Rok výroby:1997Typ motoru:1300Stav km při koupi:25 000 kmStav km nyní:103 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:13. 2. 2009
Pri cca 50 tis. km porucha alternátoru, musel sa previť. Následne o niekoľko tis. km to isté, v servise prišli na to že to spôsobuje autorádio vmontované výrobcom. Nahradilo ho autorádio Pioneer a od vtedy je s elektrikou pokoj. Pri cca 90000 výmena termostatu, a predných tlmičov tie jednoducho odhnili. Teraz má auto 103 tis. km a všetko OK.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Rozhodne to nie je auto pre náročných. Ale svoj účel spĺňa prerfektne, na premiestnovanie je to super, ja na Felde jazdím na týždnovky, po dialnici, felda je načipovaná spotreba je veľmi dobrá, v lete sa dostávam na 5 litrov samozrejme ked ju veľmi nevytáčam. Auto malo zopár porúch ale ked porovnám cenu opráv a úžitkovú cenu vozidla tak som rád že mám práve feldu. Opravy stoje len pár korún, netreba chodiť ani do servisu, náhradné dieli kúpim kdekoľvek. Kedysi som mal staršieho citroena, to bola hrôza vzhľadom na vek auta a to aké boli náhradné dieli drahé. Felda má elektrické okná, defendlock, centrál s diaľkovým a to mi v podstate u tohto auta celkom postačuje. Motor je skvelý, valil som sa po dialnici 170, s piatimi ľudmi a plným kufrom. Samozrejme hluk je dosť značný, ale hlasnejšia hudba to "spraví". Auto má čip, ktorý nerobí síce žiadne zázraky, ale aspon reakcia na stlačenie plynu je okamžitá. Feldu si ešte určite nejaký ten čas nechám a možno ju nakoniec odprevadím rovno až na vrakovisko.
Takže od napísania recenzie ubehlo už vyše roka, a tiež pribudlo cca 30000 km. Je to hlavne preto že v lete 2009 som dal namontovať splynovač, takže jazdím ako sa hovorí za polovicu. Páči sa mi ako sa tu rozprúdila diskusia ohľadom spotreby, (tú už mimochodom neriešim, od kedy jazdím na plyn). Pre tých čo možno nikdy nesedeli vo felde a budú tvrdiť že sa nedá jazdiť na 5,5 l/100 km, tak vás uisťujem že sa dá!!! Pri dodržiavaní rýchlostných limitov, to fakt ide. A nejde vôbec o brzdenie premávky bezdôvodne pomalou jazdou. A samozrejme že s kľudnou nohou sa dá jazdiť aj za menej. Treba sa naučiť jazdiť na spotrebu. Potom sem môžte písať. Čo sa týka "porúch", za tých 30 tis. km neboli žiadne, len normálna výmena brzdového obloženia vpredu aj v zadu.
S 1,3 MPI feldou se dá jezdit různě. Při cestě na dovču si to vzalo 5,4 (cca 1000 km, různé jízdní režimy do cca 130km/h). A na okreskách v čr jsem nebrzdil ostatní, ale byl jsem jimi bržděn. Při 160ti to baští kolem 10-12l. Na krátké cesty a skákání po městě okolo 6-7l. Spíš mi uniká jak může autorádio škodit elektrice jinak, než že vybije baterku...
Pro Petr M: Samozřejmě že jsem nepsal o feldě, ale o mém autě. Musíš si to přečíst celé, ne jen vytržené z kontextu.
Pro Jerry: Do Italla se v žádném případě nenavážím (to bych si nedovolil :-)) To jsi nějak nepochopil. To že najedeš cca 700 km na nádrž Ti neberu, ale důležité je, kolik je to benzínu. Ono najet 700 km na 40 litrů, nebo na 28, to je zásadní rozdíl. jestli tvoje auto v něčem překonává moje, to ti vyvracet nebudu. To je subjektivní. Objektivně však pochybuju :-)
Nic jsi zdá se nepochopil. Toto mě opravdu nesere. Mě spíš sere, že tu rejpeš u recenze Feldy 1,3 do komentáře kolegy Italla ohledně jeho 1,0MPi ač sám máš objem naprosto stejný. Jak to nazvat? Zakomplexovanost? Ješitnost? Spíš falešné vyvyšování. Jinak pro tvoji představu: beru taky V-power. Do pípnutí rezervy ujedu s průměrně naloženým autem 680km. Do úplného sucha 750Km. Takže na tom zase tak o moc hůř nejsem. Čili tvůj argument je trochu vedle. A to mám o 600ccm větší objem. Rozdíl ve spotřebě beru jako daň za disciplínu ve které bych tě suveréně porazil. Totiž podstatně větší auto s podstatně větším kufrem. Zkus do C1 dát čtyři lidi a do kufru naložit to co já...
Ne že bych nemohl jet 160, těch 6,2 kterých si to vezme by mě netížilo...............To si děláš srandu?? při této rychlosti už je to s feldou adrenalin, a bere kolem 10 litrů!!!(1,3 50kW combi v mém případě)
ano, obcházím recenze k autům, ke kterým mám co říct, protože jsem s nimi měl a mám zkušenosti. Ale vy ty recenze jistě obcházíte taky, když mě znáte? K tomu komplexu: Nemám k němu důvod. To, že za 800 Kč najedu 600 km (na dražší benzín Shell V-Power) skutečně není důvod ke komplexům. U benzínky je jistě máte vy a představa, že někdo najede totéž co vy o 250-400 Kč levněji vás asi sere. Bohužel pro vás a bohudík pro mě je to tak. A těch 140 je s mým nákupním košíkem docela problém udržet, protože musím pořád ubírat plyn a jen to lechtat, aby se to nerozjíždělo víc. Proto je ta spotřeba taková, jaká je. Ne že bych nemohl jet 160, těch 6,2 kterých si to vezme by mě netížilo, ale už bych se vystavoval nebezpečí postihu. Do 140 mám zkušenost že to poldové neřeší (na dálnici).
Jestli neumíš jezdit svižně s nízkou spotřebou ještě neznamená, že to neumí nikdo. Taková typická moje trasa je 30km dlouhá, z města do města, z části po okresce, průjezd třemi obcemi (v jedné je omezení na 40km/h), asi 5 křižovatek, kde dávám přednost a zastavuji, 2 semafory - to je o štěstí, jedny pomalé serpentiny asi přes kilometr dlouhé. Průměrná rychlost "normálně" je podle situace 71-74 km/h. Zkus si to zajet při dodržování povolených limitů, budeš mít problém i se svým čipem .
...řekl bych, že se nám trochu zakomplexoval. Obchází recenze škodovek a rejpe kde může, tu do 1,2 HTP, tu do 1,6 tu do 1,3 a přitom má (pokud to tedy je ten Standa kterého myslím), motorový nákupní košík z Kolína.
standa by sa mal lecit. Ale ked mu to robi dobre tu ojebavat, tak nech sa paci.Ako horvori Hanysek, pri 90 je samozrejme ze ide za 5L ale nie kombinovane a to tu kazdeho zaujima aku to ma kombinovanu spotrebu a nie kolko to zerie pri 90.
Kde jinde by byla spotřeba s 1 litrovým motorem? Dnes jsem na otočku Praha - Teplice a zpět po dálnici rychlostí 140 km/h a projel jsem 5,2 na sto km. (S litrovým motorem)
Pánové já osobně vlastním Renaulta Super 5 v 1.4 44kw A taky v létě jezdí za 5,5L není to stříkačka obyčejný karburátor dokonce s manuálním sytičem!!!A když se to nehoní a jezdím předpisove 90 tak jede za 5,3!Samozřejmě po městě atd. je to za 7l a ted v zimě za 10l ale průměr mám v zimě 8l a v létě průmer 6,2L!Je to auto staré 21let už je to veterán ale jede v klidu a normálně!Tak felda v klidu do 5,5L!!!Ne v průměru!Jen když se jede dál:)průměr klidně vašich 7l!
Mily Jerry, ja se tu nechcem navazat do fabie, osobne si myslim ze su to dobre auta aj ked si to mysli stale menej ludi, ide o sofera a nejde o to ci ho predbehnem, mam mondeo 2.0 tdci s chipem na 168k/392Nm ale to je jedno, som obchodny zastupca a jazdim cele SR a CZ, ide o tu kolonu ktora sa tvori vzdy za niekym takovimto a hromada kamionou atd. a nez ich clovek BEZPECNE popredbieha tak je to ozaj doba lebo nepatrim ktym ktory jazdia ako hovada, predbihaju do zakrut kde nic nevidia atd.Ale vecsinou sa takovych zopar vtej kolone najde a potom ohrozuju vsetkych. A kto za to muoze? Ten co sedi vtej fabii a drbka sa 70 tkou a potom machruje ako mu to zere 5 litrou.Svoj prvy milon som uz najazdil a chvala panu Bohu som este nemal nehodu.A preto ma vzdy strasne vytaca ket na cele kolony nevidim aviu ale niekoho nielen vo fabii ale hlavne so slabim motorom ktory ide pomali aj ket verim ze aj na 1 litrovom motore sa da jazdit svizne. Ale to uz by bola spotreba niekde velmi daleko.
Je výsostně trapné, jak se tu navážíš do Fabie 1,0MPi. 50 do kopce určitě nepojede a i kdyby, tak asi máš "dostatočně silné brko" abys ji předjel. Pokud se teda netřepeš v utahané 105 a nežere tě strašným způsobem, že v kopci by jsi brzdil spíše ty ji :-)
...máme doma taktéž Feldu 1,3 MPi 50Kw-verze s vyšší kompresí-tedy motor 136 a jezdí velmi dobře. Tachometrových 170 dá i bez čipu, ale to je tak maximum. Spotřeba na delší trase i při plném obsazení auta je do 6l/100. Opravdu! S octavií jsem o litr výš,ale to je daň za bezpečnost, komfort a velký kufr-alespoň tak to beru já. 1,3MPi 50Kw ve Feldě byl jeden z nejlepších motorů co do spolehlivosti, údržby i spotřeby. Na lehkou Feldu byl dostatečný a v dobré kondici i svižný a úsporný.
Treba si aj uvedomiť, že staré auta mali preto menšiu spotrebu, lebo to boli ľahké plechovky. Nie ako dnes. Sú plné železných výstuží kvôli ľuďom, čo nevedia jazdiť.
Veľmi to ovplyvnilo jazdné vlastnosti niektorých aút. Napr. Peugeot 106 a 205 GTi boli vyhlásené Jezzom ja autá s najlepšími jazdnými vlastnosťami na svete, hneď po Ferrari 575 a dokonca pred Lotus Elise. Dá sa to isté povedať o Peugoete 207 Gti? NIE
to vis ze ano..... A nieje to vela 5.7? to musi jazdit za 4.7?! HAHAHA. Mne staci len to ked si niekto kupi fabiu s litrovym motorom, to uz netreba dalej nic hovorit. Prajem vela stastnych km a dufam ze ta nikto nevyfacka ket pujdes do kopca 50 tkou a za tebou bude kilometrova kolona. Ja by som ta urcite vyfackal!
Recenzent fantasta nám tady popisuje, jak valí po dálnici 170, plný auto lidí (šílenec), jak je načipovaná a bleskově reaguje na sešlápnutí plynu... tak to asi nebude ten týpek, co jezdí na spotřebu, že? A jeho výplody o spotřebě 5 litrů jsou prostě fantasmagorie. (Mimochodem spotřeba 5 L je víceméně jakási hranice možností benzinových motorů a to o mnoho kvalitnějších a úspornějších).
Dobře, tak přesněji, aby tomu rozuměl opravdu každý. Průměrná spotřeba této Fábie 1,0 za 130000 ujetých kilometrů, tj. sečtená všechna tankování od počátku provozu a vyděleno číslem 1300, rovná se 5,7. Stačí?
ja bych netvrdil pablb ale to ze 7 litru je normalna priemerna spotreba. A nebudem sa tu chvastat ze to jazdi za 5 litrou ked sa to treba podarilo dosiahnut raz v zivote na rovine pri osemdesiatke.Ja mam mondeo 2.0tdci 2006, a pred tym som mal feliciu 1.9 D a nikomu nebudem tvrdit ze mondeo zerie 4.2 litra aj ket tolko berie po rovine pri 90 km.
Je to tak, píše "v létě", takže to není celkový průměr. Na těch 5,5 se dá dostat i celkově, když se chce a umí. Když někdo neumí jezdit na spotřebu nebo ani nechce nebo nemá auto v pořádku vlastní nedbalostí, ať si nestěžuje. Horší je, když auto není v pořádku už od výrobce. Mám tuto zkušenost s Fábií 1,0. Ale spotřeba i tak byla a je 5,7 l. Nové Feldy byly spolehlivější než Fábie z prvních let. Ovšem teď už jsou to všechno staré šunky, tak se to nedá posuzovat .
A proč by ne,když jsem měl kdysi Feldu,tak na dalku při normalni jizdě mi žrala 5,5.Je jasny,že pokavad jsi ji honil,nebo jezdil po městě,mezi vesnicemi atd,tak baštila mnohem vic.Vlastni zkušenosti,takže proč by ne.....
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia
Takže od napísania recenzie ubehlo už vyše roka, a tiež pribudlo cca 30000 km. Je to hlavne preto že v lete 2009 som dal namontovať splynovač, takže jazdím ako sa hovorí za polovicu. Páči sa mi ako sa tu rozprúdila diskusia ohľadom spotreby, (tú už mimochodom neriešim, od kedy jazdím na plyn). Pre tých čo možno nikdy nesedeli vo felde a budú tvrdiť že sa nedá jazdiť na 5,5 l/100 km, tak vás uisťujem že sa dá!!! Pri dodržiavaní rýchlostných limitov, to fakt ide. A nejde vôbec o brzdenie premávky bezdôvodne pomalou jazdou. A samozrejme že s kľudnou nohou sa dá jazdiť aj za menej. Treba sa naučiť jazdiť na spotrebu. Potom sem môžte písať. Čo sa týka "porúch", za tých 30 tis. km neboli žiadne, len normálna výmena brzdového obloženia vpredu aj v zadu.
29.06.2010 | 10:20:19 | Laco Reagovat
reee
To ako môže škodiť autorádio baterke, resp. dobíjaniu neviem ani ja, ale keďže po výmene pôvodného autorádia poruchy prestali hovorí za všetko.
29.06.2010 | 09:57:48 | Laco Reagovat
A zase spotřeba
S 1,3 MPI feldou se dá jezdit různě. Při cestě na dovču si to vzalo 5,4 (cca 1000 km, různé jízdní režimy do cca 130km/h). A na okreskách v čr jsem nebrzdil ostatní, ale byl jsem jimi bržděn. Při 160ti to baští kolem 10-12l. Na krátké cesty a skákání po městě okolo 6-7l.
Spíš mi uniká jak může autorádio škodit elektrice jinak, než že vybije baterku...
16.02.2009 | 16:29:39 | Psion Reagovat
Jerry
Jo, jo, Standa se do mě (moc) nenaváží a já do něj (moc) také ne, páč jsme kamarádi .
16.02.2009 | 10:36:59 | Itall Reagovat
Petr M, Jerry
Pro Petr M: Samozřejmě že jsem nepsal o feldě, ale o mém autě. Musíš si to přečíst celé, ne jen vytržené z kontextu.
Pro Jerry: Do Italla se v žádném případě nenavážím (to bych si nedovolil :-)) To jsi nějak nepochopil. To že najedeš cca 700 km na nádrž Ti neberu, ale důležité je, kolik je to benzínu. Ono najet 700 km na 40 litrů, nebo na 28, to je zásadní rozdíl. jestli tvoje auto v něčem překonává moje, to ti vyvracet nebudu. To je subjektivní. Objektivně však pochybuju :-)
16.02.2009 | 08:19:44 | Standa Reagovat
pro Standu
Nic jsi zdá se nepochopil. Toto mě opravdu nesere. Mě spíš sere, že tu rejpeš u recenze Feldy 1,3 do komentáře kolegy Italla ohledně jeho 1,0MPi ač sám máš objem naprosto stejný. Jak to nazvat? Zakomplexovanost? Ješitnost? Spíš falešné vyvyšování. Jinak pro tvoji představu: beru taky V-power. Do pípnutí rezervy ujedu s průměrně naloženým autem 680km. Do úplného sucha 750Km. Takže na tom zase tak o moc hůř nejsem. Čili tvůj argument je trochu vedle. A to mám o 600ccm větší objem. Rozdíl ve spotřebě beru jako daň za disciplínu ve které bych tě suveréně porazil. Totiž podstatně větší auto s podstatně větším kufrem. Zkus do C1 dát čtyři lidi a do kufru naložit to co já...
16.02.2009 | 00:39:54 | Jerry Reagovat
Ne že bych nemohl jet 160, těch 6,2 kterých si to vezme by mě netížilo...............To si děláš srandu?? při této rychlosti už je to s feldou adrenalin, a bere kolem 10 litrů!!!(1,3 50kW combi v mém případě)
15.02.2009 | 22:47:11 | Petr M Reagovat
Radek:
Jo, Slováci jsou tady vůbec nějací tuneři .
15.02.2009 | 21:57:13 | Itall Reagovat
Chip na Feldu 1.3? No tak to bude brko. Každopádně Felda je vhodná pro někoho po autoškole nebo jako náklaďáček na stavbu. Jinak na nic.
15.02.2009 | 21:44:44 | Radek Reagovat
Jerry a anonym
ano, obcházím recenze k autům, ke kterým mám co říct, protože jsem s nimi měl a mám zkušenosti. Ale vy ty recenze jistě obcházíte taky, když mě znáte? K tomu komplexu: Nemám k němu důvod. To, že za 800 Kč najedu 600 km (na dražší benzín Shell V-Power) skutečně není důvod ke komplexům. U benzínky je jistě máte vy a představa, že někdo najede totéž co vy o 250-400 Kč levněji vás asi sere. Bohužel pro vás a bohudík pro mě je to tak. A těch 140 je s mým nákupním košíkem docela problém udržet, protože musím pořád ubírat plyn a jen to lechtat, aby se to nerozjíždělo víc. Proto je ta spotřeba taková, jaká je. Ne že bych nemohl jet 160, těch 6,2 kterých si to vezme by mě netížilo, ale už bych se vystavoval nebezpečí postihu. Do 140 mám zkušenost že to poldové neřeší (na dálnici).
15.02.2009 | 21:08:01 | Standa Reagovat
Anonym:
Jestli neumíš jezdit svižně s nízkou spotřebou ještě neznamená, že to neumí nikdo. Taková typická moje trasa je 30km dlouhá, z města do města, z části po okresce, průjezd třemi obcemi (v jedné je omezení na 40km/h), asi 5 křižovatek, kde dávám přednost a zastavuji, 2 semafory - to je o štěstí, jedny pomalé serpentiny asi přes kilometr dlouhé. Průměrná rychlost "normálně" je podle situace 71-74 km/h. Zkus si to zajet při dodržování povolených limitů, budeš mít problém i se svým čipem .
15.02.2009 | 20:47:09 | Itall Reagovat
áno Standa
...řekl bych, že se nám trochu zakomplexoval. Obchází recenze škodovek a rejpe kde může, tu do 1,2 HTP, tu do 1,6 tu do 1,3 a přitom má (pokud to tedy je ten Standa kterého myslím), motorový nákupní košík z Kolína.
15.02.2009 | 00:51:16 | Jerry Reagovat
standa by sa mal lecit. Ale ked mu to robi dobre tu ojebavat, tak nech sa paci.Ako horvori Hanysek, pri 90 je samozrejme ze ide za 5L ale nie kombinovane a to tu kazdeho zaujima aku to ma kombinovanu spotrebu a nie kolko to zerie pri 90.
14.02.2009 | 22:24:54 | Reagovat
pro anonym 7.57
Kde jinde by byla spotřeba s 1 litrovým motorem? Dnes jsem na otočku Praha - Teplice a zpět po dálnici rychlostí 140 km/h a projel jsem 5,2 na sto km. (S litrovým motorem)
14.02.2009 | 21:01:18 | Standa Reagovat
Anonym:
Ty jsi fakt na Chocholouška - stále kecá, stále kecá...
14.02.2009 | 20:45:41 | Itall Reagovat
Pánové já osobně vlastním Renaulta Super 5 v 1.4 44kw
A taky v létě jezdí za 5,5L není to stříkačka obyčejný karburátor dokonce s manuálním sytičem!!!A když se to nehoní a jezdím předpisove 90 tak jede za 5,3!Samozřejmě po městě atd. je to za 7l a ted v zimě za 10l ale průměr mám v zimě 8l a v létě průmer 6,2L!Je to auto staré 21let už je to veterán ale jede v klidu a normálně!Tak felda v klidu do 5,5L!!!Ne v průměru!Jen když se jede dál:)průměr klidně vašich 7l!
14.02.2009 | 19:36:23 | Hanysek Reagovat
Mily Jerry, ja se tu nechcem navazat do fabie, osobne si myslim ze su to dobre auta aj ked si to mysli stale menej ludi, ide o sofera a nejde o to ci ho predbehnem, mam mondeo 2.0 tdci s chipem na 168k/392Nm ale to je jedno, som obchodny zastupca a jazdim cele SR a CZ, ide o tu kolonu ktora sa tvori vzdy za niekym takovimto a hromada kamionou atd. a nez ich clovek BEZPECNE popredbieha tak je to ozaj doba lebo nepatrim ktym ktory jazdia ako hovada, predbihaju do zakrut kde nic nevidia atd.Ale vecsinou sa takovych zopar vtej kolone najde a potom ohrozuju vsetkych. A kto za to muoze? Ten co sedi vtej fabii a drbka sa 70 tkou a potom machruje ako mu to zere 5 litrou.Svoj prvy milon som uz najazdil a chvala panu Bohu som este nemal nehodu.A preto ma vzdy strasne vytaca ket na cele kolony nevidim aviu ale niekoho nielen vo fabii ale hlavne so slabim motorom ktory ide pomali aj ket verim ze aj na 1 litrovom motore sa da jazdit svizne. Ale to uz by bola spotreba niekde velmi daleko.
14.02.2009 | 07:57:34 | Reagovat
pro anonyma zo slovenska
Je výsostně trapné, jak se tu navážíš do Fabie 1,0MPi. 50 do kopce určitě nepojede a i kdyby, tak asi máš "dostatočně silné brko" abys ji předjel. Pokud se teda netřepeš v utahané 105 a nežere tě strašným způsobem, že v kopci by jsi brzdil spíše ty ji :-)
14.02.2009 | 01:42:36 | Jerry Reagovat
spotřeba
...máme doma taktéž Feldu 1,3 MPi 50Kw-verze s vyšší kompresí-tedy motor 136 a jezdí velmi dobře. Tachometrových 170 dá i bez čipu, ale to je tak maximum. Spotřeba na delší trase i při plném obsazení auta je do 6l/100. Opravdu! S octavií jsem o litr výš,ale to je daň za bezpečnost, komfort a velký kufr-alespoň tak to beru já. 1,3MPi 50Kw ve Feldě byl jeden z nejlepších motorů co do spolehlivosti, údržby i spotřeby. Na lehkou Feldu byl dostatečný a v dobré kondici i svižný a úsporný.
14.02.2009 | 01:36:47 | Jerry Reagovat
Treba si aj uvedomiť, že staré auta mali preto menšiu spotrebu, lebo to boli ľahké plechovky. Nie ako dnes. Sú plné železných výstuží kvôli ľuďom, čo nevedia jazdiť.
Veľmi to ovplyvnilo jazdné vlastnosti niektorých aút. Napr. Peugeot 106 a 205 GTi boli vyhlásené Jezzom ja autá s najlepšími jazdnými vlastnosťami na svete, hneď po Ferrari 575 a dokonca pred Lotus Elise. Dá sa to isté povedať o Peugoete 207 Gti? NIE
13.02.2009 | 21:19:45 | Angel_M Reagovat
Anonym
To ještě nevíš, že za mnou jezdí v BMW moje ochranka, a ta má jasný rozkaz: "Odbachnúť takých kokotov, čo by ma chceli vyfackať."
13.02.2009 | 19:27:46 | Itall Reagovat
"Auto má čip ktorý nerobí zázraky..." Jebemtvojhoantikrista! Čip ve feldě 1,3 !
13.02.2009 | 16:15:40 | Reagovat
to vis ze ano..... A nieje to vela 5.7? to musi jazdit za 4.7?! HAHAHA. Mne staci len to ked si niekto kupi fabiu s litrovym motorom, to uz netreba dalej nic hovorit. Prajem vela stastnych km a dufam ze ta nikto nevyfacka ket pujdes do kopca 50 tkou a za tebou bude kilometrova kolona. Ja by som ta urcite vyfackal!
13.02.2009 | 16:08:19 | Reagovat
Fantazie
Recenzent fantasta nám tady popisuje, jak valí po dálnici 170, plný auto lidí (šílenec), jak je načipovaná a bleskově reaguje na sešlápnutí plynu... tak to asi nebude ten týpek, co jezdí na spotřebu, že? A jeho výplody o spotřebě 5 litrů jsou prostě fantasmagorie. (Mimochodem spotřeba 5 L je víceméně jakási hranice možností benzinových motorů a to o mnoho kvalitnějších a úspornějších).
13.02.2009 | 16:07:26 | Reagovat
Dobře, tak přesněji, aby tomu rozuměl opravdu každý. Průměrná spotřeba této Fábie 1,0 za 130000 ujetých kilometrů, tj. sečtená všechna tankování od počátku provozu a vyděleno číslem 1300, rovná se 5,7. Stačí?
13.02.2009 | 15:53:48 | Itall Reagovat
ja bych netvrdil pablb ale to ze 7 litru je normalna priemerna spotreba. A nebudem sa tu chvastat ze to jazdi za 5 litrou ked sa to treba podarilo dosiahnut raz v zivote na rovine pri osemdesiatke.Ja mam mondeo 2.0tdci 2006, a pred tym som mal feliciu 1.9 D a nikomu nebudem tvrdit ze mondeo zerie 4.2 litra aj ket tolko berie po rovine pri 90 km.
13.02.2009 | 15:45:54 | Reagovat
Nevěříte? Věřte! .
13.02.2009 | 15:37:33 | Itall Reagovat
keby ze mate diesla, tak ako ze jazdite za 3 litre? Neverim 5.5 nemoze byt kombinovana spotreba. Na co to sem vuobec pises?
13.02.2009 | 15:20:11 | Reagovat
Je to tak, píše "v létě", takže to není celkový průměr. Na těch 5,5 se dá dostat i celkově, když se chce a umí. Když někdo neumí jezdit na spotřebu nebo ani nechce nebo nemá auto v pořádku vlastní nedbalostí, ať si nestěžuje. Horší je, když auto není v pořádku už od výrobce. Mám tuto zkušenost s Fábií 1,0. Ale spotřeba i tak byla a je 5,7 l. Nové Feldy byly spolehlivější než Fábie z prvních let. Ovšem teď už jsou to všechno staré šunky, tak se to nedá posuzovat .
13.02.2009 | 14:52:52 | Itall Reagovat
A proč by ne,když jsem měl kdysi Feldu,tak na dalku při normalni jizdě mi žrala 5,5.Je jasny,že pokavad jsi ji honil,nebo jezdil po městě,mezi vesnicemi atd,tak baštila mnohem vic.Vlastni zkušenosti,takže proč by ne.....
13.02.2009 | 14:41:44 | Reagovat
a dost
dalsi magor co tvrdi ze filcka jezdi za 5 litru to snad neni pravda... to jsou keci...
13.02.2009 | 14:28:30 | jindra Reagovat