Rok výroby:2000Typ motoru:1,3 benzínStav km při koupi:78 000 kmStav km nyní:98 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:24. 11. 2006
Vhodné vozítko pro rodinu cestující po republice. Není to žádný trhač asfaltu, ale na dálnici se rozkoulí i na 160 km/h.
Auto mám dva roky a jezdí spolehlivě. Jediná závada za tu dobu byly vadné ložiska přední nápravy, ale vzhledem k najetým kilometrům nic zvláštního. Auto je pravidelně servisováno a bez problémů.
Po roce jsem začal sledovat počínající korozi na pátých dveřích a lemech blatníků, což se dalo čekat.
Těžko říct 1.3 dá dle tachometru 175km.A 1.6 55kw jenž jezdím jako se služebním dá dle tachometru 185km.A s Cordobou jsem jezdil 1.4 16v 50kw dle tachometru 195km.Se starou R19 54kw která měla dle TP 175km max dala s mírného kopce nebo po rovince kde se to mohlo rozjet dle tachometru 180km.Ale to bylo taky starý auto se starým motorem.Tak že ono u té Cordoby to není problém.To samí Punto 1.2 max 170km.
Zdarec chlapi,všichni máte v něčem pravdu,ale je zbytečné se dohadovat-každý ať si jezdí,v čem chce,ne?Vy jste mu to auto přeci nekoupili :-)) Já jako škodovkář nemohu říci na Feldu křivé slovo.Je fakt,že výbava "nulová",koroze monstrózní,ale nikdy mne nikde nenechala.Nikdy jsem vážné problémy s elektrikou neměl,protože prostě kličky na oknech se neposerou,klima nebyla-odpadlo pravidelné doplňování,ABS také nebylo,prostě se nemělo co posrat.Rozvoďák začal chrastit po cca 180 000km,ale pořád jezdila docela dobře.Ano,ve čtyřech lidech,sud piva v kufru,a nějaká taška,to byl konec,a ani po rovince nešlo jet na pětku.Ale motor držák.To 1,6ka jezdila podstatně lépe,mohu potvrdit,že TACHOMETROVÝCH 180km/hod jela,ale oproti 1,3 lehce žrala olej,každých cca 1000km čistit škrtící klapku od oleje,jinak auto nedrželo volnoběh,a v cca 115 000km mi prasknul rozvoďák,a musel jsem měnit i ventili-zabrušování nových,atd... A co se týká oprav,a náhradních dílů-vše jsem si dělal sám na chalupě,přes komplet brzdy,čepy,ramena,převodka řízení,spojka,atd,a ceny tak nějak průměrné.Upřímně-lákalo by mne něco jiného,než škodovka-i když si na ní nemohu stěžovat (moje nynější fábka má najeto cca 280 000km,a zatím minimální investice-komplet brzdy,baterka,svíčky,filtry,olej,klima),ale prostě se tak nějak bojím jiných značek,ani nevím,jakou jinou značku koupit.Rodiče mají funglovku Chevroleta Aveo,maji najeto cca 22 000km,a již 2x jim byl měněn nějaký "krokový motorek" u škrtící klapky,a jejich spotřeba (1,4 16V) je v průměru 10l/100km,což je neuvěřitelný.A co člověk čte recenze na různé značky aut,tak to by si podle nich člověk nemohl koupit nic...
Prosim tebe pekne :) Levny auta jsou proto , jelikoz Laguna uz je na tomhle trhu nejakych x let...V neposledni rade uz ma dva nastupce LII a LIII a nezapomen ze v roce dejme tomu 2000 to mela bazarovka klidne i cenu 400 tisic a vic.U felicie jste poridili funglovku v zakladni vybave za 200 tisic a mejte se..Je to totez jako dnesni zakladni fabie 1.2 HTP v provedeni klasik za dveste tisic vs. Laguna III 2.0 dCi v plne vybave se vsim vsudy za 650 tisic...Stim rozdilem ze je to v jinem roku.. U Felicie tomu vubec tak nejni ta se v urcity rok prestala vyrabet a byl stim amen , proto nekteri jedinci si mysli buh vi co v garazi nemaji za ohromny stroj a pozaduji za kram bez vybavy klidne i 50 tisic...V dnesni dobe se temto lidem jen smeju , jsou to vylizanci. Je sice hezke ze ma najeto 80 tisic za deset let a je totalne bez koroze, ale kdyz tohle auto vemete do zaprahu a zacnete ho honit treba jako sluzebni...tak teprve poznate tu pravou spolehlivost felicie :D
Lodo neda mi to proste neragovat...Felicie ti vic jak 160 km/h nepojede , tak bud tak hodnej a netvrd nam tady , ze jede 180 km/h uplne v pohode....pri 160 km/h uz ses pomalu na omezovaci a felice toci co muze...Podle me kdyby te ten motor mohl nakopat tak uz by te davno nakopal...Protoze tahat zni takovehle extremy nejni normalni...To auto nejni na vyssi rychlost jak 150 km/h staveny...(mozna je to 160 km/h) to se musis podivat do maleho technicaku a tam to mas napsany..
hele 1,3 mpi ve stavu jede 180 mam ji a meril sem to gps a mel sem na ni 181km/h a jel zamnou kamos s astrou 1.8 a nestihal me a pri tam mel 190 na budiku takze jemu to keca.a to tam mam r15 195/50 mit tam neco uzsiho tak to mozna omalinko vic da ..nerikam ze netaha z posledniho ale da to..
no existujú len dve možnosti po 1.alebo si kámoš s teba robil prču že ti nestíha a ty si mu to zožral alebo po 2.ten motor1.8 nemal v poriadku.na felde som odiazdil dosť,a tento motor 1.3 hravo prekoná hociktorá 1.4 či je to korea,nemec,japan atd. nehovoriac o 1.8,a taký 1.4 civic ťa nechá v prachu a to nehovorím o komforte jazdy však 140 na felde to je na ohluchnutie.
Srovnavate tady prestizni zahranicni znacku auta stredni tridy v maximalni vybave s dobryma agregatama (po r.v. 98) proti vyhekane (vychrastenej)j , hnusnej , serednej, a chudej felicii ktera je snad o dvacet trid niz na postu "trakar"...U nas ji ma temer kazdej...Jezdil jsem sni jak s 1.3 tak s 1.6...o pohodli ani nemluvim,vybava nulova, obcas jsem si rikal , ze favorit by byl stokrat lepsi. Jizdni vlastnosti uplne nulove, spotreba...ta sama jako u ostatnich benzinu s objemem 2.0 16V a jinych agregatu...stim rozdilem, ze to jede...feliciie nejede...Zkuste si nalozil 4 clenou rodinu a do kufru nakup a budete to tlacit do kopce i ocima.Bezpecnost? tez nulova zlatej starej malej fiat, i ten na tom mozna bude lip......Jedina vyhoda je dostupnost levnych dilu ktere jsou temer za pakatel...ovsem za to zaplatime nemalou dan a to ve vsech smerech....
Co se tyce zrovna Laguny zda vydrzi 400 tisic km?...Samozrejme ze vydrzi, pokud bude vcas menenej olej, rozvody , klady a vodni pumpa tak ten motor bez problemu bude jezdit i s 400 tisicema.....
Felicie samozrejme pri stejne udrzbe taky, nicmene musime pocitat stim , ze nam budou koukat nohy z podlahy a kazdou jizdu se budeme obracet k Marii svatej at se ten triskolet nerozpadne...
Motor laguna 2,0 8v fakt vydrží moc. Vím o jedné 428tisíckm a motor ok. Elektrika na těch autech občas pozlobí, ale nic mimořádného, je to hodně muziky za málo peněz. P.S. V odstavných pruzích stojí nejvíc lidí s feldama, rozhodně ne laguny. Pozn. Nemám lagunu ani jiného R
26. listopadu 2006 | 22:40 | Anonym | Jak to ze ja srouby neplivu?Aj na rovine s felicii jedu v poho 160kmh.Mam rok vyr.96 motor 50kw 1.3i udrzovany auto,najeto 153tiskm
Nevěřím, že laguna vydrží 400 000km bez údržby to může napsat jen nějakej machr, co má to nejlepší auto ze všech :-) . Pročpak se ty laguny ted prodávaji tak lacino, že by to byly problémy s elektroinstalací, které se tak obtížně odstaraňují? Zajímavé, že se takových aut pak lidé zbavují za méně než felicie, prostě nejede a nevím co s tím v servise jsem zaplatil a už zase nejede. Ale když lagunu tahnou na laně zapne si klimu, tempomat a ABS :-)
Ano, u Felície 1.3 se řemen měnit nemusí vůbec, páč má řetěz a i ten řada majitelů mění až dávno potom co jeho vytahanost signalizuje cinkání a chrastění a auto vlivem změny časování skoro nejede. Uznávám že ani to není kdovíjaká pálka, ale zase ty intervaly výmeny nebývají o moc delší než výměna řemene u jiných automobilů (o výměně po 250 000 u mého auta si může leda tak nechat zdát) nemluvě o dalších běžných závadách které se u alespoň trochu ježděné Felície objevují jako na běžícím pásu. Za všechny jmenujme neustálé problémy s labdou, škrtící klapkou a těsněním pod sáním, což jsou závady které vyženou snadno spotřebu ke 12ti litrům, propalující se písty, havárie těsnění pod hlavou, nadměrné opotřebení předních pneu, pravidelně odcházející díly zavěšení (měnil jsem furt)... prostě... pokud najedete ročně víc než 10 000 km, není Felície rozhodně vůbec ekonomickou volbou!
hosi ale ty vase plecky co maji tak vyborne vlastnosti co tu pisete se porad serou a museji kazdou chvili do servisu a pak cumite kdyz vam reknou cenu a brecite ze tolik penez na jednou,treba rozvodovy remen to kdyz nechate bez vymeny,tak vam udela peknou diru v penezence a v servisu se jen smejou,ale takova felicie takovej problem nema tam se nemusi menit vubec a nepraskne,a uz nemluvim o spojce a obrzdach co se tyce montaze a demontaze v servisu,na feldu to dobrej kluk udela vse doma,a o elektrice uz nema cenu mluvit,tak vse ma vyhody a nevyhody tak co tu resite,preju hodne kilometru bez servisu milan
K felde Vam poviem len jedno: Radsej budem tlacit svoju almeru ako soferovat feldu(prip. akukolvek skodulu). Ale kym pride den kedy ja budem tlacit nissana ty uz budes odtahovat piatu skodovku na vrakac. A potom sa zamysli: Co su "drahe" nahradne diely? Dat jeden rok 30000 a mat 5-rokov bezstarostne vozenie alebo dat kazdy rok 15000? O spotrebe, pohodli, bezpecnosti a vybave nema vyznam debatit. A to mam almeru pravdepodobne starsiu ako 90% filciek. A viem o com hovorim dva roky som totiz permanentne jazdil na firemnej filcke a tiez som sa staral o jej servis atd atd. SKODA "akakolvek" v mojich ociach nieje AUTO. je to skratka priblizovadlo. nechcem nikoho urazat ide mi len o to aby sa ludia konecne zamysleli nad tym ze rokmi setrene peniaze by mali vrazit do niecoho co im bude sluzit a nie aby to len zachranovali. Odo mna je to vsetko. Skodovaci hor sa do mna!!! HE HE HE
PS: Skodovka uz zopar rokov nieje ceska. Ak to nahodou niektorym uniklo.
Číst zde co některé choré mozky vyplodily a pochopit o co jim vlastně jde je pro mne opravdu náročné. Proč hodnocení Felicie se zvrhne v opěvování nějakých starších "levných" střepů jen proto, že jezdí "v phodě 150 a více" když maximální povolená rychlost je 130 a to prosím na dálnici. Další z řad psychopatů, kterým bych bral papíry z fleku. Každé auto patří do své kategorie a každému vyhovuje něco jiného. Já jezdím v tom svém a ten druhej pokud mne nebude ohrožovat, tak ať si klidně jezdí třeba ve formuli. Do nikoho se kvůli tomu navážet určitě nebudu. A propo - mám také Felicii 1,6 GLX, rok 99 dovoz SRN, najeto 75 000, garážovaná bez koroze v plné výbavě (ABS,servo,elektrika, 4x airbag-zřejmě speciální objednávka) od jednoho SRN důchodce. Jezdí 180 v pohodě, žádný šrouby z ní nelítají a těch 130 na zabití stačí taky. Zdravím!
příteli, je čas se probudit, na moji Lagunu rok výroby 1997 mám takový výběr dodavatelů, že kolikrát nevím, pro kterého se rozhodnout. Že by byly náhradní díly na škodovky zrovny nějak levné, to nemyslím, máme je jako služební v práci (Octavie). Z mého dřívějšího výčtu nákladů mi prozraď, co nebudeš muset měnít na Felicii? A jako poslední!!! No to bych se pěkně nasr..., kdybych musel na autu měnít všechny náhradní díly až po GO. Podle mechaniků a podle zkušeností vydrží Laguna 2.0 8V při dobré údržbě i nad 400 000km bez GO, sám budu již v té době zřejmě "pod drnem", takže mě GO netrápí! A kde v té době bude Felicie? Ale ikdyž bych si ji sám nekoupil, tak dobrou "filcku" stříkačku katovanou do 30tis Kč si dovedu představit v rukou starších lidí, nikam nespěchajících, nic moc nevozících. Ale při dnešním provozu na cestách se za takovýma tvoří kolony jedoucí 70km/hod mimo město s obtížným předjetím. Ivan
také nedokáži pochopit, že dneska se najde někdo, kdo koupí Felicii za "pouhých" 50tis Kč. Pokud se opravdu poctivě vybírá a trochu se tomu rozumí, dá se vybrat za obdobnou cenu něco nesrovnatelně lepšího. Dovezl jsem si z rakous od staršího pána Lagunu Baccaru 2.0i 8V, rok 1997, tach 110 784km, IMO, ABS, PC, airbag 2x, všechno v elektrice, přední sedačky polohovatelné, řidíčova má 3x paměť nastavení, výfuk Remus, sedačky v plisované kůži, TEMPO, ALU kola, Climatronic, zadní křídlo, modrozelená metalíza, prostě parádnice - láska na první pohled, a to bratru za 70 000Kč s dovozem i s přihlášením. Pravidelný servis, podle servisní knížky žádné závady a najeté km také souhlasí. Rychlost podle TP 210km, doporučená 150-160km, což je již strop pro většinu Felicií i Fábií. Zatím po 18 měsících a 4 500km byly dodatečné náklady: nové rozvody 6200Kč, nová spojka: 7600Kč, nové náplně: Havoline 3x 760Kč, svičky: 4x BERU - 560Kč, brzdové destičky zadek: 800Kč, nové pneu: Firestone ER300 - letní 6680Kč, Dunlop WS 3D - zimní 6760, čekají mě destičky na předku a chci vyměnit kabely rozdělovače a samotný rozdělovač i palec, to je asi 2000Kč. To jsou všechno náklady, které čekají dříve nebo později každého. Cesty: 3x Slovenské termáky, 1x Chorvatsko, 1x okolo Beneluxu. Průměrnou spotřenu mi PC ukazuje za posledních 8 564Km 7,5l, což je za svezení v tomto vozítku celkem paráda. Denně 30km do práce a zpět. Jelikož nebourám, ručení = 6 160Kč ročně, 1 540Kč čtvrtletně u Kooperativy i s pověrtnostním rizikem, , zatím opravdu spokojenost a doufám, že to tak i nadále zůstane. Není to žádná Laguna z AAAauto!!! Za velmi slušnou Felicii bych dnes nedal více jak 30tis Kč pro dnešní provoz na silnici by musela mít obsah alespoň 1,6 abych plně obsazen mohl bezpečně předjet. Ivan
Který idioti si myslí že za 55 tisíc koupí plečku?55 tisíc stačí na solidní auto.A jesli se chcete zbavit peněz tak kupte za 55 shnilou felicii...Probuďte se!Já jsem koupil Lagunu 98 za 75000 s climatronikem, 2 airbagy, 4 el okna a zrcátka, tempomat,výhřev čelního skla, sedaček,zrcátek,pozinkovaná...nejsem bohatý, ale felicii se srdečně směju.A směju se i majitelům fábií, loganů, thalií a tomu podobných paskvilů.A podotýkám že ji mám 2 roky, nejeto 159000 km a nacpu do toho tak 20000 za rok včetně pneumatik(195/60/R15) a pojištění(6700kč).A spotřeba-2.0 16V mě žere zhruba skoro stejně jak sousedova filcka...Ha ha ha -kupujte felicie
A proč už to auto nemáte když bylo tak strašně super??? Začalo se srát že? A ceny náhradních dílů to už byla trochu jiná písnička. Inu za 55tis člověk koupí a pak do toho musí dalších 50tis nacpat.S tím rozdílem že na určité zahraniční značky za 20tisíc člověk koupí maximálně nejnutnější spotřebák-pokud ho ještě vůbec sežene a nemusí improvizovat, kdežto na Felinu má za ty peníze náhradní díly na GO celého auta.
K tomu si uvědom, že já jezdil po dálnici tak 150km/h na tempomat (v týhle rychlosti bude Felicie už plivat šrouby), dál jsem měl mnohem větší pohodlí, lepší jídzní vlastnosti a to ani nesrovnávám úroveň výbavy, kde u Felicie jseš rád, když to má aspoň otáčkoměr. Chceš snad srovnávat dál?
Než se začneš navážet do věčných škodovkářů, napiš pořizovací cenu a další provozní náklady tvýho zázračnýho vozítka, ať se to dá srovnat. Průměrná spotřeba je sama o sobě jen jeden z mnoha ukazatelů.
Ďalší nadšený škodovkár. Na 50Kw je podĺa Vás taká spotreba prijateľná. Zobudte sa. Ja na 2.0 130PS mám takú priemernú spotrebu a porovnajte dynamiku vášho motoru s MB1000 a môjho!!!
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia
Rychlost
Těžko říct 1.3 dá dle tachometru 175km.A 1.6 55kw jenž jezdím jako se služebním dá dle tachometru 185km.A s Cordobou jsem jezdil 1.4 16v 50kw dle tachometru 195km.Se starou R19 54kw která měla dle TP 175km max dala s mírného kopce nebo po rovince kde se to mohlo rozjet dle tachometru 180km.Ale to bylo taky starý auto se starým motorem.Tak že ono u té Cordoby to není problém.To samí Punto 1.2 max 170km.
12.07.2011 | 07:59:30 | luke20 Reagovat
Zdarec chlapi,všichni máte v něčem pravdu,ale je zbytečné se dohadovat-každý ať si jezdí,v čem chce,ne?Vy jste mu to auto přeci nekoupili :-)) Já jako škodovkář nemohu říci na Feldu křivé slovo.Je fakt,že výbava "nulová",koroze monstrózní,ale nikdy mne nikde nenechala.Nikdy jsem vážné problémy s elektrikou neměl,protože prostě kličky na oknech se neposerou,klima nebyla-odpadlo pravidelné doplňování,ABS také nebylo,prostě se nemělo co posrat.Rozvoďák začal chrastit po cca 180 000km,ale pořád jezdila docela dobře.Ano,ve čtyřech lidech,sud piva v kufru,a nějaká taška,to byl konec,a ani po rovince nešlo jet na pětku.Ale motor držák.To 1,6ka jezdila podstatně lépe,mohu potvrdit,že TACHOMETROVÝCH 180km/hod jela,ale oproti 1,3 lehce žrala olej,každých cca 1000km čistit škrtící klapku od oleje,jinak auto nedrželo volnoběh,a v cca 115 000km mi prasknul rozvoďák,a musel jsem měnit i ventili-zabrušování nových,atd... A co se týká oprav,a náhradních dílů-vše jsem si dělal sám na chalupě,přes komplet brzdy,čepy,ramena,převodka řízení,spojka,atd,a ceny tak nějak průměrné.Upřímně-lákalo by mne něco jiného,než škodovka-i když si na ní nemohu stěžovat (moje nynější fábka má najeto cca 280 000km,a zatím minimální investice-komplet brzdy,baterka,svíčky,filtry,olej,klima),ale prostě se tak nějak bojím jiných značek,ani nevím,jakou jinou značku koupit.Rodiče mají funglovku Chevroleta Aveo,maji najeto cca 22 000km,a již 2x jim byl měněn nějaký "krokový motorek" u škrtící klapky,a jejich spotřeba (1,4 16V) je v průměru 10l/100km,což je neuvěřitelný.A co člověk čte recenze na různé značky aut,tak to by si podle nich člověk nemohl koupit nic...
12.07.2011 | 07:37:09 | Jirka KOPR Reagovat
Včera jsem tady přečetl pohádku o Cordobě s motorem 1,4 která jezdí 210.Takže realitě 180 km s motorem 1,6 budu věřit.
12.07.2011 | 06:55:40 | Reagovat
kubajz
Prosim tebe pekne :) Levny auta jsou proto , jelikoz Laguna uz je na tomhle trhu nejakych x let...V neposledni rade uz ma dva nastupce LII a LIII a nezapomen ze v roce dejme tomu 2000 to mela bazarovka klidne i cenu 400 tisic a vic.U felicie jste poridili funglovku v zakladni vybave za 200 tisic a mejte se..Je to totez jako dnesni zakladni fabie 1.2 HTP v provedeni klasik za dveste tisic vs. Laguna III 2.0 dCi v plne vybave se vsim vsudy za 650 tisic...Stim rozdilem ze je to v jinem roku.. U Felicie tomu vubec tak nejni ta se v urcity rok prestala vyrabet a byl stim amen , proto nekteri jedinci si mysli buh vi co v garazi nemaji za ohromny stroj a pozaduji za kram bez vybavy klidne i 50 tisic...V dnesni dobe se temto lidem jen smeju , jsou to vylizanci. Je sice hezke ze ma najeto 80 tisic za deset let a je totalne bez koroze, ale kdyz tohle auto vemete do zaprahu a zacnete ho honit treba jako sluzebni...tak teprve poznate tu pravou spolehlivost felicie :D
Hodne stesti
12.07.2011 | 05:09:15 | Pomeranc Reagovat
Lodo
Lodo neda mi to proste neragovat...Felicie ti vic jak 160 km/h nepojede , tak bud tak hodnej a netvrd nam tady , ze jede 180 km/h uplne v pohode....pri 160 km/h uz ses pomalu na omezovaci a felice toci co muze...Podle me kdyby te ten motor mohl nakopat tak uz by te davno nakopal...Protoze tahat zni takovehle extremy nejni normalni...To auto nejni na vyssi rychlost jak 150 km/h staveny...(mozna je to 160 km/h) to se musis podivat do maleho technicaku a tam to mas napsany..
12.07.2011 | 04:57:23 | Pomeranc Reagovat
RE:Lodo
hele 1,3 mpi ve stavu jede 180 mam ji a meril sem to gps a mel sem na ni 181km/h a jel zamnou kamos s astrou 1.8 a nestihal me a pri tam mel 190 na budiku takze jemu to keca.a to tam mam r15 195/50 mit tam neco uzsiho tak to mozna omalinko vic da ..nerikam ze netaha z posledniho ale da to..
26.09.2011 | 07:14:01 | wildspeeds@centrum.cz | 89.103.236.* Reagovat
RE:RE:Lodo
no existujú len dve možnosti po 1.alebo si kámoš s teba robil prču že ti nestíha a ty si mu to zožral alebo po 2.ten motor1.8 nemal v poriadku.na felde som odiazdil dosť,a tento motor 1.3 hravo prekoná hociktorá 1.4 či je to korea,nemec,japan atd. nehovoriac o 1.8,a taký 1.4 civic ťa nechá v prachu a to nehovorím o komforte jazdy však 140 na felde to je na ohluchnutie.
26.09.2011 | 15:11:28 | | 78.99.57.* Reagovat
ste normalni ?
Srovnavate tady prestizni zahranicni znacku auta stredni tridy v maximalni vybave s dobryma agregatama (po r.v. 98) proti vyhekane (vychrastenej)j , hnusnej , serednej, a chudej felicii ktera je snad o dvacet trid niz na postu "trakar"...U nas ji ma temer kazdej...Jezdil jsem sni jak s 1.3 tak s 1.6...o pohodli ani nemluvim,vybava nulova, obcas jsem si rikal , ze favorit by byl stokrat lepsi. Jizdni vlastnosti uplne nulove, spotreba...ta sama jako u ostatnich benzinu s objemem 2.0 16V a jinych agregatu...stim rozdilem, ze to jede...feliciie nejede...Zkuste si nalozil 4 clenou rodinu a do kufru nakup a budete to tlacit do kopce i ocima.Bezpecnost? tez nulova zlatej starej malej fiat, i ten na tom mozna bude lip......Jedina vyhoda je dostupnost levnych dilu ktere jsou temer za pakatel...ovsem za to zaplatime nemalou dan a to ve vsech smerech....
Co se tyce zrovna Laguny zda vydrzi 400 tisic km?...Samozrejme ze vydrzi, pokud bude vcas menenej olej, rozvody , klady a vodni pumpa tak ten motor bez problemu bude jezdit i s 400 tisicema.....
Felicie samozrejme pri stejne udrzbe taky, nicmene musime pocitat stim , ze nam budou koukat nohy z podlahy a kazdou jizdu se budeme obracet k Marii svatej at se ten triskolet nerozpadne...
12.07.2011 | 04:49:27 | Pomeranc Reagovat
Motor laguna 2,0 8v fakt vydrží moc. Vím o jedné 428tisíckm a motor ok. Elektrika na těch autech občas pozlobí, ale nic mimořádného, je to hodně muziky za málo peněz. P.S. V odstavných pruzích stojí nejvíc lidí s feldama, rozhodně ne laguny. Pozn. Nemám lagunu ani jiného R
08.05.2011 | 10:28:22 | Reagovat
prej v 150 plivat srouby hm
26. listopadu 2006 | 22:40 | Anonym |
Jak to ze ja srouby neplivu?Aj na rovine s felicii jedu v poho 160kmh.Mam rok vyr.96 motor 50kw 1.3i udrzovany auto,najeto 153tiskm
08.05.2011 | 10:06:34 | Reagovat
laguna 400 000km nikdy
Nevěřím, že laguna vydrží 400 000km bez údržby to může napsat jen nějakej machr, co má to nejlepší auto ze všech :-) .
Pročpak se ty laguny ted prodávaji tak lacino, že by to byly problémy s elektroinstalací, které se tak obtížně odstaraňují? Zajímavé, že se takových aut pak lidé zbavují za méně než felicie, prostě nejede a nevím co s tím v servise jsem zaplatil a už zase nejede. Ale když lagunu tahnou na laně zapne si klimu, tempomat a ABS :-)
14.08.2008 | 01:24:23 | kubajz Reagovat
Nesmrtelnej motor?
Ano, u Felície 1.3 se řemen měnit nemusí vůbec, páč má řetěz a i ten řada majitelů mění až dávno potom co jeho vytahanost signalizuje cinkání a chrastění a auto vlivem změny časování skoro nejede. Uznávám že ani to není kdovíjaká pálka, ale zase ty intervaly výmeny nebývají o moc delší než výměna řemene u jiných automobilů (o výměně po 250 000 u mého auta si může leda tak nechat zdát) nemluvě o dalších běžných závadách které se u alespoň trochu ježděné Felície objevují jako na běžícím pásu. Za všechny jmenujme neustálé problémy s labdou, škrtící klapkou a těsněním pod sáním, což jsou závady které vyženou snadno spotřebu ke 12ti litrům, propalující se písty, havárie těsnění pod hlavou, nadměrné opotřebení předních pneu, pravidelně odcházející díly zavěšení (měnil jsem furt)... prostě... pokud najedete ročně víc než 10 000 km, není Felície rozhodně vůbec ekonomickou volbou!
09.09.2007 | 09:29:26 | Judas Priest Reagovat
nesmrtelnej motor
hosi ale ty vase plecky co maji tak vyborne vlastnosti co tu pisete se porad serou a museji kazdou chvili do servisu a pak cumite kdyz vam reknou cenu a brecite ze tolik penez na jednou,treba rozvodovy remen to kdyz nechate bez vymeny,tak vam udela peknou diru v penezence a v servisu se jen smejou,ale takova felicie takovej problem nema tam se nemusi menit vubec a nepraskne,a uz nemluvim o spojce a obrzdach co se tyce montaze a demontaze v servisu,na feldu to dobrej kluk udela vse doma,a o elektrice uz nema cenu mluvit,tak vse ma vyhody a nevyhody tak co tu resite,preju hodne kilometru bez servisu milan
09.09.2007 | 03:11:35 | milan Reagovat
Uprimna lutost
K felde Vam poviem len jedno: Radsej budem tlacit svoju almeru ako soferovat feldu(prip. akukolvek skodulu). Ale kym pride den kedy ja budem tlacit nissana ty uz budes odtahovat piatu skodovku na vrakac. A potom sa zamysli: Co su "drahe" nahradne diely? Dat jeden rok 30000 a mat 5-rokov bezstarostne vozenie alebo dat kazdy rok 15000? O spotrebe, pohodli, bezpecnosti a vybave nema vyznam debatit. A to mam almeru pravdepodobne starsiu ako 90% filciek. A viem o com hovorim dva roky som totiz permanentne jazdil na firemnej filcke a tiez som sa staral o jej servis atd atd. SKODA "akakolvek" v mojich ociach nieje AUTO. je to skratka priblizovadlo. nechcem nikoho urazat ide mi len o to aby sa ludia konecne zamysleli nad tym ze rokmi setrene peniaze by mali vrazit do niecoho co im bude sluzit a nie aby to len zachranovali. Odo mna je to vsetko. Skodovaci hor sa do mna!!! HE HE HE
PS: Skodovka uz zopar rokov nieje ceska. Ak to nahodou niektorym uniklo.
18.07.2007 | 14:50:15 | Clusoe Reagovat
Nechápu o co jde!
Číst zde co některé choré mozky vyplodily a pochopit o co jim vlastně jde je pro mne opravdu náročné. Proč hodnocení Felicie se zvrhne v opěvování nějakých starších "levných" střepů jen proto, že jezdí "v phodě 150 a více" když maximální povolená rychlost je 130 a to prosím na dálnici. Další z řad psychopatů, kterým bych bral papíry z fleku. Každé auto patří do své kategorie a každému vyhovuje něco jiného. Já jezdím v tom svém a ten druhej pokud mne nebude ohrožovat, tak ať si klidně jezdí třeba ve formuli. Do nikoho se kvůli tomu navážet určitě nebudu. A propo - mám také Felicii 1,6 GLX, rok 99 dovoz SRN, najeto 75 000, garážovaná bez koroze v plné výbavě (ABS,servo,elektrika, 4x airbag-zřejmě speciální objednávka) od jednoho SRN důchodce. Jezdí 180 v pohodě, žádný šrouby z ní nelítají a těch 130 na zabití stačí taky. Zdravím!
05.06.2007 | 11:02:06 | Ioda Reagovat
Re: TOM
příteli, je čas se probudit, na moji Lagunu rok výroby 1997 mám takový výběr dodavatelů, že kolikrát nevím, pro kterého se rozhodnout. Že by byly náhradní díly na škodovky zrovny nějak levné, to nemyslím, máme je jako služební v práci (Octavie). Z mého dřívějšího výčtu nákladů mi prozraď, co nebudeš muset měnít na Felicii? A jako poslední!!! No to bych se pěkně nasr..., kdybych musel na autu měnít všechny náhradní díly až po GO. Podle mechaniků a podle zkušeností vydrží Laguna 2.0 8V při dobré údržbě i nad 400 000km bez GO, sám budu již v té době zřejmě "pod drnem", takže mě GO netrápí! A kde v té době bude Felicie?
Ale ikdyž bych si ji sám nekoupil, tak dobrou "filcku" stříkačku katovanou do 30tis Kč si dovedu představit v rukou starších lidí, nikam nespěchajících, nic moc nevozících. Ale při dnešním provozu na cestách se za takovýma tvoří kolony jedoucí 70km/hod mimo město s obtížným předjetím.
Ivan
29.05.2007 | 11:57:05 | Ívico Reagovat
pro "škodovkáře"
také nedokáži pochopit, že dneska se najde někdo, kdo koupí Felicii za "pouhých" 50tis Kč. Pokud se opravdu poctivě vybírá a trochu se tomu rozumí, dá se vybrat za obdobnou cenu něco nesrovnatelně lepšího. Dovezl jsem si z rakous od staršího pána Lagunu Baccaru 2.0i 8V, rok 1997, tach 110 784km, IMO, ABS, PC, airbag 2x, všechno v elektrice, přední sedačky polohovatelné, řidíčova má 3x paměť nastavení, výfuk Remus, sedačky v plisované kůži, TEMPO, ALU kola, Climatronic, zadní křídlo, modrozelená metalíza, prostě parádnice - láska na první pohled, a to bratru za 70 000Kč s dovozem i s přihlášením. Pravidelný servis, podle servisní knížky žádné závady a najeté km také souhlasí. Rychlost podle TP 210km, doporučená 150-160km, což je již strop pro většinu Felicií i Fábií.
Zatím po 18 měsících a 4 500km byly dodatečné náklady: nové rozvody 6200Kč, nová spojka: 7600Kč, nové náplně: Havoline 3x 760Kč, svičky: 4x BERU - 560Kč, brzdové destičky zadek: 800Kč, nové pneu: Firestone ER300 - letní 6680Kč, Dunlop WS 3D - zimní 6760, čekají mě destičky na předku a chci vyměnit kabely rozdělovače a samotný rozdělovač i palec, to je asi 2000Kč. To jsou všechno náklady, které čekají dříve nebo později každého.
Cesty: 3x Slovenské termáky, 1x Chorvatsko, 1x okolo Beneluxu. Průměrnou spotřenu mi PC ukazuje za posledních 8 564Km 7,5l, což je za svezení v tomto vozítku celkem paráda. Denně 30km do práce a zpět. Jelikož nebourám, ručení = 6 160Kč ročně, 1 540Kč čtvrtletně u Kooperativy i s pověrtnostním rizikem, , zatím opravdu spokojenost a doufám, že to tak i nadále zůstane. Není to žádná Laguna z AAAauto!!! Za velmi slušnou Felicii bych dnes nedal více jak 30tis Kč pro dnešní provoz na silnici by musela mít obsah alespoň 1,6 abych plně obsazen mohl bezpečně předjet.
Ivan
29.05.2007 | 11:26:59 | Ivico Reagovat
Který idioti si myslí že za 55 tisíc koupí plečku?55 tisíc stačí na solidní auto.A jesli se chcete zbavit peněz tak kupte za 55 shnilou felicii...Probuďte se!Já jsem koupil Lagunu 98 za 75000 s climatronikem, 2 airbagy, 4 el okna a zrcátka, tempomat,výhřev čelního skla, sedaček,zrcátek,pozinkovaná...nejsem bohatý, ale felicii se srdečně směju.A směju se i majitelům fábií, loganů, thalií a tomu podobných paskvilů.A podotýkám že ji mám 2 roky, nejeto 159000 km a nacpu do toho tak 20000 za rok včetně pneumatik(195/60/R15) a pojištění(6700kč).A spotřeba-2.0 16V mě žere zhruba skoro stejně jak sousedova filcka...Ha ha ha -kupujte felicie
09.04.2007 | 14:25:25 | Reagovat
Pro pána ze slovenska
A proč už to auto nemáte když bylo tak strašně super??? Začalo se srát že? A ceny náhradních dílů to už byla trochu jiná písnička. Inu za 55tis člověk koupí a pak do toho musí dalších 50tis nacpat.S tím rozdílem že na určité zahraniční značky za 20tisíc člověk koupí maximálně nejnutnější spotřebák-pokud ho ještě vůbec sežene a nemusí improvizovat, kdežto na Felinu má za ty peníze náhradní díly na GO celého auta.
09.04.2007 | 02:55:01 | Tom Reagovat
ty mekle jak můžes srovnávat dvoulitr a třináctku? než něco napíše přemýšlej
26.01.2007 | 18:13:41 | Reagovat
Ložiska
No na Felicii jsem už pracoval mockrát, ale nikde jsem nenašel v předních brzdách ložiska.
LIDI UŽ SI UVĚDOMTE CO PÍŠETE ZA KRAVINY !
13.12.2006 | 09:06:03 | Reagovat
Tak řekni název auta ne?? Za pořizovací cenu 55 000 koupíš pěknou plečku
27.11.2006 | 13:10:37 | Zdenda Reagovat
ještě pro Čendu
Jinak to auto už nemam, zatoužil jsem po změně, ale Felicii si určitě nekoupim :-)
26.11.2006 | 22:41:44 | Reagovat
pro Čendu
pořizovací cena: 55.000Kč
ostatní provozní náklady: cca 10.000Kč za rok
max. výkon: 144 koní
max. točivý moment: 170 Nm
spotřeba: 9-10/100 km
K tomu si uvědom, že já jezdil po dálnici tak 150km/h na tempomat (v týhle rychlosti bude Felicie už plivat šrouby), dál jsem měl mnohem větší pohodlí, lepší jídzní vlastnosti a to ani nesrovnávám úroveň výbavy, kde u Felicie jseš rád, když to má aspoň otáčkoměr.
Chceš snad srovnávat dál?
26.11.2006 | 22:40:16 | Reagovat
Pro pána ze Slovenska
Než se začneš navážet do věčných škodovkářů, napiš pořizovací cenu a další provozní náklady tvýho zázračnýho vozítka, ať se to dá srovnat. Průměrná spotřeba je sama o sobě jen jeden z mnoha ukazatelů.
26.11.2006 | 18:42:47 | Čenda Reagovat
Spamätajte sa konečne večný škodovkári
Ďalší nadšený škodovkár. Na 50Kw je podĺa Vás taká spotreba prijateľná. Zobudte sa. Ja na 2.0 130PS mám takú priemernú spotrebu a porovnajte dynamiku vášho motoru s MB1000 a môjho!!!
26.11.2006 | 11:55:43 | Reagovat