Rok výroby:1995Typ motoru:1,3 BMMStav km při koupi:60 000 kmStav km nyní:202 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?7 letPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:11. 10. 2009
nefunkční zadní stěrač (neřeším) nefunkční naklápění světlometů (neřeším) vyměněný klakson vyměněný spínač dobíjení na alternátoru vyměněný spínač obrysovek 2X
Mezi poruchy nepočítám: výměna výfuku 2X výměna autobaterie3X výměna manžet na předních poloosách výměna rozvodového řetazu při 120000km výměna brzdových destiček výměna tlumičů výměna oleje a vzduchovýho filtru po 15000Km,brzdovky a chladící kapaliny po 3 letech
postupující koroze na zadních lemech a začínající na pátých dveřích ..ale co bych chtěl od 14 let starýho auta:-)))
Hodnocení a zkušenosti s autem
Feldu jsem si koupil jetou po prvním majiteli v proklínaném triplA bazaru v r. 2002 za tehdy obrcenu 114000,-Kč,vybírali jsme asi z deseti vozů prodejce byl dost na prášky ale prostě tyhle prachy se nevyhazují každej den tak co.Tahle byla jedna z nejdražších ikdyž ne nejmladších ale měla v pořádku servisní knížku a bylo vidět že majitel se k ní choval vzorně,měla dodělávanej imobilizér,medvědblock,přední mlhovky a zástěrky,celkově budila nejvíc sympatickej dojem i co se týkalo zkušební jízdy a pohledu zespodu na zvedáku. Nebyl problém kontaktovat původního majitele který mi potvrdil že s ní najel přesně jaký je stav na tachometru a nabídl že mi pošle i účtenky ze servisu že servisní prohlídky byly opravdu provedeny což jsem nežádal tak nějak jsem panu doktorovi věřil. A další provoz mi dal zapravdu,nikdy jsem nezůstal nikde trčet,závady co tam jsou popsaný nestojí za řeč prostě je to spolehlivej držák,škoda že není zinkovaná kastle.Jasan že to není vůz pro toho kdo najede denně 400Km ale jako povoz do práce,na nákup a dovču dostačující,kufr v kombíku je jedinečnej nacpal jsem tam i myčku na nádobí:-))). Co se týče motoru tak 50KW jistě není na extra závodění ale jak píšu mám to jako přibližovadlo takže i co se týče toho jsem spokojenej a i po těch 200tis km to nepapá olej,obyčejně mě vydrží 5ti litrovej kanystr od výměny k výměně,spotřeba paliva se dlouhodobě průměrně 50/50 město-silnice drží kolem 7mi litrů. Vnitřní prostor pro nás čtyři tj. dva dospělí a dvě děti taky považuju za dostačující ikdyž pět dospělých to už by bylo asi jiný povídání.
Celkový hodnocení tedy u mě vychází na 2 ta dvojka je za tu korozi jinak prostě bezproblémový auto.
Tak to si se o to musel asi hodně starat nebo s tím snad nejezdit což zase na to nevypadá.Jediná Felicie o které vím že je bez koroze je souseda kterému přes 60 let má ji asi 10 let a jezdí s ní občas a pořád jí leští .
Já mám krátkou rok 2000, sám jsem na ní najel asi 80.000km za 4 roky. A zatím nikde ani bublinka rzi. Je potřeba akorát pravidelně v zimních měsících omývat spodek a na konci léta ošetřit dutiny, spodek a hlavně páté dveře gumoasfaltem, nebo podobným nátěrem. :-)
Pokud se o to člověk postará tak je to OK. Ale v případě jako služebního auta,kde jde všem jen o to aby to jelo. Tak to právě zchátrá co se týče koroze až příliš rychle..dvakrát do roka se to nechá projet v myčce a tím to končí.:)
Manzety na prednich poloosach se stava asi u felicie hitem , totez jako tlumice...Jenom me napada jak je mozny, ze ste za 160 tisic km menil uz dvakrat vyfuk....Ja mam sice jiny v automobil , ale mam 189 tisic a vyfuk mam stale puvodni a jeste v dobrem stavu ikdyz obcas se nejaka ta lehka kapka koroze najde , ale nic prevratnyho...To je originalni vyfuk tak nekvalitni ?
Taky sme feldu měli,najezdili sme s ní hodně km,a za tu dobu nás nikdy nikde nenechala,takže vždycky byla spokojenost.Jediný,co bylo blbý,tak ta koroze.Byla r.v.96,a tenhle rok už to nešlo,za zimu jsem stříkal blatníky třeba i jednou za týden,o pátých dveřích ani nemluvim.Ale jinak motorově super,ten motor opravdu vydrží hodně,olej taky nežrala (ale mizel okolo víka rozvodů,ventilovýho víka,atd).Rozvoďák sem na ní neměnil ani jednou,sice už chrastily,ale auto jelo pořád dobře (na svůj výkon 1,3 50kW).Podle mě felda dobrý a nenáročný auto,a kdo neni "závodník a vrah" ,tak na běžný ježdění bohatě stačí.Přeju mnoho šťastných ujetých kylometrů :-)))
Měl jsem ji taky ,najel jsem s ní 40000km a max. spokojenost,bez koroze,dodělal jsem LPG,při prodeji 180000km a olej jsem nedoléval od výměny do výměny.co mě vadilo je bezpečnost,je to přeci jen vylepšený favorit.Bohužel jsem ji koupil a za 4 měsíce zrušily omezení dovozu vozů starších 8let a a spadli fest dolů
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia
jaris
Tak to si se o to musel asi hodně starat nebo s tím snad nejezdit což zase na to nevypadá.Jediná Felicie o které vím že je bez koroze je souseda kterému přes 60 let má ji asi 10 let a jezdí s ní občas a pořád jí leští .
12.07.2011 | 09:21:05 | luke20 Reagovat
RE: jaris
Já mám krátkou rok 2000, sám jsem na ní najel asi 80.000km za 4 roky. A zatím nikde ani bublinka rzi. Je potřeba akorát pravidelně v zimních měsících omývat spodek a na konci léta ošetřit dutiny, spodek a hlavně páté dveře gumoasfaltem, nebo podobným nátěrem. :-)
10.07.2012 | 16:31:04 | Morpheus | 178.248.252.* Reagovat
RE: jaris
Pokud se o to člověk postará tak je to OK.
Ale v případě jako služebního auta,kde jde všem jen o to aby to jelo.
Tak to právě zchátrá co se týče koroze až příliš rychle..dvakrát do roka se to nechá projet v myčce a tím to končí.:)
10.07.2012 | 17:27:05 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
...
Manzety na prednich poloosach se stava asi u felicie hitem , totez jako tlumice...Jenom me napada jak je mozny, ze ste za 160 tisic km menil uz dvakrat vyfuk....Ja mam sice jiny v automobil , ale mam 189 tisic a vyfuk mam stale puvodni a jeste v dobrem stavu ikdyz obcas se nejaka ta lehka kapka koroze najde , ale nic prevratnyho...To je originalni vyfuk tak nekvalitni ?
12.07.2011 | 08:00:33 | Pomeranc Reagovat
Zdravim
Taky sme feldu měli,najezdili sme s ní hodně km,a za tu dobu nás nikdy nikde nenechala,takže vždycky byla spokojenost.Jediný,co bylo blbý,tak ta koroze.Byla r.v.96,a tenhle rok už to nešlo,za zimu jsem stříkal blatníky třeba i jednou za týden,o pátých dveřích ani nemluvim.Ale jinak motorově super,ten motor opravdu vydrží hodně,olej taky nežrala (ale mizel okolo víka rozvodů,ventilovýho víka,atd).Rozvoďák sem na ní neměnil ani jednou,sice už chrastily,ale auto jelo pořád dobře (na svůj výkon 1,3 50kW).Podle mě felda dobrý a nenáročný auto,a kdo neni "závodník a vrah" ,tak na běžný ježdění bohatě stačí.Přeju mnoho šťastných ujetých kylometrů :-)))
16.10.2009 | 16:57:55 | Jirka KOPR Reagovat
Měl jsem ji taky ,najel jsem s ní 40000km a max. spokojenost,bez koroze,dodělal jsem LPG,při prodeji 180000km a olej jsem nedoléval od výměny do výměny.co mě vadilo je bezpečnost,je to přeci jen vylepšený favorit.Bohužel jsem ji koupil a za 4 měsíce zrušily omezení dovozu vozů starších 8let a a spadli fest dolů
15.10.2009 | 17:09:02 | jaris Reagovat