Rok výroby:1999Typ motoru:1,3 MPIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:30. 6. 2009
Po 2 letech (14dní po skončení záruky) se prodřela izolace kabelu vedoucího od řídící jednotky k motoru. Závada se projevovala poměrně výrazným škubnutím a poklesem otáček jak se kabel dotkl kovového úchytu, ve kterém se prodřel. Bohužel autorizovanému servisu Přerost Švorc v Praze 6 se závadu nepodařilo odhalit ani na 3. pokus. Nakonec jsme to našli se sousedem, omotali izolačkou a byl klid...
Po 3 letech přestal fungovat reproduktor v levých dveřích. Závada nebyla odstraněna.
Po 4 letech proreznul zadní i střední díl výfuku. Díly vyměněny za nové.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vozidlo jsem zakoupil jako nové v červnu 1999 za 256 tisíc. Najezdil jsem s ním cca 95 000 km a prodal jsem ho v březnu 2004 za 115 tisíc.
Jízdní vlastnosti Měl jsem silnější 50kW motor, což při obsazení pouze řidičem bylo v podstatě dostatečné a s autem se dalo celkem bez problému jezdit bez nějakého výrazného nedostatku výkonu. V případě plného obsazení již nedostatek výkonu byl znát, zvláště v kopci na dálnici již docházelo k pozvolné ztrátě rychlosti. Ke stabilitě vozu nemám žádné připomínky, na svou kategorii to myslím splňovalo co mělo.
Užitná hodnota Standardní velikost kufru je pro rodinu nedostačující. Zvlášť pro rodinu s malým dítětem, kdy je nutné naložit i třeba kočárek. Hodně situací jsem řešil použitím střešního nosiče. Výhodou u karosérie hatchback jsou páté dveře, které se hodí při dopravě objemnějších břemen. Což jsme využili i při stěhování, i když na stěhování nábytku to samozřejmě není.
Výbava v základu byla v podstatě nulová. Všechno mechanické, dokonce ani posilovač řízení to nemělo. I rádio bylo za příplatek. Takže komfort obsluhy byl na dnešní poměry dost nízký. I odkládacích ploch bylo dost málo.
Průměrná spotřeba se pohybovala kolem 6,5 l / 100 km. Servisů je samozřejmě dostatek a náhradních dílů taky. K cenám servisů se dnes vyjadřovat nebudu, už by to nebylo aktuální.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia