Rok výroby:1997Typ motoru:1300Stav km při koupi:198 000 kmStav km nyní:208 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:18. 9. 2010
Okrem toho,že koroduje,ako keby ani nemalo základný náter,je to pojazdný varič,nie je vhodný na dlhé trasy,nevydrží vačšiu záťaž dlhodobo.Problémy s prehrievaním,zasekávajúce sa brzdy,rychlo koroduje aj výfuk,klasická škodovka.Ako môže niekto tú krabicu chváliť.Malý kufor,spotreba 8-9 litrov.Za tie peniaze,ako sa predávali za nova je to od škodovky nehoráznosť...Mal som Ford sierru r.v.89,technicky sa Felicia ani nepribližuje,čo sa tyka podvozku,výbavy a komfortu.Cestoval som ňou raz mesačne do Budapešti,a okrem toho deno denne do práce,a nikdy žiadny problém.V pohode štartovala aj pri minuloročných -10 .Malo to motor 2,3 diessel.Je to auto o 8 rokov staršie...čo chceli v Škodovke dokázať s Felíciou.....?????
Mám Fiat Punto 2 r.v. 2000 a so starou feldou sa to porovnávať nedá. Felda bola väčšia, o hodne spolahlivejšia ale o dosť hrdzavšia. Brat mal firemnú feldu hrdzavú až po kľučky ale spolahlivo jazdila až do 480000km. Pri normálnej jazde aj normálna spotreba do 7 litrov.
mal som 1.3 feldu nemozem sa stazovat perfektný star,brzdy,svetla ziadna hrdza na 9 rocne auto super meneny len alternátor, predne brzdy ostatne ako nove ziadna hrdza viem to ked som ju likvidoval doma som ju rozobral do suciastky prerezal komplet kasnu ziadna hrdza nikde ani prahy ani piate dvere len trochu smoly na krizovatke zastavim na cervenu pozriem do spatneho zrkadla a takzvana smrt auta ale co uz ked zeny dokonale vodicky nezvladaju jazdu ked telefonuju preletel som na brzdach nejakych 15 metrov auto v cudu ale ja zivy bez zraneniii fabia sa moze schovat malo miesta na zadnych sedadlach kufor nula no nic moc
31.10.2010 | 22:04:59 | slovensko bratislavaReagovat
.......
uvedom si rozdiel tych dvoch vozidiel a na ceste sa ukludni
hmmm a co služební kousky, které najely bez zaváhání i přes 400 000Km? jo a pokud má někdo pocit že nevydrží zátěž a přehřívá se-měl by vyměnit termostat
Srovnávat Felicii a Sierru je trochu mimo. Je to zcela jiná třída a nic na tom nemění ani to, že Felda je novější. Je to jen vylepšený Favorit, ale podstatně, a při dobré (běžné) údržbě je s ní méně trápení, než třeba s Fábií I. Felicie reznou dost, a je to jejich nejzávažnější nedostatek. Ovšem 200 000 km na ni je tak akorát, déle bych to neprovozoval :o)
tak teraz som sa viezol v jednej takej co ma dvesto najazdene. Rv 1996. Sedadla ako nove, vsetko plne funkcne, zapalovac zapaluje, kontrolky a tlacitka svietia az na polkruh tachometra, radio origo hra ako o zivot, vyduchy ventilacie v strede palubovky aretuju bez problemov - drzia v akejkolvek polohe, motor po tych kilometroch pradie krasne co je normalne, takze by som netvrdil, ze takato felina je znacne opotrebovana. Ale karoseria je ako z ineho auta.
S tím, že felicia koroduje nezbývá než souhlasit. S těma poruchama ale máte teda smůlu, možná je to tím že felda s 200 tisícema je už opravdu opotřebovaný auto. Mě se nikdy nepřehřála, ani se mi nezasekly brzdy, 1.3MPI mi jezdilo do 7litrů - já ale jezdím, neprasím. Nevím co máte na mysli výdrží, jezdil jsem dlouhé trasy běžně, pokud leze třeba 400km v kuse považovat za dlouhou trasu, na feldách jsem najezdil něco kolem 100tisíc kilometrů - měl jsem 1,9D a 1,3MPI a nikdy jsem neměl větší problém. Co se týká komfortu, tak je pravda, že z dnešního pohledu otřes - 1,9 měla servo, ale v 1,3 volant tahá doslova za ruce, sezení bylo taky zvláštní, přední sedačka byla taková jakoby propadlá dole, takový lavor to byl, zkrátka nic moc.. Ale spolehlivost byla dobrá a udržovací náklady minimální.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia
Spolahlivosť
Mám Fiat Punto 2 r.v. 2000 a so starou feldou sa to porovnávať nedá. Felda bola väčšia, o hodne spolahlivejšia ale o dosť hrdzavšia. Brat mal firemnú feldu hrdzavú až po kľučky ale spolahlivo jazdila až do 480000km. Pri normálnej jazde aj normálna spotreba do 7 litrov.
31.01.2012 | 09:59:36 | Tomino | 178.40.221.* Reagovat
Škoda
Škoda není špatná a Felda na svou dobu ušla, což zjišťuji v porovnání s Fiatem Punto stejného stáří.
25.01.2011 | 13:34:51 | Zdenál Reagovat
:D
no ja iba tolko,škodovka je jeden hnusný vergel,s feldou na čele
25.01.2011 | 13:02:04 | hmmm Reagovat
mal som 1.3 feldu nemozem sa stazovat perfektný star,brzdy,svetla ziadna hrdza na 9 rocne auto super meneny len alternátor, predne brzdy ostatne ako nove ziadna hrdza viem to ked som ju likvidoval doma som ju rozobral do suciastky prerezal komplet kasnu ziadna hrdza nikde ani prahy ani piate dvere len trochu smoly na krizovatke zastavim na cervenu pozriem do spatneho zrkadla a takzvana smrt auta ale co uz ked zeny dokonale vodicky nezvladaju jazdu ked telefonuju preletel som na brzdach nejakych 15 metrov auto v cudu ale ja zivy bez zraneniii fabia sa moze schovat malo miesta na zadnych sedadlach kufor nula no nic moc
31.10.2010 | 22:04:59 | slovensko bratislava Reagovat
.......
uvedom si rozdiel tych dvoch vozidiel a na ceste sa ukludni
14.10.2010 | 19:12:24 | tibor Reagovat
alebo chladic, popripade vodnu pumpu
22.09.2010 | 12:49:16 | Reagovat
hmmm a co služební kousky, které najely bez zaváhání i přes 400 000Km?
jo a pokud má někdo pocit že nevydrží zátěž a přehřívá se-měl by vyměnit termostat
22.09.2010 | 12:10:46 | Jerry Reagovat
Srovnávat Felicii a Sierru je trochu mimo. Je to zcela jiná třída a nic na tom nemění ani to, že Felda je novější. Je to jen vylepšený Favorit, ale podstatně, a při dobré (běžné) údržbě je s ní méně trápení, než třeba s Fábií I. Felicie reznou dost, a je to jejich nejzávažnější nedostatek. Ovšem 200 000 km na ni je tak akorát, déle bych to neprovozoval :o)
21.09.2010 | 14:21:17 | Itall Reagovat
A?
Proč sis vůbec koupil takovou děsivou ojetinu? To bylo zadarmo? Kufr ti neukázali? Nesed sis do ní? Při koupi ještě nerezivěla? Jsi vůbec svéprávný?
20.09.2010 | 10:04:28 | Jablonečák Reagovat
200tkm
tak teraz som sa viezol v jednej takej co ma dvesto najazdene. Rv 1996. Sedadla ako nove, vsetko plne funkcne, zapalovac zapaluje, kontrolky a tlacitka svietia az na polkruh tachometra, radio origo hra ako o zivot, vyduchy ventilacie v strede palubovky aretuju bez problemov - drzia v akejkolvek polohe, motor po tych kilometroch pradie krasne co je normalne, takze by som netvrdil, ze takato felina je znacne opotrebovana. Ale karoseria je ako z ineho auta.
20.09.2010 | 09:27:11 | nstar Reagovat
S tím, že felicia koroduje nezbývá než souhlasit. S těma poruchama ale máte teda smůlu, možná je to tím že felda s 200 tisícema je už opravdu opotřebovaný auto. Mě se nikdy nepřehřála, ani se mi nezasekly brzdy, 1.3MPI mi jezdilo do 7litrů - já ale jezdím, neprasím. Nevím co máte na mysli výdrží, jezdil jsem dlouhé trasy běžně, pokud leze třeba 400km v kuse považovat za dlouhou trasu, na feldách jsem najezdil něco kolem 100tisíc kilometrů - měl jsem 1,9D a 1,3MPI a nikdy jsem neměl větší problém. Co se týká komfortu, tak je pravda, že z dnešního pohledu otřes - 1,9 měla servo, ale v 1,3 volant tahá doslova za ruce, sezení bylo taky zvláštní, přední sedačka byla taková jakoby propadlá dole, takový lavor to byl, zkrátka nic moc.. Ale spolehlivost byla dobrá a udržovací náklady minimální.
20.09.2010 | 07:32:17 | rolf fuchs Reagovat