Rok výroby:2000Typ motoru:1.3Stav km při koupi:156 000 kmStav km nyní:178 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:6,8 l/100 kmVloženo:5. 11. 2007
Repase alternátoru + výména řemene (instalaci jsem provedl sám) 1300,- Kč. Výměna zadní části výfuku (výměnu jsem provedl sám) 900,- Kč.
Výměna 2x kulový čep, 2x čep řízení, 1x manžeta poloosy, 1x manžeta řízení, 1x kostka řazení, 4x svíčka zapalovací, 1x rozvodový řetěz + soukolý (výměnu jsem provedl já a kamarád) 1500,- Kč.
Výměna termostatu (výmenu jsem provedl sám) 350,- Kč. Seřízení ventilů (300,- Kč).
Ještě mě čeká seřízení geometrie. a výřešení problému s kolísavým volnoběhem.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto mě zklamalo všeho všudy 2x. Jednou v zimě nenaskočilo (problém vyřešen dolitím vody do Aku.) A jednou během jízdy ze Znojma přestala dobíjet, nicméně do Brna jsem dojel, alternátor nechal repasovat a jezdím vesele dál. S kolísáním volnoběhu mám také problémy, projevuje se zejména pří studeném motoru, ale není to nic tak hrozného.
S autem se dá jezdit velmi hospodárně, já jezdím okolo 6l na 100 km (to je ale opravdu tatínkovská jízda 70km/h po okrskách max), i docela svižně (já mám LXi takže 50 Kw), když se rozjede, po dálnici se dá uhánět a nebrzdit provoz, jednou jsem se takhle honil s tunning golfem a při 180 to vzdal a uhnul, já ho pak předjel a myslím že ještě 2 týdny potom nespal (můj kombík není žádný tunning, snad kromě přítlaků na stěračích).
Obrovskou vadou je absence posilovače (já parkuju v centru, vím o čem mluvím) a děsivá koroze, zvláště 5-tých dveří (já mám ročník 2000 a už vesele kvetou), nulové výbavy (já mám centrál a... a nic) a nedotažené přední nápravy. Obrovskou výhodou je možnost spoustu věcí udělat doma na koleně, nebo s pomocí nějakého kutila. Já pracuji v autobazaru a vyzkoušel jsem spoustu aut, a musím říct, že felda není vůbec špatná volba pro nenáročné, nebo začínající řidiče. Když se aspoň vyměňuje olej, natočí bez problémů 250 0000.
Jen u felicie se všechny problémy projevují hlasitěji, ale i bez jejich opravy auto vcelku dlouho jezdí (sice pomalu, s boucháním a řevem, ale jezdí). Je to "tahoun". Pro srovnání: kamarádovy s fordem scorpio 2.3 1997 (najeto 207 000 km) hučelo přední ložisko, jen za toto dal cca 5000,- Kč.
pred rokem jsem se taky rozhodoval jestli si mam koupit felicii a nakonec jsem si ji vzal a nelituju toho je tam sice naka ta koroze ale jinak jsem najel uz 13 tisic a leju akorat benzin plus bezna udrzba
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia
klidne kup
pred rokem jsem se taky rozhodoval jestli si mam koupit felicii a nakonec jsem si ji vzal a nelituju toho je tam sice naka ta koroze ale jinak jsem najel uz 13 tisic a leju akorat benzin plus bezna udrzba
07.07.2008 | 22:34:21 | jindra Reagovat
Autor porovnává cenu opravy a ne auta jako taková.Hodláme také koupit Feldu,tak snad pošlape a na opravách nevykrvácíme.
07.07.2008 | 22:18:10 | Renča Reagovat
protože tato auta se při zdravém rozumu srovnávat nedají!!!!
02.03.2008 | 00:55:28 | jašin Reagovat
A proč by si to jako neměl dovolit-jantare?
09.11.2007 | 22:52:53 | Reagovat
Jak si dovolujes srovnavat filcku se Scorpiem?
07.11.2007 | 16:39:09 | Reagovat