Recenze Škoda Felicia
“Málo muziky za moc peněz.”

Autor recenze: Bukva (22 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1997 Typ motoru:1.3 mpi Stav km při koupi:100 000 km Stav km nyní:118 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 7-8 l/100 km Vloženo: 25. 10. 2007

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.8

Spolehlivost

6
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Favorit

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Hned několik.

Škrtící klapka, termostat, alternátor, centrální zamykání...

Momentálně auto zvedá otáčky motoru příliš vysoko. Když prošlápnu plyn, tak to přestane. Stejně tak po zahřátí motoru. V servisu nic nezjistili... Možná vadné čidlo teploty.

Z hrůzou sleduju, kdy začnou hnít páté dveře. Už se tam něco rýsuje a výfuk taky koroduje neuvěřitelnou rychlostí...


Hodnocení a zkušenosti s autem

Nepamatuju si měsíc, kdy auto jezdilo bez problému. Pořád něco. Na svou výbavu a jízdní vlastnosti stojí strašně moc peněz. Můj předchozí Favorit šlapal naprosto bez problému a hodně brzo jsem začal litovat, že jsem to auto prodal.

Jsem člověk, který automobilům nerozumí a auto používám, protože musím. Proto od auta očekávám spolehlivost a určitou dávku pohodlí. Bohužel mám pocit, že Felicie tyto vlastnosti splňuje jen částečně. Po jízdě delší jak 1 hod. musím vystoupit a trochu se protáhnout, protože sedačky jsou příliš tvrdé a nepřizpůsobivé.

Jsem řidič začátečník a moje představy dobrého auta se můžou lišit od představ zkušeného řidiče, ale i po tom, co jsem zde psal si myslím, že je to dobré a nenáročné auto. Chtělo to jen koupit v lepším stavu. Rodiče mají Feldu několik let. Najeto 300 000 km, auto je věčně plně naložené i s vozíkem a nikdy nebyl problém.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia

Vložit komentář

My koupili Feldu 1.3 MPi 50Kw r.v. 97.Najeto 86 000Km.V autorizovaném servise škoda po první majitelce se servisní knížkou.A všechy "poruchy"byly spíše opotřebení.Bílá barva si rozumí s korozí asi nejvíc- lemy a páté dveře.Ale není to tak hrozné. Z ostatních věcí: chcípání auta na volnoběh-pročištění škrtícíklapky+preventivně svíčky a OK,manžety poloos-to jsme věděli už při koupi, zůstávali viset zadní bubny-rozdělat+výměna "prasátek" a čelistí, kontrola předních brzd-katastrofa-destička odpadla od zákl plechu-takže generálka předních brzd+ při jednom i ty poloosy, výměna středního a zadního dílu výfuku, nový je tam tři roky a OK, problém se startováním-pitomost-zaoxidovaný přívodní kontakt od baterie do startéru-vyčištěno a OK.Po koupi pochopitelně to co udělá asi každý rozumný majitel: výměna oleje v motoru a převodovce, výměna chladící a brzdové kapaliny+nový vzduchový filtr.Suma sumárum si ale stále myslím, že Felda je slušné auto.Předchzí majitelka nebyla moc na údržbu a u prodejce auto umyli a šup s ním do vytápěné prodejny-a to byl začátek některých problémů.Dnes má felda 108 000Km.Spotřeba 6,2-7,5l/100Km.Motor ve slušné kondici-oleje ani kapku.Mnohokrát v 5-ti lidech po tuzemsku na delší vzdálenosti(350Km)-nebyl a není problém. Prodávat ji nehodláme.Lak a koroze se opraví a jinak je-jak už jsem psal- ve výborné kondici.

28.10.2007 | 23:43:34 | Tomáš Reagovat

Tatík má taky feldu (r.95) byla z bazaru měla kolem 20 000 km za 155 000 kč a problem asi po týdnu od koupě imobilizer v háji a před dvouma rokama starter, jinak ok, obě poruchy naštěstí u baráku, takže sme nikdy nezůstaly viset někdě v řiti. Jo ještě nedávno přepálenej zapalovací kabel z cívky do rozdělovače, chcíplo to 100m od baráku, ale to asi tím že se neměnily. Teď má 102 000 km a něco začlo chrastit v převodovce, asi synchrony či co. Jinak je to v pohodě.

28.10.2007 | 13:37:44 |  Reagovat

Poruchy

Tie poruchy na Felde sú asi zavislé na konštelácii hviezd. V práci Felda najazdila cez 220 000km a vôbec nebola šetrená. Poruchy minimálne, skôr od opotrebenia, napr vodná pumpa, zlomený kábel v priechodke 5 dverí, spínač spiatočky. Otec má na starostilivo opatrovanej Felde podobného roku výroby (98 ) s iba cca 40 000km a porúch bolo viac než dosť- zámok 5 dverí ( vylomený plast - zámok doteraz nefunkčný ), spínacia skrinka ( prestal pasovať kľúč -nutná výmena ), porucha dobíjania ( výmena regulátora ), prachovky na kľboch prednej nápravy ( roztrhané, nutná výmena ), zaseknutá brzda vpredu ( predčasná výmena platničiek na jednej strane ), zatekanie do auta cez tesnenie dverí vodiča, netesný vyfuk.

28.10.2007 | 05:45:36 | neb Reagovat

felda

Kdo měl feldu koupenou novou, neměl zpravidla problém, ale v bazarech to byla a je bída. Ty otáčky po výměně ŠK bývaj vysoko, ale po ujetí cca 1000km by to mělo spadnout do normálu. Zkus ještě odpojit na noc baterku. Byly různý nápady jak tomu pomoct, ale problém je údajně v tom, že servisy nedokáží komplet vymazat na vagu řídící jedn. a program který toto dokáže má už jen málokdo, protože přišel později, a když feldy končej tak se jim prý už nevyplatí do toho investovat. To mi bylo řečeno jedním servisákem.

27.10.2007 | 21:30:46 |  Reagovat

To je mi líto ty tvoje potíže.Měl jsem felču 4 roky,najezdil jsem s ní 120000 , když jsem ji dával pryč měla 230000 a motor celkem v poho,ale podvozek a kastle už byly na generálku.Nikdy mě nenechala ve štychu. Asi si měl smůlu,ale to se jistě každý , kdo je odkázán na ojetiny,občas spálí.

27.10.2007 | 17:36:44 | bigben Reagovat

,,Proto od auta očekávám spolehlivost a určitou dávku pohodlí". Proč sis teda proboha kupil feldu?!?

27.10.2007 | 14:24:48 | jašin Reagovat