Rok výroby:2000Typ motoru:1,3Stav km při koupi:16 kmStav km nyní:56 335 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?8 letPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:5. 3. 2008
Aha takže třeba japonská toyota je šunt, felíny nejen v TUV ale i odborných recenzích nic moc, je to auto na nákup, pak se možná sypat nebude
18.05.2013 | 15:59:43 | marek
| 90.183.226.*Reagovat
Nevím co to má za význam.Řadit pětku při 60Km/h.A navíc to asi není moc pohodlná jízda,když se to auto klepe:D...Jestli autor myslí že tím ušetří tak asi jen těžko.Spíše naopak..navíc nemluvě o tom že, jak už je tu zmíněno to dostává dost zabrat. Když jsem jezdil s Feldou tak po městě 50-60Km/h na trojku nebo čtyřku. Po dálnici a delších úsecích.Jsem dával pětku až kolem 100Km/h. U 406 dá se říct to samé...město trojka čtyřka.Jinak běžně dálnice okrsky.Tam kde to dá trochu vytáhnout.Tak čtyřku kolem 80Km...a pětku od 100nebo 110Km.Dle silnice provozu atd. Jinak běžně čtyřka kolem 80Km/h a pětka od 90nebo 100Km.
Zdravim autora tohto clanku. Chcem len podotknut ze radit 5 pri 60 km/h je zaberak pre motor a prevodovku. Spotrebu si sa sekol tak o 2,5 litra ) odhad a palubny pocitac je trosku rozdiel ze? Moj styl jazdy ? 50 - 3stupen ... 60+ !! na 4stup. ... 75+ - 5stup. = spotreba 6,5 mesto. Toto co citam tu je cisty blud. Nech sa na mna nikto nehneva ale ked dam 5 pri 50km/h tak sa klepe prevodovka, brni cele vozidlo a pedal musim zosliapnut viac. Spotreba okamzite vylezie na 9-10 litrov... prosim taketo clanky si nechavajte u seba na zachode.
Praveze ja som mal opacnu skusenost. Ak podtacam motor tak mi to zerie viac. Skusal som pri cca 8 litroch jazdit ako títo specialisti na forach ... kym som dosiel domov (3,5 km) plavak mi spadol na rezervu a na druhy den tam ostal pri parkovani na rovinke. Doteraz to nechapem ...
Bolo to myslené ironicky, samozrejme. ked si nastavím na PC okamžitú spotrebu/ nie tú hlúposť od BMW..., to je nanič/, tak napríklad pri rýchlosti 50 km/h na 3.stupni mám NIŽŠIU ako pri tej istej rýchlosti na 4.stupni....okolo 3-3,2 l, na 4.stupni vyše 4,5-5 l.
Pri 80 km/h mám na 5.stupni cca 3,5-3,7, na 6.stupni vyše 4,6, ale pri 90 km/h... KLESNE na 6.stupni na cca 3,9-4,1, na 5.stupni už ide HORE o cca 0,5-1 liter.
Pri 90 km/h sú otáčky okolo 1.900/min., kde aj vrcholí krútiaci moment..,pri 3.000 ...170 km/h, spotreba cca 8,5-9,5.
Pánové, všechno záleží na motoru a převodovce, od toho se odvíjí, co tato soustava snese a jak se chová v různých režimech. důležitý je i profil terénu a rychlost vozidla v okamžiku přeřazení, důležitá pro ekonomickou jízdu je plynulost a ne příliš vysoká rychlost, protože odpor vzduchu a tím i spotřeba pak roste s kvadrátem rychlosti. Například u staré 120-ky se dalo jezdit na 5 i těch 50 km a nebylo to trápení motoru.
Feldu 1.6 jsem většinou točil to 4500Ot...a spotřeba byla kolem 9-10 litrů.Na spotřebu nejezdím..protože mě to nebaví.Navíc v případě Feldy mě to bylo jedno.Benzín jsem neplatil...neříkám je rozdíl jezdit za 10 litrů a třeba 13litrů.Jezdím s tím Pažoutem tak za těch 10-11litrů.Když člověk jede s chutí..těch 13-14 litrů..si to vezme.Ale už je to točení nad 4000Ot...a více.Což si udělám tu radost občas. Třeba ty Škodovky jsou opravdu na spotřebu hodně citlivé...a abych se soustředil na spotřebu..že budu mít o 1litr méně.Na to se můžu vykašlat.Já si myslím že spotřebu může řešit ten kdo má opravdu velké nájezdy..a tam jde i ten peníz vidět. Ale jezdit denně maximálně 50Km..a hledět jestli mám o litr více..či méně.Na tom člověk zase moc neušetří...spíše naopak. Třeba u toho mého 2.0 je motor stavěn na delší cesty a má rád vyšší otáčky.Raději tomu občas dopřeji ty větší otáčky rychlejší jízdu.Než aby mě motor zlenivěl..a nějak se dodr*al.Navíc jde znát..že asi předchozí majitel s tím jezdil delší trasy..a dopřával tomu více.Jak s tím jezdím převážně po městě.A moc to člověk nehoní..tak to začíná být trochu lenivé.Než na začátku..někdy je lepší tomu prostě dopřát... šetrnost ba naopak to někdy spíše uškodí.Když vezmu motor kolegy z práce 1.8 16V ten co má kamarád.Tu samou motorizaci..tak je v tom velký rozdíl. Kolega v tom má ještě LPG...řadí 4 jak jsem se zminoval při 50Km..po dálnici maximálně 100-100Km...jel jsem s ním několikrát a více jako do 3000max něco přes.To nevytočí...jezdí dle něho na spotřebu...a to auto je jako mrtvé.To samí Felda ze začátku..taky byla líná pak jsem jí trochu rozjel.A už bylo něco jiného.:)
Někde jsi psal,že máš tuším 405, tyhle staré dvoulitry naopak nepotřebovaly vysoké otáčk, krouťák byl nízko a 2000 ot už byl fikot. Měl jsem Sirku 2.0 DOHC EFi a pr. spotřeba, přestože šlo o těžké auto a dvolitr byla 8l při normálním ježdění a to bylo skoro jedno, zda je prázdná nebo táhne vlek. U maloobjemů je hrozně znát zatížení a pak ty spotřeby letí úplně mimo údaje udávané výrobcem.
Nn mám 406 2.0 16V rok výroby 2000.Ono to dobře táhne už od 2000Ot. optimální jsou 2000-4500ot.Ale ten zátah co ten motor má nejradši je od 4000Ot...tak zvaně tomu vypálit saze...:D:))Občas to chce trochu protáhnout..pak se tam usazuje karbon..a dělá neplechu. A to ráno po cestě do práce...není nějak možnost všude skoro zácpa.Práci mám skoro ve středu města..takže víc jak na čtyřku ráno ani nejedu.Cesta zpět to samé...a když tak člověk jezdí 2 roky.Tak to tomu motoru moc nedá.Do města fakt stačí menší obsah.. Navíc to auto..jede pak jinak když s ním jede člověk někam na výlet projede to na dálnici po okrskách a ujede třeba 200Km..delší plynulou jízdou.Než se poprcávat po městě. Tento motor je opravdu na delší trasy.Už jen kvůli spotřebě..po městě jezdím tak za 11litrů. Dle všeho to mělo jednoho majitele...a dle počtu km..za těch 10 let.Najel ročně jednou tolik co já.Jestli to mělo opravdu těch 170Tkm..nevím.Ale dle všeho to tak bude.Podle nálepek..pod kapotou výměna rozvodů..oleje.Pak nějaký průplach nebo vyčištění motoru.Dále mám k tomu papíry z STK..servisku apod.Takže si myslím.Že stav Km dopovídá.:) Říkal mě to i ten prodejce v bazaru..že je to spíše auto na delší cestování hlavně kvůli spotřebě.Ale nějak jsem neodolal.A udělal nakonec dobře...sice více žere.Ale zase mě to oplácí..spolehlivostí zatím jsem neměl jedinou sebemenší závadu.:) Ono po porovnání ta R19 16V co jsem měl..měla taky 136 koní..ale měla menší kroutící moment tak.Netáhla tak dobře odspoda ,ale chtěla více vytáčet.Zase měla menší objem nádrže..tohle má 70litrů.Byla to jedna 1.8 16V..a spotřeba byla o něco menší.Ale to nelze rovnat tyto dvě auta:D... Není to prostě motor..do města kde člověk.Jede z 90% pořád na trojku nebo čtverku.Neustále zastavování startování popojíždění atd...:))Tohle je už novější motor..jako měli 405 nebo modely 406 před faceliftem.:)
Co tady píšeš za kraviny...píšu tady Vaškovi že nemám 405..ale 406.A o tom motoru.A nevím o tom že bych neměl koncern v lásce..proti tomu nic nemám.Tak se raději neplet do toho do čeho ti nic není...a přečti si pořádně co kdo a proč vůbec píše...ty hnu*e.!
No, ono sa to nezdá, ale ak za deň ušetríš 2 litre benzínu... nemusíš míňať ďalšie peniaze na jedlo.
je sakra rozdiel, aj si rozmyslím, či sa niekam trepať s hnojom od BMW za 10 litrov nafty, alebo tak isto za 5,6... x 400-500km/ 1 jazda...to mám pomaly na stravu pre celu rodinu na týždeň...:)
a teraz si to vynásob x 10.../1 mesiac...x 12/ 1 rok.., tie cifry sú šialené.
Tak chápu ,že jako první auto to bude, dobrý to je skoro každé.:)Ale nazvat tento stroj nejlepším autem na Světě?Nejsem o moc starší , s Felicii jsem taky jezdil ale zároven jsem měl s čím rovnat takže na ježdění dobrý.Ale celkově podprůměr při srovnání s konkurencí ,nebo i auty o něco staršími stejné třídy.S tím zrychlováním to bude zřejmě jen pocit ,když sedneš do něčeho silnějšího tak je to o něčem jiném.Pro mě osobně Felda 1.3 je lenoch.Když už tak motor 1.6 má ale spon nějaký KW navíc a vyšší točivý moment,
jazdim so skodou feliciou kombi 1.3mpi rv 1995 najazdene 189 000 nikdy negarazovane a za tie roky mi akurat zhnil prah a na piatych dverah mala plocha podvozok bez hrdze , a to predtym nanom jazdila mama takze ho nesestrila a poruchovost jasne najdu sa nejake veci ale len drobnosti za najvecsiu akurat len od fridexu alebo tak vyzreta kus hlava prebrus to spravil a casta vada v zime pocut na predlohovej hriadeli v prevodovke lozisko po zahriati, ide ako ma spotreba priemerna 7-8 zalezi od stylu a kde aj za menej pri stalej inak vpohode auto
Otec za 10 rokov najazdil na felde iba cca 35 000km. A pokazilo sa toho celkom dosť: zámok 5 dverí, spínacia skrinka, prachovka homokineťáku, plavák v nádržke na brzdovú kvapalinu, regulácia sklonu svetiel, alternátor, zaseknutý brzdič predného kolesa....
Re.: Chocholoušek
samozrejme som ten titulok myslel trosku s nadsadenim pretoze k tomu autu mam nejaky vztah...neznamena to ze kazda felcka je vynikajuca...k tym zavadam vsetko to su malichernosti cena dielov malokedy prevysi 1000Sk a to uz nehovorim o jednoduchosti a rychlosti oprav
k spolahlivosti okrem tej spinacky nebol ziaden problem...vypisal som tam takmer vsetky zavady kt sa mi stali za OSEM rokov prevadzky a to je myslim na auto za nejakych 285 000 (tolko stala ako nova ked sme ju kupili) celkom dobre. Samozrejme ze to neje corollka :-) nikdy sa mi nestala nejaka necakana zavada len tak z nicoho nic a spotreba je na motor,ktory ma zaklad este v 60tych rokoch celkom vyhovujuca nieje problem jazdit aj za 5l/100kmjazdne vlastnosti su podla mojho nazoru na urovni tiredy a roku vyroby
Re.: Ex-majitel
aby si bol v obraze felcka nie je jedine auto s ktorym som sa stretol jazdil som s toledom1,8 primerou2,0TD aj Audi A6 2,8quattro takze to neznamena ze som zo 120 presadol do felcky... 125L sme mali ked som bol este decko... tak som to myslel...a napriek tomu si myslim ze je pre mna felcka lepsia ako napr taky citroen c3 s 1,1 ktory sa ledva rozhybe
Mal som Toyotu Corollu 1.6 r.v. 96 85kW a spotreba bola priemerná 6,2 a to som jazdil dosť svižne a paradoxne ju môžeš kúpiť za približne rovnakú cenu, ako to "najlepšie auto na svete" Škodu Felíciu. NIKDY som nemal žiadne závady, nikdy nebol žiadny problém. Na 50kW je to naozaj len priemerná spotreba, keď si prerátaš výkon/spotreba, tak Corollka je na tom neporovnateľne lepšie, naviac o spoľahlivosti ani nehovoriac. Každopádne nech ti auto slúži, ale existujú aj lepšie autá s lepšími jazdnými vlastnosťami, výkonnejšie s lepšou spotrebou a spoľahlivejšie ako Felda. Ahoj
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia
nejspolehlivější??
Aha takže třeba japonská toyota je šunt, felíny nejen v TUV ale i odborných recenzích nic moc, je to auto na nákup, pak se možná sypat nebude
18.05.2013 | 15:59:43 | marek | 90.183.226.* Reagovat
Nevím co to má za význam.Řadit pětku při 60Km/h.A navíc to asi není moc pohodlná jízda,když se to auto klepe:D...Jestli autor myslí že tím ušetří tak asi jen těžko.Spíše naopak..navíc nemluvě o tom že, jak už je tu zmíněno to dostává dost zabrat.
Když jsem jezdil s Feldou tak po městě 50-60Km/h na trojku nebo čtyřku.
Po dálnici a delších úsecích.Jsem dával pětku až kolem 100Km/h.
U 406 dá se říct to samé...město trojka čtyřka.Jinak běžně dálnice okrsky.Tam kde to dá trochu vytáhnout.Tak čtyřku kolem 80Km...a pětku od 100nebo 110Km.Dle silnice provozu atd.
Jinak běžně čtyřka kolem 80Km/h a pětka od 90nebo 100Km.
14.05.2012 | 16:09:38 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
Bujna fantazia
Zdravim autora tohto clanku. Chcem len podotknut ze radit 5 pri 60 km/h je zaberak pre motor a prevodovku. Spotrebu si sa sekol tak o 2,5 litra ) odhad a palubny pocitac je trosku rozdiel ze? Moj styl jazdy ? 50 - 3stupen ... 60+ !! na 4stup. ... 75+ - 5stup. = spotreba 6,5 mesto. Toto co citam tu je cisty blud. Nech sa na mna nikto nehneva ale ked dam 5 pri 50km/h tak sa klepe prevodovka, brni cele vozidlo a pedal musim zosliapnut viac. Spotreba okamzite vylezie na 9-10 litrov... prosim taketo clanky si nechavajte u seba na zachode.
14.05.2012 | 11:48:52 | Mpi1.3 | 88.212.41.* Reagovat
RE: Bujna fantazia
Tu sú experti, ktorí radia 5.stupeň už pri 40-50 km/h...:)), takže asi tak.
14.05.2012 | 12:56:19 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Bujna fantazia
Praveze ja som mal opacnu skusenost. Ak podtacam motor tak mi to zerie viac. Skusal som pri cca 8 litroch jazdit ako títo specialisti na forach ... kym som dosiel domov (3,5 km) plavak mi spadol na rezervu a na druhy den tam ostal pri parkovani na rovinke. Doteraz to nechapem ...
24.05.2012 | 06:20:23 | Reality-man | 178.143.206.* Reagovat
RE: Bujna fantazia
Bolo to myslené ironicky, samozrejme. ked si nastavím na PC okamžitú spotrebu/ nie tú hlúposť od BMW..., to je nanič/, tak napríklad pri rýchlosti 50 km/h na 3.stupni mám NIŽŠIU ako pri tej istej rýchlosti na 4.stupni....okolo 3-3,2 l, na 4.stupni vyše 4,5-5 l.
Pri 80 km/h mám na 5.stupni cca 3,5-3,7, na 6.stupni vyše 4,6, ale pri 90 km/h... KLESNE na 6.stupni na cca 3,9-4,1, na 5.stupni už ide HORE o cca 0,5-1 liter.
Pri 90 km/h sú otáčky okolo 1.900/min., kde aj vrcholí krútiaci moment..,pri 3.000 ...170 km/h, spotreba cca 8,5-9,5.
24.05.2012 | 08:58:27 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Bujna fantazia
Pánové,
všechno záleží na motoru a převodovce, od toho se odvíjí, co tato soustava snese a jak se chová v různých režimech. důležitý je i profil terénu a rychlost vozidla v okamžiku přeřazení, důležitá pro ekonomickou jízdu je plynulost a ne příliš vysoká rychlost, protože odpor vzduchu a tím i spotřeba pak roste s kvadrátem rychlosti.
Například u staré 120-ky se dalo jezdit na 5 i těch 50 km a nebylo to trápení motoru.
24.05.2012 | 10:10:54 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Bujna fantazia
Feldu 1.6 jsem většinou točil to 4500Ot...a spotřeba byla kolem 9-10 litrů.Na spotřebu nejezdím..protože mě to nebaví.Navíc v případě Feldy mě to bylo jedno.Benzín jsem neplatil...neříkám je rozdíl jezdit za 10 litrů a třeba 13litrů.Jezdím s tím Pažoutem tak za těch 10-11litrů.Když člověk jede s chutí..těch 13-14 litrů..si to vezme.Ale už je to točení nad 4000Ot...a více.Což si udělám tu radost občas.
Třeba ty Škodovky jsou opravdu na spotřebu hodně citlivé...a abych se soustředil na spotřebu..že budu mít o 1litr méně.Na to se můžu vykašlat.Já si myslím že spotřebu může řešit ten kdo má opravdu velké nájezdy..a tam jde i ten peníz vidět.
Ale jezdit denně maximálně 50Km..a hledět jestli mám o litr více..či méně.Na tom člověk zase moc neušetří...spíše naopak.
Třeba u toho mého 2.0 je motor stavěn na delší cesty a má rád vyšší otáčky.Raději tomu občas dopřeji ty větší otáčky rychlejší jízdu.Než aby mě motor zlenivěl..a nějak se dodr*al.Navíc jde znát..že asi předchozí majitel s tím jezdil delší trasy..a dopřával tomu více.Jak s tím jezdím převážně po městě.A moc to člověk nehoní..tak to začíná být trochu lenivé.Než na začátku..někdy je lepší tomu prostě dopřát... šetrnost ba naopak to někdy spíše uškodí.Když vezmu motor kolegy z práce 1.8 16V ten co má kamarád.Tu samou motorizaci..tak je v tom velký rozdíl.
Kolega v tom má ještě LPG...řadí 4 jak jsem se zminoval při 50Km..po dálnici maximálně 100-100Km...jel jsem s ním několikrát a více jako do 3000max něco přes.To nevytočí...jezdí dle něho na spotřebu...a to auto je jako mrtvé.To samí Felda ze začátku..taky byla líná pak jsem jí trochu rozjel.A už bylo něco jiného.:)
24.05.2012 | 10:39:31 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE: Bujna fantazia
Někde jsi psal,že máš tuším 405, tyhle staré dvoulitry naopak nepotřebovaly vysoké otáčk, krouťák byl nízko a 2000 ot už byl fikot.
Měl jsem Sirku 2.0 DOHC EFi a pr. spotřeba, přestože šlo o těžké auto a dvolitr byla 8l při normálním ježdění a to bylo skoro jedno, zda je prázdná nebo táhne vlek.
U maloobjemů je hrozně znát zatížení a pak ty spotřeby letí úplně mimo údaje udávané výrobcem.
24.05.2012 | 11:15:27 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Bujna fantazia
Nn mám 406 2.0 16V rok výroby 2000.Ono to dobře táhne už od 2000Ot. optimální jsou 2000-4500ot.Ale ten zátah co ten motor má nejradši je od 4000Ot...tak zvaně tomu vypálit saze...:D:))Občas to chce trochu protáhnout..pak se tam usazuje karbon..a dělá neplechu.
A to ráno po cestě do práce...není nějak možnost všude skoro zácpa.Práci mám skoro ve středu města..takže víc jak na čtyřku ráno ani nejedu.Cesta zpět to samé...a když tak člověk jezdí 2 roky.Tak to tomu motoru moc nedá.Do města fakt stačí menší obsah..
Navíc to auto..jede pak jinak když s ním jede člověk někam na výlet projede to na dálnici po okrskách a ujede třeba 200Km..delší plynulou jízdou.Než se poprcávat po městě.
Tento motor je opravdu na delší trasy.Už jen kvůli spotřebě..po městě jezdím tak za 11litrů.
Dle všeho to mělo jednoho majitele...a dle počtu km..za těch 10 let.Najel ročně jednou tolik co já.Jestli to mělo opravdu těch 170Tkm..nevím.Ale dle všeho to tak bude.Podle nálepek..pod kapotou výměna rozvodů..oleje.Pak nějaký průplach nebo vyčištění motoru.Dále mám k tomu papíry z STK..servisku apod.Takže si myslím.Že stav Km dopovídá.:)
Říkal mě to i ten prodejce v bazaru..že je to spíše auto na delší cestování hlavně kvůli spotřebě.Ale nějak jsem neodolal.A udělal nakonec dobře...sice více žere.Ale zase mě to oplácí..spolehlivostí zatím jsem neměl jedinou sebemenší závadu.:)
Ono po porovnání ta R19 16V co jsem měl..měla taky 136 koní..ale měla menší kroutící moment tak.Netáhla tak dobře odspoda ,ale chtěla více vytáčet.Zase měla menší objem nádrže..tohle má 70litrů.Byla to jedna 1.8 16V..a spotřeba byla o něco menší.Ale to nelze rovnat tyto dvě auta:D...
Není to prostě motor..do města kde člověk.Jede z 90% pořád na trojku nebo čtverku.Neustále zastavování startování popojíždění atd...:))Tohle je už novější motor..jako měli 405 nebo modely 406 před faceliftem.:)
24.05.2012 | 12:33:50 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE: Bujna fantazia
A už jsme zase u toho pežota a renalta,a koncern nemáš v lásce.Možná že to nikoho nezajímá,možná že jsi už trapný.Čas ukáže.A spinkat.
24.05.2012 | 22:27:56 | | 88.102.67.* Reagovat
RE: Bujna fantazia
Co tady píšeš za kraviny...píšu tady Vaškovi že nemám 405..ale 406.A o tom motoru.A nevím o tom že bych neměl koncern v lásce..proti tomu nic nemám.Tak se raději neplet do toho do čeho ti nic není...a přečti si pořádně co kdo a proč vůbec píše...ty hnu*e.!
25.05.2012 | 13:35:17 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE: Bujna fantazia
No, ono sa to nezdá, ale ak za deň ušetríš 2 litre benzínu... nemusíš míňať ďalšie peniaze na jedlo.
je sakra rozdiel, aj si rozmyslím, či sa niekam trepať s hnojom od BMW za 10 litrov nafty, alebo tak isto za 5,6... x 400-500km/ 1 jazda...to mám pomaly na stravu pre celu rodinu na týždeň...:)
a teraz si to vynásob x 10.../1 mesiac...x 12/ 1 rok.., tie cifry sú šialené.
24.05.2012 | 11:57:41 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Spotřeba ?? 5.5l. Nikdy jsem neslyšel že by šla spotřeba pod 6-7L.Při normálním ježdění je to někdy až 8-9L.Delší trasy tak kolem 7l.
24.11.2011 | 20:36:24 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
Tak chápu ,že jako první auto to bude, dobrý to je skoro každé.:)Ale nazvat tento stroj nejlepším autem na Světě?Nejsem o moc starší , s Felicii jsem taky jezdil ale zároven jsem měl s čím rovnat takže na ježdění dobrý.Ale celkově podprůměr při srovnání s konkurencí ,nebo i auty o něco staršími stejné třídy.S tím zrychlováním to bude zřejmě jen pocit ,když sedneš do něčeho silnějšího tak je to o něčem jiném.Pro mě osobně Felda 1.3 je lenoch.Když už tak motor 1.6 má ale spon nějaký KW navíc a vyšší točivý moment,
24.11.2011 | 20:34:22 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
auto
jazdim so skodou feliciou kombi 1.3mpi rv 1995 najazdene 189 000 nikdy negarazovane a za tie roky mi akurat zhnil prah a na piatych dverah mala plocha podvozok bez hrdze , a to predtym nanom jazdila mama takze ho nesestrila a poruchovost jasne najdu sa nejake veci ale len drobnosti za najvecsiu akurat len od fridexu alebo tak vyzreta kus hlava prebrus to spravil a casta vada v zime pocut na predlohovej hriadeli v prevodovke lozisko po zahriati, ide ako ma spotreba priemerna 7-8 zalezi od stylu a kde aj za menej pri stalej inak vpohode auto
06.01.2011 | 18:22:23 | Lubo Reagovat
Re toyota corolla
mozno sa da za tie peniaze kupit lepsie auto ale pockaj ked sa ti ta corolla poserie tak auto mozes dat do srotu lebo cena za opravu bude nerentabilna
06.04.2010 | 19:19:00 | feldickar Reagovat
poruchy
Otec za 10 rokov najazdil na felde iba cca 35 000km. A pokazilo sa toho celkom dosť: zámok 5 dverí, spínacia skrinka, prachovka homokineťáku, plavák v nádržke na brzdovú kvapalinu, regulácia sklonu svetiel, alternátor, zaseknutý brzdič predného kolesa....
27.05.2008 | 19:47:07 | neb Reagovat
Za 8 let najet 56.000km....to je teda výkon.
27.05.2008 | 19:24:49 | Radek Reagovat
Re.: Chocholoušek samozrejme som ten titulok myslel trosku s nadsadenim pretoze k tomu autu mam nejaky vztah...neznamena to ze kazda felcka je vynikajuca...k tym zavadam vsetko to su malichernosti cena dielov malokedy prevysi 1000Sk a to uz nehovorim o jednoduchosti a rychlosti oprav k spolahlivosti okrem tej spinacky nebol ziaden problem...vypisal som tam takmer vsetky zavady kt sa mi stali za OSEM rokov prevadzky a to je myslim na auto za nejakych 285 000 (tolko stala ako nova ked sme ju kupili) celkom dobre. Samozrejme ze to neje corollka :-) nikdy sa mi nestala nejaka necakana zavada len tak z nicoho nic a spotreba je na motor,ktory ma zaklad este v 60tych rokoch celkom vyhovujuca nieje problem jazdit aj za 5l/100kmjazdne vlastnosti su podla mojho nazoru na urovni tiredy a roku vyroby Re.: Ex-majitel aby si bol v obraze felcka nie je jedine auto s ktorym som sa stretol jazdil som s toledom1,8 primerou2,0TD aj Audi A6 2,8quattro takze to neznamena ze som zo 120 presadol do felcky... 125L sme mali ked som bol este decko... tak som to myslel...a napriek tomu si myslim ze je pre mna felcka lepsia ako napr taky citroen c3 s 1,1 ktory sa ledva rozhybe
15.04.2008 | 21:23:38 | Eross Reagovat
Toyota Corolla
Mal som Toyotu Corollu 1.6 r.v. 96 85kW a spotreba bola priemerná 6,2 a to som jazdil dosť svižne a paradoxne ju môžeš kúpiť za približne rovnakú cenu, ako to "najlepšie auto na svete" Škodu Felíciu. NIKDY som nemal žiadne závady, nikdy nebol žiadny problém. Na 50kW je to naozaj len priemerná spotreba, keď si prerátaš výkon/spotreba, tak Corollka je na tom neporovnateľne lepšie, naviac o spoľahlivosti ani nehovoriac. Každopádne nech ti auto slúži, ale existujú aj lepšie autá s lepšími jazdnými vlastnosťami, výkonnejšie s lepšou spotrebou a spoľahlivejšie ako Felda. Ahoj
21.03.2008 | 17:22:07 | Chocholoušek Reagovat
neuveritelne:-))))
Klasicky majitel skody 120 ,ktory presadol do felicie... Dufam ze niekedy zistis ze za cenu felicie sa da kupit aj auto
16.03.2008 | 10:28:18 | EX MAJITEL Reagovat