Rok výroby:1995Typ motoru:1289Stav km při koupi:123 000 kmStav km nyní:165 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:3. 3. 2006
Odešla spojka, přední brzdy, těsnění pod hlavou a o něco později celý motor (díra v bloku a zdeformovaná hlava takže se měnil celý motor), blbnul imobilizér, později i zadní brzdy, o korozi škoda mluvit (prahy, lemy, páté dveře, přední blatníky a podběhy), ... a když začal odcházet i podvozek tak už jsem to radši prodal.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Už při cestě z autobazaru domů se ozvaly přední brzdy a následovala výměna kotoučů a destiček, během prvních 10 000 km odešla i spojka a motor (kompletní výměna) a pár dalších "drobností" jako baterie a imobilizér. koroze pokročila během první zimy dost značně takže postupně auto dostalo nové páté dveře, zadní lemy, prahy a přední blatníky.
Jízdní vlastnosti žádný zázrak, dost se to naklánělo a motoricky taky bída. i škoda 120 kterou jsem měl předtím byla rychlejší. jediné plus byl větší vnitřní prostor a kufr.
Auto jsem si pořizoval z důvodů údajně nízkých provozních nákladů, ale výsledkem bylo několik desítek tisíc korun za opravy za dva a půl roku a cca 40 000 km, takže jsem byl nakonec hodně rád když jsem ho prodal, i když se značnou ztrátou.
Saab i po pěti letech co ho mám (je mu už celkem 12 let) stále jezdí a za 5 let jsem do něj do oprav nedal možná ani půlku toho co do felicie za dva roky
btw. pane Barone :-) jak jste to uhodl? jsem právník :-))) ale že bych byl nejbohatší, no nevím ...to bych asi nejezdil dneska už 12 let starým autem ale novým Saabem 9-5 který se mi hooooodně líbí (jenže stojí v základu asi 8-900 000 ... což sice ujde na 501 cm dlouhý auto ale nemám na to)
Božinku...smekám před experty na Saaby,kteří zde píšou příspěvky...Tyto auta si většinou mohou dovolit jen ti bohatší (doktoři,právníci atd...)...Srovnávat náhradní díly s Felicii je k smíchu...Ty ceny,o kterých zde hovoříte jsou hodně naivní...asi ani nevíte,jak to chodí s jejich prodejem a co vlastně kupujete...Mimochodem,auto nejsou spolehlivé navždy..při střední závadě se u Saabu narozdíl od Felicie nedoplatíte...Takže pro lidi,kteří nemají přebytek peněz,je celkem nesmysl radít,že lepší investice je do Švéda(jinak stále upadající GM s problémovým lidským kapitálem...)
felicii jsem tehdy kupoval jako šestiapůlletý auto ... v roce 2002 .... takže to nebylo zas tak starý auto... TIBI: srovnávám samozřejmě ceny nových a nových dílů ... jetý tlumiče bych do auta nedal ... a na saaba stál nový tlumič 1100 kč jeden (když mi sdělil v servisu 2700 jako odhadovanou cenu tak jsem si říkal že to za jeden tlumič ujde, a ono to bylo za oba včetně práce) a ano už má 230 koní ...jak píšu - po jistých úpravách ... každopádně pro mne je jasno ....další ŠKODnÁ mi už nesmí do baráku ... ale pokud někomu vyhovuje tak mu jí nevymlouvám ...
Nejprve má Saab 160 hp a teď už 230 jo? Jinak s těma dílama je to nesmysl, tlumič u feldy srovnáváš novej se saabackym z vrakárny co? Jinak ta felda je takový vozítko, taky sem jí měl a rád na ní vzpomínám ( až na korozi absolutně bez údržby ), že ty koupíš vrak a nedokážeš to poznat, to je tvoje blbost.
Měl jsem LPG ve 120, v Cordobě a na ten 1 km to šetří 50 hal - 1,- Kč, to je pro mě argument, abych si tam LPG dal. Tak to prostě je. Někdo nechápe, jiný jezdí na LPG.
Mám Felicii od nova r.v. 1999, 1,3 50 kW. Najeto 113 tis. km, z toho cca 65 tkm na LPG. Je to na dnešní dobu nemoderní auto bez výbavy, se zastaralými technologiemi. To je realita. Taky je realita, že se zatím nic neporouchalo a jezdím tedy bez závad, jen od výměny k výměně. Ale nemůžu si dovolit koupit třeba Fokuse jen proto, že je Felda zastaralá. to sice je, ale ještě ne natolik ojetá, abych ji prodal. Ještě jednou tolik s ní najedu. Pak přijde na řadu něco jiného zase nového.
No, nevím, ale očekávat něco od 12 let starýho auta, ve třídě jako Féla, která možná sloužila jako služebák je teda síla. Já bych Félu bral tak do najetých 5000km ročně na krátké vzdálenosti, je prostě překonaná. Sám jsem ji měl kdysi jako služební, jak jinak než v základu-jednou jsem s ní byl na dovče v Černý Hoře a měla nalítáno 260 000km. Upřímě, dnes se divím, jak jsem to v ní mohl najezdit nebyl to žádný zázrak. Dokonce jsem viděl Felicii Pick-ap 1,9D, ta měla najeto poctivých 700 000km, do toho bych asi nesedl-nejsem kamikadze.
škodovka je na díly levná ...ano to je pravda ...ale ...a to ale je důležité ... pouze po felicie a i u těch ne úplně všechno. po dvou letech se škodovkou mám dva roky Saaba (když jsem ho koupil bylo mu 7 let stejně jako téhle, mnou recenzované, felicii v době koupě a najeto bylo podobně) ...stejně jako s felicií jsem se saabem za tu dobu najezdil přes 40 000 km. a výsledek? do saaba jsem na opravách nacpal rozhodně míň peněz než do felicie ... a abych srovnal konkrétní položky tak tlumič u felicie cca 900 kč do saaba 1100kč ... brzdový destičky felicie 600 kč saab asi 1000 kč ...ano felicie je na díly levnější ale zdaleka ne o výrazné částky ... (nebudu srovnávat ceny dílů klimatizace atd protože podobná výbava u felicií v drtivé většině chybí) ...a další oblíbený argument spotřeba je ještě větší nesmysl ... Saab mi žere míň než felicie ačkoliv má skoro 230 koní oproti necelým 70 u felicie ... takže Škoda peněz
Něco na obranu našich super fár/Felicii/ Nepopírám,že ta kvalita a jízdní vlastnosti jsou skvělé,ale za ty peníze a náklady na servis je to paráda. Chápu,že cizí fára za srovnatelnou cenu jsou lákavější,ale stačí jedna závažnější porucha a je po radosti. Měl jsem plno ojetých zahraničních vozů, ale už jsem vyléčen. Do té doby než budu mít fin. prostředky na nové auto tak budu z ekonomického hlediska radši jezdit Feldou na kterou všechno stojí pár kaček !
no každopádně Felicie jsou hrozný krámy. Když chcete koupit slušnou, tak dáte tak skoro 60000 a stejně to neni ono. Příšerně to hnije, motor rachtá, jak ve Favoritu a dozadu většího člověka prostě nenarvete. A je dost smutný to, že s Fiatem Cinquecento (obsah 0,9) předjedu všechny Felicie (1,3) üplně s přehledem. O tom svědčí kvalita a výkony českých motorů
mas pravdu felicia aspon tie starsie su sroty.mne odislo okrem agregatu asi vsetko-auto je hlucne nestabilne a ta hrdzy no to asi ceske rucicky doj---ali.preco nedali na 5 dvere znvnutra aspon vosk?alebo nestriekali dutiny p.s.zadne lemy to je epizoda sama o sebe.strasne opravy nie su sice drahe......ale vymena prevodovky z vrakoviska ma stala aj zo spojkou 9.600 sk.a ta prevodovka sak tam su tie synchrony jk v sijacom stroji o nicom odchadza vsetko.uz ani nemozem pisat tak som nasraty.
mas pravdu felicia aspon tie starsie su sroty.mne odislo okrem agregatu asi vsetko-auto je hlucne nestabilne a ta hrdzy no to asi ceske rucicky doj---ali.preco nedali na 5 dvere znvnutra aspon vosk?alebo nestriekali dutiny p.s.zadne lemy to je epizoda sama o sebe.strasne opravy nie su sice drahe......ale vymena prevodovky z vrakoviska ma stala aj zo spojkou 9.600 sk.a ta prevodovka sak tam su tie synchrony jk v sijacom stroji o nicom odchadza vsetko.uz ani nemozem pisat tak som nasraty.
boužel musím souhlasit Jak se zdá tak Felina je slušná pokladnička...při srovnání se zahraničními značkami ve stejné cenové relaci je Felicie dost nevýhodná koupě. Za ty prachy člověk sežene Corollu, Civica, nebo Polo... Samozřejmně je rozhodující stav konkrétního kusu, ale v podstatě se to ani nedá srovnávat. Obecně je to průměrné popojíždědlo. Dá se jezdit levnějc. A 1,6 navíc žere jak prokopnutá
uznávám, že částečně to byla moje chyba, ale ten motor fakt poznat nešlo ... ale hlavní je, že za cenu jetý felicie seženu rozhodně lepší auto. a za cenu ojetý (spíš odjetý) fabie mám auto velikosti skoro superbu, se 160 koňma který má spotřebu asi jako fabie MPi a za víc jak půl roku jsem na něm ještě nemusel opravit vůbec nic ...
Nejspíš jsi si měl v tom bazaru tu feldu pořádně zkontrolovat a nenaletět na keci prodejců. Moje koupená v bazaru s udávanejma 84 ooo km je jak nová a jsem s ní i po dalších 40 ooo naprosto spokojenej a bez zbytečných investic. Přiznávám, že to nejni žádnej rychlík, ale šílenců s nabušenejma autama je na silnici už tak až až.
každopádně další škodovka už mi nesmí do baráku, vysoký ceny, mizerná výbava, slabý motory, ... vyměnil jsem to radši za 1,5 tuny poctivý švédský ocele (SAAB - viz další recenze) a nemůžu si stěžovat
no tak jestli tvoje stodváce jezdila líp než felicie, tak se vůbec nedivím že se ti takhle rozpadala! to už o lecčems svědčí ,že není něco v pořádku ne? holt když koupíš auto po nějákem vidlákovi a nikdo se o něj moc nestaral tak se nedivim...
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia
Saab
Saab i po pěti letech co ho mám (je mu už celkem 12 let) stále jezdí a za 5 let jsem do něj do oprav nedal možná ani půlku toho co do felicie za dva roky
btw. pane Barone :-) jak jste to uhodl? jsem právník :-))) ale že bych byl nejbohatší, no nevím ...to bych asi nejezdil dneska už 12 let starým autem ale novým Saabem 9-5 který se mi hooooodně líbí (jenže stojí v základu asi 8-900 000 ... což sice ujde na 501 cm dlouhý auto ale nemám na to)
26.11.2010 | 12:13:44 | kytli Reagovat
SAAAAAAAAAAB
Božinku...smekám před experty na Saaby,kteří zde píšou příspěvky...Tyto auta si většinou mohou dovolit jen ti bohatší (doktoři,právníci atd...)...Srovnávat náhradní díly s Felicii je k smíchu...Ty ceny,o kterých zde hovoříte jsou hodně naivní...asi ani nevíte,jak to chodí s jejich prodejem a co vlastně kupujete...Mimochodem,auto nejsou spolehlivé navždy..při střední závadě se u Saabu narozdíl od Felicie nedoplatíte...Takže pro lidi,kteří nemají přebytek peněz,je celkem nesmysl radít,že lepší investice je do Švéda(jinak stále upadající GM s problémovým lidským kapitálem...)
13.08.2008 | 16:18:48 | Baron Reagovat
pro boba a tibiho
felicii jsem tehdy kupoval jako šestiapůlletý auto ... v roce 2002 .... takže to nebylo zas tak starý auto...
TIBI: srovnávám samozřejmě ceny nových a nových dílů ... jetý tlumiče bych do auta nedal ... a na saaba stál nový tlumič 1100 kč jeden (když mi sdělil v servisu 2700 jako odhadovanou cenu tak jsem si říkal že to za jeden tlumič ujde, a ono to bylo za oba včetně práce)
a ano už má 230 koní ...jak píšu - po jistých úpravách ...
každopádně pro mne je jasno ....další ŠKODnÁ mi už nesmí do baráku ... ale pokud někomu vyhovuje tak mu jí nevymlouvám ...
18.06.2008 | 13:49:37 | Reagovat
Takze ja som si kupil feldu za 70000 aj s LPG - spotreba benzin:7-7,5 spotreba plyn 8-8,5 ,plyn je o polovicu lacnejsi ako benzin... Zratajte si to...
07.03.2008 | 20:30:00 | BigT Reagovat
pro Kytliho
Nejprve má Saab 160 hp a teď už 230 jo? Jinak s těma dílama je to nesmysl, tlumič u feldy srovnáváš novej se saabackym z vrakárny co? Jinak ta felda je takový vozítko, taky sem jí měl a rád na ní vzpomínám ( až na korozi absolutně bez údržby ), že ty koupíš vrak a nedokážeš to poznat, to je tvoje blbost.
18.12.2007 | 18:35:31 | TIBI Reagovat
To Pitlak
Aha.
18.12.2007 | 18:21:34 | Radek Reagovat
LPG
Měl jsem LPG ve 120, v Cordobě a na ten 1 km to šetří 50 hal - 1,- Kč, to je pro mě argument, abych si tam LPG dal. Tak to prostě je. Někdo nechápe, jiný jezdí na LPG.
18.12.2007 | 17:45:54 | pitlak Reagovat
Felicia 1.3...LPG...fantazie
18.12.2007 | 17:14:03 | Radek Reagovat
Felicie
Mám Felicii od nova r.v. 1999, 1,3 50 kW. Najeto 113 tis. km, z toho cca 65 tkm na LPG. Je to na dnešní dobu nemoderní auto bez výbavy, se zastaralými technologiemi. To je realita. Taky je realita, že se zatím nic neporouchalo a jezdím tedy bez závad, jen od výměny k výměně. Ale nemůžu si dovolit koupit třeba Fokuse jen proto, že je Felda zastaralá. to sice je, ale ještě ne natolik ojetá, abych ji prodal. Ještě jednou tolik s ní najedu. Pak přijde na řadu něco jiného zase nového.
18.12.2007 | 16:39:14 | pitlak Reagovat
kytli
No, nevím, ale očekávat něco od 12 let starýho auta, ve třídě jako Féla, která možná sloužila jako služebák je teda síla. Já bych Félu bral tak do najetých 5000km ročně na krátké vzdálenosti, je prostě překonaná. Sám jsem ji měl kdysi jako služební, jak jinak než v základu-jednou jsem s ní byl na dovče v Černý Hoře a měla nalítáno 260 000km. Upřímě, dnes se divím, jak jsem to v ní mohl najezdit nebyl to žádný zázrak. Dokonce jsem viděl Felicii Pick-ap 1,9D, ta měla najeto poctivých 700 000km, do toho bych asi nesedl-nejsem kamikadze.
18.12.2007 | 16:09:54 | bob Reagovat
a při dnešní situaci na silnici
úroveň pasívní bezpečnosti nemá vůbec cenu srovnávat ... takže si radši něco málo připlatím ... za vlastní bezpečí mi to stojí
18.12.2007 | 14:41:03 | kytli Reagovat
ceny dílů jak co a jak kde
škodovka je na díly levná ...ano to je pravda ...ale ...a to ale je důležité ... pouze po felicie a i u těch ne úplně všechno.
po dvou letech se škodovkou mám dva roky Saaba (když jsem ho koupil bylo mu 7 let stejně jako téhle, mnou recenzované, felicii v době koupě a najeto bylo podobně) ...stejně jako s felicií jsem se saabem za tu dobu najezdil přes 40 000 km. a výsledek? do saaba jsem na opravách nacpal rozhodně míň peněz než do felicie ...
a abych srovnal konkrétní položky tak tlumič u felicie cca 900 kč do saaba 1100kč ... brzdový destičky felicie 600 kč saab asi 1000 kč ...ano felicie je na díly levnější ale zdaleka ne o výrazné částky ... (nebudu srovnávat ceny dílů klimatizace atd protože podobná výbava u felicií v drtivé většině chybí) ...a další oblíbený argument spotřeba je ještě větší nesmysl ... Saab mi žere míň než felicie ačkoliv má skoro 230 koní oproti necelým 70 u felicie ... takže Škoda peněz
18.12.2007 | 14:38:49 | kytli Reagovat
Zlatá Felda
Něco na obranu našich super fár/Felicii/ Nepopírám,že ta kvalita a jízdní vlastnosti jsou skvělé,ale za ty peníze a náklady na servis je to paráda. Chápu,že cizí fára za srovnatelnou cenu jsou lákavější,ale stačí jedna závažnější porucha a je po radosti. Měl jsem plno ojetých zahraničních vozů, ale už jsem vyléčen. Do té doby než budu mít fin. prostředky na nové auto tak budu z ekonomického hlediska radši jezdit Feldou na kterou všechno stojí pár kaček !
29.08.2007 | 02:00:00 | Jindra Reagovat
no každopádně Felicie jsou hrozný krámy. Když chcete koupit slušnou, tak dáte tak skoro 60000 a stejně to neni ono. Příšerně to hnije, motor rachtá, jak ve Favoritu a dozadu většího člověka prostě nenarvete. A je dost smutný to, že s Fiatem Cinquecento (obsah 0,9) předjedu všechny Felicie (1,3) üplně s přehledem. O tom svědčí kvalita a výkony českých motorů
03.02.2007 | 17:59:58 | Reagovat
vyměnil jsem škodovku
za SAABa a můžu jedině doporučit ... viz moje recenze na saab 9-3
14.12.2006 | 10:31:42 | kytli Reagovat
srot
mas pravdu felicia aspon tie starsie su sroty.mne odislo okrem agregatu asi vsetko-auto je hlucne nestabilne a ta hrdzy no to asi ceske rucicky doj---ali.preco nedali na 5 dvere znvnutra aspon vosk?alebo nestriekali dutiny p.s.zadne lemy to je epizoda sama o sebe.strasne opravy nie su sice drahe......ale vymena prevodovky z vrakoviska ma stala aj zo spojkou 9.600 sk.a ta prevodovka sak tam su tie synchrony jk v sijacom stroji o nicom odchadza vsetko.uz ani nemozem pisat tak som nasraty.
14.10.2006 | 22:20:10 | rastik Reagovat
srot
mas pravdu felicia aspon tie starsie su sroty.mne odislo okrem agregatu asi vsetko-auto je hlucne nestabilne a ta hrdzy no to asi ceske rucicky doj---ali.preco nedali na 5 dvere znvnutra aspon vosk?alebo nestriekali dutiny p.s.zadne lemy to je epizoda sama o sebe.strasne opravy nie su sice drahe......ale vymena prevodovky z vrakoviska ma stala aj zo spojkou 9.600 sk.a ta prevodovka sak tam su tie synchrony jk v sijacom stroji o nicom odchadza vsetko.uz ani nemozem pisat tak som nasraty.
14.10.2006 | 22:20:09 | rastik Reagovat
jó jó
boužel musím souhlasit Jak se zdá tak Felina je slušná pokladnička...při srovnání se zahraničními značkami ve stejné cenové relaci je Felicie dost nevýhodná koupě. Za ty prachy člověk sežene Corollu, Civica, nebo Polo...
Samozřejmně je rozhodující stav konkrétního kusu, ale v podstatě se to ani nedá srovnávat. Obecně je to průměrné popojíždědlo. Dá se jezdit levnějc. A 1,6 navíc žere jak prokopnutá
03.08.2006 | 10:14:00 | Sajonara Reagovat
uznávám, že částečně to byla moje chyba, ale ten motor fakt poznat nešlo ... ale hlavní je, že za cenu jetý felicie seženu rozhodně lepší auto. a za cenu ojetý (spíš odjetý) fabie mám auto velikosti skoro superbu, se 160 koňma který má spotřebu asi jako fabie MPi a za víc jak půl roku jsem na něm ještě nemusel opravit vůbec nic ...
30.05.2006 | 14:35:33 | kytli Reagovat
Nejspíš jsi si měl v tom bazaru tu feldu pořádně zkontrolovat a nenaletět na keci prodejců. Moje koupená v bazaru s udávanejma 84 ooo km je jak nová a jsem s ní i po dalších 40 ooo naprosto spokojenej a bez zbytečných investic. Přiznávám, že to nejni žádnej rychlík, ale šílenců s nabušenejma autama je na silnici už tak až až.
21.05.2006 | 00:58:27 | van Reagovat
každopádně další škodovka už mi nesmí do baráku, vysoký ceny, mizerná výbava, slabý motory, ... vyměnil jsem to radši za 1,5 tuny poctivý švédský ocele (SAAB - viz další recenze) a nemůžu si stěžovat
20.05.2006 | 13:54:17 | kytli Reagovat
souhlasím stebou je to šrot
12.05.2006 | 00:34:11 | buk Reagovat
kupa sraček
no tak jestli tvoje stodváce jezdila líp než felicie, tak se vůbec nedivím že se ti takhle rozpadala! to už o lecčems svědčí ,že není něco v pořádku ne? holt když koupíš auto po nějákem vidlákovi a nikdo se o něj moc nestaral tak se nedivim...
18.04.2006 | 08:34:14 | Reagovat
to nechápem,vždy som mal pocit že motor vydrží dosť
10.03.2006 | 16:15:35 | Reagovat