Rok výroby:1998Typ motoru:1,6 mpiStav km při koupi:152 500 kmStav km nyní:192 652 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:6-7 l/100 kmVloženo:23. 7. 2009
Téměř nic vážnějšího: zadní dveře za řidičem nereagovaly na centrální zamykání urvané "vzpěry" plata zavazadlového prostoru nastavování výšky světel polámané mřížky u větráků zasekávající se defent lock
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vlastnil jsem Felicii 1,6 mpi glx v témeř plné výbavě, chyběl pal. PC, okna v elektrice. Byla to ta Felda s novou tváří, moc pěkná a nezrezlá. Vůz jsem koupil kvůli pozitivním rodinným zkušenostem ( v rodině ji měl skoro každý). Byla lehká mrštná a svým spůsobem i rychlá. Motor měl zátah už od vrchu a lehce se vytáčel. Stovku jsem dal z nuly za 9,0 sec. odměrěno stopkama nikoliv mobilem! Měl jsem v autem jisté tuningové úmysly, ale než jsem se stačil rozkoukat, auto jsem prodal. Jinak bych na autě vyzdvihl pružný úsporný motor s nízkou spotřebou a neomezenost při parkování. Bylo to auto , které jsem vždycky chtěl. Krásně sedí v zatáčkách, má velice krátkou brzdnou dráhu 100 - 0 km/h max 2 metry i na mokru. Každý sice říká, že 1,6 mpi bere 8l na 100 km, ale ani při 180km/h se ručička z místa nehla ani o píď. Auto mělo pochopitelně i nějaké nevýhody např.: Řvalo jak naštvaná tchýně ,na odpich bylo perfektní, ale na V max jen 180. Když jsem rad do kufru malou přepravku na povinnou výbavu a nějaké to nářadí, tak byl kufr skoro plný. Cestující vzadu měli málo místa na nohy. Tvrdý podvozek i když měl svůj význam. Nebylo to nic reprezentativního, ale porád lepší než nějaká Fabia, aspoň se čkověk nemusel stydět. Jsem přesvědčen, že Felicia je auto absolutně nesrovnatelné s Fabii. jízdní vlastnosti, pohodlí, spotřeba, výkon a odpich a v neposlední situaci i reprezentativnost. S mojí Boženkou (Felicií) Bych strčil do kapsy i Fabii RS s nějakým zakomplexovaným agresivním chudákem, který nejspíše neví, že za cenu té jeho závodní sekačky by měl lehce ojetou Subaru Impreza WRX STi. Pro takové lidi nemám pochopení!!! Pro takové lidi tu mám na závěr i jeden vtípek: Víte jak se pozná Fabia v Plné výbavě? Když se podíváte pod ni tak uvidíte čepele na sekání trávy. :-))))
Jak tak čtu tak mi je tohoto člověka líto, nebo spíše nebude to člověk obzvlášť při penězích ani nebude překypovat větší inteligencí. Takové blbosti co tady píše .... co si budeme povídat, feliciu si může koupit úplně každej z nás, je to krizovka kdyby si rozbili svoje auto a neměli na nové tak felicia je jasná volba.
20.12.2013 | 08:34:41 | robert
| 109.238.46.*Reagovat
Co tu řešíte zrychlení u toho vašeho haraburdí,nějaké renolty a nevím co ještě.
Co se týče porovnávání Felicie s Fabii.Zažil jsem obě ,auta.A mě osobně tedy více padla Felicie.Ale řekl,bych že to bude tím slabým motorem ve Fabii.V porovnání s R19 ,co měl i autor.Dle mě ,co se týče zpracování a komfortu,je na tom R19 mnohem lépe.V R19 ,byl motor mnohem tišší ,a měl kultivovanější chod.Felicie,jen řvala,ale i v celku jela.Měl jsme ji,jako pracovní auto..a nebylo to zase tak špatné.Ale jako osobní ,bych to nechtěl.Do kapsy ,bys asi nestrčil žádnou RS.At už je to auto,jaký chce.Fakta jsou fakta,a 55kw proti 70Kw-a více nemají šanci.Spotřeba ,je u 1.6 průměrně kolem 7-8L.Jezdil jsem s tím nejvíce po městě..a tam byla spotřeba 9L.Pokud si dobře pamatuji.S tím brzděním to je kravina.!Co se týče sezení v zatáčkách,tak žádná sláva.Někdy ,mě to přišlo ,že se to snad převrátí.Samo to auto,se dosti naklání i při menších rychlostech v zatáčkách.Jízdní vlastnosti?No dá se to,ale nic extra.Ta maximální rychlost ,nevím co bys čekal od 1.6 teda.Těch 180Km ,dle tachometru to souhlasí.0-100 za 9s.Ani omylem.To mě dá 2.0 16v za 9s.Felicie na tom byla zhruba jako R19 54Kw.Bylo to kolem 12s.A za 8-9s.Mě dá na 0-100 R19 16V 99kw.Takže naprostá kravina ,s tím zrychlením.Odveze doveze ,ale to asi tak vše.:)
Když vidím videa jak borci valí s felicií, jak machrují a pak napíšou, že mají upravený motor, tak je mi do smíchu, každý ji povišuje jen po vytunění, ale že v základu jede normálně, to už nikdo nezveřejní, je to pěkné auto, ale každé auto se upraví a jede dobře.
Tá hrdzou odľahčená karoséria je iba vyšším stupňom športových úprav :-) Na mojej služobnej som mal naskrz prehrdzavené predné stľpiky ( okrem iného ) r.v. 1998. Ale zvezenie bolo motoricky pekné, no podvozok mizerný.
"hochu" vzhledem k tvému komentáři,a hlavně pravopisu jsi nejspíš školního věku,tak řekni mamince,ať ti utře nudličku,překontroluje domácí úkoly,který musíš dělat i o prázdninách,a takovýhle "perly" si piš do notýsku,nebo žákovský knížky.
Hoši felcka jede sice ,,dobře" ale to díky svojí váze a ktomu rok stará felcka váží o 100kg meně a to díky korozy..takže jezdit v rezavé konzervě,to je nebezpečné..ble
To: Mohamed: Dobrá somarina..::)). Ak by si mal niekto upravovať BLOK MOTORA, HLAVU.., tak sa
nedoplatí, úprava bude drahšia ako celé auto...To o tom športovom podvozku je ďalší fór, ako tam dáš nezávislé viacprvkové zavesenie kolies ? Ďalšie starosti s brzdami, tlmični...Alebo ak tam bucneš širšie gumy s nízkym profilom, to už jeˇšport" ?:)).
P.S. Kúp si starú haraburdu od Hondy, Toyoty, Nissanu, sériovku a tá rozmetá tú "pekelnú" Felíciu bez nejakej úpravy. S nižšou spotrebou a nápravami ako na aute... S tou Fábiou RS si myslel iba ako vtip, nepodarený, že?
To Matúš: Zdvihnúť výkon motora u benzínu 1,6 o cca 50% je NEZMYSEL. Na kolene myslím. To by muselo ísť turbo, s tým spojené komplikácie ani nerieš. Nejaké 10-15% viac OK, inak je to somarina a ekonomický nezmysel.
znám tipky co maj feldy 1.6 a natrhnou kde jaký RS fabie hoši...víš 1.6 v benzínu už sama vo sobě je pekelná a nedej bože když upravíš blok motoru , hlavu,vačku , vejfuk a dáš sportovní filtry a máš v tom střízlikovy 1100 kg těžkým 82 kw.160 nm..pak už jen sportovní podvozek aby si mohle kroutit zatačky 15 kola a mužeš si věřit na jakýkoliv TDička
hele mladej já taky předjedu i nějakou 3.2 nebo tak ale víš čím to je že oni třeba jedou 90 a nepotřebujou se hnát za rozjetou felicií a když pojedeš v koloně 30 a roztočíš 2 do sedmdesátky tak to zvládne kdejakej jouda i ve fáčku ale chápu tě je to tvé první auto až se svezeš v něčem silnějším tak jí budeš taky odsuzovat
hej vy všichni když mluvíte tady vo hovnech když už chcete machrovat tak se začněte zajímat o techniku aby vaše bludy dávaly smysl i dobře zajetá felicie vám neudělá stovku za 9s já jí mám s těží za 12 až 13 s a je to série 75 koní/ 135 nm. těch tvých 9 s. je jen psychologický dojem stejnějako když někdo dá sportovní filtr a myslí že mu to dá 10 koní navrch když už někdo něco takovýho napíše tak by měl u toho ještě přemýšlet
ti asi dobře drbe v hlavě mám feldu 1.6 jezdí dobře akorát nejsem spokojen s maximálkou ale to že by natrhla RS nevzbudil ses ráno spocenej? TDI jsem moc dřív nemusel až mi bylo nabídnuto svést se v passatu ještě common rail 81 KW a takovej zátah od podlahy. anavíc ty borče víš kolik stojí díly na tu tvjí světovou subaru. Zjisti si fakta a pak teprve mluv. Takový chudáčky mám fakt rád co maj hubu větší než výkon pod kapotou. S pozdravem Torque
Bude to asi EPC, protoze o ECP jsem taky neslysel :-)).Zkratka EPC znamena "Electronic Product Code".Cili teoreticky by to mel byt nejakej elektronickej kod produktu.Co to znamena ve skutecnosti, to nemam poneti :-))
Jestli svítí za jízdy, zkusil bych vytáhnout konektor u snímače plynu, očistit kontakty, popř. prostříknout kontaktolem a třeba bude klid. Ale mluvim o kontrolce EPC, nikoliv ECP, protože to sem v životě neslyšel...
Mě tam kontrolka ECP svítí taky,taky nevim co to je,ale dokud se to nějak nesere,tak se o to nezajímám... :-))) Co se týká výbavy mojí fábky,tak fakt slušný,jak jsem psal,tak ještě 4x airbak,klimatizovaná schránka,výškově stavitelný sedadla,volant ve všech směrech,construct,atd.... Je jasný,že když byla nová,tak asi musela stát pořádnej balík,ale kupovali sme ojetinu,a musim říct,že za rok výroby 2005,kombík,s takovouhle výbavou + zimáky na plecháčích za 129.900,-kč -podle mě sme koupili výborně :-)))
Měla by mít dva významy, a to elektrický plyn/žhavení. Jooo, to je ale výbava!!! Zlatý lanko co? Pokud vim, do feldy ti taky dali kdeco, ale musel si to docela těžce zaplatit. O Fábii ani nemluvě, protože s takovou výbavou, co píšeš by stála aspoň 400t, tak nevim, jakej pacient by to do takový mrdéčky dal.
i když sme v rodině jeden čas měli tři feldy,tak mi věř,že po koupi fábie r.v.2005 skoro s max.výbavou (na škodovku),a průměrnou spotřebou 6 litrů,tak bych jí už za felicii nevyměnil,a věř mi,že se za to fakt nestydim.Už jenom takový blbosti,jako -pomalu všechno v elektrice,pal.počítač,tempomat,klima,centrál na dálku+alarm,ABS,ASR,ESP,kontrolka+signalizace na vodu v ostřikovačích,kontrolka+signalizace prasklích žárovek,kontrolky otevřených dveří a kufru,atd,atd -je toho fakt hodně -o tom si mohla nechat felda jenom zdát... :-))) Felda byla dobrý auto,ale ve srovnání s favoritem,105kou,atd.V tuhle dobu je to už starý auto,ale zase na druhou stranu levný díly,atd.Jinak se mi s ní jezdilo moc dobře :-)
Zdravim,taky sem měl kdysi (cca 8 let dozadu) feldu 1,6 a musim říct,že NA FELICII nejezdila špatně,Spotřebou byla 7,5-9,5 litrů,podle jízdy.Než sme si koupili fábii,tak sme měli feldu přítelkyně s motorem 1,3 50kW,a s tou mojí bývalou se to nedalo srovnat.Ty motory 1,6 šlapaly opravdu "slušně" .Pro autora -opravdu nic proti,ale ze stovky zabrzdit na dvou metrech -to je opravdu blbost,leda že bych se ti z mejma 120ti kg postavil do cesty... -jinak na dvou metrech v životě nemůžeš zabrzdit... :-))
Felicie že je lepší,než fábie?? Ses asi posral z vejšky,a hovno tě praštilo přes čumák,ne??? Bych ti nadrbal i s tou mojí fábií,že by ses nestačil probrat!! A co se týká výbavy -by mě zajímalo,jestli ta tvoje NEJ felicie má např.stavitelnej volant ve všech směrech,el.všechny okna,el.zrcátky+vyhřívaný,palubní pc,tempomat,klimu,klima schránku,ABS,ASR,ECP,ESP,atd...!!Ještě rovnou napiš,že ta tvoje felicie je ještě lepší,než oktávka,nebo superbéčko,a už si rovnou objednej postel u Chocholouška,ty jelito neuvěřitelný... !!!
Jo Felicie je dory auto.Ale musis se oto umet chovat mame doma vsechny tri varianty-1,3-1,6-1,9. Azjistil jsem ze to je nejlepsi auto na ceske silnice. Sice ta 1,3 je lenosna trosicku ale vsechno jde upravit. Hlavne o takovy auto musis furt mit zajem a starat se o to lip jak o zenskou. Protoze zenska utece a auto ne. Vsechni zdarim ZDARRRRRRRRR
Teda nic proti Felině,ale za volantem se v ní sedí příšerně,Poloha volant sedadlo mi osobně vůbec nevyhovoval a pocit,že jedu ve výkladní skříni nakolech také né.Prostě pocit bezpečí nula.Počítejte zrychlení z 0-105km/h a tam už to bude někde kolem 11s.Tak jako se tu někdo kasal,že s aygem to udělá za 11s.Po přeměření 0-105km/h to už,ale bylo 14s.
Takovych lidi jako je pan autor je treba brat s nadhledem.Je mu 21, a odhaduji, ze do ted asi jezdil na kole, a proto se mu zdaji ty brzdy tak ucinne.Vzdyt si staci precist jeho recenzi.Reci o sezeni v zatackach a o pruznem a uspornem motoru jsou zcela zcestne.Pruznej a uspornej motor je treba 2,2 HDI od Peugeotu atp...Nikoli obstarozni kram s motorem a koncepci vyvinutou pred ctvrtstoletim...
Kriste pane. On tú brzdnú dráhu myslel vážne, lebo ju tu dokonca obhajoval. Buď sa jedná o človeka, čo má odhad ako embrio, alebo mentálne retardovaného jedinca. Žiadne auto nezastaví na dvoch metroch z rýchlosti 100 km/h. ŽIADNE. Nie to ešte Felicia. Tá pokiaľ nemá ABS, tak na mokrej ceste nezastaví vôbec a na suchej ledva ledva za taký čas, že majitelia iných áut už stihli vedľa auta vyfajčiť cigaretu.
Felda 1,6 ma stovku za 12 sekund, BMW 518 za 12,6.To je rozdil, ktery si za volantem nemas sanci vsimnout.Maximalka Felda 170 a Bawo 175.Kroutak ma Bawo vetsi o 10 Nm.Vykon o 30 PS.Nemluve o tom, ze 518 je nejslabsi z petek a Felda 1,6 je ze vsech Feld nejsilnejsi.Cili Baworacky outsider z roku 85 je temer stejne rychly (a mozna i rychlejsi), jak nej Felda z roku 97.Fakt uspech pro Skodovku, nemyslis ?
Kamarad jezdit umi, a ja taky nejsem zadnej s prominutim priposranec, ale ani jeden z nas nedosahl stovku za 9 sekund.Mas nejakej duveryhodnej dukaz ? Udelej treba video, mozna uverim.A brzdnou drahu dva metry mit nemuzes.S takovym strepem jak Filcka jiste ne.Tedy pokud tam nemas keramicky brzdy, ovsem velice bych se divil, protoze maji asi 20 krat vyssi cenu nez ten tvuj krap.A co se tyce meho auta.Nebuj se, je mi 32 a auto nemam pujcene od rodicu.Nepatrim mezi ty stastne deti, ktere maji zazobane rodice, bohuzel.Vsechno co mam, byt, auto atd, na vsechno jsem si musel (a jeste stale musim) vydelavat.Nikdo mi nikdy nic nedal (krom zivota, darku na narodky a pod).Jo a kapesny nedostavam, nemam duvod se tady chvastat, ale myslim, ze vydelavam dosti slusne (kdyz jdou ksefty, jsou to i sestimistne sumy).Dale, vyrok, ze Golf je pro "šampoňáky" je naprosto detinskej.Posuzovat nekoho dle toho jake ma auto je nesmysl.Znam chlapka co jezdi Fabkou HTP a div se svete, je to docela pohodovej kluk.Narazka na spotrebu 20 let starych aut je skutecne slabosska jelikoz s Golfem 1,6 D r.v. 85 se dalo pri klidne jizde dosahnout spotreby kolem 4 litru a ani pri razantni jizde nebyla spotreba vyssi nez 6,5 - 7 litru.A jeste posledni dotaz : Jaky BMW 5 mas ? 525tds s pul mega na tacho, nebo fungl novou M5-ku ? Jo a Felde vyprasi kozich jakekoli BMW 5.A je jedno jestli 525 tds nebo M5.Ovsem chapu, je ti 21, puberta jeste zrejme neskoncila a dela sve.Az se spamatujes, pak se ozvi.Čau.
clovek ktery si rika mr. cimbu pracoval na vyvoji fel 1,6 glx a pracuje na vyvoji i dnes i kdyz nedela uz ve skode, po uprave fw dava motor 61 kw pri 5000 , 60kw pri 4500 a s vackou pri 5500 68 kw :) ale neupravuje jenom vykon ale i cele chovani auta http://cimbu.cz/index.php?page=ecu&chip=7&lng=cze
to je pravda. ja sam mam feldu 1,3 injection glx, plna vybava, autoradio na kazety, posilovac brzd, hmlovky, lakovane narazniky aj spatne zrkadla. benzin jedine shell V-power 98. Laguny si davam ako jednohubky, kazdy den predbehnem zo dve zo tri. autobusy predbieham aj z kopca a aj do kopca. na dialnici vmax 190 kmh len taky fukot. mam tam novy tuningovy tachometer
Já mám feldu 1,6 55kw taky , a v kombiku v plné výbavě s centrálem, airbagem, ABS i servem. Tankuju V-power blue octans 99 nebo N98. A napráším kožich mnohem silnějším autům. Ono to opravdu jede! Mamka má lagunu 2,0 84kW v automatu, táta 2,0 102kW v manuálu , ale oběma napráším kožich kdy se mi zachce.. Tuhle jsme jeli bratranci na svatbu, jeli i oba rodiče jako řidiči s lagunama ve svatební koloně. Já jsem naprášil celou kolonu! Všechny jsem je dal jak fik. Všichni se divili, že je předjel mladej s feldou!
mno nevim v tom bmw jsem jel a na rozjezd to je fakt nic moc...ma to spis silu ale akcelerace spatna....stryc mnel motor 1.8 83kw a to bylo lepsi ale cekal bych taky vic....nak mne nezaujal...napr:mitsubishi lancer 1.6 16v 83kw je uplne o necem jinym.....to jede jak splaseny....mno....kazdej ma jinej nazor....tim nechci spinit znacku bmw...jsou to dobry auta...
musis porovnat feldu se sobe vyrovnanym bmw..napr e30 1.6 ma 73kw..felda 55kw a stoprocentne vim ze felda to bmw na rozjezd zprasi......kamarad s timhle bmw neujel na rozjezd ani mne s 1.3mpi 50kw....a to 1.6 jezdi podstatne zivejs...
Felda mrštnější než BMW 5er. No tak to se musím smát. To může napsat jen člověk, co v něm nikdy nejel nebo v něm nemá motor. Kdybych sám nejezdíl delší dobu v E39 (530d), tak bych to možná "žral", ale tak vím, že je to naprostá blábola.
takze panové u kazde recenze se najde clovek, co ma casu 3 prdele a tak si mysli ze srovnavat felicii se sonatou je fer. Jo, je. Asi jako srovnavat moji segru s megane fox. proste jamessone nebo jak se ti nadava proste jsi vedle jako ta jedle a kvuli toho ze tvuj kamos neumi jezdit s feldou neznamena ze seriova felda neda kilo za 9 sec. a nezavid mi brzdnou drahu za dva metry to stalo na fleku bez pritomnosti jakekoliv prekazky. jo a kolik ti je? nemas nahodu toho passata pujceneho od rodicu? s kapesnym 500kc mesicne? a golf je pro samponaky a nikdy si ho nekoupim. jo a za kolik bys jezdil s 20letyma srotama? za 20na 100? blbe bez spinkat a neurazej ostatni. mimochodem ja mam v dnesni dobe taky BMW 5 ale felda byla mrstnejsi.
No autorecenze jako obvykle nezklamaly. :-) Zase se tu sešla klasická partička, co se bude dohadovat jak malé děcka. :-) No člověk se tu nedozví nic potřebného, leda tak jak je super nová fábia 1.2 nebo 10-i leté koráby s velkoobjemovými motory made in deutschland. Ale na zabití času pohoda. Je to lepší, než utrácet prachy za humoristické časopisy. Se tu fakt někdy válím smíchy. Hlavně na recenzích škoda, logan, thalia a pod. Jen lituju ty, co to berou vážně a případně se tu chtějí něco dozvědět. Jinak ten tuning je fakt celkem nevkusný, ale co se komu líbí je jeho věc. Technická se na tom asi dělá obálkovou metodou, co? :-)
Jak jsem napsal, Felda furt bude mit svych priznivcu.Ty budes asi ten mladik s IQ opičáka, vid ? Kdyz chces vedet cim jezdim tak : http://autorecenze.centrum.cz/auto-recenze-volkswagen-passat-1-8t-20v-9418.htm
Hele, sorry, ale dle toho, co jsi napsal, je to tuzing. Upravý auta jsou nejlepší, když nejsou vidět, ale výrazně změní chování vozu klepšímu. Tohle je jen hlasitá hudba, pokovený skla, kravál z "laďáku" a nic víc.
motor : cimbu cip + vacka, lehky setrvak, ostre svody 60mm - rezonator us blaster bez tlumicu 4x konc., green, laminatovy facelift - seriovka, kola platin - seriovka, cire svetla + xenony - jinak vsechny svetla jen led, vzadu placate led moduly - vypadalo brutalne akorad pak odeslo par ledek :) okna pokoveni, audio monoblok carpower 750w + basak , zadne velke upravy a hlavne auto jezdi bez problemu moc roku zadna porucha, ja jsem spokojeny s feldou moc :)
rokov, asi menej než 20, že? Takže v Mazde 626 asi z roku 1986?-85?, som mal také srandičky ako: centrál, všetky okná v el., akust. tón neuzavretých dverí, akust. a graf. stav náplne v ostrekovači, el. zrkadlá, el. šíber, o otáčkomeri a el. sign. opotrebovania brzd. platničiek je asi zbytočné hovoriť...mimochodom, ak by niekto chcel namietať triedy, rovnaká výbava už bola aj v Mazde 323 a nižšej. V 80-tych rokoch prevalcovali Japonci DE a Záp. Európu... .A to som mal iba takú normálnu výbavu. Lepšie mali aj tempomat, kožu a podobne. Boli na tú dobu dosť drahé. Ak sa nemýlim, stála ma ako ekvivalent dnešných 5-6 ROČNÝCH PRIEMERNÝCH PLATOV. Dnešné autá sú už lacné...., ale oproti kúpnej sile vyspelej EU stále 5 x drahšie...
jamieson ale hovno to jsou jen keci, 20 let stare auto muze mit lepsi vybavu nez felda ? To si delas prdel ne ? Jsou to spolehlive auta motor vydrzi klidne 400tkm a spotreba neni zase tak strasna. Jde videt, ze feldu vubec neznas, nebo jsi jel v nake co nemela zadnou vybavu a hned zacinas pomlouvat. Bych chtel videt to tvoje auto ubozaku.
Co je to za zrůdu? Prostě lacinej tuzing. Každa 20let stará brambora nebo šikmookej tomuto kriplu vypráší kožich. Proč někdo oplastuje takovou sračku, jako je Felda opravdu nechápu. Na ulici se každý otočí, ovšem nikoli z důvodu obdivu, ale viděl, co je to za vola.
Vytlačiť si recenziu, o 10 rokov vytiahnuť.... a dobre sa zabaviť. Nezhadzujem !!! Iba je úsmevné svojim spôsobom vidieť sám seba pred cca 20 rokmi...., ale to sa poddá. Bohužiaľ...
Felda je proste srac.Kdejaky 20 let stary kram ze zapadu nebo Japonska s proverenou minulosti strci Feldu do kapsy.Jizdnimi vlastnostmi, vybavou, bezpecnosti, spolehlivosti, spotrebou...A mohli by jsme pokracovat dal.Felda je proste jen faceliftovanej Favorit.Moralne i technicky zastarala.Tak jako treba Fabka HTP.Chapu furt bude mit svych zastancu (duchodci, skodovkari, mlade rodiny, mladici s IQ opičáka atp.).Ale je treba si uvedomit, ze je technicky stara minimalne 20 mozna i 25 let.A rikejte si co chcete, tak to proste je !
jasne ze to je spicka ve feline, o cem se tu bavime asi jinem, je jasne ze jsou lepsi auta treba a6 2,7l biturbo quatro nebo nissan skyline r34 gtr ale je tu rec o feline
A mame tady dalsi nic nerikajici video.Ruda Felda, ktera podle mne vypada otrasne (ovsem je to jen subjektivni nazor).A reci o spickovem motoru (1,6 8V je mozna spicka ve Felde, v globalnim meritku je to zastaralej lenoch) si nechej do hospody.
felina 1,6 je auto ktere je jine nez ostatni felicie, neni to jenom motor, je to pekne auto a muze byt i relativne dost reprezentativni nebo funny car :) jak se to vezme , motor je spickovy a dela zazraky http://www.youtube.com/watch?v=xPKreZfz17M
Samozrejme, srovnavat Feldu s BMW 5 nebo Sonatou, je kapanek mimo.Ale chtel jsem vyvratit nesmysl pana autora, kdyz se zminoval o tom, jak Felda sedi.At si zkusi mnou zminovane vozy a pochopi, ze Felda az tak extra nesedi.Jak jsem napsal, i Golf z osmdesatych let sedi lepe.A za tim jsi stojim.
Mozna bude mit lepsi odpich, ale kolik km vydrzi ? Nejspis asi jen par tisic.BMW pri dobre peci vydrzi 400 tis. a vice.A o tom to je.A to nemluvim o dalsich vecech jak je bezpeci, pohodli, image atd.Kdyz mi ukazes seriovou Feldu ktera da 100 kmh za 9 sekund, tak ti uverim.Jinak ne.
jamieson ty si zase naky chytry debilek, kdyz koupis feldu za 50 000 a tak 30 000 das do uprav tak to bude mit lepsi odpich nez Fabia RS a kdejake BMW. A kdyz chces srovnavat, tak si najdi auto vyrobene ve stejny rok +-. A z 0-100 za 9 s proc by to neslo ? Ze tvuj kamarad ma stejnou feldu neznamena ze to nejde, taky zalezi na zajeti motoru. Tak si ty tvoje debilni komentare radeji nechej pro nekoho jineho.
zdarek lidi, ja mam 1,6 mpi z roku 96 , podle me nejlepsi auto od skodovky, skoda ze nevymysleli novou generaci felicia 2 :) dal jsem par tisic do tuningu , nove narazniky z laminatu - extra pevne proti starym plastovym , par uprav motoru cimbu chip a pod. ale nic velkeho , nove vyfuky se 4x koncovkou rezonator atd atd . ale celkem nic draheho tak do 100000 ale jezdim a autem kazdy den do prace a po dovolenych uz tak 5 roku a zadne problemy , akorad porad odchazi civka ale to je mozna proto ze auto toci skoro 6000 a zveda se dost U ale nevim to jiste jestli to je tim, kazdopadne je to upltra spolehlive auto , poslu video z youtube az nahraju
Jamiesone - To není jedna hrubka. Háčky a čárky - těch by byly desítky. Srovnávat felicii s BMW 5 nebo sonátou je taky přinejmneším podivné. Udělat 100km/h s felicií, byť 1,6, je bez mohutných úprav nesmysl, ale do 12s zcela v pohodě a běžné. Zastavit ze 100km/h na 0km/h na 2 metrech buď překlep, nebo možná jakési zveličené přirovnání. Zátah má felka 1,6 perfektní, ale odspoda. není to motr dělaný do otáček. Své nej předvádí od 2000 do 3500 ot/min. Díky dlouhému 5. rychl. stupni jede na 4000 ot/min. 150km/h (když máte dle techničáku 14" ráfky a pneu 175/60.) A na těch 150km/h se vzhledem výkonu umí vyšplhat opravdu rychle. Pak už pokračuje pozvolna a těch 180km/h na budíku se dosáhnout dá. Dá se pak říci, že ta skutečná je pak opravdu 170, jak udává techničák. To s 1,3, než dosáhnete papírového maxima... zpravidla to ve 130km/h vzdáte, abyste to auto zbytečně netrápili a ušetřili si ušní bubínky. Když řídí dlouhán, vzadu moc místa není, ale jinak svým prostorem v kabině strčí do kapsy i urostlejší konkurenci, své vrstevníky rozhodně. A fabia - s tou se srovnávat nedá. Fabia oprávněně nese v techičáku - počet cestujících 2+2. Je to úzká koza. Každá automobilka svůj další model dělá tak, aby byl lepší. No - technicky je opravdu lepší, než felicia, tam neměla těžký boj, ale prostor je katastrofální a rozvor = . Fabii nebrat. PS: Pomlouvejte felicie jak chcete, byl to takový mezičas automobilky škoda, nicméně mnoho majitelů felicií, kteří vybírali nové auto, mělo hodně těžkou hlavu a jsou tací, kteří to řeší tak, že si ji koupí zase, jen o pár let novější, lépe vybavenou a méně rezavou.
No tak to prominte pane hrabě, ze jsem se vubec opovazil vstoupit do diskuse a DOKONCE udelat v ni gramatickou chybu ! Jeste stale jsi mi nerekl, v cem si vozis prdel.Tak co Favorit ? Felda ? Oct 1,9 TDI ? Fabie HTP v socialce ? A co se tyce narazky na muj vuz, tak se s tim autem parada udelat da, jelikoz lidi ktery autum moc nerozumeji mu hadaji nanejvys 5 let stáři.
Ach jaj. Keď už Feldu niekto nazve reprezentatívnou, tak čo potom je normálne auto? A s tým brzdením je to dobrý vtip. Ale zima to vystihol s tým dubom presne. Ešte teraz sa smejem.
Tady jsou napsane takove bludy, ze se mi otvira kudla v kapse ! Takze podme to rozebrat : Kdyz ma ve Vasi rodine Feldu skoro kazdej, tak Vas uprimne lituju.To auto je 100 let za opicema.Lecktery Golf z roku 85 ma lepsi podvozek a antikorozni upravu jak Felda.A co myslis tim, ze motor mel zatah "už od vrchu".Nemelo tam byt spise "až od vrchu" ? Dale, stovku za 9 sekund nedas ani kdyby ses pochcal.Muj kamos ma presne takovou Feldu jak mas ty, ale zrychleni bych odhadoval na 13 i vice sekund.Mimochodem, mam Passata se 110 kw, a ten stovku za 9 jakz-takz udela.Ovsem ma dvounasobni vykon jak tvoje Felda a neni zas az o tolik tezsi (mozna 300 - 400 kg).Cili si prokontroluj stopky.Taky jsem celkem rad, ze jsi sve tuningove umysly nezrealizoval, jelikoz ospojlerovanych kramu je tady plna prdel.Krasne sedi v zatackach ? :-))).Tak to je gol.Zkus si treba Ford Mondeo, nebo Hyundai Sonata popripade BMW 5 a pak neco mluv o sedeni v zatackach ! I starickej Golf II sedi lepe ! Taky je celkem zajimava veta : "ale pořád lepší, než nějaká Fabia, aspoň se čkověk nemusel stydět".Hohoho, ja sice Fabie moc nemusim (pravidelni ctenari mych prispevku na tomhle foru o tom vedi sve :-), ale prijde mi divny, ze takovy zblitek vypusti z ust majitel Feldy.Kdyz uz chces porovnavat s Fabii tak ti reknu, ze Fabie lepe sedi, pohodli zhruba nastejno, spotreba hrozna jak i u Feldy, cili nemas duvod se do Fabie navazet, kdyz chces porovnavat vykon a odpich tak si sedni do Fabky RS a rucim ti, ze odpich bude mit lepsi RS-a.Co se tyce narazky na cenu Fabie tak to plne souhlasim, je to predrazenej zgarb a s Imprezou to nelze srovnat, ovsem ta tvoje Felda urcite neni zadny delo a uz vubec bych to nevychvaloval !!!
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia
Jak tak čtu tak mi je tohoto člověka líto, nebo spíše nebude to člověk obzvlášť při penězích ani nebude překypovat větší inteligencí. Takové blbosti co tady píše .... co si budeme povídat, feliciu si může koupit úplně každej z nás, je to krizovka kdyby si rozbili svoje auto a neměli na nové tak felicia je jasná volba.
20.12.2013 | 08:34:41 | robert | 109.238.46.* Reagovat
Co tu řešíte zrychlení u toho vašeho haraburdí,nějaké renolty a nevím co ještě.
02.03.2012 | 20:11:29 | | 88.102.67.* Reagovat
Co se týče porovnávání Felicie s Fabii.Zažil jsem obě ,auta.A mě osobně tedy více padla Felicie.Ale řekl,bych že to bude tím slabým motorem ve Fabii.V porovnání s R19 ,co měl i autor.Dle mě ,co se týče zpracování a komfortu,je na tom R19 mnohem lépe.V R19 ,byl motor mnohem tišší ,a měl kultivovanější chod.Felicie,jen řvala,ale i v celku jela.Měl jsme ji,jako pracovní auto..a nebylo to zase tak špatné.Ale jako osobní ,bych to nechtěl.Do kapsy ,bys asi nestrčil žádnou RS.At už je to auto,jaký chce.Fakta jsou fakta,a 55kw proti 70Kw-a více nemají šanci.Spotřeba ,je u 1.6 průměrně kolem 7-8L.Jezdil jsem s tím nejvíce po městě..a tam byla spotřeba 9L.Pokud si dobře pamatuji.S tím brzděním to je kravina.!Co se týče sezení v zatáčkách,tak žádná sláva.Někdy ,mě to přišlo ,že se to snad převrátí.Samo to auto,se dosti naklání i při menších rychlostech v zatáčkách.Jízdní vlastnosti?No dá se to,ale nic extra.Ta maximální rychlost ,nevím co bys čekal od 1.6 teda.Těch 180Km ,dle tachometru to souhlasí.0-100 za 9s.Ani omylem.To mě dá 2.0 16v za 9s.Felicie na tom byla zhruba jako R19 54Kw.Bylo to kolem 12s.A za 8-9s.Mě dá na 0-100 R19 16V 99kw.Takže naprostá kravina ,s tím zrychlením.Odveze doveze ,ale to asi tak vše.:)
02.03.2012 | 12:59:59 | luke20 | 94.112.57.* Reagovat
Když vidím videa jak borci valí s felicií, jak machrují a pak napíšou, že mají upravený motor, tak je mi do smíchu, každý ji povišuje jen po vytunění, ale že v základu jede normálně, to už nikdo nezveřejní, je to pěkné auto, ale každé auto se upraví a jede dobře.
05.01.2011 | 16:57:31 | Reagovat
športová úprava
Tá hrdzou odľahčená karoséria je iba vyšším stupňom športových úprav :-) Na mojej služobnej som mal naskrz prehrdzavené predné stľpiky ( okrem iného ) r.v. 1998. Ale zvezenie bolo motoricky pekné, no podvozok mizerný.
23.07.2010 | 14:31:42 | neb Reagovat
x-fi
"hochu" vzhledem k tvému komentáři,a hlavně pravopisu jsi nejspíš školního věku,tak řekni mamince,ať ti utře nudličku,překontroluje domácí úkoly,který musíš dělat i o prázdninách,a takovýhle "perly" si piš do notýsku,nebo žákovský knížky.
23.07.2010 | 11:45:41 | Reagovat
rezevá konzerva
Hoši felcka jede sice ,,dobře" ale to díky svojí váze a ktomu rok stará felcka váží o 100kg meně a to díky korozy..takže jezdit v rezavé konzervě,to je nebezpečné..ble
23.07.2010 | 11:09:20 | x-fi Reagovat
To: Mohamed: Dobrá somarina..::)). Ak by si mal niekto upravovať BLOK MOTORA, HLAVU.., tak sa
nedoplatí, úprava bude drahšia ako celé auto...To o tom športovom podvozku je ďalší fór, ako tam dáš nezávislé viacprvkové zavesenie kolies ? Ďalšie starosti s brzdami, tlmični...Alebo ak tam bucneš širšie gumy s nízkym profilom, to už jeˇšport" ?:)).
P.S. Kúp si starú haraburdu od Hondy, Toyoty, Nissanu, sériovku a tá rozmetá tú "pekelnú" Felíciu bez nejakej úpravy. S nižšou spotrebou a nápravami ako na aute... S tou Fábiou RS si myslel iba ako vtip, nepodarený, že?
To Matúš: Zdvihnúť výkon motora u benzínu 1,6 o cca 50% je NEZMYSEL. Na kolene myslím. To by muselo ísť turbo, s tým spojené komplikácie ani nerieš. Nejaké 10-15% viac OK, inak je to somarina a ekonomický nezmysel.
17.06.2010 | 08:08:20 | ľuboš Reagovat
For Mohamed
A čo životnosť takéhoto super vytu/z/ningovaného auta ? Predsalen, zdvihnúť výkon autu o polovicu asi nie nie je sranda. Či ??
17.06.2010 | 07:49:17 | Matúš Reagovat
felda vs rs ???
znám tipky co maj feldy 1.6 a natrhnou kde jaký RS fabie hoši...víš 1.6 v benzínu už sama vo sobě je pekelná a nedej bože když upravíš blok motoru , hlavu,vačku , vejfuk a dáš sportovní filtry a máš v tom střízlikovy 1100 kg těžkým 82 kw.160 nm..pak už jen sportovní podvozek aby si mohle kroutit zatačky 15 kola a mužeš si věřit na jakýkoliv TDička
17.06.2010 | 07:38:47 | mohamed Reagovat
tohle je pro laciho nebo tak nějak
hele mladej já taky předjedu i nějakou 3.2 nebo tak ale víš čím to je že oni třeba jedou 90 a nepotřebujou se hnát za rozjetou felicií a když pojedeš v koloně 30 a roztočíš 2 do sedmdesátky tak to zvládne kdejakej jouda i ve fáčku ale chápu tě je to tvé první auto až se svezeš v něčem silnějším tak jí budeš taky odsuzovat
06.12.2009 | 23:37:43 | Reagovat
hej vy všichni když mluvíte tady vo hovnech když už chcete machrovat tak se začněte zajímat o techniku aby vaše bludy dávaly smysl i dobře zajetá felicie vám neudělá stovku za 9s já jí mám s těží za 12 až 13 s a je to série 75 koní/ 135 nm. těch tvých 9 s. je jen psychologický dojem stejnějako když někdo dá sportovní filtr a myslí že mu to dá 10 koní navrch když už někdo něco takovýho napíše tak by měl u toho ještě přemýšlet
06.12.2009 | 23:23:08 | Reagovat
ti asi dobře drbe v hlavě mám feldu 1.6 jezdí dobře akorát nejsem spokojen s maximálkou ale to že by natrhla RS nevzbudil ses ráno spocenej? TDI jsem moc dřív nemusel až mi bylo nabídnuto svést se v passatu ještě common rail 81 KW a takovej zátah od podlahy. anavíc ty borče víš kolik stojí díly na tu tvjí světovou subaru. Zjisti si fakta a pak teprve mluv. Takový chudáčky mám fakt rád co maj hubu větší než výkon pod kapotou. S pozdravem Torque
06.12.2009 | 23:07:50 | Reagovat
Jamieson
Zdarec,to je jedno,co to je,hlavně že to neblbne,a funguje to... :-)))
16.09.2009 | 18:33:13 | Jirka KOPR Reagovat
Bude to asi EPC, protoze o ECP jsem taky neslysel :-)).Zkratka EPC znamena "Electronic Product Code".Cili teoreticky by to mel byt nejakej elektronickej kod produktu.Co to znamena ve skutecnosti, to nemam poneti :-))
16.09.2009 | 18:25:44 | jamieson Reagovat
:-)))
Tak teď sem fakt úplně zblblej,jestli je to EPC,nebo ECP -se zítra mrknu.Ale hlavní je,že vždycky zhasne,tak je to OK :-)))
16.09.2009 | 17:48:57 | Jirka KOPR Reagovat
Jestli svítí za jízdy, zkusil bych vytáhnout konektor u snímače plynu, očistit kontakty, popř. prostříknout kontaktolem a třeba bude klid. Ale mluvim o kontrolce EPC, nikoliv ECP, protože to sem v životě neslyšel...
16.09.2009 | 17:42:38 | Tibi Reagovat
Tibi
Mě tam kontrolka ECP svítí taky,taky nevim co to je,ale dokud se to nějak nesere,tak se o to nezajímám... :-))) Co se týká výbavy mojí fábky,tak fakt slušný,jak jsem psal,tak ještě 4x airbak,klimatizovaná schránka,výškově stavitelný sedadla,volant ve všech směrech,construct,atd.... Je jasný,že když byla nová,tak asi musela stát pořádnej balík,ale kupovali sme ojetinu,a musim říct,že za rok výroby 2005,kombík,s takovouhle výbavou + zimáky na plecháčích za 129.900,-kč -podle mě sme koupili výborně :-)))
16.09.2009 | 17:12:57 | Jirka KOPR Reagovat
Lumi
Měla by mít dva významy, a to elektrický plyn/žhavení. Jooo, to je ale výbava!!! Zlatý lanko co? Pokud vim, do feldy ti taky dali kdeco, ale musel si to docela těžce zaplatit. O Fábii ani nemluvě, protože s takovou výbavou, co píšeš by stála aspoň 400t, tak nevim, jakej pacient by to do takový mrdéčky dal.
16.09.2009 | 16:54:31 | Tibi Reagovat
Tibi
Po pravdě to ti nepovim,ale když zapnu klíček,tak se to na zhruba 5 vteřin rosvítí na palubce,a potom to zhasne.Ale sám nevim,co to je.
16.09.2009 | 16:40:48 | Lumi "D" Reagovat
Lumi
Prosím tebe, co je ECP?
16.09.2009 | 16:28:16 | Tibi Reagovat
PS...
i když sme v rodině jeden čas měli tři feldy,tak mi věř,že po koupi fábie r.v.2005 skoro s max.výbavou (na škodovku),a průměrnou spotřebou 6 litrů,tak bych jí už za felicii nevyměnil,a věř mi,že se za to fakt nestydim.Už jenom takový blbosti,jako -pomalu všechno v elektrice,pal.počítač,tempomat,klima,centrál na dálku+alarm,ABS,ASR,ESP,kontrolka+signalizace na vodu v ostřikovačích,kontrolka+signalizace prasklích žárovek,kontrolky otevřených dveří a kufru,atd,atd -je toho fakt hodně -o tom si mohla nechat felda jenom zdát... :-))) Felda byla dobrý auto,ale ve srovnání s favoritem,105kou,atd.V tuhle dobu je to už starý auto,ale zase na druhou stranu levný díly,atd.Jinak se mi s ní jezdilo moc dobře :-)
16.09.2009 | 16:01:58 | Jirka KOPR Reagovat
Měl sem 1,6...
Zdravim,taky sem měl kdysi (cca 8 let dozadu) feldu 1,6 a musim říct,že NA FELICII nejezdila špatně,Spotřebou byla 7,5-9,5 litrů,podle jízdy.Než sme si koupili fábii,tak sme měli feldu přítelkyně s motorem 1,3 50kW,a s tou mojí bývalou se to nedalo srovnat.Ty motory 1,6 šlapaly opravdu "slušně" .Pro autora -opravdu nic proti,ale ze stovky zabrzdit na dvou metrech -to je opravdu blbost,leda že bych se ti z mejma 120ti kg postavil do cesty... -jinak na dvou metrech v životě nemůžeš zabrzdit... :-))
16.09.2009 | 15:54:19 | Jirka KOPR Reagovat
Tak teď si tomu nasadil korunu !!!
Felicie že je lepší,než fábie?? Ses asi posral z vejšky,a hovno tě praštilo přes čumák,ne??? Bych ti nadrbal i s tou mojí fábií,že by ses nestačil probrat!! A co se týká výbavy -by mě zajímalo,jestli ta tvoje NEJ felicie má např.stavitelnej volant ve všech směrech,el.všechny okna,el.zrcátky+vyhřívaný,palubní pc,tempomat,klimu,klima schránku,ABS,ASR,ECP,ESP,atd...!!Ještě rovnou napiš,že ta tvoje felicie je ještě lepší,než oktávka,nebo superbéčko,a už si rovnou objednej postel u Chocholouška,ty jelito neuvěřitelný... !!!
16.09.2009 | 15:30:06 | Lumi "D" Reagovat
A k cemu ti bude 128 kw ve Felde kdyz ten kripl proste NESEDI ?
24.08.2009 | 08:14:00 | jamieson Reagovat
magic car
1,6 8V VW - tzn. 1,6 GLX z 96 s litinovym blokem jde dostat na 128kW
http://www.kitcarsweb.com/feliciakit.htm
24.08.2009 | 08:03:27 | magic car Reagovat
auto musis myt rad
Jo Felicie je dory auto.Ale musis se oto umet chovat mame doma vsechny tri varianty-1,3-1,6-1,9. Azjistil jsem ze to je nejlepsi auto na ceske silnice. Sice ta 1,3 je lenosna trosicku ale vsechno jde upravit. Hlavne o takovy auto musis furt mit zajem a starat se o to lip jak o zenskou. Protoze zenska utece a auto ne. Vsechni zdarim ZDARRRRRRRRR
23.08.2009 | 20:29:54 | Hans Reagovat
Teda nic proti Felině,ale za volantem se v ní sedí příšerně,Poloha volant sedadlo mi osobně vůbec nevyhovoval a pocit,že jedu ve výkladní skříni nakolech také né.Prostě pocit bezpečí nula.Počítejte zrychlení z 0-105km/h a tam už to bude někde kolem 11s.Tak jako se tu někdo kasal,že s aygem to udělá za 11s.Po přeměření 0-105km/h to už,ale bylo 14s.
15.08.2009 | 21:31:37 | Reagovat
Takovych lidi jako je pan autor je treba brat s nadhledem.Je mu 21, a odhaduji, ze do ted asi jezdil na kole, a proto se mu zdaji ty brzdy tak ucinne.Vzdyt si staci precist jeho recenzi.Reci o sezeni v zatackach a o pruznem a uspornem motoru jsou zcela zcestne.Pruznej a uspornej motor je treba 2,2 HDI od Peugeotu atp...Nikoli obstarozni kram s motorem a koncepci vyvinutou pred ctvrtstoletim...
15.08.2009 | 20:52:19 | jamieson Reagovat
Kriste pane. On tú brzdnú dráhu myslel vážne, lebo ju tu dokonca obhajoval. Buď sa jedná o človeka, čo má odhad ako embrio, alebo mentálne retardovaného jedinca. Žiadne auto nezastaví na dvoch metroch z rýchlosti 100 km/h. ŽIADNE. Nie to ešte Felicia. Tá pokiaľ nemá ABS, tak na mokrej ceste nezastaví vôbec a na suchej ledva ledva za taký čas, že majitelia iných áut už stihli vedľa auta vyfajčiť cigaretu.
15.08.2009 | 20:26:30 | Petrík Reagovat
Felda 1,6 ma stovku za 12 sekund, BMW 518 za 12,6.To je rozdil, ktery si za volantem nemas sanci vsimnout.Maximalka Felda 170 a Bawo 175.Kroutak ma Bawo vetsi o 10 Nm.Vykon o 30 PS.Nemluve o tom, ze 518 je nejslabsi z petek a Felda 1,6 je ze vsech Feld nejsilnejsi.Cili Baworacky outsider z roku 85 je temer stejne rychly (a mozna i rychlejsi), jak nej Felda z roku 97.Fakt uspech pro Skodovku, nemyslis ?
15.08.2009 | 18:49:06 | jamieson Reagovat
kazde ne
co takhle bmw 518 neni jich moc ale jsou...myslim ze ta by mnela problem s 1.3 ...je to tezky...a ¨tyhle bavoraky a rozjezd je bida....
15.08.2009 | 18:29:46 | Reagovat
pro pana autora
Kamarad jezdit umi, a ja taky nejsem zadnej s prominutim priposranec, ale ani jeden z nas nedosahl stovku za 9 sekund.Mas nejakej duveryhodnej dukaz ? Udelej treba video, mozna uverim.A brzdnou drahu dva metry mit nemuzes.S takovym strepem jak Filcka jiste ne.Tedy pokud tam nemas keramicky brzdy, ovsem velice bych se divil, protoze maji asi 20 krat vyssi cenu nez ten tvuj krap.A co se tyce meho auta.Nebuj se, je mi 32 a auto nemam pujcene od rodicu.Nepatrim mezi ty stastne deti, ktere maji zazobane rodice, bohuzel.Vsechno co mam, byt, auto atd, na vsechno jsem si musel (a jeste stale musim) vydelavat.Nikdo mi nikdy nic nedal (krom zivota, darku na narodky a pod).Jo a kapesny nedostavam, nemam duvod se tady chvastat, ale myslim, ze vydelavam dosti slusne (kdyz jdou ksefty, jsou to i sestimistne sumy).Dale, vyrok, ze Golf je pro "šampoňáky" je naprosto detinskej.Posuzovat nekoho dle toho jake ma auto je nesmysl.Znam chlapka co jezdi Fabkou HTP a div se svete, je to docela pohodovej kluk.Narazka na spotrebu 20 let starych aut je skutecne slabosska jelikoz s Golfem 1,6 D r.v. 85 se dalo pri klidne jizde dosahnout spotreby kolem 4 litru a ani pri razantni jizde nebyla spotreba vyssi nez 6,5 - 7 litru.A jeste posledni dotaz : Jaky BMW 5 mas ? 525tds s pul mega na tacho, nebo fungl novou M5-ku ? Jo a Felde vyprasi kozich jakekoli BMW 5.A je jedno jestli 525 tds nebo M5.Ovsem chapu, je ti 21, puberta jeste zrejme neskoncila a dela sve.Az se spamatujes, pak se ozvi.Čau.
15.08.2009 | 18:18:16 | jamieson Reagovat
14.8. : Laci a Anonym o 0:13:
Bezkonkurenčne najvtipnejšie príspevky na túto recenziu. Ešte nejaký vtip, prosím.
14.08.2009 | 16:44:29 | ľuboš Reagovat
jak mužete boha chválit takhle neuvážlivě feldu
14.08.2009 | 16:31:20 | Reagovat
to all
clovek ktery si rika mr. cimbu pracoval na vyvoji fel 1,6 glx a pracuje na vyvoji i dnes i kdyz nedela uz ve skode, po uprave fw dava motor 61 kw pri 5000 , 60kw pri 4500 a s vackou pri 5500 68 kw :) ale neupravuje jenom vykon ale i cele chovani auta http://cimbu.cz/index.php?page=ecu&chip=7&lng=cze
14.08.2009 | 09:12:20 | magic Reagovat
chvalim prispevok
to je pravda. ja sam mam feldu 1,3 injection glx, plna vybava, autoradio na kazety, posilovac brzd, hmlovky, lakovane narazniky aj spatne zrkadla. benzin jedine shell V-power 98. Laguny si davam ako jednohubky, kazdy den predbehnem zo dve zo tri. autobusy predbieham aj z kopca a aj do kopca. na dialnici vmax 190 kmh len taky fukot. mam tam novy tuningovy tachometer
14.08.2009 | 00:13:06 | Reagovat
Já mám feldu 1,6 55kw taky , a v kombiku v plné výbavě s centrálem, airbagem, ABS i servem. Tankuju V-power blue octans 99 nebo N98. A napráším kožich mnohem silnějším autům. Ono to opravdu jede! Mamka má lagunu 2,0 84kW v automatu, táta 2,0 102kW v manuálu , ale oběma napráším kožich kdy se mi zachce.. Tuhle jsme jeli bratranci na svatbu, jeli i oba rodiče jako řidiči s lagunama ve svatební koloně. Já jsem naprášil celou kolonu! Všechny jsem je dal jak fik. Všichni se divili, že je předjel mladej s feldou!
14.08.2009 | 00:00:13 | Laci Reagovat
to radek
mno nevim v tom bmw jsem jel a na rozjezd to je fakt nic moc...ma to spis silu ale akcelerace spatna....stryc mnel motor 1.8 83kw a to bylo lepsi ale cekal bych taky vic....nak mne nezaujal...napr:mitsubishi lancer 1.6 16v 83kw je uplne o necem jinym.....to jede jak splaseny....mno....kazdej ma jinej nazor....tim nechci spinit znacku bmw...jsou to dobry auta...
13.08.2009 | 22:06:00 | jindra Reagovat
Možná byl problém v kamarádovi, nikoli v autě.
13.08.2009 | 21:55:20 | Radek Reagovat
porovnavej spravedlive
musis porovnat feldu se sobe vyrovnanym bmw..napr e30 1.6 ma 73kw..felda 55kw a stoprocentne vim ze felda to bmw na rozjezd zprasi......kamarad s timhle bmw neujel na rozjezd ani mne s 1.3mpi 50kw....a to 1.6 jezdi podstatne zivejs...
13.08.2009 | 21:49:43 | jindra Reagovat
Felda mrštnější než BMW 5er. No tak to se musím smát. To může napsat jen člověk, co v něm nikdy nejel nebo v něm nemá motor. Kdybych sám nejezdíl delší dobu v E39 (530d), tak bych to možná "žral", ale tak vím, že je to naprostá blábola.
13.08.2009 | 21:13:11 | Radek Reagovat
mensi upozorneni
takze panové u kazde recenze se najde clovek, co ma casu 3 prdele a tak si mysli ze srovnavat felicii se sonatou je fer. Jo, je. Asi jako srovnavat moji segru s megane fox. proste jamessone nebo jak se ti nadava proste jsi vedle jako ta jedle a kvuli toho ze tvuj kamos neumi jezdit s feldou neznamena ze seriova felda neda kilo za 9 sec. a nezavid mi brzdnou drahu za dva metry to stalo na fleku bez pritomnosti jakekoliv prekazky. jo a kolik ti je? nemas nahodu toho passata pujceneho od rodicu? s kapesnym 500kc mesicne? a golf je pro samponaky a nikdy si ho nekoupim. jo a za kolik bys jezdil s 20letyma srotama? za 20na 100? blbe bez spinkat a neurazej ostatni. mimochodem ja mam v dnesni dobe taky BMW 5 ale felda byla mrstnejsi.
13.08.2009 | 20:38:11 | autor recenze Reagovat
paráda
No autorecenze jako obvykle nezklamaly. :-) Zase se tu sešla klasická partička, co se bude dohadovat jak malé děcka. :-) No člověk se tu nedozví nic potřebného, leda tak jak je super nová fábia 1.2 nebo 10-i leté koráby s velkoobjemovými motory made in deutschland. Ale na zabití času pohoda. Je to lepší, než utrácet prachy za humoristické časopisy. Se tu fakt někdy válím smíchy. Hlavně na recenzích škoda, logan, thalia a pod. Jen lituju ty, co to berou vážně a případně se tu chtějí něco dozvědět. Jinak ten tuning je fakt celkem nevkusný, ale co se komu líbí je jeho věc. Technická se na tom asi dělá obálkovou metodou, co? :-)
13.08.2009 | 17:29:42 | petr Reagovat
to hanys
Jak jsem napsal, Felda furt bude mit svych priznivcu.Ty budes asi ten mladik s IQ opičáka, vid ? Kdyz chces vedet cim jezdim tak : http://autorecenze.centrum.cz/auto-recenze-volkswagen-passat-1-8t-20v-9418.htm
13.08.2009 | 16:01:40 | jamieson Reagovat
To magic
Hele, sorry, ale dle toho, co jsi napsal, je to tuzing. Upravý auta jsou nejlepší, když nejsou vidět, ale výrazně změní chování vozu klepšímu. Tohle je jen hlasitá hudba, pokovený skla, kravál z "laďáku" a nic víc.
13.08.2009 | 09:27:06 | Radek Reagovat
to radek
motor : cimbu cip + vacka, lehky setrvak, ostre svody 60mm - rezonator us blaster bez tlumicu 4x konc., green,
laminatovy facelift - seriovka, kola platin - seriovka, cire svetla + xenony - jinak vsechny svetla jen led, vzadu placate led moduly - vypadalo brutalne akorad pak odeslo par ledek :) okna pokoveni, audio monoblok carpower 750w + basak , zadne velke upravy a hlavne auto jezdi bez problemu moc roku zadna porucha, ja jsem spokojeny s feldou moc :)
13.08.2009 | 07:36:53 | magic Reagovat
Anonym 20:34: Neviem koľko máte
rokov, asi menej než 20, že? Takže v Mazde 626 asi z roku 1986?-85?, som mal také srandičky ako: centrál, všetky okná v el., akust. tón neuzavretých dverí, akust. a graf. stav náplne v ostrekovači, el. zrkadlá, el. šíber, o otáčkomeri a el. sign. opotrebovania brzd. platničiek je asi zbytočné hovoriť...mimochodom, ak by niekto chcel namietať triedy, rovnaká výbava už bola aj v Mazde 323 a nižšej. V 80-tych rokoch prevalcovali Japonci DE a Záp. Európu...
.A to som mal iba takú normálnu výbavu. Lepšie mali aj tempomat, kožu a podobne. Boli na tú dobu dosť drahé. Ak sa nemýlim, stála ma ako ekvivalent dnešných 5-6 ROČNÝCH PRIEMERNÝCH PLATOV. Dnešné autá sú už lacné...., ale oproti kúpnej sile vyspelej EU stále 5 x drahšie...
12.08.2009 | 21:01:38 | ľuboš Reagovat
A co má ta Felda za výbavu? Volant, kola a archaický motor?
12.08.2009 | 20:41:08 | Radek Reagovat
hanys
jamieson ale hovno to jsou jen keci, 20 let stare auto muze mit lepsi vybavu nez felda ? To si delas prdel ne ? Jsou to spolehlive auta motor vydrzi klidne 400tkm a spotreba neni zase tak strasna. Jde videt, ze feldu vubec neznas, nebo jsi jel v nake co nemela zadnou vybavu a hned zacinas pomlouvat. Bych chtel videt to tvoje auto ubozaku.
12.08.2009 | 20:34:42 | Reagovat
video
Co je to za zrůdu? Prostě lacinej tuzing. Každa 20let stará brambora nebo šikmookej tomuto kriplu vypráší kožich. Proč někdo oplastuje takovou sračku, jako je Felda opravdu nechápu. Na ulici se každý otočí, ovšem nikoli z důvodu obdivu, ale viděl, co je to za vola.
12.08.2009 | 16:27:31 | Radek Reagovat
Mladosť-pochabosť....
Vytlačiť si recenziu, o 10 rokov vytiahnuť.... a dobre sa zabaviť. Nezhadzujem !!! Iba je úsmevné svojim spôsobom vidieť sám seba pred cca 20 rokmi...., ale to sa poddá. Bohužiaľ...
12.08.2009 | 16:08:29 | ľuboš Reagovat
to video
teda nevim co ma znamenat to video..ale ta felcka se mi teea ani trochu nezamlouva....je to cely smrskany a barevny..mno ..radsi ji mit v originale..
12.08.2009 | 15:19:56 | jindra Reagovat
Felda je proste srac.Kdejaky 20 let stary kram ze zapadu nebo Japonska s proverenou minulosti strci Feldu do kapsy.Jizdnimi vlastnostmi, vybavou, bezpecnosti, spolehlivosti, spotrebou...A mohli by jsme pokracovat dal.Felda je proste jen faceliftovanej Favorit.Moralne i technicky zastarala.Tak jako treba Fabka HTP.Chapu furt bude mit svych zastancu (duchodci, skodovkari, mlade rodiny, mladici s IQ opičáka atp.).Ale je treba si uvedomit, ze je technicky stara minimalne 20 mozna i 25 let.A rikejte si co chcete, tak to proste je !
12.08.2009 | 13:42:44 | jamieson Reagovat
1,6 nejlepsi motor ve feline
jasne ze to je spicka ve feline, o cem se tu bavime asi jinem, je jasne ze jsou lepsi auta treba a6 2,7l biturbo quatro nebo nissan skyline r34 gtr ale je tu rec o feline
12.08.2009 | 13:11:54 | xferda Reagovat
A mame tady dalsi nic nerikajici video.Ruda Felda, ktera podle mne vypada otrasne (ovsem je to jen subjektivni nazor).A reci o spickovem motoru (1,6 8V je mozna spicka ve Felde, v globalnim meritku je to zastaralej lenoch) si nechej do hospody.
12.08.2009 | 12:42:46 | jamieson Reagovat
magic car
felina 1,6 je auto ktere je jine nez ostatni felicie, neni to jenom motor, je to pekne auto a muze byt i relativne dost reprezentativni nebo funny car :) jak se to vezme , motor je spickovy a dela zazraky
http://www.youtube.com/watch?v=xPKreZfz17M
12.08.2009 | 12:00:07 | magic car Reagovat
to Kubele
Samozrejme, srovnavat Feldu s BMW 5 nebo Sonatou, je kapanek mimo.Ale chtel jsem vyvratit nesmysl pana autora, kdyz se zminoval o tom, jak Felda sedi.At si zkusi mnou zminovane vozy a pochopi, ze Felda az tak extra nesedi.Jak jsem napsal, i Golf z osmdesatych let sedi lepe.A za tim jsi stojim.
11.08.2009 | 13:58:25 | jamieson Reagovat
to hanys
Mozna bude mit lepsi odpich, ale kolik km vydrzi ? Nejspis asi jen par tisic.BMW pri dobre peci vydrzi 400 tis. a vice.A o tom to je.A to nemluvim o dalsich vecech jak je bezpeci, pohodli, image atd.Kdyz mi ukazes seriovou Feldu ktera da 100 kmh za 9 sekund, tak ti uverim.Jinak ne.
11.08.2009 | 13:54:51 | jamieson Reagovat
hanys
jamieson ty si zase naky chytry debilek, kdyz koupis feldu za 50 000 a tak 30 000 das do uprav tak to bude mit lepsi odpich nez Fabia RS a kdejake BMW. A kdyz chces srovnavat, tak si najdi auto vyrobene ve stejny rok +-. A z 0-100 za 9 s proc by to neslo ? Ze tvuj kamarad ma stejnou feldu neznamena ze to nejde, taky zalezi na zajeti motoru. Tak si ty tvoje debilni komentare radeji nechej pro nekoho jineho.
11.08.2009 | 11:29:52 | Reagovat
magic car
zdarek lidi, ja mam 1,6 mpi z roku 96 , podle me nejlepsi auto od skodovky, skoda ze nevymysleli novou generaci felicia 2 :) dal jsem par tisic do tuningu , nove narazniky z laminatu - extra pevne proti starym plastovym , par uprav motoru cimbu chip a pod. ale nic velkeho , nove vyfuky se 4x koncovkou rezonator atd atd . ale celkem nic draheho tak do 100000 ale jezdim a autem kazdy den do prace a po dovolenych uz tak 5 roku a zadne problemy , akorad porad odchazi civka ale to je mozna proto ze auto toci skoro 6000 a zveda se dost U ale nevim to jiste jestli to je tim, kazdopadne je to upltra spolehlive auto , poslu video z youtube az nahraju
10.08.2009 | 16:19:11 | magic Reagovat
Jamiesone - To není jedna hrubka. Háčky a čárky - těch by byly desítky. Srovnávat felicii s BMW 5 nebo sonátou je taky přinejmneším podivné.
Udělat 100km/h s felicií, byť 1,6, je bez mohutných úprav nesmysl, ale do 12s zcela v pohodě a běžné. Zastavit ze 100km/h na 0km/h na 2 metrech buď překlep, nebo možná jakési zveličené přirovnání. Zátah má felka 1,6 perfektní, ale odspoda. není to motr dělaný do otáček. Své nej předvádí od 2000 do 3500 ot/min. Díky dlouhému 5. rychl. stupni jede na 4000 ot/min. 150km/h (když máte dle techničáku 14" ráfky a pneu 175/60.) A na těch 150km/h se vzhledem výkonu umí vyšplhat opravdu rychle. Pak už pokračuje pozvolna a těch 180km/h na budíku se dosáhnout dá. Dá se pak říci, že ta skutečná je pak opravdu 170, jak udává techničák. To s 1,3, než dosáhnete papírového maxima... zpravidla to ve 130km/h vzdáte, abyste to auto zbytečně netrápili a ušetřili si ušní bubínky. Když řídí dlouhán, vzadu moc místa není, ale jinak svým prostorem v kabině strčí do kapsy i urostlejší konkurenci, své vrstevníky rozhodně. A fabia - s tou se srovnávat nedá. Fabia oprávněně nese v techičáku - počet cestujících 2+2. Je to úzká koza. Každá automobilka svůj další model dělá tak, aby byl lepší. No - technicky je opravdu lepší, než felicia, tam neměla těžký boj, ale prostor je katastrofální a rozvor = . Fabii nebrat.
PS: Pomlouvejte felicie jak chcete, byl to takový mezičas automobilky škoda, nicméně mnoho majitelů felicií, kteří vybírali nové auto, mělo hodně těžkou hlavu a jsou tací, kteří to řeší tak, že si ji koupí zase, jen o pár let novější, lépe vybavenou a méně rezavou.
04.08.2009 | 11:37:53 | Kubele Reagovat
No tak to prominte pane hrabě, ze jsem se vubec opovazil vstoupit do diskuse a DOKONCE udelat v ni gramatickou chybu ! Jeste stale jsi mi nerekl, v cem si vozis prdel.Tak co Favorit ? Felda ? Oct 1,9 TDI ? Fabie HTP v socialce ? A co se tyce narazky na muj vuz, tak se s tim autem parada udelat da, jelikoz lidi ktery autum moc nerozumeji mu hadaji nanejvys 5 let stáři.
30.07.2009 | 07:37:00 | jamieson Reagovat
jamiesone
píše se dvojnásobnÝ výkon. A vůbec drž hubu-s tím pašíkem z roku 1997 taky moc parády neuděláš
30.07.2009 | 01:38:26 | Reagovat
Ach jaj. Keď už Feldu niekto nazve reprezentatívnou, tak čo potom je normálne auto?
A s tým brzdením je to dobrý vtip. Ale zima to vystihol s tým dubom presne. Ešte teraz sa smejem.
29.07.2009 | 13:47:14 | Petrík Reagovat
Tady jsou napsane takove bludy, ze se mi otvira kudla v kapse ! Takze podme to rozebrat : Kdyz ma ve Vasi rodine Feldu skoro kazdej, tak Vas uprimne lituju.To auto je 100 let za opicema.Lecktery Golf z roku 85 ma lepsi podvozek a antikorozni upravu jak Felda.A co myslis tim, ze motor mel zatah "už od vrchu".Nemelo tam byt spise "až od vrchu" ? Dale, stovku za 9 sekund nedas ani kdyby ses pochcal.Muj kamos ma presne takovou Feldu jak mas ty, ale zrychleni bych odhadoval na 13 i vice sekund.Mimochodem, mam Passata se 110 kw, a ten stovku za 9 jakz-takz udela.Ovsem ma dvounasobni vykon jak tvoje Felda a neni zas az o tolik tezsi (mozna 300 - 400 kg).Cili si prokontroluj stopky.Taky jsem celkem rad, ze jsi sve tuningove umysly nezrealizoval, jelikoz ospojlerovanych kramu je tady plna prdel.Krasne sedi v zatackach ? :-))).Tak to je gol.Zkus si treba Ford Mondeo, nebo Hyundai Sonata popripade BMW 5 a pak neco mluv o sedeni v zatackach ! I starickej Golf II sedi lepe ! Taky je celkem zajimava veta : "ale pořád lepší, než nějaká Fabia, aspoň se čkověk nemusel stydět".Hohoho, ja sice Fabie moc nemusim (pravidelni ctenari mych prispevku na tomhle foru o tom vedi sve :-), ale prijde mi divny, ze takovy zblitek vypusti z ust majitel Feldy.Kdyz uz chces porovnavat s Fabii tak ti reknu, ze Fabie lepe sedi, pohodli zhruba nastejno, spotreba hrozna jak i u Feldy, cili nemas duvod se do Fabie navazet, kdyz chces porovnavat vykon a odpich tak si sedni do Fabky RS a rucim ti, ze odpich bude mit lepsi RS-a.Co se tyce narazky na cenu Fabie tak to plne souhlasim, je to predrazenej zgarb a s Imprezou to nelze srovnat, ovsem ta tvoje Felda urcite neni zadny delo a uz vubec bych to nevychvaloval !!!
29.07.2009 | 13:14:38 | jamieson Reagovat
Riadne sprostosti si tam napísal
29.07.2009 | 13:09:29 | Reagovat
ha ha
To je sqělé - ze 100 km/h do nuly na dvou metrech.Jenom musíš uvést,že uprostřed brzdné dráhy stál metr tlustý dub !!
29.07.2009 | 12:39:11 | zima Reagovat