Rok výroby:1990Typ motoru:1299Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPrůměrná spotřeba:7.5 l/100 kmVloženo:25. 1. 2009
Okrem výmeny výfuku a páčky na ovládanie smeroviek nič.
Ešte by som spomenul nešťastné kontakty na kufrových dverách, ale to ma asi každý druhý favorit.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to skvelé auto pre začiatočníkov a keď sa obujú trošku širšie gumy, aj oveľa ovládanejšie. Ja mám na svojom 185/55 R14 a v zákrutach sedí výborne, len škoda, že bol problém ich zapísať na polícii. Na základných 165/70 R13, je istá samovražda. Údržba je jednoduchá a náhradne diely skoro zadarmo! Motor mam neupravený, ale ťahá vynikajúco. Nemá problém ani keď je plne naložený.
Tak těch poruch určitě bylo víc.Ale asi to postihlo předchozího majitele.Favorit těchto let výroby měl poruchy hned když byl nový.Kamoš ho má ,a je to auto který je opravdu levný ,ale aby fungovalo musí se opravdu o něj hodně starat.Co se týče motoru ,záleží co je pro tebe dobrý tah.Mě 43 kw jako tahoun moc nepřijde.Ale asi to myslíš na konkrétní motor.Zvláštní že nevíš počet km při koupi a nyní.To ví snad každý majitel auta.Jedna z důležitých věcí při koupi tak starého auta.A plně naložený že by měl nějaký extra tah.Kamoš má 55kw.Teda ,ale ve 3 lidech je to dost líný .A 0-100 km je to někdy utrpení .Tak nevím no.Ale at slouží:)
RE: Za to že je starý ešte neznamená že je aj automaticky šrot
Doslova milujem komentáre tohto typu. Nielen na rôznych fórach, ale aj v reálnom živote. Áno. Chápem, že vinou nevydareného auta z bazáru ste zanevreli na všetky Favority a nechcete ich vidieť ani na parkovisku pred Tescom. No rada by som sa s vami podelila o jednu skúsenosť. Pred a v čase šrotovného na Slovensku(určite viete čo to je) sa z môjho okolia začali postupne vytrácať Škodovky, Favority, Felície, Žiguľáky a proste autá so starším dátumom výroby. Ich miesta zabrali lacné, ale hlavne fungeľ nové Thálie, Dacie a podobné záležitosti. My sme napriek vysokému šrotovnému peniaze na nové aj tak nemali a tak Favorit ostal u nás a začínam si myslieť, že chvalabohu. Prečo? Len v mojom blízkom okolí sa objavilo v priebehu štyroch rokov šesť novučičkých Thalii a otvorili sa aj dva nové autoservisy :-D . Jeden známy, kamionista,ktorý na svojej Thalii jazdil len občas po troch rokoch žiaril šťastím, že našiel blbca, ktorý si ten šrot odvliekol a on si kúpil 10- ročnú Oktávku. Ďalší živý servisy po celom Slovensku a pernamentne niečo opravuje. Z tých šiestich áut sú už len štyri a ani tie ostatné nevydržia rok bez neustáleho opravovania. A ja? Nalejem benzín, dolejem vodu do ostrekovačov, naštartujem a idem. Favorita nikdy nepredám a ani už doňho veľa nevkladám (len najpotrebnejšiu údržbu robím), lebo sa mi to nevyplatí, keďže jazdí a mne zatiaľ stačí. Keby sa takto kazil dvadsaťročný Favorit, ani sa nečudujem. Nebol ani garážovaný, učila sa na ňom jazdiť celá rodina a posledných päť rokov na ňom nebolo nič robené. Som len vskutku zvedavá na recenzie Renaultu Thalie po dvadsiatich rokoch, ak sa toho vôbec aspoň jeden kus dožije. Ďakujem.
16.09.2013 | 22:52:08 | Ivana
| 195.168.112.*Reagovat
RE: Za to že je starý ešte neznamená že je aj automaticky šrot
Tak příhody záměrně laciného Renaultu jménem Thalia ale nedělá z Favorita něco lepšího:))nebo nedokazuje že všechna nová auta jsou šrot.
RE: Za to že je starý ešte neznamená že je aj automaticky šrot
Jinak jak sám uznal i je tvůrce Pan Hrdlička Favorit byl bohužel nevydařený a nedotažený v době kdy sjel z výrobní linky.Takže k posouzení tohoto vozu po stránce kvalit apod.není potřeba si koupit špatný kus v bazaru ale někomu lze bohužel postačilo zakoupit si nového Favorita před 20 lety.Je spousta případů kdy na tom byl už jako nový mnohem hůře i jako možná ta Thalie:)Thalie je laciné auto vyrobené v době kde navíc i bez úmyslu na zaměřený typ se šetří a šidí co se dá.Jinak Favorit auto z bodu A do bodu B bez výkonu,komfortu,bezpečnosti ale z údržbou za hubičku!:)Což je na jednu stranu dobré na druhou velice mizerné..pak už jen na člověku čemu dá přednost:)
RE: Za to že je starý ešte neznamená že je aj automaticky šrot
Mno, Fáčko bylo auto poplatné době a rozhodně nebylo tak špatné, jak se tady někteří snažíte tvrdit. Je třeba jej srovnávat s auty té doby nikoliv dnešními, vždyť proboha sériová produkce začala ještě za Husáka (o vývoji a dostupnosti materiálů a komponent nemluvě - RVHP). Nevlastnil jsem ho , ale pochopitelně jsem s ním asi jako každý komu není 20 jezdil a ve své době to na našem trhu bylo něco, dokonce zrychlovalo do kopce :-), na rozdíl od většiny jiných zde dostupných aut. Co se Thalií týče, měl jsem tu čest (od nova) a musím potvrdit, že jde o největší střep, jaký jsem vlastnil včetně ojeté 120-ky, sere se na tom všechno.
RE: Za to že je starý ešte neznamená že je aj automaticky šrot
Jasně že v té době to bylo u nás solidní auto:)Proti starým škodovkám a Ladám to byl už krok k moderním vozům.Ale například první modely Favoritu co vím trpěli tím že si jej majitel musel doma postupně doladit a vylepšovat.A ve většině případech auto mělo výrobní chybičky které by jiné automobilce v zahraničí asi neprošli a vůbec by nic takového nevypustili ven.Ale zase na druhou stranu všichni víme za jakých podmínek se auto vyrábělo takže to nebylo až tak šílený!mohlo to dopadnout ještě hůř.Dokonce i spousta Škodováků tvrdí s odstupem času že Škoda 120 byla lepší jako ten Favorit..což mě se zase nezdá. Dokud člověk nemohl moc rovnat tak to bylo na naši tehdejší dobu solidní auto.Ale porovnat to třeba s P309,Fiatem Typo a dalšími podobnými tak v tom už je celkem velký rozdíl:)
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Favorit
Tak těch poruch určitě bylo víc.Ale asi to postihlo předchozího majitele.Favorit těchto let výroby měl poruchy hned když byl nový.Kamoš ho má ,a je to auto který je opravdu levný ,ale aby fungovalo musí se opravdu o něj hodně starat.Co se týče motoru ,záleží co je pro tebe dobrý tah.Mě 43 kw jako tahoun moc nepřijde.Ale asi to myslíš na konkrétní motor.Zvláštní že nevíš počet km při koupi a nyní.To ví snad každý majitel auta.Jedna z důležitých věcí při koupi tak starého auta.A plně naložený že by měl nějaký extra tah.Kamoš má 55kw.Teda ,ale ve 3 lidech je to dost líný .A 0-100 km je to někdy utrpení .Tak nevím no.Ale at slouží:)
28.06.2011 | 21:03:11 | luke20 Reagovat
Recenze
Na vrakoviště s tím. Recenzi smazat nestojí za nic.
26.01.2009 | 22:06:50 | Reagovat
RE: Za to že je starý ešte neznamená že je aj automaticky šrot
Doslova milujem komentáre tohto typu. Nielen na rôznych fórach, ale aj v reálnom živote. Áno. Chápem, že vinou nevydareného auta z bazáru ste zanevreli na všetky Favority a nechcete ich vidieť ani na parkovisku pred Tescom. No rada by som sa s vami podelila o jednu skúsenosť. Pred a v čase šrotovného na Slovensku(určite viete čo to je) sa z môjho okolia začali postupne vytrácať Škodovky, Favority, Felície, Žiguľáky a proste autá so starším dátumom výroby. Ich miesta zabrali lacné, ale hlavne fungeľ nové Thálie, Dacie a podobné záležitosti. My sme napriek vysokému šrotovnému peniaze na nové aj tak nemali a tak Favorit ostal u nás a začínam si myslieť, že chvalabohu. Prečo? Len v mojom blízkom okolí sa objavilo v priebehu štyroch rokov šesť novučičkých Thalii a otvorili sa aj dva nové autoservisy :-D . Jeden známy, kamionista,ktorý na svojej Thalii jazdil len občas po troch rokoch žiaril šťastím, že našiel blbca, ktorý si ten šrot odvliekol a on si kúpil 10- ročnú Oktávku. Ďalší živý servisy po celom Slovensku a pernamentne niečo opravuje. Z tých šiestich áut sú už len štyri a ani tie ostatné nevydržia rok bez neustáleho opravovania. A ja? Nalejem benzín, dolejem vodu do ostrekovačov, naštartujem a idem. Favorita nikdy nepredám a ani už doňho veľa nevkladám (len najpotrebnejšiu údržbu robím), lebo sa mi to nevyplatí, keďže jazdí a mne zatiaľ stačí. Keby sa takto kazil dvadsaťročný Favorit, ani sa nečudujem. Nebol ani garážovaný, učila sa na ňom jazdiť celá rodina a posledných päť rokov na ňom nebolo nič robené. Som len vskutku zvedavá na recenzie Renaultu Thalie po dvadsiatich rokoch, ak sa toho vôbec aspoň jeden kus dožije. Ďakujem.
16.09.2013 | 22:52:08 | Ivana | 195.168.112.* Reagovat
RE: Za to že je starý ešte neznamená že je aj automaticky šrot
Tak příhody záměrně laciného Renaultu jménem Thalia ale nedělá z Favorita něco lepšího:))nebo nedokazuje že všechna nová auta jsou šrot.
16.09.2013 | 23:51:20 | | 78.102.114.* Reagovat
RE: Za to že je starý ešte neznamená že je aj automaticky šrot
Jinak jak sám uznal i je tvůrce Pan Hrdlička Favorit byl bohužel nevydařený a nedotažený v době kdy sjel z výrobní linky.Takže k posouzení tohoto vozu po stránce kvalit apod.není potřeba si koupit špatný kus v bazaru ale někomu lze bohužel postačilo zakoupit si nového Favorita před 20 lety.Je spousta případů kdy na tom byl už jako nový mnohem hůře i jako možná ta Thalie:)Thalie je laciné auto vyrobené v době kde navíc i bez úmyslu na zaměřený typ se šetří a šidí co se dá.Jinak Favorit auto z bodu A do bodu B bez výkonu,komfortu,bezpečnosti ale z údržbou za hubičku!:)Což je na jednu stranu dobré na druhou velice mizerné..pak už jen na člověku čemu dá přednost:)
17.09.2013 | 00:02:33 | | 78.102.114.* Reagovat
RE: Za to že je starý ešte neznamená že je aj automaticky šrot
Mno,
Fáčko bylo auto poplatné době a rozhodně nebylo tak špatné, jak se tady někteří snažíte tvrdit. Je třeba jej srovnávat s auty té doby nikoliv dnešními, vždyť proboha sériová produkce začala ještě za Husáka (o vývoji a dostupnosti materiálů a komponent nemluvě - RVHP). Nevlastnil jsem ho , ale pochopitelně jsem s ním asi jako každý komu není 20 jezdil a ve své době to na našem trhu bylo něco, dokonce zrychlovalo do kopce :-), na rozdíl od většiny jiných zde dostupných aut.
Co se Thalií týče, měl jsem tu čest (od nova) a musím potvrdit, že jde o největší střep, jaký jsem vlastnil včetně ojeté 120-ky, sere se na tom všechno.
17.09.2013 | 07:50:08 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Za to že je starý ešte neznamená že je aj automaticky šrot
Jasně že v té době to bylo u nás solidní auto:)Proti starým škodovkám a Ladám to byl už krok k moderním vozům.Ale například první modely Favoritu co vím trpěli tím že si jej majitel musel doma postupně doladit a vylepšovat.A ve většině případech auto mělo výrobní chybičky které by jiné automobilce v zahraničí asi neprošli a vůbec by nic takového nevypustili ven.Ale zase na druhou stranu všichni víme za jakých podmínek se auto vyrábělo takže to nebylo až tak šílený!mohlo to dopadnout ještě hůř.Dokonce i spousta Škodováků tvrdí s odstupem času že Škoda 120 byla lepší jako ten Favorit..což mě se zase nezdá.
Dokud člověk nemohl moc rovnat tak to bylo na naši tehdejší dobu solidní auto.Ale porovnat to třeba s P309,Fiatem Typo a dalšími podobnými tak v tom už je celkem velký rozdíl:)
17.09.2013 | 11:18:33 | | 78.102.114.* Reagovat