Rok výroby:1997Typ motoru:1.3 50kWStav km při koupi:52 000 kmStav km nyní:180 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:29. 1. 2009
-Vodní čerpadlo: cca 65tis km -Pojistková skříňka: cca 120 tis km -Tlumiče: v 60tis km všechny čtyři po smrti.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Moje první služební služební auto, když mělo 108tis, tak jsem ho prodal tátovi, dodnes ho má. Nyní už hnije, ale až na to, že mě nechalo v rakousku na dálnici na holičkách s prasklým vodním čerpadlem, relativně rychle odcházeli tlumiče i destičky, tak nic. Tátovi ještě odešla ta pojistková skříňka.
Na to jak je to levné auto celkem spokojenost, motor je snad nesmrtelný a nejlepší podvozek co jsem kdy jezdil. Tedy pouze pro jeho předvídatelnost, Felda vždycky včas a dlouho křičela přes gumy, že se mám uklidnit. Dnes je doba jinde, ale před 10ti lety Ok a kvalita slušná
motor feldy ale i fava pri řadne udržbě vydrži bez problemu 400 tisic statystycky patří mezi lepši motory na životnost neš některe moderni motory ale zavysi to na řidici jak snim zachazí
To máte hodně nízko laťku.Považovat motor při 180000km je zaslepenost. Vzpamatujte se proboha,normální auto musí vyržet min.300000km!!!O držáku se dá mluvit až při půl milionu,180000km najela i moje Š120 před 10 lety.
Jediné co na tom voze drží je fakt motor. Na našem referentském 1,3 bylo najeto 260 000 a když jsem se k němu jednou dostal a chtěl zkontrolovat olej, na měrce bylo jen asi 1 cm černého šmíru. Nikdo se o něj pořádně nestaral a najel takovou porci. A ještě jezdí. Ale všechno ostatní se na něm poroučelo. Od podvozku přes elektriku....
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia
motor
motor feldy ale i fava pri řadne udržbě vydrži bez problemu 400 tisic statystycky patří mezi lepši motory na životnost neš některe moderni motory ale zavysi to na řidici jak snim zachazí
08.02.2009 | 09:29:30 | štefka Reagovat
To máte hodně nízko laťku.Považovat motor při 180000km je zaslepenost. Vzpamatujte se proboha,normální auto musí vyržet min.300000km!!!O držáku se dá mluvit až při půl milionu,180000km najela i moje Š120 před 10 lety.
03.02.2009 | 06:07:51 | anonym Reagovat
Držák
Jediné co na tom voze drží je fakt motor. Na našem referentském 1,3 bylo najeto 260 000 a když jsem se k němu jednou dostal a chtěl zkontrolovat olej, na měrce bylo jen asi 1 cm černého šmíru. Nikdo se o něj pořádně nestaral a najel takovou porci. A ještě jezdí. Ale všechno ostatní se na něm poroučelo. Od podvozku přes elektriku....
01.02.2009 | 18:55:04 | Karel Reagovat