Rok výroby:1997Typ motoru:1300, benzinStav km při koupi:65 000 kmStav km nyní:136 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 letPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:29. 5. 2007
Samozrejme, že Felicia už v dnešnej dobe nie je čo sa týka bezpečnosti nič moc, ale keď si porovnáte autá tej istej triedy, roku výroby a výbavy ako napr. Punto, Polo, Ibiza tie su na tom s bezpečnosťou tak isto. No a teraz začnú argumenty typu: za ty prachy ako Felda radšej Mondeo bla, bla....
ajaj, to je sice pravda, ze tyhle auta uz dneska nestoji moc, nicmene Xantie, Xm, to vedle felicie pohodlne parniky, Laguna tak ta je co se tyce vlastnosti uplne jinde. To jsou jabka a hrusky... V kazdem pripade ale rozumim, taky bych radeji sel do Xantie. A lidi felicie porad kupujou...a kdyz jsou spokojeny....dobre jim tak ;-) Jinak ja osobne jsem k dilum z vrakace dosti skepticky, to radeji druhovyroba...a tam uz se muzou ceny dilu dosti lisit...
kdyz na to prijde, tak je napul kazde druhe auto v dane tride a za ty prachy. Temihle argumenty asi nikoho neodradis jezdit ve Feline. A jake auto teda doporucujes vzhledem k parametrum, dostupnosti dilu a cene? :-)
Pokaždé, když do tohoto auta sednu, mě jímá děs. Při čelní kolizi se motor obvykle prolomí do kabiny, při větší "ráně" se auto dokonce může roztrhnout na několik částí (osobně několikrát viděno, např. předek na jedné straně silnice, zadek na druhé). ). Na jízdy ze vsi do vsi chápu, ale například na dálnici je to sebevražda. Vožení rodiny v tomto autě osobně považuji v dnešní době za neomluvitelnou nezodpovědnost a hazardování se životem (...už slyším argumenty ohledně dostupnosti nových aut, ale i mezi ojetými levnými existují řešení). Přeji mnoho šťastných kilometrů bez karambolu.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia
Samozrejme, že Felicia už v dnešnej dobe nie je čo sa týka bezpečnosti nič moc, ale keď si porovnáte autá tej istej triedy, roku výroby a výbavy ako napr. Punto, Polo, Ibiza tie su na tom s bezpečnosťou tak isto.
No a teraz začnú argumenty typu: za ty prachy ako Felda radšej Mondeo bla, bla....
29.05.2007 | 20:22:42 | Reagovat
ajaj, to je sice pravda, ze tyhle auta uz dneska nestoji moc, nicmene Xantie, Xm, to vedle felicie pohodlne parniky, Laguna tak ta je co se tyce vlastnosti uplne jinde.
To jsou jabka a hrusky...
V kazdem pripade ale rozumim, taky bych radeji sel do Xantie. A lidi felicie porad kupujou...a kdyz jsou spokojeny....dobre jim tak ;-)
Jinak ja osobne jsem k dilum z vrakace dosti skepticky, to radeji druhovyroba...a tam uz se muzou ceny dilu dosti lisit...
29.05.2007 | 13:20:37 | diego Reagovat
co třeba citroen xantie,XM,renault laguna,opel vectraB???To jsou auta sehnatelné kolem 50 tisíc a ND je na vrakáčích mraky.
29.05.2007 | 13:12:13 | stana Reagovat
moc to resis..
kdyz na to prijde, tak je napul kazde druhe auto v dane tride a za ty prachy. Temihle argumenty asi nikoho neodradis jezdit ve Feline. A jake auto teda doporucujes vzhledem k parametrum, dostupnosti dilu a cene? :-)
29.05.2007 | 11:35:47 | diego Reagovat
Je vám život milý?
Pokaždé, když do tohoto auta sednu, mě jímá děs. Při čelní kolizi se motor obvykle prolomí do kabiny, při větší "ráně" se auto dokonce může roztrhnout na několik částí (osobně několikrát viděno, např. předek na jedné straně silnice, zadek na druhé). ). Na jízdy ze vsi do vsi chápu, ale například na dálnici je to sebevražda. Vožení rodiny v tomto autě osobně považuji v dnešní době za neomluvitelnou nezodpovědnost a hazardování se životem (...už slyším argumenty ohledně dostupnosti nových aut, ale i mezi ojetými levnými existují řešení). Přeji mnoho šťastných kilometrů bez karambolu.
29.05.2007 | 10:57:17 | Lekes Reagovat