Rok výroby:2001Typ motoru:1300Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:12 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:zapůjčenýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:31. 5. 2005
Moc toho za sebou ješte nemá a mít nebude, protože stoji v garáži u babky a nikdo s ní nejezdí.(majitel zemřel, a nikdo se k ni nema).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Fajn, poprvé sem se rozhodl, že felinu projedu. Po usednutí za volant sem si připadal jako ve Favoritu, akorát lépe anatomická sedadla a tónovaná skla mě upozornila, že fáčko to asi nebude. Auto sem nastartoval, zvyk z Fabie - otočit a pustit sem zde praktikovat nemoh, protože auto hned chcíplo. Takže sem startér musel držet asi 3x déle než u jiných aut (Fabie, Octavie) a pak to chytlo. HOROR se ukázal při potřebě manipulovat se řadící pákou, zpětný chod - katastrofa, 1-2 katastrofa, 3-4 OK a 5 zase špatný. U fáčka je řazení krása. Při přeřazování a vymáčknutí spojky sem se udivoval, jak pomalu padají otáčky motoru, to jsem ještě neviděl.
O tom, jak to řve nic říkat nebudu, to je jasný. Brzdy průměrný, jízdní vlastnosti taky. Výbava na auto z roku 2001 katastrofa (centrál, otáčkoměr,tón.skla, imobilisér, - prostě výbava TRUMF)
Airbagy ,ABS, servo,.....to tohle auto asi neslyšelo, možná v Německu...kamarád má Felinu dokonce s Klimou !!!
Ako som uz inde pisal mame v dvore dve feldy - jedna 65 000 km a ta druha 200 000. Bez problemov - snad napravy by mohli byt kvalitnejsie. A fabia - to nie, aj ked 1.2 ma prekvapila v zrychleni, cakal som totiz horsie. Octavia - to ano.
Hoši měl jsem Feldu, a spokojenost.Najel jsem s ni 160tis a za tu dobu jsem měnil jeden čep řizeni,plast.termostat a vodni pumpu(všechno korunove položky)Nechal jsem ji načipovat a auto jezdilo super.Nikdy mě nikde nenechala nebyla shnila a i pate dveře byly netknute,je fakt,že jsem vše vyllil voskem.Takže na Feldu si nemužu stěžovat.....
Souhlasim stim ze je felcka traktor Motor:Slabej a žravej, hlučnej Prevodovka:Až neuveritelna vule v razeni, silene nepresny a casto odchazej synchrony zpatecky Brzdy: no brzdy sou pomerne slusny kdyz je clovek sam ale kdyz jedete v peti lidech a s plnym kufrem tak to nebrzdi Podvozek: Nic moc auto je uz od vyroby rozhoupany pred zatackou musi clovek hodne brzdit... Interier :Nic moc strohy nezabavny nehezky nic neni pekne poruce.. sedacky maly nepohodlny exterier: Kdyby nebyly vsechny tak vykvetly tak mozna Zavěr: auto na dědkovsky jezdeni.... Nezrychluje-udava se do pohybu nebrzdi-zpomaluje A myslim ze za tu cenu se daj koupit lepsi
Souhlasím s Liborem, rovněž dělám v autorizovaném servisu Škoda. Fabie jsou velice ošizené auta, které koncern vyrobil jako poslední model po upřednostnění všech jiných. Neštěstí jsou 1.2 tříválcové HTP motory bez výkonu, častými poruchami a vysokou spotřebou. Tyto motory jsou navíc v podstatě neopravitelné - při prasknutí rozvoďáku se mění celý kus ( a stává se to poměrně často)! Podvozek strašný, stabilizátory se mění pořád, čepy odcházejí brzy. Prostě poddimenzované, nekvalitní a co nejlevnější použité materiály. Jenomže láska ke škodovce je obrovská. Teď jsme se velice nasmáli, když starší pán přijel na opravu elektroniky - ( skončilo to nakonec výměnou alternátoru a některých dalších věcí). V servisu nechal přes třicet tisíc korun, velmi děkoval a říkal, že škodovky jsou nejúspornější auta na světě, a že proti jeho 1000 MB se kterou jezdil před několika desítkami let je Fabia naprosto bezporuchové auto a potřebuje jen běžnou údržbu a šetřil na ni 15 let. Bylo nám ho i líto. Jinak já mám Toyotu, kolegové mají někteří oktávky, dva Hondu a jeden Mazdu.
Ja nevim, ale jako vy tady hanite felicii jakoby to bylo nejhorsi auto na svete a strovnavate s fabii. Ja delam technika ve skodovce a verte ze tam si nikdo fabii nekoupi, mame tam vsichni felicie a nebo octavie, ty vase fabie jsou tak strasne nepovedeny auta ze jestli nemate co s penezma tak si ji kupte. Podvozek ano je dobrej ale poruchovej, elektronika zmrsena, motory slabe a nevykonne, ja nevim lidi jako chvalte si fabie ale bez lidi ze skodovky jedine poradne auto po felicii je octavka fabia je nedodelany auto a to vam potvrdi kazdej znamej ze skodovky. Ale ja vam to neberu proc se hadat kdyz vy si myslite ze mate to nejlepsi. Preji vsem mnoho stastnych kilometru.
Původně jsem tady nic nechtěl psát,ale protože jsem najel na jedné Felicii 105 000 km a na druhé asi 115 000 km, dovoluji si také něco poznamenat. Napadat někoho za jeho věk je nesmysl, já mám 52 a se synem se také neshodnu ve všech bodech. Každý má právo na svůj názor. Teď k tématu: první moje Felicie byla r.v.1996 nikde mě nenechala, ale závěr před prodejem stál za to - tekl těsnící kroužek klikové hřídele- měněn 3 x, rezivé zadní podběhy kol, 3 x měněn zadní díl výfuku, jednou prostřední díl, v 90 000 odešly přední tlumiče, z nepochopitelného důvodu odcházely manžety kloubů - na jedné straně měněna 2 x a to má auto nesrovnatelně menší rejd než všechna ve stejné kategorii. Druhá služební r.v.1997 byla o něco lepší, lépe svítila, byla živější, ale měla stejné nectnosti jako první: špatná sedadla, na delších cestách jsem ze sebe musel udělat vždy zase člověka. Jednou zůstala zamčená spínací skříňka po asi 100 000 km a musela být potupně odvlečena. Jinak odešel alternátor, relé dobíjení alternátoru, nepřežily páté dveře - prorezivělé po 5-ti letech. Podle mého názoru za ty peníze co stála jako nové auto nic moc, obhajovatelé Fábií ať se na mě nezlobí, ale dnes za ty peníze co stojí Fábie se dá koupit i něco lepšího v té velikosti a kdo se nedívá na cedulky a nedbá na prestiž, ví asi co myslím, když uvedu Hyundai Getz s 80 koňovým motorem a ne imitací motoru. Chápu, že každý nemá nůši peněz a také toho tolik za rok nenajezdí a pro toho je Felicie z druhé ruky dobrým řešením. Má ještě nemoci dřívějších generací aut, ale má i své klady a je také rozdíl z čeho do čeho se sedá. Mě osobně udělala Felicie největší radost, když jsem ji prodal a služební byla postavena do autobazaru. Nikdy více auto této značky jako nové, jedině dovézt jako jeté z Německa, protože já opravdu ty peníze těžko vydělávám a nevím proč bych měl za něco horšího platit doma víc než u sousedů v Německu, ale to už je jiná písnička.
To tuhý řazení by mohly mít za následek zarezlý čípky na řadící tyči. Rychlá oprava za pár korun, kde je rozdíl úplně propastnej. ( řadí to pak skoro samo)... Se nediv, když to stojí v garáži a za 6 let má najeto 10 000... To je horší, než lepší.
Měla jsem tento typ Felicie 10 let a kdyby měla posilovač řízení, zřejmě bych ji nedala pryč. Ovšem byla z roku 1997 a tenkrát byla jejich výroba kvalitnější. V práci jsme měli Feldu z roku 2000 a ta se té mojí nemohla rovnat. Ale ani jedna neměla takové poruchy jako jsi popisoval
S oběma jsem toho dost najezdil a s fábkou jezdím i teď. Ta auta se těžko srovnávají, každé je dělané uplně jinak, ale jedno vím jistě, do koupi fábie bych nešel. Podvozek docela jde, ale je trošlu přehnaně tvrdej, sedadla bych okamžitě měnil-jsou bez bočního vedení a nesedělo se mi v nich dobře, interier stísněný, ale jde to. Ale ty motory 1.4 jsou opravdu děsný, v nízkých otáčkách nejdou a člověk si počká než začne akcelerace. Posilovač je dobrej na parkovaní, při jízdě člověk nemá při vyšší rychlosti ten správný kontakt se silnicí, pokud nemá proměnlivý. Jinak se mi fábie docela líbí, převodovka je vynikající.U felicie zlobilo plastové pouzdro řadící páky pod podlahou. Když zatuhlo, tak nešlo téměř řadit, ale oprava byla jednoduchá a pouzdra stojí jen snad 4 Kč, pak je to ok. Ve felicii se mi lépe sedělo a byla při razantní jízdě lépe čitelná než fábie, ale lepší vlastnosti nemá. Občas nějakou felicii dovezu z Německa, ale těm autům už pomalu odzvonilo díky špatné antikorozní úpravě, sehnat opravdu pěknou je už problém, aspoň u staršího ksichtu. Ale je o ně pořád docela zájem kvůli bezkonkurenčně nejlevnějším náhr. dílům, díky tomu jsou i ceny jinde než by si zasluhovalo jedno z nejméně spolehlivých aut dle TÜV. Ve své době byla felina fakt dobrá a favorit, který je s ní prakticky shodný se nechytal. Taky jsem ho měl a děs běs. Ať žije Nissan!!!
Problém s radením spiatočky mali Felície od začiatku. V podstate iba treba dať pozor či páka dostatočne hlboko zaskočí, ináč sa pri pustení spojky ozve iba chŕŕŕŕŕ...
Já věřím, že to každý ví. Na autě je prostě nutná běžná údržba, pár základních věci, o ktéré je třeba se starat a pak vše dobře funguje (většinou). Škodovky nejsou špatné. K té převodovce - já bych jako první vyměnil převodový olej za kvalitní. Pokud tam dáš nějakou sračku z Lidlu, potom se nediv. Je to strašně znát. Docela by mě zajímalo, jak ti to řadí na studeném a na teplém motoru.
Měl jsem Formana, najel jsem s ním 155 000 a ještě velmi dobře prodal (byl ve skvělém stavu). Výborné auto, pouštěl jsem ho s těžkým srdcem. Teď mám Felícii Combi 1,3/50kW. Absolutní spokojenost. Motor výborný, řazení v pohodě, sedí velmi dobře. Najeto 95000. Pouze běžná údržba. Dále jezdím v Octavii 1,6/55, najeto 87000, také výborné zkušenosti. Fabii Combi 1,4 MPI jsem měl týden. Sedí sice dobře, ale motor se mi vůbec nelíbil. Měl problémy v nízkých otáčkách, ale myslím, že byly špatně seřízené ventily. Ohleďně interiéru - je to hodně bachraté dovnitř, takže pocit místa je o dost horší. Fabia/Felicia - každé je úplně jiné auto, nechtěl bych je srovnávat.
Vlastnil jsem Favorita a jezdil s feldou. Kdybych si měl vybrat tak si radši koupím favorita. Měl jsem fáčko z89 r. a nebylo tak katastrofálně schnilé jak o 7 let mladší felda, byl jsem 6. majtel a parkoval jsem jen venku. Jak to mohli vůbec prodávat? Teď nám Nissana najeto 250tis km r.v.92 bez známek koroze!!! Hold se feldy nepovedly.
Tak je vidět, že někdo opět srovnává co by neměl. Srovnávat feldu s jakýmkoliv autem ve vyšší třídě a samozřejmě vyšší cenové relaci, je docela hloupost... To je to samé jako srovnávat trabanta a bmw Felda je dobré auto pro jednotlivce, menší rodinu a i pro mladé i pro starší. Je to porstě takový univerzál pro nenáročného uživatele. Ti kteří chtějí super rychlou káru ať si koupí třeba ferrari, ale ať pak nepláčou třeba nad cenou opravy obyčejného promáčklého blatníku...
Vlastním feldu 1,3 40kw combi verzi r.v "96 a jsem s ní nadmíru spokojen.Tak spolehlivé auto jsem ještě neměl.Je to moje třetí felicie.Jedná se o vývozní model,tzn.trochu jiná výbava.Např.elektr.stahovaná okna,zrcátkav elektrice,klimatizace,počítač,alu kola.Mám najeto 101 tis.km a spořebu okolo 5,8l.!Motor si jen ševelí.Takže felicie=spokojenost i po letech provozu/levného/.
No tak nevím s Felinou jsem najel tak max 3km a byl jsem rád,že jsem z ní vystoupil.Ten posaz za volantem no hrůůza.Sedadlo jsem se snažil seřídit jako v mé Fabii,ale to se nedalo pač se mi špatně ovládaly pedály a kolena jsem měl nepříjemně skrčená.A nehledě na to,že jsem se v něm cítil jako ve výkladní skříni prostě málo bezpečně.Toť mé pocity.
Se nediv že auto je podle tebe příšerné když ho necháš stát v garaži a jen když se doma nudíš tak se jedeš projet. O auto je potřeba se starat a věnovat mu nějakou tu péči, což ty vůbec nevíš. Až budeš muset pracovat a sám si na to auto vydělat tak budeš ještě rád že si koupíš aspon tu Felici, protože na drahší mít nebudeš. Na svůj věk se máš ještě co učit, kdo o sobě může říct že je dobrej řidič. je pořád se co učit i když máš pocit že už všechno znáš, není to tak
ano zasmál jsem se. Autor recenze je opravdu nevyježděný mladík co mu rodiče půjčili octavii a on ji frajersky rozohnil otačkoměr...jak už bylo řečeno o auto se musí člověk STARAT! Právě jsem řešil jaké auto si pořídit...splehlivé ba i levné pohodlné autíčko, které mi vykoná službu---dojet ve zdravý. Jako firemní auto jsem dostal Fabii 1,2HTP holá bez výbavy...řazení krátký přesný příjemný, volantem člověk otočí jako nic, díky podvozku nádherně sedí...to je ale všechno..sedačky příšerný(bolest zad po delší jízdě) kufr malý, vzadu prostor pro nohy takřka nulový. Pak jsem měl 1,4MPi holou...a i 1,4MPi s klimou, 2x airbag v elektrice...a ejhle...obě 1,4 ale ta s klimou ma výkon pomalu jako 1,2 o předjíždění se ani nedá mluvit. Inu koupil jsem feldu 1,6 v plné palbě cenově se už moc od Fabie nelyší !!!, mohu jen říct, že Felda je mnohem lepší auto...hlavně z praktického hlediska, levné na provoz, pro mou postavu (188cm) pohodlné=>pro ostatní též, výkon má...až na to že tak krásně nesedí jako Fabka...jinak bych neměnil. Vzhledově není tak "krásná" ale na krásu se nejezdí. Nutno možná ještě podotknout, že je mi 24let.
V obou autech jsem najel cca 100 000km. Obě auta jsou spolehlivá. Fabii tady moc vychvalovat nebudu. Děsný sedadla, záda mě boleli už po 2 hodinách jízdy. Málo místa, palubní deska i polstrování dveří zbytečně nafouklé. Neustále jsem měl omlácený levý loket a pravé koleno. Jízdní vlastnosti má o mnoho lepší než Felicie. Nepochopil jsem ten trend VW a Škody s těma zaprclejma pravýma zrcátkama. Ale Felicie je mnohem pohodlnější, větší, její provoz je levnější a hlavně je mnohem hezčí karoserie i interiér. Taky má aspoň stejný obě zrcátka. Fabie se moc nepovedla...
Autorovi recenze bych radil podívat se na výbavu fábií stejného roku výroby jako je ta felicie. Airbag měli možná, ABS jen vyjímečně a o klimatizaci se vyprávělo, že jí někdo má stejně jako u feldy. Pokud si někdo koupí auto bez výbavy tak se pak nemá divit. Pokud vim nebyl tenkrát problém koupit u nás feldu s čelníma i bočníma air bagama, abs, klimou, servem, vyhřejvanejma sedadlama, el. oknama i zrcátkama, střešním oknem, palubním počítačem, mlhovkama,... Holt co si kdo koupí to má. Koupit si holý auto a divit se, že tam není klima mi přijde dost ujetý. A pokud vim tak je to pár týdnů co má fábie standardně ABS. Pokud si jí někdo koupil třeba v dubnu tak jí má klidně taky bez něj. Felda má jednu ohromnou výhodu a tou je velikost. Třeba O1 je na tom v tomhle směru mizerně. Kufr to má sice velkej, ale dovnitř se vejdou jenom trpaslíci.
Jeste ke spatne jdoucimu razeni, na ktere si stezuje "recenzent". Neni Ti divne, Dejve, ze u Favoritu jde razeni krasne a u Felicie, ktera je v podstate silne modernizovanym Favoritem a ktera pouziva totozny system razeni, nepripada Ti divne, ze jde vyrazne hure? Ono pokud se autu nevenuje dostatecna udrzba, tak nevydrzi zadne, at je to Felicie nebo Ferrari. Navic sam pises, ze Felicia jiz delsi dobu jenom stoji v garazi, coz zadnemu autu take neprospiva. Chce to vic soudnosti a min emoci.
No vidim ze se tady asi deli spolecnost na "smetanku", ktera jezdi ve Fabiich a na "spodinu", jezdici ve Feliciich. :D
Nic z toho ovsem nezmeni nic na faktu, ze ac je felicie vyrobena "zastaraleji", ma horsi jizdni vlastnosti a nizsi miru pasivni bezpecnosti, je u standartnich motorizaci zivejsi nez Fabia, prostornejsi (i kdyz ne tak pohodlna) a hlavne vyrazne spolehlivejsi.
Az Te, mily TRRRR, prestanou zivit rodice, pochopis, ze penize nerostou na stromech a kdyby lidi nemuseli "premyslet penezenkou", tak tady jezdi jenom same nove BMW a Porsche...
Nevím co má společnýho hodnocení auta s věkem, jelikož autor recenze jezdil jak s Fábií i Octavií, tak je jasný že když sednul do Felcky tak si musel připadat jako v muzeu. Mě je 21 mám Fabii a jezdil jsem i ve Felicii,a Felcka je katastrofa a kdyby nebylo v Česku takových sociálních trilobitů tak by se okamžitě po příchodu Fabie přestala vyrábět.Felicia je šrot a kdo ji vychvaluje tak asi není svéprávný. To auto bylo už v roce 1998 při faceliftu zastaralý a mělo skončit,ale jak už jsem říkal český trh je někde jinde než na západě. Tady všichni přemýšlí jenom peněženkou.
Tak když sedneš s Fabie do feldy, tak máš pocit, že něco není OK. Stále(už rok) v ní jezdim. Řazení je už lepší, zespodu jsem musel vyčistit kloub, ve kterém bylo doslova nasráno...nechal jsem odhlučnit haubnu a namontoval ABS. Teďka s ní vydržim, než našetřim na Mondeo 2001.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia
Felda
Ako som uz inde pisal mame v dvore dve feldy - jedna 65 000 km a ta druha 200 000. Bez problemov - snad napravy by mohli byt kvalitnejsie. A fabia - to nie, aj ked 1.2 ma prekvapila v zrychleni, cakal som totiz horsie. Octavia - to ano.
07.12.2008 | 11:31:46 | kokso170 Reagovat
Hoši měl jsem Feldu, a spokojenost.Najel jsem s ni 160tis a za tu dobu jsem měnil jeden čep řizeni,plast.termostat a vodni pumpu(všechno korunove položky)Nechal jsem ji načipovat a auto jezdilo super.Nikdy mě nikde nenechala nebyla shnila a i pate dveře byly netknute,je fakt,že jsem vše vyllil voskem.Takže na Feldu si nemužu stěžovat.....
06.12.2008 | 22:07:45 | Reagovat
Souhlasim stim ze je felcka traktor
Motor:Slabej a žravej, hlučnej
Prevodovka:Až neuveritelna vule v razeni, silene nepresny a casto odchazej synchrony zpatecky
Brzdy: no brzdy sou pomerne slusny kdyz je clovek sam ale kdyz jedete v peti lidech a s plnym kufrem tak to nebrzdi
Podvozek: Nic moc auto je uz od vyroby rozhoupany pred zatackou musi clovek hodne brzdit...
Interier :Nic moc strohy nezabavny nehezky nic neni pekne poruce.. sedacky maly nepohodlny
exterier: Kdyby nebyly vsechny tak vykvetly tak mozna
Zavěr: auto na dědkovsky jezdeni....
Nezrychluje-udava se do pohybu
nebrzdi-zpomaluje
A myslim ze za tu cenu se daj koupit lepsi
06.12.2008 | 21:35:19 | constantine Reagovat
ano
Souhlasím s Liborem, rovněž dělám v autorizovaném servisu Škoda. Fabie jsou velice ošizené auta, které koncern vyrobil jako poslední model po upřednostnění všech jiných. Neštěstí jsou 1.2 tříválcové HTP motory bez výkonu, častými poruchami a vysokou spotřebou. Tyto motory jsou navíc v podstatě neopravitelné - při prasknutí rozvoďáku se mění celý kus ( a stává se to poměrně často)! Podvozek strašný, stabilizátory se mění pořád, čepy odcházejí brzy. Prostě poddimenzované, nekvalitní a co nejlevnější použité materiály. Jenomže láska ke škodovce je obrovská. Teď jsme se velice nasmáli, když starší pán přijel na opravu elektroniky - ( skončilo to nakonec výměnou alternátoru a některých dalších věcí). V servisu nechal přes třicet tisíc korun, velmi děkoval a říkal, že škodovky jsou nejúspornější auta na světě, a že proti jeho 1000 MB se kterou jezdil před několika desítkami let je Fabia naprosto bezporuchové auto a potřebuje jen běžnou údržbu a šetřil na ni 15 let.
Bylo nám ho i líto. Jinak já mám Toyotu, kolegové mají někteří oktávky, dva Hondu a jeden Mazdu.
01.12.2008 | 22:36:28 | vyki Reagovat
Fabia je taky šrot
Ja nevim, ale jako vy tady hanite felicii jakoby to bylo nejhorsi auto na svete a strovnavate s fabii. Ja delam technika ve skodovce a verte ze tam si nikdo fabii nekoupi, mame tam vsichni felicie a nebo octavie, ty vase fabie jsou tak strasne nepovedeny auta ze jestli nemate co s penezma tak si ji kupte. Podvozek ano je dobrej ale poruchovej, elektronika zmrsena, motory slabe a nevykonne, ja nevim lidi jako chvalte si fabie ale bez lidi ze skodovky jedine poradne auto po felicii je octavka fabia je nedodelany auto a to vam potvrdi kazdej znamej ze skodovky. Ale ja vam to neberu proc se hadat kdyz vy si myslite ze mate to nejlepsi. Preji vsem mnoho stastnych kilometru.
06.04.2008 | 21:20:18 | Technik Reagovat
Felicie
Původně jsem tady nic nechtěl psát,ale protože jsem najel na jedné Felicii 105 000 km a na druhé asi 115 000 km, dovoluji si také něco poznamenat.
Napadat někoho za jeho věk je nesmysl, já mám 52 a se synem se také neshodnu ve všech bodech. Každý má právo na svůj názor.
Teď k tématu:
první moje Felicie byla r.v.1996 nikde mě nenechala, ale závěr před prodejem stál za to - tekl těsnící kroužek klikové hřídele- měněn 3 x, rezivé zadní podběhy kol, 3 x měněn zadní díl výfuku, jednou prostřední díl, v 90 000 odešly přední tlumiče, z nepochopitelného důvodu odcházely manžety kloubů - na jedné straně měněna 2 x a to má auto nesrovnatelně menší rejd než všechna ve stejné kategorii.
Druhá služební r.v.1997 byla o něco lepší, lépe svítila, byla živější, ale měla stejné nectnosti jako první: špatná sedadla, na delších cestách jsem ze sebe musel udělat vždy zase člověka. Jednou zůstala zamčená spínací skříňka po asi 100 000 km a musela být potupně odvlečena. Jinak odešel alternátor, relé dobíjení alternátoru, nepřežily páté dveře - prorezivělé po 5-ti letech.
Podle mého názoru za ty peníze co stála jako nové auto nic moc, obhajovatelé Fábií ať se na mě nezlobí, ale dnes za ty peníze co stojí Fábie se dá koupit i něco lepšího v té velikosti a kdo se nedívá na cedulky a nedbá na prestiž, ví asi co myslím, když uvedu Hyundai Getz s 80 koňovým motorem a ne imitací motoru.
Chápu, že každý nemá nůši peněz a také toho tolik za rok nenajezdí a pro toho je Felicie z druhé ruky dobrým řešením. Má ještě nemoci dřívějších generací aut, ale má i své klady a je také rozdíl z čeho do čeho se sedá.
Mě osobně udělala Felicie největší radost, když jsem ji prodal a služební byla postavena do autobazaru. Nikdy více auto této značky jako nové, jedině dovézt jako jeté z Německa, protože já opravdu ty peníze těžko vydělávám a nevím proč bych měl za něco horšího platit doma víc než u sousedů v Německu, ale to už je jiná písnička.
20.02.2008 | 15:04:46 | Radek Reagovat
To tuhý řazení by mohly mít za následek zarezlý čípky na řadící tyči. Rychlá oprava za pár korun, kde je rozdíl úplně propastnej. ( řadí to pak skoro samo)... Se nediv, když to stojí v garáži a za 6 let má najeto 10 000... To je horší, než lepší.
30.12.2007 | 17:24:36 | Julek Reagovat
Tož nevím !
Měla jsem tento typ Felicie 10 let a kdyby měla posilovač řízení, zřejmě bych ji nedala pryč. Ovšem byla z roku 1997 a tenkrát byla jejich výroba kvalitnější. V práci jsme měli Feldu z roku 2000 a ta se té mojí nemohla rovnat. Ale ani jedna neměla takové poruchy jako jsi popisoval
30.12.2007 | 16:23:58 | Eva Reagovat
Felda/Fábka
S oběma jsem toho dost najezdil a s fábkou jezdím i teď. Ta auta se těžko srovnávají, každé je dělané uplně jinak, ale jedno vím jistě, do koupi fábie bych nešel. Podvozek docela jde, ale je trošlu přehnaně tvrdej, sedadla bych okamžitě měnil-jsou bez bočního vedení a nesedělo se mi v nich dobře, interier stísněný, ale jde to. Ale ty motory 1.4 jsou opravdu děsný, v nízkých otáčkách nejdou a člověk si počká než začne akcelerace. Posilovač je dobrej na parkovaní, při jízdě člověk nemá při vyšší rychlosti ten správný kontakt se silnicí, pokud nemá proměnlivý. Jinak se mi fábie docela líbí, převodovka je vynikající.U felicie zlobilo plastové pouzdro řadící páky pod podlahou. Když zatuhlo, tak nešlo téměř řadit, ale oprava byla jednoduchá a pouzdra stojí jen snad 4 Kč, pak je to ok. Ve felicii se mi lépe sedělo a byla při razantní jízdě lépe čitelná než fábie, ale lepší vlastnosti nemá. Občas nějakou felicii dovezu z Německa, ale těm autům už pomalu odzvonilo díky špatné antikorozní úpravě, sehnat opravdu pěknou je už problém, aspoň u staršího ksichtu. Ale je o ně pořád docela zájem kvůli bezkonkurenčně nejlevnějším náhr. dílům, díky tomu jsou i ceny jinde než by si zasluhovalo jedno z nejméně spolehlivých aut dle TÜV. Ve své době byla felina fakt dobrá a favorit, který je s ní prakticky shodný se nechytal. Taky jsem ho měl a děs běs. Ať žije Nissan!!!
04.09.2007 | 19:39:08 | Stan Reagovat
Problém s radením spiatočky mali Felície od začiatku. V podstate iba treba dať pozor či páka dostatočne hlboko zaskočí, ináč sa pri pustení spojky ozve iba chŕŕŕŕŕ...
10.08.2007 | 08:04:44 | neb Reagovat
OK
Felicia je dobré auto. Ale ta po faceliftu.
09.08.2007 | 22:25:18 | Kapo Reagovat
Údržba, údržba, údržba
Já věřím, že to každý ví. Na autě je prostě nutná běžná údržba, pár základních věci, o ktéré je třeba se starat a pak vše dobře funguje (většinou). Škodovky nejsou špatné.
K té převodovce - já bych jako první vyměnil převodový olej za kvalitní. Pokud tam dáš nějakou sračku z Lidlu, potom se nediv. Je to strašně znát. Docela by mě zajímalo, jak ti to řadí na studeném a na teplém motoru.
04.08.2007 | 18:03:37 | VIP_man Reagovat
Škodovky
Měl jsem Formana, najel jsem s ním 155 000 a ještě velmi dobře prodal (byl ve skvělém stavu). Výborné auto, pouštěl jsem ho s těžkým srdcem. Teď mám Felícii Combi 1,3/50kW. Absolutní spokojenost. Motor výborný, řazení v pohodě, sedí velmi dobře. Najeto 95000. Pouze běžná údržba. Dále jezdím v Octavii 1,6/55, najeto 87000, také výborné zkušenosti.
Fabii Combi 1,4 MPI jsem měl týden. Sedí sice dobře, ale motor se mi vůbec nelíbil. Měl problémy v nízkých otáčkách, ale myslím, že byly špatně seřízené ventily. Ohleďně interiéru - je to hodně bachraté dovnitř, takže pocit místa je o dost horší.
Fabia/Felicia - každé je úplně jiné auto, nechtěl bych je srovnávat.
04.08.2007 | 17:54:04 | VIP_man Reagovat
Felicie se hold nepovedla
Vlastnil jsem Favorita a jezdil s feldou. Kdybych si měl vybrat tak si radši koupím favorita. Měl jsem fáčko z89 r. a nebylo tak katastrofálně schnilé jak o 7 let mladší felda, byl jsem 6. majtel a parkoval jsem jen venku. Jak to mohli vůbec prodávat? Teď nám Nissana najeto 250tis km r.v.92 bez známek koroze!!! Hold se feldy nepovedly.
04.08.2007 | 14:36:03 | Ševča Reagovat
Felda
Tak je vidět, že někdo opět srovnává co by neměl. Srovnávat feldu s jakýmkoliv autem ve vyšší třídě a samozřejmě vyšší cenové relaci, je docela hloupost... To je to samé jako srovnávat trabanta a bmw
Felda je dobré auto pro jednotlivce, menší rodinu a i pro mladé i pro starší. Je to porstě takový univerzál pro nenáročného uživatele.
Ti kteří chtějí super rychlou káru ať si koupí třeba ferrari, ale ať pak nepláčou třeba nad cenou opravy obyčejného promáčklého blatníku...
27.07.2007 | 09:58:55 | Andy Reagovat
Tak nesrovnáejte filcku s fábkou,a když se vám to nelíbí tak si kupte třeba novej Mercedes a nekecejte vo tom jak je filcka blbá....
22.04.2007 | 18:32:35 | hokr Reagovat
No motor 40 kW to je tragédie i když to má klimu atd.Tě pak předjíždí i kamiony s návěsem...
22.04.2007 | 14:36:24 | Reagovat
No se zaplou klimatizaci to si fakt musí v osmdesáti ševelit protože víc to určitě nejede
22.04.2007 | 14:21:21 | sparrow1 Reagovat
Vlastním feldu 1,3 40kw combi verzi r.v "96 a jsem s ní nadmíru spokojen.Tak spolehlivé auto jsem ještě neměl.Je to moje třetí felicie.Jedná se o vývozní model,tzn.trochu jiná výbava.Např.elektr.stahovaná okna,zrcátkav elektrice,klimatizace,počítač,alu kola.Mám najeto 101 tis.km a spořebu okolo 5,8l.!Motor si jen ševelí.Takže felicie=spokojenost i po letech provozu/levného/.
20.04.2007 | 13:58:24 | Reagovat
No tak nevím s Felinou jsem najel tak max 3km a byl jsem rád,že jsem z ní vystoupil.Ten posaz za volantem no hrůůza.Sedadlo jsem se snažil seřídit jako v mé Fabii,ale to se nedalo pač se mi špatně ovládaly pedály a kolena jsem měl nepříjemně skrčená.A nehledě na to,že jsem se v něm cítil jako ve výkladní skříni prostě málo bezpečně.Toť mé pocity.
28.02.2007 | 13:29:47 | Reagovat
Se nediv že auto je podle tebe příšerné když ho necháš stát v garaži a jen když se doma nudíš tak se jedeš projet. O auto je potřeba se starat a věnovat mu nějakou tu péči, což ty vůbec nevíš. Až budeš muset pracovat a sám si na to auto vydělat tak budeš ještě rád že si koupíš aspon tu Felici, protože na drahší mít nebudeš. Na svůj věk se máš ještě co učit, kdo o sobě může říct že je dobrej řidič. je pořád se co učit i když máš pocit že už všechno znáš, není to tak
16.01.2007 | 09:53:28 | Reagovat
zasmál jsem se
ano zasmál jsem se. Autor recenze je opravdu nevyježděný mladík co mu rodiče půjčili octavii a on ji frajersky rozohnil otačkoměr...jak už bylo řečeno o auto se musí člověk STARAT! Právě jsem řešil jaké auto si pořídit...splehlivé ba i levné pohodlné autíčko, které mi vykoná službu---dojet ve zdravý. Jako firemní auto jsem dostal Fabii 1,2HTP holá bez výbavy...řazení krátký přesný příjemný, volantem člověk otočí jako nic, díky podvozku nádherně sedí...to je ale všechno..sedačky příšerný(bolest zad po delší jízdě) kufr malý, vzadu prostor pro nohy takřka nulový. Pak jsem měl 1,4MPi holou...a i 1,4MPi s klimou, 2x airbag v elektrice...a ejhle...obě 1,4 ale ta s klimou ma výkon pomalu jako 1,2 o předjíždění se ani nedá mluvit. Inu koupil jsem feldu 1,6 v plné palbě cenově se už moc od Fabie nelyší !!!, mohu jen říct, že Felda je mnohem lepší auto...hlavně z praktického hlediska, levné na provoz, pro mou postavu (188cm) pohodlné=>pro ostatní též, výkon má...až na to že tak krásně nesedí jako Fabka...jinak bych neměnil. Vzhledově není tak "krásná" ale na krásu se nejezdí. Nutno možná ještě podotknout, že je mi 24let.
08.01.2007 | 18:37:10 | Martin Reagovat
snuska kecu
TRRRR jen pro zajimavost... kolik je ti let?
13.12.2006 | 10:59:19 | diego Reagovat
FABIE 2003 X FELICIE 1996
V obou autech jsem najel cca 100 000km. Obě auta jsou spolehlivá. Fabii tady moc vychvalovat nebudu. Děsný sedadla, záda mě boleli už po 2 hodinách jízdy. Málo místa, palubní deska i polstrování dveří zbytečně nafouklé. Neustále jsem měl omlácený levý loket a pravé koleno. Jízdní vlastnosti má o mnoho lepší než Felicie. Nepochopil jsem ten trend VW a Škody s těma zaprclejma pravýma zrcátkama. Ale Felicie je mnohem pohodlnější, větší, její provoz je levnější a hlavně je mnohem hezčí karoserie i interiér. Taky má aspoň stejný obě zrcátka. Fabie se moc nepovedla...
17.11.2006 | 01:12:52 | Kosman Reagovat
O tom že fávo lépe řadí ale píšou i odborné časopisy
29.08.2006 | 11:58:51 | Reagovat
Jsou feliny i s bočníma airbegama.
Proč píšeš do výbavy otáčkoměr?
29.08.2006 | 11:54:06 | Reagovat
Výbava?
Autorovi recenze bych radil podívat se na výbavu fábií stejného roku výroby jako je ta felicie. Airbag měli možná, ABS jen vyjímečně a o klimatizaci se vyprávělo, že jí někdo má stejně jako u feldy. Pokud si někdo koupí auto bez výbavy tak se pak nemá divit. Pokud vim nebyl tenkrát problém koupit u nás feldu s čelníma i bočníma air bagama, abs, klimou, servem, vyhřejvanejma sedadlama, el. oknama i zrcátkama, střešním oknem, palubním počítačem, mlhovkama,... Holt co si kdo koupí to má. Koupit si holý auto a divit se, že tam není klima mi přijde dost ujetý. A pokud vim tak je to pár týdnů co má fábie standardně ABS. Pokud si jí někdo koupil třeba v dubnu tak jí má klidně taky bez něj. Felda má jednu ohromnou výhodu a tou je velikost. Třeba O1 je na tom v tomhle směru mizerně. Kufr to má sice velkej, ale dovnitř se vejdou jenom trpaslíci.
08.08.2006 | 14:40:43 | já Reagovat
Razeni
Jeste ke spatne jdoucimu razeni, na ktere si stezuje "recenzent". Neni Ti divne, Dejve, ze u Favoritu jde razeni krasne a u Felicie, ktera je v podstate silne modernizovanym Favoritem a ktera pouziva totozny system razeni, nepripada Ti divne, ze jde vyrazne hure? Ono pokud se autu nevenuje dostatecna udrzba, tak nevydrzi zadne, at je to Felicie nebo Ferrari. Navic sam pises, ze Felicia jiz delsi dobu jenom stoji v garazi, coz zadnemu autu take neprospiva. Chce to vic soudnosti a min emoci.
06.08.2006 | 17:33:08 | p0etrik Reagovat
Socialni rozdily?
No vidim ze se tady asi deli spolecnost na "smetanku", ktera jezdi ve Fabiich a na "spodinu", jezdici ve Feliciich. :D
Nic z toho ovsem nezmeni nic na faktu, ze ac je felicie vyrobena "zastaraleji", ma horsi jizdni vlastnosti a nizsi miru pasivni bezpecnosti, je u standartnich motorizaci zivejsi nez Fabia, prostornejsi (i kdyz ne tak pohodlna) a hlavne vyrazne spolehlivejsi.
Az Te, mily TRRRR, prestanou zivit rodice, pochopis, ze penize nerostou na stromech a kdyby lidi nemuseli "premyslet penezenkou", tak tady jezdi jenom same nove BMW a Porsche...
06.08.2006 | 17:28:58 | p0etrik Reagovat
Také pro Zdendu
Nevím co má společnýho hodnocení auta s věkem, jelikož autor recenze jezdil jak s Fábií i Octavií, tak je jasný že když sednul do Felcky tak si musel připadat jako v muzeu. Mě je 21 mám Fabii a jezdil jsem i ve Felicii,a Felcka je katastrofa a kdyby nebylo v Česku takových sociálních trilobitů tak by se okamžitě po příchodu Fabie přestala vyrábět.Felicia je šrot a kdo ji vychvaluje tak asi není svéprávný. To auto bylo už v roce 1998 při faceliftu zastaralý a mělo skončit,ale jak už jsem říkal český trh je někde jinde než na západě. Tady všichni přemýšlí jenom peněženkou.
29.07.2006 | 13:45:18 | TRRRR Reagovat
PRO ZDENDU
Autorovi recenze je sice 19 let ale má úplnou pravdu a ty jsi kokot!
18.07.2006 | 17:57:43 | Jirka Reagovat
Tak když sedneš s Fabie do feldy, tak máš pocit, že něco není OK. Stále(už rok) v ní jezdim. Řazení je už lepší, zespodu jsem musel vyčistit kloub, ve kterém bylo doslova nasráno...nechal jsem odhlučnit haubnu a namontoval ABS. Teďka s ní vydržim, než našetřim na Mondeo 2001.
16.07.2006 | 16:17:45 | Dave1 Reagovat
Pro autora recenze!!!
Koukám, že ve svejch 19 letech jsi asi děsnej machr a odborník na auta. Máš ještě mokrej řidičák a budeš tady hazet rozumy. Joudo !!!!!
12.07.2006 | 17:48:52 | Zdenda Reagovat
Kdoví co to máš doma za šunku. Mně jezdí teda jak z praku a to už má 220 tisíc. Zasloužilej stroj
23.07.2005 | 22:36:52 | Pavel Reagovat