Rok výroby:1996Typ motoru:1.9 D 47 kwStav km při koupi:230 000 kmStav km nyní:270 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:5 - 6 l/100 kmVloženo:3. 8. 2009
Áno, mesiac po kúpe sa muselo vymeniť tesnenie pod hlavou. Opravené. Inak len drobnosti - motorček ostrekovača, žiarovky a iný spotreb. materiál. Jediný pretrvávajúci problém je, že padá nafta. To znamená, že pri dlhšom státí motora (5 dní a viac) sa musí 3x žhaviť a dosť dlho točiť. Inak klasika presedené sedačky, hrdza nie je až tak hrozná len v nákl. priestore na prahu dverí, inak len od kamienkov bodky na kapote, výfuk sa dosť kýve pri brzdení alebo akcelerácii, vyťahané gumové závesy. Čo ma dosť prekvapuje tak vôbec nedymí, ani pri štarte, v nízkych, vysokých otáčkach, pri zaťažení dokonca ani s plynom na podlahe. Na tie naj. km pozoruhodné. Nepridávam žiadne aditiva, okrem nafty. Olej nežere, neteče, nikde neslzí.
Hodnocení a zkušenosti s autem
S auto sa jazdí celkom dobre až na tie sedačky. Po naštartovaní prístrojovka strašne skáče, trase sa, opticky to až tak nevadí, ale tie zvuky. Na šróboch nie je volná, ale asi potrhané. Motor úsporný, dobrá spotreba, nad cca 1500 rpm nie je vôbec hlučný na diesel, na to že má 47 kw tak ťahá ale nie je to na preteky.
mam astru g caravan 1.6 16V r.v.98 a fakt na h.vno,oleje to žere za dwa kamiony,a mam problem s woln. otačkama,padaj jak blazen.---tyhle motory wytacet wytacet a zas ...moc liny
Mám tento vozíček jak já říkám motokáru - hnusáka již nějaký ten rok a jsem maximálně spokojený. Kupoval jsem ho již hodně jetý (5tý majitel) a krom opravdu drobností, které odejdou na jakémkoliv autě takového věku a najetých km jsem žádný problém neměl. Naprosto úžasné je tohle auto v zimě. Protože má těžký čumák, není problém jakýkoliv sníh a rozjezd. Ač má v TP psáno nosnost 600kg zvládá s přehledm i 1T. Nesmí ovšem řidiči vadit, že brousí prdel o zem :-)) Je veliká škoda, že výroba takovýchto vozidel již skončila netuším, jakého jiného pracanta koupím až tenhle umře nadobro ( tím je myšleno až se karoserie rozpadne na prach a motor bude stále jezdit... :))))))
Nafta by padať nemala. Skontroluj všetky naftové hadičky ( praskliny ) a ich spony v motorovom priestore. Aj tie čo sú iba na prepad pri vstrekovačoch. Často blbne aj biely spätný ventil paliva na naftovom filtry. Pokiaľ sa motor moc trasie - hlavne na voľnobeh, skontroluj zadný silentblok motora ( skoro pod kabínou ), ten sa často čiastočne utrhne.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda
PRO KOSMOS
Prosímtě, můžeš mi říct co jsi dělal za úpravy?
dík
03.07.2010 | 17:19:03 | misgurnus Reagovat
pickup1.9D?
Makam v lese a teno stroj prežije snad vše, stači udelat jen pár úprav. nikdy bych nemenil i když muj ALFRéd dostává dost na perdel.....
18.05.2010 | 19:26:01 | Kosmos Reagovat
otacky
vymenit volnobezny ventil
11.08.2009 | 14:16:53 | jozef Reagovat
mam astru g caravan 1.6 16V r.v.98 a fakt na h.vno,oleje to žere za dwa kamiony,a mam problem s woln. otačkama,padaj jak blazen.---tyhle motory wytacet wytacet a zas ...moc liny
09.08.2009 | 13:50:45 | sopl Reagovat
Naprosto úžasný pracant!!!
Mám tento vozíček jak já říkám motokáru - hnusáka již nějaký ten rok a jsem maximálně spokojený. Kupoval jsem ho již hodně jetý (5tý majitel) a krom opravdu drobností, které odejdou na jakémkoliv autě takového věku a najetých km jsem žádný problém neměl. Naprosto úžasné je tohle auto v zimě. Protože má těžký čumák, není problém jakýkoliv sníh a rozjezd. Ač má v TP psáno nosnost 600kg zvládá s přehledm i 1T. Nesmí ovšem řidiči vadit, že brousí prdel o zem :-)) Je veliká škoda, že výroba takovýchto vozidel již skončila netuším, jakého jiného pracanta koupím až tenhle umře nadobro ( tím je myšleno až se karoserie rozpadne na prach a motor bude stále jezdit... :))))))
04.08.2009 | 10:13:39 | Aleš Reagovat
nafta
Nafta by padať nemala. Skontroluj všetky naftové hadičky ( praskliny ) a ich spony v motorovom priestore. Aj tie čo sú iba na prepad pri vstrekovačoch. Často blbne aj biely spätný ventil paliva na naftovom filtry. Pokiaľ sa motor moc trasie - hlavne na voľnobeh, skontroluj zadný silentblok motora ( skoro pod kabínou ), ten sa často čiastočne utrhne.
03.08.2009 | 12:18:19 | neb Reagovat