když pršelo, stále se mlžilo čelní sklo. Ventilace topení vůbec nepomáhala, jeli jsme 40 km a odnesl jsem to nachlazením. Vůbec jsme se nezahřáli. Felda už topila mnohem líp a rychleji.
27.01.2009 | 07:06:24 | Kája Reagovat
Ferda
Ve všem celkem souhlasím, jenom s tím startováním bych něco udělal. Mám sedmiletou baterku a i letos v těch mrazech startuje na drc, to mám karbec. Stříkajda mi startovala ještě líp .
27.01.2009 | 07:01:37 | Reagovat