Rok výroby:2000Typ motoru:1300 benzínStav km při koupi:100 000 kmStav km nyní:149 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:5,9 l/100 kmVloženo:19. 5. 2009
Veľmi som spokojný s felíciou. Má malú spotrebu. Mimo mesta sa dostanem na 5,3-5, 1L/100km. V meste mám spotrebu v lete tak okolo 6L a v zime 7L. Čo sa týka súčiastok tak sa dajú zohnať veľmi lacno a údržba je jednoduchá. Na aute jazdím každý deň po meste aj mimo mesta a ešte ma nikdy nezradilo. Asi jediná nevýhoda je, že sa v lete hreje motor a tým sa stráca výkon ale ináč by som ju nemenil za žiadne auto. (pokial už úplne nezhrdzavie).
Škoda Felicia Combi se veřejnosti představila na autosalonu v Brně v červnu 1995, tedy necelý rok po Felicii hatchback. Automobilka nabízela pro vozy Felicia široký výběr doplňků za příplatek, které v té době ještě nebyly příliš běžné (např. airbag řidiče i spolujezdce, ABS, klimatizaci, elektricky vyhřívaná přední sedadla atd.).
Od roku 1998 se Felicia i Felicia Combi vyráběly s mírně upravenou karoserií, přičemž nejvýraznější vizuální změnou byla nová maska chladiče.
No a co, motorka BMW boxer se vyrábí už 75 let. Už to prý chtěli zastavit, ale pro zájem zákazníků se vyrábí dál. A na volnoběh to má zvuk jako embéčko :-)
Jel jsem s feldou do Chorvatska ve 4 lidech kufr plně naložen až po střechu,nejeli jsme nijak pomalu,na dálnici 140 - 150 km a spotřeba mi vyšla 6,3 l.Motor tam byl super držák,to už se bohužel nedá říct o karoserii.
Nemyslím, že údaje jesou vymyšlené. Máme v rodině krátkou feldu 1.3 MPi 50Kw(verze s vyšší kompresí 136) má najeto 110 000Km a jezdí jako drak. Byl to povedený motor co se týče spotřeby, rozumné dynamiky a spolehlivosti. S plně obsazeným autem(pět lidí+plný kufr) na trase 600Km za 6.2l/100.Fakt nekecám-několikrát vyzkoušeno. Jízda s prázdným autem na delší trase klidně i za 5,5l/100. Krátké popojížďky kolem 7l/100. Ten motor přežije karoserii.
Taky jsem slyšel ,že líp zpřevodovaná byla 1.4 44 kw ohv než 50 -tka, ale nevím nezkoušel jsem jí osobně. Jinak tu 50 kw jsem měl od novoty,takže tam nic špatného nebylo,jen prostě nejela a žrala, ovšem to je u motoru dost podstatný problém-))
Tak tam bylo něco vadného. U těchto motorů se říká, že měly rozdílnou výkonnost a asi i spotřebu. Já jsem jezdil s jedním, a ten byl dobrý, ale slyšel jsem leccos :-)
Měl jsem tu čest mít 2 roky F1 s 1.4 50 kw ohv a nikdy více. At jsem dělal co jsem dělal furt spotřeba mezi 8-9 l a to hoodně lehká noha.Dynamika žádná.Motoru se nechtělo do otáček-prostě naprd. Prostě u tohoto motoru ve spojení s těžkou F1 se mi prostě nepodařilo mít výrobcem psanou průměrnou spotřebu i kdybych se pos... zlaté htp, pro mně.
1,4MPi 50kW papá na couračky trochu víc, než ty opěvované :-) tříválce, ale na dálnici díky delším převodům papá rozhodně méně. Dynamika odpovídá těm delším převodům.
1,9JTD dokazem aj ja v meste udrzat na 6l/100km ale az po zahriati. Na zaklade toho teraz nebudem tvrdit ze mi SX4-ka zere v meste 6 litrov. Kratke trasy so studenym motorom su cca za 8l/100km, a to odpoveda aj tomu co deklaruje vyrobca (8,1).
Je fakt, že felda zas tak žíznivá není. Ale to je zásluha spíše nízké hmotnosti cca 900 kg, než vynikajících vlastností motoru. Když ten samý motor akorát trošku větší 1.4 MPi OHV dali do Fábky, tak nejel a pouze papal. O bezpečnosti felicie už mluvit ani nebudu....všem co ji mají přeju at to nikdy testovat nemusí.
Ve městě nevím, ale Fabie 1,0 má mimo město psanou spotřebu 5,4l a dá se s ní průměrně jezdit za 5,7l. Felicie 1,3 má psanou spotřebu mimo město 5l, tak mi spotřeba 5,3 mimo město nepřijde vymyšlená. Ve městě to nemá smysl posuzovat, záleží, kde a jak se jezdí.
uz v jinych recenzich..jsem se ptal jakym spusobem se na takovou spotrebu dostanou...ale na to uz nikdo neodpovi...je to nesmysl..ja se na couracky motam kolem 8 at delam co delam.....asi tomu cloveku naleju do nadrze5.5 litru a pojedem na 100kilometrovej vylet..a zbytek dotlaci
S 97 mám též zkušenost, volnoběh je možná tvrdší, ale jen při otevřené kapotě ten zvuk jde ven. Nějaké větší vibrace ukazují spíše na závadu elektriky nebo bůhví čeho. Problémy tam byly např. s lištami zapalování.
MPI > HTP. V škodováckych obchodoch mi niekoľko krát bulíkali do hlavy, že HTP je vo všetkom lepšie, že je to moderný motor a blablabla.......a je to totálny nonsens. HTP sa dáva do základných modelov len preto, že náklady na jeho výrobu sú nižšie ako náklady na motorovú kosačku. Sám som MPI v našej starej felde sústave vytáčal a nikdy sa nerozpadol. Pri chladnom počasí na mokrej vozovke dokázal pretáčať kolesa pri 60 na 2. stupni.
Zas bych ty staré OHV motory tak nechválil. Táta má felicii 97, čili 1.3 MPi a volnoběh je něco strašidelného ,jak se to celé chvěje a vibruje, to samé ve vysokých otáčkách-tak jaká pak kultivovanost. Jen výdrž mají výbornou- 300 000 km není problém,ale tot vše.
Jojo. Jsou to fakt tahouni co mají výdrž. A s těmi motory MPi už měli ke své velikosti a síle motoru konečně i výbornou spotřebu. MPi jsou nepatrně pružnější, ale hlavně mají plynulý chod motoru, žádné výkyvy a jsou tišší.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia
Škoda Felicia Combi se veřejnosti představila na autosalonu v Brně v červnu 1995, tedy necelý rok po Felicii hatchback. Automobilka nabízela pro vozy Felicia široký výběr doplňků za příplatek, které v té době ještě nebyly příliš běžné (např. airbag řidiče i spolujezdce, ABS, klimatizaci, elektricky vyhřívaná přední sedadla atd.).
Od roku 1998 se Felicia i Felicia Combi vyráběly s mírně upravenou karoserií, přičemž nejvýraznější vizuální změnou byla nová maska chladiče.
28.10.2009 | 22:48:12 | Standa Reagovat
To jsem ještě napsal málo, už 80 nebo snad i víc let :-)
22.05.2009 | 14:07:22 | Itall Reagovat
martas
No a co, motorka BMW boxer se vyrábí už 75 let. Už to prý chtěli zastavit, ale pro zájem zákazníků se vyrábí dál. A na volnoběh to má zvuk jako embéčko :-)
22.05.2009 | 14:05:03 | Itall Reagovat
No to jsem tedy nečekal, že tu v roku 2009 bude tolik lidí vzpomínat v dobrém na 45 let starý motor z MB-čka-))
22.05.2009 | 13:27:00 | martas Reagovat
Jerry
Jel jsem s feldou do Chorvatska ve 4 lidech kufr plně naložen až po střechu,nejeli jsme nijak pomalu,na dálnici 140 - 150 km a spotřeba mi vyšla 6,3 l.Motor tam byl super držák,to už se bohužel nedá říct o karoserii.
22.05.2009 | 07:49:38 | Ladik Reagovat
spotřeba
Nemyslím, že údaje jesou vymyšlené. Máme v rodině krátkou feldu 1.3 MPi 50Kw(verze s vyšší kompresí 136) má najeto 110 000Km a jezdí jako drak. Byl to povedený motor co se týče spotřeby, rozumné dynamiky a spolehlivosti. S plně obsazeným autem(pět lidí+plný kufr) na trase 600Km za 6.2l/100.Fakt nekecám-několikrát vyzkoušeno. Jízda s prázdným autem na delší trase klidně i za 5,5l/100. Krátké popojížďky kolem 7l/100. Ten motor přežije karoserii.
21.05.2009 | 23:40:25 | Jerry Reagovat
martas:
To sis ovšem vytvořil chybný logický spoj. Nové auto=musí být v pořádku. Ujišťuji tě, že nemusí, o tom by se daly psát romány, o škodovkách tuplem.
21.05.2009 | 14:24:33 | Itall Reagovat
to pepa
A co jsi tim chtel rict ?
21.05.2009 | 14:21:39 | jamieson Reagovat
spotreba
Ked tlačím do feldy tak mam spotrebu okolo 7 litrov. Ked netlačím tak 6.8. Takze serem na to. A neverim spotrebe okolo 5 litrov
21.05.2009 | 13:56:43 | Reagovat
mne sa vykonovo 50-ka felda zdala vzdy v pohode co sa neda povedat o Fabii 1.4MPi, ta sa rozbiehala akosi tazsie.
21.05.2009 | 13:25:16 | pepa Reagovat
Taky jsem slyšel ,že líp zpřevodovaná byla 1.4 44 kw ohv než 50 -tka, ale nevím nezkoušel jsem jí osobně.
Jinak tu 50 kw jsem měl od novoty,takže tam nic špatného nebylo,jen prostě nejela a žrala, ovšem to je u motoru dost podstatný problém-))
21.05.2009 | 12:40:23 | martas Reagovat
martas
Tak tam bylo něco vadného. U těchto motorů se říká, že měly rozdílnou výkonnost a asi i spotřebu. Já jsem jezdil s jedním, a ten byl dobrý, ale slyšel jsem leccos :-)
21.05.2009 | 11:37:22 | Itall Reagovat
Itall
Měl jsem tu čest mít 2 roky F1 s 1.4 50 kw ohv a nikdy více.
At jsem dělal co jsem dělal furt spotřeba mezi 8-9 l a to hoodně lehká noha.Dynamika žádná.Motoru se nechtělo do otáček-prostě naprd.
Prostě u tohoto motoru ve spojení s těžkou F1 se mi prostě nepodařilo mít výrobcem psanou průměrnou spotřebu i kdybych se pos... zlaté htp, pro mně.
21.05.2009 | 11:28:51 | martas Reagovat
martas
1,4MPi 50kW papá na couračky trochu víc, než ty opěvované :-) tříválce, ale na dálnici díky delším převodům papá rozhodně méně. Dynamika odpovídá těm delším převodům.
21.05.2009 | 11:20:20 | Itall Reagovat
to jamieson
1,9JTD dokazem aj ja v meste udrzat na 6l/100km ale az po zahriati. Na zaklade toho teraz nebudem tvrdit ze mi SX4-ka zere v meste 6 litrov. Kratke trasy so studenym motorom su cca za 8l/100km, a to odpoveda aj tomu co deklaruje vyrobca (8,1).
21.05.2009 | 10:20:52 | pepa Reagovat
Je fakt, že felda zas tak žíznivá není.
Ale to je zásluha spíše nízké hmotnosti cca 900 kg, než vynikajících vlastností motoru. Když ten samý motor akorát trošku větší 1.4 MPi OHV dali do Fábky, tak nejel a pouze papal. O bezpečnosti felicie už mluvit ani nebudu....všem co ji mají přeju at to nikdy testovat nemusí.
21.05.2009 | 09:19:23 | martas Reagovat
ja myslim ze po meste si ta felda cucne kludne aj 8 Litrov,a nielen felda ale každe benzinove auto ale co uz no treba s tym pocitat :)
20.05.2009 | 23:54:19 | mato Reagovat
Ve městě nevím, ale Fabie 1,0 má mimo město psanou spotřebu 5,4l a dá se s ní průměrně jezdit za 5,7l. Felicie 1,3 má psanou spotřebu mimo město 5l, tak mi spotřeba 5,3 mimo město nepřijde vymyšlená. Ve městě to nemá smysl posuzovat, záleží, kde a jak se jezdí.
20.05.2009 | 22:05:48 | Itall Reagovat
spotreba
uz v jinych recenzich..jsem se ptal jakym spusobem se na takovou spotrebu dostanou...ale na to uz nikdo neodpovi...je to nesmysl..ja se na couracky motam kolem 8 at delam co delam.....asi tomu cloveku naleju do nadrze5.5 litru a pojedem na 100kilometrovej vylet..a zbytek dotlaci
20.05.2009 | 21:37:48 | jindra Reagovat
to pepa
Mne bral Golf II 1.6D maximalne 6 litru, at sem delal co sem delal, takze ve meste se to da.Na 1.3 Felde jsem to ale nezkousel.
20.05.2009 | 14:20:17 | jamieson Reagovat
ja som asi vadny, ale ja som este so ziadnym autom po meste nechodil za 6 litrov/100km
20.05.2009 | 13:56:55 | pepa Reagovat
martas:
S 97 mám též zkušenost, volnoběh je možná tvrdší, ale jen při otevřené kapotě ten zvuk jde ven. Nějaké větší vibrace ukazují spíše na závadu elektriky nebo bůhví čeho. Problémy tam byly např. s lištami zapalování.
20.05.2009 | 11:57:54 | Itall Reagovat
MPI > HTP. V škodováckych obchodoch mi niekoľko krát bulíkali do hlavy, že HTP je vo všetkom lepšie, že je to moderný motor a blablabla.......a je to totálny nonsens. HTP sa dáva do základných modelov len preto, že náklady na jeho výrobu sú nižšie ako náklady na motorovú kosačku. Sám som MPI v našej starej felde sústave vytáčal a nikdy sa nerozpadol. Pri chladnom počasí na mokrej vozovke dokázal pretáčať kolesa pri 60 na 2. stupni.
20.05.2009 | 11:44:44 | Angel_M Reagovat
Zas bych ty staré OHV motory tak nechválil.
Táta má felicii 97, čili 1.3 MPi a volnoběh je něco strašidelného ,jak se to celé chvěje a vibruje, to samé ve vysokých otáčkách-tak jaká pak kultivovanost. Jen výdrž mají výbornou- 300 000 km není problém,ale tot vše.
20.05.2009 | 10:19:39 | martas Reagovat
Jojo. Jsou to fakt tahouni co mají výdrž. A s těmi motory MPi už měli ke své velikosti a síle motoru konečně i výbornou spotřebu. MPi jsou nepatrně pružnější, ale hlavně mají plynulý chod motoru, žádné výkyvy a jsou tišší.
20.05.2009 | 10:14:30 | Koubič Reagovat