Rok výroby:1996Typ motoru:1300Stav km při koupi:110 000 kmStav km nyní:150 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:8. 7. 2008
Dvakrát nešlo nastartovat a jednou přestal běžet motor, asi chyba imobilizéru, který odpojil palivové čerpadlo. Auto vždy bylo schopné odjet, odtah nebyl nutný.
Je zvláštní že až teď, poslední tři roky, pomalu vylézá koroze.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jsem čtvrtým majitelem Škody Felicia GLXi, 7/96. Zelená metalíza. Auto koupené v autobazaru údajně po lehkém nárazu zezadu, nové páté dveře, prohlédnuté mechanikem a zkonstatováno, že dobré, ale dle ochmatání volantu a řadící páky prý asi stočený tachometr ze 130000 na 110000km.
Auto je v provozu čtyři roky, najel jsem s ním 40000km. Vzhledem ke stáří vozu jsem překvapen jeho spolehlivostí a nenáročností. Již po koupi bylo jasné, že potřebuje výměnu předních brzdových disků a obložení. V případě Feldy je to materiál za hubičku. Odešla původní baterie, dalo se to čekat. Alternátor měnen v prvním roce provozu, v druhém výfuk. Začala vylézat koroze zadního lemu blatníku a pátých dveří. Auto bylo předchozími majiteli zřejmě dobře garážované, že se toto děje až teď. Samozřejmě druhým rokem provozu odešel hydrostav, velká nemoc Feld a Favoritů.
Auto má pravidelné servisní prohlídky, měněné náplně. Mám štěstí na dobrého mechanika. Dvakrát se nedařilo nastartovat, nejšlo palivové čerpadlo. Asi chyba imobilizéru, ale přez plyn se to podaří nakopnout. S tím souvisí asi i poslední závada letos v létě, na dálnici přestal běžet motor. Podařilo se nastartovat a jet dál. V servisu nebylo možné diagnostikovat momentálně neexistující závadu.
Celkově i přez stáří vozu spolehlivé a nenáročné auto, velký kufr, vpředu je místo i pro mou 193cm vysokou postavu, ale za mě si sedne jen menší člověk, ačkoli i bratr je vysoký jako já a vydržel vzadu 300km jízdu :o). Pro dopravu rodiny dobrý vůz. Nejvíce stížností hlavně od manželky je na chybějící klimu a image vozu. Kašlu na image, auto musí sloužit. Jenže tlak od drahé polovičky je tak velký, že se poohlídnu po Xsaře Picasso a jestli ze s Feldou budu loučit, zamáčknu slzu.
Motorově je 1,3 MPI dobrá jen na sólo jízdu. S naloženým vozem a koly na střeše se nedá skoro předjíždět. Je to auto stavěné na klidné ježdění, kroucení konstrukce v zatáčkách to jezdci jasně napovídá. Myslím, že kdyby soudruzi ve škodovce dali autu při zrodu do vínku minimálně pozink, bylo by to zlaté auto.
Taky sem měl feldu,a plnej souhlas-bylo to dobrý,nenáročný auto,s hodně levnýma dílama,a jednoduchou opravou.Když bylo auto ještě bez koroze,plno lidí si je nechávali polepovat reklamou,aby byl lak víc chráněný-ale o tolik to nepomohlo.Ale jinak si na ní taky nemůžu stěžovat.Měl sem 1,3 50kW,v jednom-max ve dvou nejela špatně,ale ve čtyřech už to bylo horší.Naklápění světel mi taky samozřejmě nefungovalo-ani u favorita.To naklápění vymysleli hodně blbě.Ale kamarád si nějakym způsobem z toho ovládacího kolečka natáhnul lanko (postup mi nechtěl prozradit,že je to výrobní tajemství),a přidělal ho u motoru k lanku plynu,a udělal si takovej svůj "tempomat" ... Na technický měl plno známejch,tak to neřešil.Rychlost mu to sice moc nedrželo (do kopce mu ten jeho "tempomat" sám nepřidal,musel pootočit kolečkem,ale po rovince na dálnici mu to šlapalo Měl sem jen centrál,jinak žádnou elektroniku,klimu samozřejmě taky ne-občas by se hodila.Ale stejně to bylo fajn auto,a nikdy mě nikde nenechalo.
všetkym čo maju auta škoda felicia by mal vyrobca zdarma vymeniť aspoň 5.dvere .Ja mam feliciu1.6 a som s ňou nadmieru spokojny až na tu hrdzu.Mam ju už 12 rok a po motorickej stranke je perfektna
Laguna opravdu nastavování světel z místa řidiče mít nemusí.Zaleží do kterého státu byla určená k vývozu.Poznal jsem jednu, 2,0 RXT z r. 97 v 1A vybave, a ta mela světlomety nastvitelné pouze manualne primo na svetlometech.Byl problem s STK a přihlášením u nás, nakonec to nějak prošlo.Byl to dovoz F.
V tom případě jsi drahý Lacino asi koupil nějaký překopaný vrak. Vzhledem ke tvým znalostem mě to ovšem nějak nepřekvapuje :-) Až zvedneš kapotu, tak aby jsi tam neměl náhodou parní stroj.
Laguna samozřejmě nastavování světel má.Je to u nás předepsané jako povinná výbava vozidla.Pan odborník Lacina zase kecá, má škodu 110 a bude tady kafrat nesmysly.Nastavování světel mělo i uno 45 fire z roku 1990.
Lacina:Nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Lacina
Viděl jsem i poslední roky výroby Feldy a byly taky pěkně shnilé, pozink se bohužel nekonal ani tam... Je to divný, že Octavie ho měly. Není to fér! Jinak po faceliftu třeba chtěli vyřešit korozi pátých dveří tak, že tam nebyl ten žlábek ve sváru pod plastovou lištou, kde se držela voda. Bohužel tam ty nové reznou taky... Bejt to auto pozinkovaný, mít tužší konstrukci (kroutí se v zatáčkách jako živá) tak to nemá chybu. Jo a taky by to chtělo elektrický naklápění světlometů. Nebo je tu snad někdo, komu funguje hydrostav s fridexem? :oP
ehm jak to říct slušně....no víš o tom h.v.o!!! Felicia od začátku své výroby až do konce neměla pozinkovanou karoserii. U faceliftu(nové tváře) byla pouze trochu zlepšena antikorozní ochrana, ale pozink to stále nebyl. Jen Octavii stříhali z pozinkovaných tabulí. Ale souhlas-kdyby Felda dostala pozink kastli, asi by bylo zbytečné dělat Fábii, protože to bylo spolehlivé auto!
To nieje pravda. Felicie z daneho obdobia nemali takmer ziadne casti pozinkovane,to sa zacalo robit az par rokov po zahajeni vyroby myslim ze koncom 98-ho,pripadne trocha neskor,presne si to nepamatam. Tie novsie felicie napr.z roku 2000 su na tom aj po 8 rokoch celkom dobre co sa korozie karoserie tyka.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia
Taky sem měl feldu,a plnej souhlas-bylo to dobrý,nenáročný auto,s hodně levnýma dílama,a jednoduchou opravou.Když bylo auto ještě bez koroze,plno lidí si je nechávali polepovat reklamou,aby byl lak víc chráněný-ale o tolik to nepomohlo.Ale jinak si na ní taky nemůžu stěžovat.Měl sem 1,3 50kW,v jednom-max ve dvou nejela špatně,ale ve čtyřech už to bylo horší.Naklápění světel mi taky samozřejmě nefungovalo-ani u favorita.To naklápění vymysleli hodně blbě.Ale kamarád si nějakym způsobem z toho ovládacího kolečka natáhnul lanko (postup mi nechtěl prozradit,že je to výrobní tajemství),a přidělal ho u motoru k lanku plynu,a udělal si takovej svůj "tempomat" ...
Na technický měl plno známejch,tak to neřešil.Rychlost mu to sice moc nedrželo (do kopce mu ten jeho "tempomat" sám nepřidal,musel pootočit kolečkem,ale po rovince na dálnici mu to šlapalo
Měl sem jen centrál,jinak žádnou elektroniku,klimu samozřejmě taky ne-občas by se hodila.Ale stejně to bylo fajn auto,a nikdy mě nikde nenechalo.
13.06.2010 | 11:27:19 | Reagovat
škoda felicia 1.6
všetkym čo maju auta škoda felicia by mal vyrobca zdarma vymeniť aspoň 5.dvere .Ja mam feliciu1.6 a som s ňou nadmieru spokojny až na tu hrdzu.Mam ju už 12 rok a po motorickej stranke je perfektna
13.06.2010 | 10:20:18 | keyta Reagovat
Laguna opravdu nastavování světel z místa řidiče mít nemusí.Zaleží do kterého státu byla určená k vývozu.Poznal jsem jednu, 2,0 RXT z r. 97 v 1A vybave, a ta mela světlomety nastvitelné pouze manualne primo na svetlometech.Byl problem s STK a přihlášením u nás, nakonec to nějak prošlo.Byl to dovoz F.
14.07.2008 | 10:38:09 | Reagovat
V tom případě jsi drahý Lacino asi koupil nějaký překopaný vrak. Vzhledem ke tvým znalostem mě to ovšem nějak nepřekvapuje :-) Až zvedneš kapotu, tak aby jsi tam neměl náhodou parní stroj.
13.07.2008 | 22:38:27 | Jerry Reagovat
re
Laguna samozřejmě nastavování světel má.Je to u nás předepsané jako povinná výbava vozidla.Pan odborník Lacina zase kecá, má škodu 110 a bude tady kafrat nesmysly.Nastavování světel mělo i uno 45 fire z roku 1990.
13.07.2008 | 13:03:34 | jašin Reagovat
Lacina
Lacina:Nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá nemá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Lacina
13.07.2008 | 10:23:13 | LACINA Reagovat
Laguna ma nastavovani svetel.Elektricke.
13.07.2008 | 10:09:22 | Reagovat
ovladani svetel
mne to na felicii take nefunguje je to zrejme nejakej vyrobni smejd ale mame doma este dkoda forman rv.94 a tam to jde normalne.....
13.07.2008 | 08:52:34 | indra Reagovat
Lacina
Lacina:Koupil jsem teď vytoužené auto,R lagunu, 2,0 benzín(cca 140 koní), a ta nemá nastavování světel vůbec žádné.Tak si nestěžujte:o)..Lacina
12.07.2008 | 23:26:02 | LACINA Reagovat
Pozink
Viděl jsem i poslední roky výroby Feldy a byly taky pěkně shnilé, pozink se bohužel nekonal ani tam... Je to divný, že Octavie ho měly. Není to fér! Jinak po faceliftu třeba chtěli vyřešit korozi pátých dveří tak, že tam nebyl ten žlábek ve sváru pod plastovou lištou, kde se držela voda. Bohužel tam ty nové reznou taky... Bejt to auto pozinkovaný, mít tužší konstrukci (kroutí se v zatáčkách jako živá) tak to nemá chybu. Jo a taky by to chtělo elektrický naklápění světlometů. Nebo je tu snad někdo, komu funguje hydrostav s fridexem? :oP
12.07.2008 | 23:14:57 | Reagovat
Lakííííno
ehm jak to říct slušně....no víš o tom h.v.o!!! Felicia od začátku své výroby až do konce neměla pozinkovanou karoserii. U faceliftu(nové tváře) byla pouze trochu zlepšena antikorozní ochrana, ale pozink to stále nebyl. Jen Octavii stříhali z pozinkovaných tabulí. Ale souhlas-kdyby Felda dostala pozink kastli, asi by bylo zbytečné dělat Fábii, protože to bylo spolehlivé auto!
11.07.2008 | 20:34:12 | Jerry Reagovat
To nieje pravda. Felicie z daneho obdobia nemali takmer ziadne casti pozinkovane,to sa zacalo robit az par rokov po zahajeni vyroby myslim ze koncom 98-ho,pripadne trocha neskor,presne si to nepamatam. Tie novsie felicie napr.z roku 2000 su na tom aj po 8 rokoch celkom dobre co sa korozie karoserie tyka.
11.07.2008 | 10:12:42 | Roman Reagovat
Felicia ma predsa pozink.... Len je to skodovka, tak hrdzavie...
11.07.2008 | 07:59:30 | lakinooo Reagovat