Rok výroby:1992Typ motoru:1289Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:98 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7,2 l/100 kmVloženo:18. 11. 2008
Mezi poruchy a závady které jsem již odstranil lze počítat:
Chrastění rozvodového řetěžu
Nerovnoměrný běh motoru
Místy prorezlé díly karoserie
Zrezlé trubky brzdového okruhu
Rezavé výfukové potrubí
Velmi zašlý lak
Hodnocení a zkušenosti s autem
Edouše - tak říkám svému favoritu, jsem zakoupil zhruba před rokem a půl od svého kolegy za cenu 11 - ti tisíc Korun. Ikdyž mi bylo jasné, že bude potřeba vynaložit další finance na jeho renovaci a zprovoznění, přišla mi cena úměrná stavu i stáří vozu a hlavně....já prostě favorita chtěl :-)
První závadou, kterou jsem však velmi brzy a snadno odstranil, byly prohozené kabely od rozdělovače. Auto tak spíš skoro nejelo a zvuk který vydávalo, ten se snad nedá ani popsat. No, a jelikož v tu dobu neměl Edouš ani STK, začal jsem jej na ni připravovat. Nezačal jsem ani od motoru, ani od podvozku, ale lakem a celkovým vzhledem karoserie, protože, jak říká táta, první dojem je nejdůležitější
Lak byl velice zašlý a pokrýval ho mírně šedý povlak, který bylo potřeba odstranit. Nenaletěl jsem reklamám na zahraniční výrobky, ale zakoupil staré dobré a mnou již několikrát osvědčené ..... (abych nedělal reklamu :-), které stojí pár korun a výsledek je víc než uspokojivý. Po několika přeleštěních jsem opravdu dosáhl lesku téměř nového laku.
Následovalo tmelení, přebrušování a lakování rezavých dílů karoserie, což jsem zvládl sám s pomocé excentrické brusky, smirkového papíru a velkého nadšení ( na naší stopětce bych se na to tak mohl....)
Takže, karoserie byla hotová a na řadu přišly takové věci, jako jsou brzdy, motor a podvozek a s nimi spojená výměna provozních kapalin. V motoru bylo nutné vyměnit rozvodový řemen a jeho soukolí. Následovala výměna oleje za olej kvalitní doplněný o přípravek, který má údajně snižovat tření válců, tím tedy zvýšit víkon motoru a jeho životnost. Je to možné, ale já jako lajk to nepoznal. Pak už stačilo jen seřídit ventily, rozdělovač no a od té doby si to motor pěkně potichounku přede. Hlučnost v kabině při jeho vyšších otáčkách výrazně snížila odhlučňoavcí fólie vlepená na kastli motoru. (opravdu to bylo znát) třešničkou na dortu pak bylo vyčištění hliníkových odlitků motoru kyselinou sírovou ( běžné čističe nezabíraly ). Teď motor vypadá jako nový...
po motoru následovala výměna výfukového potrubí, přesněji, jeho druhého a třetího dílu. To je v zásadě nenáročná práce, pokud ovšem není některý ze spojovacích šroubů zarezlý. No a jak to tak u těchto aut bývá, co může zreznout, to také zrezne. takže výfuk se ve finále měnil v servisu. tam mi hned vyměnili i brzdové trubičky pod podvozkem, včetně kotoučů a destiček. (a za cenu snad simbolickou ).
Týden před odjezdem na STk jsem ještě objevil na předním podběhu malinko rezi. Ukázalo se však, že z malinko rezi je díra jak hrom skrz na skrz a tak jsem narychloi poprosil našeho známého o zavaření. Za dva dny nebylo po díře ani památky a abych do bnudoucna Edouše takovýmto zásahům ušetřil, nechal jsem ještě ošetřit celý podvozek včetně podběhů ochranným nástřikem.
Na kontrole STK byl Edouš obdivován a prošel bez sebemenších závad všemi zkouškami. Čepy byly kupodivu v naprostém pořádku a to jsem je neměnil a kolega podle všeho také ne.
No a konečně HURÁ NA SILNICE. Od té doby mi dělá Edouš jen a jen radost. Motor pracuje jak má a benzín do něj litý mu evidentně prospívá. Sem tam se odněkud ozve zvláštní zvuk, ale to už taková vrozená vada těchto vozu, jelikož dílenské zpracování odpovídá době a myšlení tehdejších zaměstnanců AZNP. Řízení jde krásně zvolna ( v porovnání s Felicií ), no prostě, pro mě je to radost ze svezení. Jen jedinkrát jsem byl zaskočen silným bušením odněkud od podvozku. Ukázalo se, že to však nebyla závada na podvozku, ale stačilo dotáhnout jeden ze šroubů zámku předních dveří a vše zas bylo jak dřív. Jediné, co definitivně dosloužilo je centrální zamykání, které je původní a po 16 - ti letech provozu se tomu nikdo nemůže divit.
na jaře jsem pak ještě zakoupil původní a originální hliníkové disky montované přímo na tento vůz. Edoušovi to sluší a hodně lidí se za ním otočí, ikdyž je to ,,jenom" favorit
já jsem s ním maximálně spokojený, je to jednoduché spolehlivé vozítko s velkou dostupností náhradních dílů za více než příznivé ceny
Přidávám se s chválou na favorita (136, z r. 1998), karburace pieburg, první vydání. 3. majitel, po nákupu v r. 2006 a regeneraci za cca 30 tis. Kč u špičkových mechaniků je auto v provozu jeden nepřekonatelný zážitek, spotřeba 5,5 - 6 l (město 6,2), se střešním nosičem, na křižovatkách polechtáním plynu 50 m před ostatními po 100 m, na volné sinici si s konkurencí pohrává jako kočka s myší do objemu 2,0 l, snáší bezvadně kdykoli zmáčknutí plného plynu s odpovídající odezvou ve zrychlení, bez sebemenšího protestu ventilů, spotřeba oleje mizivá. Na silnicích s omezením na 90 km/hod. je v provozu a výkonově optimální, na rychlostních silnicích si užívám jeho hbitost a konkurenceschopnost se současným spektrem značek směrem na východ či na druhou stranu. Dokáže se předvést s obdivuhodnou hbitosti a koncovou rychlosti na úrovni více jak 150 km/hod. a vítězně soupeřit m.j. se superbem či rádoby korábem SUV bmw, samozřejmě k nelibosti provozovatelů, který však často rezignuje a vzdaluje se za zádí vozu. Takto však jen výjimečně vytáhnu drápky, abych učinil motoru takřka radost a provětral mu faldy, tak jak mu byly konstrukcí a umem konstruktérů vloženy do vínku ve své době hlavami a rukami konstruktérů a mechaniků Škody, kinetickými úpravami Porscheho a neopakovatelnou umírněnou sportovní vizáží karosáře Bertoneho, která je k obdivu do dnes, stejně jako v oblasti umění obraz mistra. Jezdím s bosou nohou na plynu, abych cítil každý jeho dopředný záchvěv při sebemenším stisknutí. auto 25 let garážované venku, postupně jsem jej zbavil rezu a zakonzervoval nepublikovanými postupy a technologiemi, s materiály běžně dostupnými na trhu, tak, že je prakticky v úpravě nerez, plechy původní. V běžném provozu jezdím pozorně a umírněně, vážím si jej, neměnil bych za jiné současné. velký užitný prostor po sklopení sedadel, převezu cokoli (v současnosti palivové dříví), navíc střešní nosič unese lehce 2 pytle cementu.
Co říkáš na ten Militec? Ty jsi zastánce aditiv... já tomu moc nevěřím, ale samosebou bych dal autu to nejlepší, kdybych věděl, že to není jen tahání peněz z kapes a skutek utek....
škoda favorit-forman je luxusni auto - ale pozor musi ho vlastnit profik jako ja..to znamena kompletne auto ma všechny dily nove kromě převodovky,motorku stěraču,a nějakych drobnosti-mam LPG tim se musi začit kdo jezdí na benzin sam sobě zlodějem a navim když mu někdo navrta nadrž a ukradne benzin tak utřel /mě se to stalo a 3 dny sem si vesele jezdil a bylo mi to jedno nebot sem jezdil na plyn...auto musi byt aby bylo profi což mam jen ja:- přední mlhovky,a přední dalkova přidavna světla mezi světly-kodovana okna-central-imobilizer-alarm-časove zamykani/to znamena že zabouchnu nic nedělam a auto se za 20 vteřin zamkne/spoilery všechny co na favorit existujou-v motoru a převodovce mam militec1 - www.militec tak se lamy koukněte-naleje se to do oleje a auto jezdi o 15 km rychleji bez upravy ničeho-6x repro+subwofer tubus-tmava okna-a digitalni prutokomer ktery ukazuje spotřebu -atd atd..prostě luxus a jelikož jsou lidi blby a každý vidi jen rok vyroby a km tak michaji hrušky a jablka - vy mate favorit ja mam limuzinu forman profi-ale jelikož je auto neprodejne nebot ma hodnotu vice jak 60 tisic/nova nadrž LPG/ a nikdo by to nekoupil musim si to auto nechat pod cenou ho davat amaterum numužu když ma všechny nove dily/motor je repas komplet/
Fávo je motoricky téměř nezničitelné. Měli jsme služebního. Když jsem s ním měl jet, zkontroloval jsem olej. Světe div se, na měrce žádný nebyl, jen mazlavý černý šmír. Na to auto nikdo ani nesáh, nikdo se mu nevěnoval a jak vidno, ani s olejem si nelámali hlavu. A v té době měl najeto už 250 000 km! Což si myslím, je na favorita o kterého se nikdo nestará, dost. Držák.
Mam Skodu Favorit v parádním stavu a nedám na ni dopustit. Pokud bych potřeboval nějaké díly, není problém je levně sehnat atd. Je to jednoduchý automobil, který je ale současně spolehlivý a nemusím se klepat strachy, až se něco porouchá(slušně řečeno). Předpokládám-doufám, že mi ještě takových 8-12 let vydrží, pak se už elektronice nevyhnu. A ti, kterým se nelíbí, at vzpomenou, jak se v ní za komoušů naparovali, pokad ji vůbec měli. Ti samí lidé budou za chvíli pohrdat auty, jako je ted Fabia, Xsara, Golf 4 atd. Na co auto zamořený zbytenou elektronikou. Jsem autoklempíř i částečně autoelektrikář, tak vím co říkám. V našem městě a okolí je dost automechaniků a autoklempířů, co mají Favorita nebo Formana, mají i přes 250 000 km a jak šlapou. Záleží taky na tom, jak kdo umí dlouho auto udržet ve slušným stavu, není umění naparovat se v novým autě. Jediný co Favoritu vytýkám, je bezpečnost při nárazu, ale je fakt, že jsou to už dědové
Mam Skodu Favorit v parádním stavu a nedám na ni dopustit. Pokud bych potřeboval nějaké díly, není problém je levně sehnat atd. Je to jednoduchý automobil, který je ale současně spolehlivý a nemusím se klepat strachy, až se něco porouchá(slušně řečeno). Předpokládám-doufám, že mi ještě takových 8-12 let vydrží, pak se už elektronice nevyhnu. A ti, kterým se nelíbí, at vzpomenou, jak se v ní za komoušů naparovali, pokad ji vůbec měli. Ti samí lidé budou za chvíli pohrdat auty, jako je ted Fabia, Xsara, Golf 4 atd. Na co auto zamořený zbytenou elektronikou. Jsem autoklempíř i částečně autoelektrikář, tak vím co říkám. V našem městě a okolí je dost automechaniků a autoklempířů, co mají Favorita nebo Formana, mají i přes 250 000 km a jak šlapou. Záleží taky na tom, jak kdo umí dlouho auto udržet ve slušným stavu, není umění naparovat se v novým autě. Jediný co Favoritu vytýkám, je bezpečnost při nárazu, ale je fakt, že jsou to už dědové.
neni to sice auto za milion ale dojede kam clovek potrebuje a to je dulezity !!a ten co jsem napise ze tohle neni auto tak s plete ja ho mam taky teda mel uprava stala 100000kc a natre to 1.6 a at mi ten chytrak ukaze kdy se ceka poradnik na auto bylo to jen na favorita,a to uz se nikdy nestane aby se stala fronta na tuta.!!!!!
No nevim proc nektery lide pisi, ze je to vrak.Vzdyt je videt ze kluk si dal zalezet a je to lepsi nez kdejaky prehnily 20-ti lety vuz zapadni vyroby.Zrejme tu pisi lidi ktery maji Golf II a pod. ktery jim rezavy jak krava a zavidi ze tenhle, i kdyz pototalitni "zazrak" vypada jak vypada.Takze si nechte ty reci a pecujte o sva auta.čuz.
No, vrak vypadá jinak......favorit je úžasný jednoduchý auto na jehož vzniku se podílel i pan Bertone, nebo automobilka Porsche. A mimochodem, za tři roky je z něj veterán... :-)
Máte ještě uvedeného favorita? Měl bych zájem o interiér. Pokud ho vlastníte a chcete ho prodat kontaktujte mně. Děkuji. tel: 724152020. Nebo zda někdo jiný bude mít na prodej interiér ze SPORTLINE, tak dejte vědět.
25.11.2018 | 21:06:26 | Martin
| 109.105.39.*Reagovat
On s tím řemenem nedá pokoj! Rozvody mají řetěz, proto chrastí, řemen je akorát k alternátoru. A pro Banán (KRAVKA) nevím, z čeho tak soudíš. Po silnici jezdí horší vraky a zde je vidět že majitel si dal s autem práci. Pokud prošlo STK, ať jezdí. Hodně radosti a šťastných km!
mám tam klasickký favoriťácký motor bez jakýchkoli úprav. Řemen jsem měnil jen proto, že mi to chrastění vadilo a taky proto, že celá akce včetně materiálu stála 400 Kč.....
Jo mam stejnou skušenost, za 8 let co ho mam jsem s ním najel 90000km, nikdy mě nikde nenechal,nějaký opravy byly ale vždy za hubičku, nejhorší je asi ta koroze, ale jinak super auto.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Favorit
favorit 136, rok 1988
Přidávám se s chválou na favorita (136, z r. 1998), karburace pieburg, první vydání. 3. majitel, po nákupu v r. 2006 a regeneraci za cca 30 tis. Kč u špičkových mechaniků je auto v provozu jeden nepřekonatelný zážitek, spotřeba 5,5 - 6 l (město 6,2), se střešním nosičem, na křižovatkách polechtáním plynu 50 m před ostatními po 100 m, na volné sinici si s konkurencí pohrává jako kočka s myší do objemu 2,0 l, snáší bezvadně kdykoli zmáčknutí plného plynu s odpovídající odezvou ve zrychlení, bez sebemenšího protestu ventilů, spotřeba oleje mizivá. Na silnicích s omezením na 90 km/hod. je v provozu a výkonově optimální, na rychlostních silnicích si užívám jeho hbitost a konkurenceschopnost se současným spektrem značek směrem na východ či na druhou stranu. Dokáže se předvést s obdivuhodnou hbitosti a koncovou rychlosti na úrovni více jak 150 km/hod. a vítězně soupeřit m.j. se superbem či rádoby korábem SUV bmw, samozřejmě k nelibosti provozovatelů, který však často rezignuje a vzdaluje se za zádí vozu. Takto však jen výjimečně vytáhnu drápky, abych učinil motoru takřka radost a provětral mu faldy, tak jak mu byly konstrukcí a umem konstruktérů vloženy do vínku ve své době hlavami a rukami konstruktérů a mechaniků Škody, kinetickými úpravami Porscheho a neopakovatelnou umírněnou sportovní vizáží karosáře Bertoneho, která je k obdivu do dnes, stejně jako v oblasti umění obraz mistra. Jezdím s bosou nohou na plynu, abych cítil každý jeho dopředný záchvěv při sebemenším stisknutí. auto 25 let garážované venku, postupně jsem jej zbavil rezu a zakonzervoval nepublikovanými postupy a technologiemi, s materiály běžně dostupnými na trhu, tak, že je prakticky v úpravě nerez, plechy původní. V běžném provozu jezdím pozorně a umírněně, vážím si jej, neměnil bych za jiné současné. velký užitný prostor po sklopení sedadel, převezu cokoli (v současnosti palivové dříví), navíc střešní nosič unese lehce 2 pytle cementu.
14.11.2013 | 19:04:39 | Bobb | 93.190.63.* Reagovat
Radek
Co říkáš na ten Militec? Ty jsi zastánce aditiv... já tomu moc nevěřím, ale samosebou bych dal autu to nejlepší, kdybych věděl, že to není jen tahání peněz z kapes a skutek utek....
28.10.2009 | 10:21:06 | Drsoň Reagovat
Znalec
Hele, val s tím vrakem na šroťák, tam ta popelnice patří.
28.10.2009 | 07:21:11 | Radek Reagovat
favorit mam pouze ja
škoda favorit-forman je luxusni auto - ale pozor musi ho vlastnit profik jako ja..to znamena kompletne auto ma všechny dily nove kromě převodovky,motorku stěraču,a nějakych drobnosti-mam LPG tim se musi začit kdo jezdí na benzin sam sobě zlodějem a navim když mu někdo navrta nadrž a ukradne benzin tak utřel /mě se to stalo a 3 dny sem si vesele jezdil a bylo mi to jedno nebot sem jezdil na plyn...auto musi byt aby bylo profi což mam jen ja:- přední mlhovky,a přední dalkova přidavna světla mezi světly-kodovana okna-central-imobilizer-alarm-časove zamykani/to znamena že zabouchnu nic nedělam a auto se za 20 vteřin zamkne/spoilery všechny co na favorit existujou-v motoru a převodovce mam militec1 - www.militec tak se lamy koukněte-naleje se to do oleje a auto jezdi o 15 km rychleji bez upravy ničeho-6x repro+subwofer tubus-tmava okna-a digitalni prutokomer ktery ukazuje spotřebu -atd atd..prostě luxus a jelikož jsou lidi blby a každý vidi jen rok vyroby a km tak michaji hrušky a jablka - vy mate favorit ja mam limuzinu forman profi-ale jelikož je auto neprodejne nebot ma hodnotu vice jak 60 tisic/nova nadrž LPG/ a nikdo by to nekoupil musim si to auto nechat pod cenou ho davat amaterum numužu když ma všechny nove dily/motor je repas komplet/
28.10.2009 | 06:16:14 | znalec Reagovat
Fávo je motoricky téměř nezničitelné. Měli jsme služebního. Když jsem s ním měl jet, zkontroloval jsem olej. Světe div se, na měrce žádný nebyl, jen mazlavý černý šmír. Na to auto nikdo ani nesáh, nikdo se mu nevěnoval a jak vidno, ani s olejem si nelámali hlavu. A v té době měl najeto už 250 000 km! Což si myslím, je na favorita o kterého se nikdo nestará, dost. Držák.
07.10.2009 | 07:40:15 | Žíža Reagovat
Favorit-moje Ferrari
Mam Skodu Favorit v parádním stavu a nedám na ni dopustit. Pokud bych potřeboval nějaké díly, není problém je levně sehnat atd. Je to jednoduchý automobil, který je ale současně spolehlivý a nemusím se klepat strachy, až se něco porouchá(slušně řečeno). Předpokládám-doufám, že mi ještě takových 8-12 let vydrží, pak se už elektronice nevyhnu. A ti, kterým se nelíbí, at vzpomenou, jak se v ní za komoušů naparovali, pokad ji vůbec měli. Ti samí lidé budou za chvíli pohrdat auty, jako je ted Fabia, Xsara, Golf 4 atd. Na co auto zamořený zbytenou elektronikou. Jsem autoklempíř i částečně autoelektrikář, tak vím co říkám. V našem městě a okolí je dost automechaniků a autoklempířů, co mají Favorita nebo Formana, mají i přes 250 000 km a jak šlapou. Záleží taky na tom, jak kdo umí dlouho auto udržet ve slušným stavu, není umění naparovat se v novým autě. Jediný co Favoritu vytýkám, je bezpečnost při nárazu, ale je fakt, že jsou to už dědové
07.10.2009 | 01:31:06 | Reagovat
Super auto
Mam Skodu Favorit v parádním stavu a nedám na ni dopustit. Pokud bych potřeboval nějaké díly, není problém je levně sehnat atd. Je to jednoduchý automobil, který je ale současně spolehlivý a nemusím se klepat strachy, až se něco porouchá(slušně řečeno). Předpokládám-doufám, že mi ještě takových 8-12 let vydrží, pak se už elektronice nevyhnu. A ti, kterým se nelíbí, at vzpomenou, jak se v ní za komoušů naparovali, pokad ji vůbec měli. Ti samí lidé budou za chvíli pohrdat auty, jako je ted Fabia, Xsara, Golf 4 atd. Na co auto zamořený zbytenou elektronikou. Jsem autoklempíř i částečně autoelektrikář, tak vím co říkám. V našem městě a okolí je dost automechaniků a autoklempířů, co mají Favorita nebo Formana, mají i přes 250 000 km a jak šlapou. Záleží taky na tom, jak kdo umí dlouho auto udržet ve slušným stavu, není umění naparovat se v novým autě. Jediný co Favoritu vytýkám, je bezpečnost při nárazu, ale je fakt, že jsou to už dědové.
07.10.2009 | 01:27:30 | Fikus Reagovat
debil je ten co napise ze tohle neni auto!!
neni to sice auto za milion ale dojede kam clovek potrebuje a to je dulezity !!a ten co jsem napise ze tohle neni auto tak s plete ja ho mam taky teda mel uprava stala 100000kc a natre to 1.6 a at mi ten chytrak ukaze kdy se ceka poradnik na auto bylo to jen na favorita,a to uz se nikdy nestane aby se stala fronta na tuta.!!!!!
15.07.2009 | 21:32:27 | nejjira2 Reagovat
No nevim proc nektery lide pisi, ze je to vrak.Vzdyt je videt ze kluk si dal zalezet a je to lepsi nez kdejaky prehnily 20-ti lety vuz zapadni vyroby.Zrejme tu pisi lidi ktery maji Golf II a pod. ktery jim rezavy jak krava a zavidi ze tenhle, i kdyz pototalitni "zazrak" vypada jak vypada.Takze si nechte ty reci a pecujte o sva auta.čuz.
16.04.2009 | 14:40:42 | jamieson Reagovat
No, vrak vypadá jinak......favorit je úžasný jednoduchý auto na jehož vzniku se podílel i pan Bertone, nebo automobilka Porsche. A mimochodem, za tři roky je z něj veterán... :-)
10.03.2009 | 21:04:13 | peťan Reagovat
RE:
Máte ještě uvedeného favorita? Měl bych zájem o interiér. Pokud ho vlastníte a chcete ho prodat kontaktujte mně. Děkuji. tel: 724152020. Nebo zda někdo jiný bude mít na prodej interiér ze SPORTLINE, tak dejte vědět.
25.11.2018 | 21:06:26 | Martin | 109.105.39.* Reagovat
xzub je debil
DEBILE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
09.03.2009 | 20:39:31 | Reagovat
vrak
09.03.2009 | 20:28:41 | xzub Reagovat
se moc omlouvám, nevím proč pořád píšu řemen, když je to samozřejmě kovový řetěz.....
21.01.2009 | 19:13:12 | peťan Reagovat
stejny nazor
plne souhalsim se standou..nevim co mas proti tomu autu.Na svuj vek vypada moc pekne ...take preju hodne km.bez nehod
20.01.2009 | 21:59:06 | jindra Reagovat
Řemen
On s tím řemenem nedá pokoj! Rozvody mají řetěz, proto chrastí, řemen je akorát k alternátoru. A pro Banán (KRAVKA) nevím, z čeho tak soudíš. Po silnici jezdí horší vraky a zde je vidět že majitel si dal s autem práci. Pokud prošlo STK, ať jezdí. Hodně radosti a šťastných km!
20.01.2009 | 21:38:52 | Standa Reagovat
Vrak
Řekl bych že toto auto by už na silnici nemělo co dělat.
20.01.2009 | 21:26:54 | Banán Reagovat
mám tam klasickký favoriťácký motor bez jakýchkoli úprav. Řemen jsem měnil jen proto, že mi to chrastění vadilo a taky proto, že celá akce včetně materiálu stála 400 Kč.....
20.01.2009 | 18:56:17 | peťan Reagovat
Mistr měl na mysli vytahaný řetěz.
25.11.2008 | 20:06:48 | Radek Reagovat
čo tam máš za motor, že si v tom menil rozvodový remeň?
25.11.2008 | 19:57:23 | Reagovat
RE:
taky jsem měl sport lina a za dva roky mě nikde nenechal a krom údržby žádná oprava jen olej a filtr jinak ani koruna do oprav
25.11.2013 | 12:39:03 | Tom | 78.45.27.* Reagovat
RE:
Jo mam stejnou skušenost, za 8 let co ho mam jsem s ním najel 90000km, nikdy mě nikde nenechal,nějaký opravy byly ale vždy za hubičku, nejhorší je asi ta koroze, ale jinak super auto.
17.11.2014 | 10:14:07 | Favoritak | 213.168.181.* Reagovat