Rok výroby:1998Typ motoru:1.3Stav km při koupi:90 400 kmStav km nyní:137 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:8.3lpg l/100 kmVloženo:5. 2. 2011
Ano.Regulaci předních světel a alternátor.Dále cívku startéru.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Za 4 roky najeto asi 40000. Po koupi namontováno LPG za 19500.Dnes kolem 17000. S LPG za celou dobu žádný problém. Nejvíce jezdím po městě, zaměstnání, škola, školka... Spotřeba 8.3 plynu. Musím napsat , že samé popojíždění a startování i 6 -10 krát za den. Motor se ani nezahřeje. Naftu bych asi hodně rychle poslal do věčných lovišt. Opravy velice levné. Auti si muselo na opravu startéru tři dny počkat. Muselo jezdit. Díky dobré přístupnosti stačilo kotvu startéru pošimrat šroubovákem a už se jelo. Tento rok nové přední tlumiče i s rozpěrou 3000. Tažné zařízení 2900. Regulace světel 900 a alternátor 1000. Rozvody mám dva roky. Cena 1500. Termostat 500. Manžeta homokinetického kloubu i s prací 300. Dva díly výfuku 1200. Pokud porovnám provozní náklady s jinými auty ,není co řešit. Na věk zanedbatelná koroze. Výměnu oleje a seřízení ventilů zvládnu sám.Přiznám, že vůz parkuji v garáži. Na parkovišti by trpěla asi víc. Neříkám, že to je nejlepší auto. Našel bych lepší, ale takového pracanta asi ne. Předešlý Favorit, byl dvakrát odtažen. Poprvé baterie a pak víčko rozdělovače.Felicie dojela do cíle vždy!Co dál? Fabia je menší. Octavia s tímto motorem má 44kw. Na ježdění po městě by mohla stačit. Jsem bohužel dyslektik, tak si případné komentáře netýkající se vozu nechte prosím pro sebe. Tak to je vše.
Bez kurvítek se dá koupit i fabia 1, v základu a s 1,4 44kW je také velmi spolehlivé a odolné auto. Občas běží nepravidelně volnoběh (špína ve škrtící klapce), jinak spolehlivá. Možná je menší než felicia, ale zase nehnije. Běžně potkáš rok výroby 2000 bez koroze, ani nepoznáš, jak je stará.
Kdyby to koroze nežrala před očima, tak říkám málokteré auto by se jí vyrovnalo.Jednoduchý auta bez elektrických kurvítek nafty nesmrtelný v kombíku praktický. Škoda že se už takový jednoduchý auta nedělají.Kurvítek až moc a opraváři pak nevědí co s tím.At jezdí!!
Snažil ses, recenze je zajímavá. Feldu jsem měl krátce s dieselem. Neboj se, ten je věčný, neoddělal bys ho. (1.9 l, 49 kW) Nemá turbo ani vysokotlaký systém paliva.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia
Bez kurvítek se dá koupit i fabia 1, v základu a s 1,4 44kW je také velmi spolehlivé a odolné auto. Občas běží nepravidelně volnoběh (špína ve škrtící klapce), jinak spolehlivá. Možná je menší než felicia, ale zase nehnije. Běžně potkáš rok výroby 2000 bez koroze, ani nepoznáš, jak je stará.
07.02.2011 | 19:20:59 | Reagovat
Super auto
Kdyby to koroze nežrala před očima, tak říkám málokteré auto by se jí vyrovnalo.Jednoduchý auta bez elektrických kurvítek nafty nesmrtelný v kombíku praktický. Škoda že se už takový jednoduchý auta nedělají.Kurvítek až moc a opraváři pak nevědí co s tím.At jezdí!!
07.02.2011 | 16:40:19 | Kozelka Reagovat
Dane, díky!
Snažil ses, recenze je zajímavá. Feldu jsem měl krátce s dieselem. Neboj se, ten je věčný, neoddělal bys ho. (1.9 l, 49 kW) Nemá turbo ani vysokotlaký systém paliva.
07.02.2011 | 16:08:48 | donald Reagovat