Rok výroby:1989Typ motoru:1300Stav km při koupi:92 000 kmStav km nyní:104 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:13. 7. 2008
Koroze, vůle v řízení, převodovka, nápravy a jejich ložiska, brzdy.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Celkově jsou mé skušenosti dobré, i když sem do vozu investoval asi 30 000 kč tak to byla dobrá koupě a udělal bych to zas.
Výkon a rychlost vozu je stále lepší než u Felicie,Favorita. Pokud narazíte na vůz z dobrým motorem a karoserií není co řešit, kupte ho.Vozidlo krásně drží v zatáčkách, tam kde by vás favorit dávno hodil přez střechu rapid projede jako nic.Spotřeba je při slušné noze asi 7,5 litru na 100km . Jak ale vozu šlápnete tak se zastaví někde kolem 10litrů.Což se dá oželit když si představíte že jedete v posledním českém kupé. Sedadla vás podrží i v krizových situacích, jejich vedení je více než dobré a navíc se dají výškově nastavit.
Rychlost a zařazený stupeň 1 zhruba 40km/hod, 2-80 km/hod , 3-125 km/hod ( ve 3 lidech), 4-150 km/hod , 5-175 km/hod moje maximum (krátká silnice) velkým plusem je že vozidlo je stabilní i ve vyšších rychlostech problémy dělá akorát řízení vozu které je moc citlivé. Velkou nevýhodou je i aerodynamika vozu která taky za moc nostojí, ale naopak rapid když je dobře opečovávaný není nic hezčího, co vám nahradí pohled na siluetu tohoto krásného vozu.Prostě řečeno Rapid 136 je hodně muziky za málo peňez a to říkám proto že mám taky rapida 136 v červené apollo a s litými koly meteor 2.
Koukám že ty jsi na Škodovky nějaký vysazený.Měl by ses spíš zaměřit na svůj pravopis,ve většině tvých nevalných komentářů je spousta školácky-pravopisných chyb.
Jde o zkušenost..každého.Před půl rokem jsem dojel někam na Vesnici.A připadal jsem si jak před 15lety.Na každém roku stará Škodovenka..a k tomu borec co si blejskal Favorita.Znám kluky co bydlí mimo město..a ti začínaly všichni na škodovkách.Ve městě..měl každý auto které bylo naprosto na jiné úrovni.Znám jednoho kamoša co má Favorita jako jediný člověk koho znám..a když to tak řeknu v uvozovkách je to většině trochu k smíchu..konkrétně když začne o tom básnit.Je jedna záhadná věc a to ta.Že ten kdo má jiné auto..než Škodovku tak se s ním dá bavit normálně o autech.Nikdo se moc nedohaduje..a tvrdí spíše fakta.Ale ten kdo jí má do toho zatáhne nevím co..a vznikne z toho vždy hádka.Velké básnění..jak to jede co to má apod.A k tomu řeči.Že když někdo řekne že má klima..tak on může mít taky centrál taky a nevím co ještě.A navíc na tom ušetří pač si to dodělá sám.Takže člověka co má Škodovku v debatě o autech nelze přesvědčit.:))
Ono na jednu stranu...psát recenzi na takové auto je v celku blbost..navíc když autor píše že sedí lépe jako Favorit...tyto auta nikdy nebyli nic moc.A konkrétně v této době to nikoho nepřesvědčí o tom že to je dobré auto..když je to stará herka kterou každý zná.I Felicie zaostává před ostatními auty z dob kdy se vyráběla.Napsat o tom že krásně drží v zatáčkách..sice může.Ale ti jenž..měly místo Škodovky dřív zahraniční auto tak ví svoje.A pro spoustu lidí tohle není ani považováno za auto..i před 20 lety tak i dnes.Neříkám každý má své zkušenosti..autor je v celku mladý tak to chápu..navíc předchozí auto Š120.Já jsem začínal na něčem jiném..od mala jsem se vozil v jiných autech.Tak po pravdě tohle nepovažuji za auto..ale spíše autíčko s pouti.:)Každému se líbí něco jiného..ale dle fakt je to zaostalý střep.Když jsem tenkrát zjistil že jeden známí měl Š120 s roku 1990 a vezmu auta co se vyráběla jinde Audi Peugeot Opel atd..tak je to k smíchu.Tohle auto co jsem slyšel bylo v celku slušné na naše poměry v určitých letech,ale po roce 1989 to byla jen popelnice.Jinak ještě s tou rychlostí ..že je lepší jak u Felicie.Nevím no jezdil jsem s 1.6 a ta byla rozhodně rychlejší jak tohle.
No jako v něčem pravdu máte a v něčem ne,musíte vzít v potaz že škodovky se vyráběli ve východním bloku,a v konkurenci aut z východního bloku obstojí docela snadno nikdo ve východním bloku nevyráběl nějak výrazně modernější auta......volga a tatra 613 byla auta pro prominenty,ne pro normální lidi A s autorem recenze musím souhlasit ve věci,že podvozek rapidu je na tom o hodně lépe než favorit,měl jsem čest řídit rapida 136 a oproti uskákanému fáčku teda bájo,tam kde by favorit udělal několik kotrmelců tak rapid normálně jel,a i při sprintech rapid favorita porazil celkem snadno......na 80 léta ve východním bloku nebyl rapid vůbec špatný výsledek,a ještě designově to nandal klidně i západním autům Vlastním škodu 120 a taky jsem myslel že rapid má akorát jinou zadní nápravu,že to moc velký rozdíl nebude,ale po jízdě jsem byl hodně překvapený o jak lepší jízdní vlastnosti má,a nejen před 120,ale i před favoritem a felicií Se 120tkou jsem zatím spokojený,zatím slouží velice dobře a nemám důvod měnit,ale po svezení v rapidu jsem rozhodnutý že si jednoho musím pořídit
No ono ale taky,o auta se zajímám poměrně dost,ale v 80 letech ten rozdíl oproti západu tak razantní taky nebyl,samozřejmě že nelze srovnávat dnešní auta s 80 léty,to prostě není možné,ale když porovnám auta té doby tak jako tak hrozné to není Před škodovkou jsem chvíli vlastnil opel vectra z roku 90,výbavou oproti škodovce nic moc,kastle hnila ještě víc,každou chvíli se něco odsralo,a oprava nestála pár kaček jako na škodárně,ale v servisu poměrně dost peněz.....tento důvod a taky hodně silná koroze podvozku udělala tomuto autu konec,v té době jsem neměl peníze abych západní auto uživil V jízdích vlastostech byl ten opel daleko tišší,stabilnější ve vysokých rychlostech,ale při jízdě po rozmlácené okresce zase vítězila škodárna,tam kde by mě s oplem dávno ulítla prdel do pangejtu škodárna statečně bojovala Vnitřní prostor asi tak stejný,výbava hodně podobná u obou aut,ten opel taky neměl žádný ABS a nic podobného Ale hlavně jedna věc u mě dává škodárně velké plus,v sedačkách škodárny mě nikdy nebolely záda,což se o těch opláckých říct nedá-není to vtip,to myslím smrtelně vážně
Ty rychlosti se mě zdají trochu přehnaný..nemůžu tvrdit vyloženě že to je nesmysl..Ale i maximální rychlost nového vozu je 150km..A auto o výkonu 40kw...mě přijde že ty stupně převodu a rychlosti jsou hodně níže.Pač to jsou stejné převody..skoro jak u mého 2.0 99kw.A více mě to připomíná R19 ..jenže ta měla o 30kw více.Tak mě to nejde nějak do hlavy.S rozdílem že když na to člověk šlápl točil do do vyšších otáček tak R19 dala 0-100 za 12s tohle by mělo být dle všeho za 17-20s..dle TP za 17s.Ale moc se nedivím ono vždy u starých Škodovek se ty rychlosti nějak mění..nová sotva 150km.Po 30 letech o 20km více..někdy je lepší mlčet:)
S těmi rychlostmi dosahovanými na jednotlivé stupně bych se dost krotil. Tyto škodovky jsou všeobecně známy tím, že mají odchylku tachometru min. 10 % nahoru už v rychlosti okolo 50 km/h a ve vyšší rychlosti se to zvyšuje. Takže si nyní každý může spočítat, jaké rychlosti doopravdy dosahuje. A další věcí je, za jaký časový úsek. Z vlastní zjušenosti vím, že rapidu natrh koule při rozjezdu Wartburg 353 s dvoutaktním tříválcem. A to dělal na dvojku jen 60 - ale nabral ji mnohem rychleji.
Měl jsem Rapida 15 let a dnes si ho chci koupit jako veterána
Auto z roku 1987 (Š 130 Rapid) jsem vlastnil do r. 2002, kdy ho převzal můj zeť a dnes ho má jako veterána. Za svůj život jsem vysřídal asi 10 aut a Rapid je v mé paměti dodnes jedničkou. Jak si vzpomínám, jelo to fantasticky, němělo to zadní dveře, takže odpadla starost s tím, aby si je naše tehdy malé děti neotevřely. Auto podle mě ve své době nemělo konkurenci ohledně toho, jak "sedělo" na silnici i v zatáčkách a jak bylo rychlé na pátý rychlostní stupeň. Dnes už je automotilový svět dál, takže nemá cenu posuzovat bezpečnost, emise apod. Jezdím dnes Imprezou, ale nedávno jsem se rozhodl, že zkusím někde sehnat Rapida jako veterána pro radost, na letní neděli, apod. Jednou bude stejně hezký jako stará Felicie. Inu, po padesátce člověka napadají různé věci...
RE: Měl jsem Rapida 15 let a dnes si ho chci koupit jako veterána
Jasný dôkaz, že človek po 50-tke prichádza o zdravý rozum.... Z Imprezy do Rapidky?!!
Alebo si robíte prču, alebo klamete, alebo neviem. V 85-90 ešte bo bolo ako tak auto, ale už vtedy beznáááááádejne zastaralé, hlučné, NIKTO normálny by ho nebral, iba ak auto "exota".
Podobne ako dnes trabanty, či Tatry 613, tiež "ikony" svojej doby, ale 20-30 rokov za svetom.
P.S. Ak urobí Škoda 105-130 za tých 25-30 rokov aspoň 800-1,2 mil. km bez generálky, tak OK, beriem všetko späť.
Ale na našej Škoda 100 najazdil otec za 30 rokov až 62.000 km..., lebo sa vtedy NEJAZDILO, nebolo dôvod, kam a za čo.
Netreba mladým trepať hlúposti a kupovať auto, ktoré je minimálne cenené, to už radšej Škodu Tudor a pod.
Nechápu, proč by si kdokoli nemohl pořídit cokoli jako veterána. Na tvém přístupu Luboši mě děsí to, že ty jsi rozum bohužel nepotkal za celý svůj život, takže nemáš o co přijít ani po té padesátce. Jsi hlupák, což tady dokazuješ už pár let.
Najbližšie aspoä nebudeš klamať, že sa vozíš v Impreze a cniue sa Ti za Rapidom...
a ak by si vedel aj chápať čítaný text, tak som písal, ža ek veterán, tak radšej iné auto, či model, ktorý má aj CENU opravovať a bude o pár rokov aj za niečo stáť....
To už radšj starú Škodu kupátko 1000 mb, alebo jej "športovú" verziu, typ a la Porsche, ale Rapida...? No, asi nie som normálny, ale autá mám asi radšej, aj peniaze ako Ty.
P.S. Pochváľ sa, keď si kúpiš ten zázrak, ako si vychutnávaš jazdu v pojazdnom vraku.
Kdy už přestaneš pořád každému vnucovat svoje názory? Neřídíš tyto recenze ani zeměkouli, tak se přestaň pořád do každého navážet. Chce rapida, tak ho bude mít.
Nedalo, veď toho Rapida predsa má!! Čo mu ho zať nepožičia? Alebo je už v takom zlom stave, že sa neoplatí opravovať? Potom si tu niekto riadne protirečí..., to iba toľko. P.S. Mne je úúúúúplne jedno, kto čo a ako koná, snažím sa iba to konanie úprimne pochopiť, voľne citujem Spinozu.
Je to auto pro řidiče, kteří umí autu naslouchat a řídit. Žádná elektronika vám nekecá do řízení, když dáte moc plynu v nízkých otáčkách, motor vám pěkně vynadá. Kdo neumí brzdit, nebo jezdit zatáčkami, tomu rozbije i hubu! Přední kola jsou přebržděný (4 písty). Chování studeného motoru je zkouškou techniky práce s plynem a sytičem (snažím se jet co nejdřív bez sytiče - neředím olejový film a nezvyšuji spotřebu). Do kopců jede skoro jako 4x4. A s poloterénním podvozkem 27 cm nad zemí si dovolím víc něž mnozí majitelé SUV. Jen ta koroze se šíří příliš rychle...
Tak znám mnohem lepší auta kde taky není žádná elektronika apod... Jendou jsem tento stroj řídil..a docela v dost slušném stavu a stačilo mě to.Tohle je auto..u kterého bych opravdu radši jezdil MHD než autem.A jako veterána bych to určitě neviděl..leda tak Škoda 100 a 1000 MB.Ale tohle ..auto nebylo nikdy auto:)Na Škodovky u nás nikdo nikdy nebyl...v těch dobách u nás byl VAZ a Moskvitch.Od roku 1990 auta s Evropy Audi.Peugeot Renault Fiat.Znám spoustu kluků co už jako malým se líbil Favorit..Š120 atd.Mě nikdy a Škodovka mě o tom nepřesvědčila do ted.Je to značka..bez které se na světě obejdu.:))Jinak k tomu že Slováci nemají svoje auta??A mi snad ano.Třeba Roomster...motor podvozek..materiály elektronika platforma VW..není na tom nic našeho.Díky tomu ..taky funguje.Poslední Škodovka která mě trochu oslovila byla 1000MB...pak těch dlouhých let nic.A až ted jedině Octavia RS Combi r.v.2011.A sám od sebe bych si jí nekoupil:)Znám lepší auta a za výhodnější koupi.Kdo jezdí..ve Š120-130 může se mu to líbit..ale fakta jsou fakta.Už ve své době..zaostalé auto.Navíc Designem pro mě osobně naprosto..nezajímavé.Už od dob co vím že to auto existuje..mě to vždy přišlo jak dělané na koleně.Jde o názor..a potřeby člověka každý to vidí a soudí jinak.:))
anonim, ako mozes porovnavat kupecka z japonska a ameriky s ceskou rapidkou???jedine europske auto co si napisal bolo opel calibra nehovoriac o tom, ze calibra sa zacal vyrabat v roku 1990 co rapidy pomaly koncily vyrobu. a zas na druhej strane to bol komunizmus, takze sa davalo doraz na uplne ine veci, myslim si ze rapida je super auticko na svoj vek
Ale chlapi, tu sa vadíte. Ja mám tiež škodovku, ale 105ku, na lacné vozenie je to super, nič to nežere, len benzin a olej, semtam dajaka žiarovka sviečka... otázka znie ale inak. dnes nám dokážu jazdiť v "slušnom" stave 20-30 ročne škodovky, a ja by som chcel vidiet dnes vyrobene auto v akom stave a či vobec bude jazdiť v roku 2030-2040. v škodovke su dokopy 30 kable ale v dnesnom modernom aute je milion kablov a elektroniky, takže som na toto fakt zvedavy, lebo dnesne auta, ake su vykonne bezpečne a usporne, ale nevydržia nič a su nekvalitne.
Anonym, prosím ťa a vy tam máte čo? Že sto rokov za opicami. Kvôli tej 50-ke v obci? Zbieraj si tie svoje body, keď je to u vás tak super a neser sa do niečoho, na čo nemáš. Hlavne že ty si predpehol opice. O jeden bod v testoch I.Q. Aj o tom sa dá pochybovať.
Škodovka u nás nejezdila v komunismu. U nás byl pokud se pamatuji socialismus. Ke komunismu jsme to bohudík nedotáhli. Vy na Slovensku ano? Tak aspoň v něčem máte náskok.
Slováci kdo to má po Vás furt číst? Navíc tady kritizujete český auta, tak nám ukažte jakou automobilku máte vy? Máte píčuuu, až teď jste si teprve ve vaší republice udělali zákon že se musí jezdit 50 a jidně v evropě už to dávno je... jste sto let za opicema
To auto je skvělé stejně jako jeho název..Rapida mám a se 120 se nedá srovnávat:D..Nikdy sem po Shade netoužil,ale začal sem se 120 a pak koupil Rapida,hodně peněz do oprav(byla to fakt vražda) a hodně peněz do něj ještě dám...Geniální a jednoduché auto,kdo ho koupí si ho zamiluje a stáne se pro něj rodinným příslušníkem....Na svou dobu a na rudý teror si myslím že se hodně povedlo
Rapid, pro nekoho super coupe, pro nekoho super srot. Dle meho nazoru je Rapid celkem slusne auto na nauceni, diky levnym dilum a jednoduchosti jejich vymeny se da udrzovat i s minimalnim prijmem. Bohuzel, neni to zadny supersport a uz vubec ne v puvodnim stavu, osklive taky neni, ale jeho ex predchudce S 110 R je opravdu skvost, nadherne auticko a ani po letech neztraci na popularite, ale kdyz by si nekdo myslel, ze je to cistokrevny zavodak, tak je opet ma omylu. Na zavody do vrchu jsou tyto auta prestaveny od A do Z a s originalem maji jen malo spolecne. Rapida vlastnim take a myslim si, ze ne nejhorsiho, max rychlost se zastavuje nekde u 155-160 kmh, ale mam seriovy podvozek a v teto rychlosti se da jizda definovat jako tanec. Idealni rychlost bych povazoval 90 kmh az 120 kmh. Kdyz to milujes, neni co resit, ale bohuzel to zase az tak nemiluji. Auto na trochu vyradeni pouzivam Opel Calibra 2.0 16V, auto se da ridit i v rychlostech na 200 kmh a to docela snadno, ale byla by hloupost srovnavat ho s Rapidem.
pani som velmi rad, ze sa tu zasa rozobera premavka na cestach v SK, CZ alebo A. to je super recenzia. za to ze vas nejaky blb chcel na ceste zabit alebo vas vytlacil, nezanamena, ze je to chyba auta. ci uz skody, audi alebo bmw. takze o tom sa prosim ani nebavme. a to ze existuje velky komplex na skodovky je jasne... vsetci dokazu len nadavat na to auto, hoci 90 percent z nich toto auto mali, resp. mali ich rodicia. 1 zo 100 majitelov skodovky dodrzoval presne udrzbu auta stanovenu výrobcom. preto po cestach chodia vraky. ved do škodovky je kazdemu luto naliat aj kvalitny olej. vsetci jazdia na M6AD co je sudova smola, takze po 100 tis. km mozete repasovat. ten kto si toto auto vazi, stara sa a nesetri na nom, tak ten sa aj vozi. kazdy toto auto len humpluje a vacsina mladsich majitelov skodoviek aj taketo zhumplovane kusky vlastnila. necudujem sa potom, ze nadavali. ved dostali pokazene auto. ani pokazene bmw alebo audi je na prd. Nie?????? pristup ludi k tomuto autu bol vidiet aj v predajni nahradnych suciastok, ked sa predavac cudoval, ze preco chcem do rapida kupovat oblozenie FERODO za 1 300 SK, ked vsetci kupuju to NO NAME oblozenie za 250 SK????????? takze tak pani.... ale vidim ze vsetci bmw a audi stale zotrvavaju v oddeleni skoda. ja si tu chcem popisat o rapide, lebo ju mam a paci sa mi a mam toto auto rad. mne sa nechce rozpravat o starom BMW... a premavke na cestach a rozoberat tu statistiku nehodovosti... s pozdravom
Mě ano - pomalá jízda, rozuměj brzda provozu, smrad atd. . O balících za volatem ani nemluvě (neodhadnutí vzdálenosti, opět zdržování...), ale to není jen Škodárna. Balíci jsou zoufalí, i když jedou jakýmkoli jiným vozem o víkendu do města za nákupy (tzv. rodinný výlet) - zmatkování, motání,..., však to většina zná.
A neříkej mi, že kdo si koupí to slavný bávo do roku výroby 1990 se stejně vyklepanejma tlumičema a čepama tak není hazardér...Já se ve svým rapidu cítím bezpečně protože si o něj taky pečuju..ale jinak než nalepováním plastovejch spojlerů a prahů...a propos 175 km/h jsem jel jednou jedinkrát na letišti,mimo provoz,jinak dodržuju pravidla silničního provozu a štvou mě všichni, pro koho je to jen jakási vyhláška
A ještě se zeptám: kolikrát vás vážně ohrozil člověk ve škodovce s motorem vzadu ve srovnání s nějakým BMW,Audi a autem podobnýho kalibru??Sleťte na zem a přestaňte blbnout...ZDAR
pises tu o machroch co zabijaju ludi so silnymi autami a sam si isiel 175 na dialnici v crepe.. asi tak, si smiesny. a v rakusku sa inac jazdi? mozno medzi dedinami, bol si vo viedni? sialena premavka v spicke
I já mám Rapida 136 a žasnu jak někteří konzumenti tady vychvalují auta nesrovnatelné k rapidu...
kdo rapida v životě neřídil a nic o něm neví nemůže vědět o čem tu je řeč...je jasné že tyto auta na naše silnice už nepatří ale důvod toho hledám jinde..v těch mladých ´řidičích´,kteří sednou do bmw či audi s řidičákem, na kterém ještě nazaschnul ani inkoust a ožralí a zfetovaný zabijou při machrování x lidí ročně...vím o čem mluvím,v létě se mi s takovým hovadem zabila kamarádka...proto nenadávejte takovým autům jako je škoda1000-rapid apod., jsou dělaný na jinou dobu a jiný lidi než jsou dneska... jak je možný, že moje tetka,rakušanka se nebojí jezdit v létě broukem?protože se v rakousku jezdí jinak...mimo povolené stovky devadesát atak podobně..všechno záleží jen a jen na lidech...
A moje zkušenosti s rapidem?Veskrze pozitivní (a to ne proto že jsem škodovkář,nebojte krom rapida jezdím ještě s oktávií,v létě služebně s passatem r.v.2006 a máminým mercedesem B)...A můžu potvrdit,že 175 jsem s ním dal..a i podle GPS to těch 175 SKUTEČNĚ BYLO!!
zijem v realnom svete. ked si raz kupim nieco stare od BMW alebo Audi tak potom budem pisat recenziu na BMW alebo Audi. takze mi to sem prosim neplet. a pokial si myslis, ze patrim medzi tych co sa na inom nevozili, iba na rapide, tak si sakra vedla.... tym ze som sa v inom aute tak nevyblaznil je myslene trosku inak ako si to ty ponal. jednoducho ten "feeling" z jazdy je uplne nieco ine.... prave strohost a jednoduchost tohto auta sa mi paci.... ved to ma len posilovac bŕzd, nic ine.... vsetko je tvrda mechanika.... o tom tu bola rec.... a nezrovnavaj 1.3 s nejakym vacsim objemom od BMW alebo Audi... a mimochodom mal som tu cest s E36 318 na sprinte a co sa tyka penazi, nie je problem vlozit 150 papierov do stareho auta ked ho mas rozobrate na skelet a znovu skladas... tak ako sa patri... BMW a Audi je ok, to mas pravdu... ale tu je rec o niecom inom... s pozdravom
punek vidno ze zijes v inom svete ale nevadi... to sa da liecit tie vyroky ze v rapidke som sa vyblaznil a ze som do nej preinvestoval 150 000 to je na psychiatriu ... kup si nieco stare od bmw/audi za 40 000 a potom pochopis co znamena vyblaznit sa
jasne ako vo vsetkych tunajsich recenziach sa vzdy najde nejaky buk co ho dany model auta ani nezaujma a ani o nom nic nevie. na co sem pisete milacikovia???? naco??? mam rapid 136 a preto sem pisem a citam si recenzie uzivatelov. neni som zvedavy na americke, japonske ani ruske auta. na to su tu ine oddelenia a recenzie. a tych co zhadzuju skodovky len pre to ze je to česke a ze je to črep a ze to mal kazdy, tak takych netreba pocuvat. po cestach beha vela hajzlov a črepov len pre to, ze si to auto nikto nevazi. ked sa raz niekto bude vozit na poriadnej rapidke ako ma byt, so vsetkym, tak nech potom rozprava. nech neporovnava pridretu krabicu, dymiacu, hnilu, nebrzdiacu, bez geometrie na vyžváchaných tlmicoch a vybitych zvislakoch... osobne som s tymto autom jazdil na dovolenky. pravidelne. chorvatsko.... cele slovensko, čechy. su to dobre auta. jazdim rapida uz 7 rokov, viem o com rozpravam. samozrejme, ze na zaciatku to chcelo vela penazi. preinvestoval som tam asi tak 150 tis. Sk kym som ho dostal do stavu skoro noveho auta. nedajte sa tu odbit nejakym blbcom, ktory v zivote toto auto nemal. a aby bolo jasne, treba si uvedomit, ze to je auto, ktore vychadza z konstrukcie starej asi tak 30 rokov.... samozrejme s malymi inovaciami a vylepseniami... co sa tyka mojeho rapidiku, som velmi spokojny. mam ho na blaznenie ale aj na bezne mestske uzivanie. motor je 136, r.v. 89, 1289ccm, 65kW, podvozok HP, kolecka Jupiky Mk.III - angličan 5,5 .... inak kasna je origo, cierne ramiky a stlpiky, farba strieborna metaliza.... brzdy a vlastne vsetko vcetne motora preslo vymenou... brzdy su v A-čkovom style /kosticka/. prevodovka je standard + spojka a 1,6 pritlacak... jazde vlastnosti auta su vynikajuce na svoju dobu... neskutocne rad jazdim s tymto autom. na nicom som sa zatial lepsie nevyblaznil. jednoducho toto auto mam rad. co sa tyka spotreby, tak ta je niekde medzi 6.0 az 16 a viac mozno aj.... podla toho ako ides... T613 karbec si pri plnom zatazeni berie vela... ked som isiel na dovolenku tak mi spotreba vysla okolo 6.5 litra /plne auto, plny kufor/-predpisove rychlosti. maximalka je niekde medzi 170 - 180 km/h. este som ho nehnal dlhodobo po dialnici. pri cestach na dovolenky sa da pohodovo cestovat okolo tych 130 az 140. motor ma z terajsou vackou tah do 5800-6000 ot./min aj podla vyrobcu vacky p. Ing. Mucka /prehlasovane U/, vylezie vsak do 7000, ale to je len tak pre paradu... tam uz to ide mierne dole z vykonu a uz to v podstate len huci.... malokedy ho tam tlacim. neviem co mam viac povedat... je to fajn auto, dobre jazdne vlastnosti, hospodarnost, ovladatelnost... jedine v com mi auto uz nestaci je BEZPECNOST... doba je uz dalej a jednoducho nestiha uz... nic ine mi na nom nevadi. preto som sa rozhodol pre kupu octavie RS. rapidika vsak stale mam a staram sa o neho ako sa patri. octavia stoji na ulici a rapidik v garazi. páni s pozdravom.... super auto, ak raz skodovka urobi Rapid, budem prvy co ho bude chciet... P.S. : za peknym rapidom sa aj ludia na ulici obzreli... RS-ka nikoho nezaujma...
vam dobre sibe ,pozrite si kupecka z jedneho roku vyroby a porovnajte vzhlad, vybavu, jazdne vlastnosti atd.. napr 1989 . skoda rapid, chevrolet camaro, mazda mx-6, mazda rx-7, nissan 240 sx, nissan 200 sx, ford probe,ford mustang, pontiac firebird, toyota supra, toyota mr2, opel calibra... a to su bezne znacky ziadne špičky.. ako mozete ospevovat rapidu? pri tychto autach mi jej je az luto trochu
no sice vulgarne napisane, ale je to tak, to ze sa niekto vozil v rozpadavajucej sa skodovke neznamena, ze vie co su to za auta, ja sa vozim na sluzobnom passate r.v. 2005 a neverili by ste aky to je znicený vrak, dostal som ho len pred mesiacom a uz ho mam pokrk a teraz mam nadavat ake to je zle auto? ked som sa vozil len na jednemu, skodovky niesu vykrikom modernej technologie, ved maju aj svoj vek, ale nesudte ich preto, lebo su to väcsinou rozpadnute vraky, najdu sa aj vynimky, niesom skodovkar, ale chcem byt objektivny a pre par zhnitých vrakov odsudzovat vsetky?? favority su na tom uz aj horsie a felicie uz pomali dobehuju.
ty si nejaký chytrý, zas chuj čo za celý svoj posraty život sa vozil v posratej zhnitej skodovke, nevies nic si chudak a do podobných recenzii radšej neprispievaj, vyradil by som teba z cesty ty huj
Kurva, ked niekto tieto auta neznasa, naco tu lezie a potom este pridava svoje prijebané komentáre, ani mne sa nepaci Vasa mater a nic tu o nej nepisem
Vidim ze tu sú zas sami experti, od kedy je škodovka komunistické auto? To je lada a ine chujoviny z Ruska, skodovka je len auto, vyrábane v casoch ked bol komunizmus.
najväčším problémom škodoviek je, že každý kokot si myslí, že ich dokonale pozná a v skutočnosti vie piču, ako napísal kolega, to že nejaký buzerant z Vás mal zhnitý vrak, nemá čo otvárať pisky, lebo nevie čo to je voziť sa v poriadnej škodovke a mile deti vyradiť by mali Vaše sprosté a trápne ksichty a nie tieto autá
nechápem prečo si niekto robí problémy písaním takýchto recenzií, všetci vieme, že tieto auta už majú niečo za sebou, je rozdiel 20 rokov strávených u starostlivého majiteľa a 20 rokov u totálneho ignoranta, ktorý neskontroluje ani olej, to je takto všeobecne u všetkých áut. Tieto škodovky v minulosti výrazne ovplyvnili úroveň motorizácie u nás aj v ČR, kto to neuzná je hlupák a zjavne nevie o čom hovorí resp. píše, je to pravda. Teraz po toľkých rokoch sa situácia výrazne zmenila, obrovské množstvo dnes jazdiacich škodoviek by už na ceste nemala čo hľadať, áno aj to je pravda a to vravím aj napriek tomu, že škodovky sú moja srdcová záležitosť, vidím to reálne a aj keď ma to trápi je to tak, ale nikto nemôže odoprieť skutočnosť, že sa nájdu aj kusy v super stave. Nikomu neberiem názor, že sa tomu dotyčnému nepáčia dizajnovo, aj mne sa veľa áut doslova hnusí, každý ma iný vkus a každému sa páči niečo iné. Chápem autora, po presadnutí zo 120ky do rapida musel zažiť šok. Napriek predchádzajúcim príspevkom si dovolím tvrdiť, že škodovky zas až také zlé jazdné vlastnosti nemajú, ale to zas a znova záleží na danom kuse, po toľkých rokoch je každé vozidlo iné, POZOR!!! Nepíšem, že má vynikajúce jazdné vlastnosti, ale nie je to zas až také zlé, ako niektoý píšu, to že niekto z Vás mal škodovku neznamená, že vie čo sú to za autá, ak mal pán dotyčný prehnitý vrak ani sa jeho tvrdeniu nečudujem, ak je škodovka v dobrom stave a je o ňu starané je to dobré auto, ale nie na bujarenie mladých, ak mladý chalan chce predvádzať na ceste preteky nech si kúpi napr. E 30ku, ale sériová škodovka určite nie je správna voľba, práve naopak, ohrozuje seba aj iných. Ak má niekto ešte nejaké výhrady, nech si nájde čo tieto autá dokázali v motoršporte, Škoda 130 LR vo svete motoršportu niečo znamená, vedia to oceniť pretekári čo už majú čosi za sebou, ale ako vždy zas sa tu nájdu jedinci, ktorý ma vysmejú, to poukazuje na Vašu neznalosť a to, že pravdepodobne Vám ešte tečie mlieko po brade, mate veľké oči a používate silné slová v podobných komentároch, ktorými si leštíte svoje ego. Ste mi ukradnutý. Ešte k tomu hodnoteniu, ja ho chápem tak, že keď zadám 10/10 tak je to najlepšie hodnotenie toho konkrétneho auta nezávisle od iných áut, proste ak som úplne spokojný dám 10/10, ak mi tam niečo chýba dám 9/10 a podobne. Autor sa po iných skúsenostiach s inými autami po prečítaní svojej recenzie schuti zasmeje.
Neblbni, kazdej kdo sem na Tvoji recenzi vleze asi nejakej vztah k tomu autu ma a rekl bych ze prave proto, ze Skodovky vsichni zname a jezdili jsme v nich, nam Tva recenze prijde tak ulitla...nejde o to odsoudit Rapida (skodovkarum se tohle auto zpravidla libi)...spis se musi kazdy smat tomu hodnoceni - jizdni vlastnosti 10/10 a tak... o nic vic nejde. Hele co si to ten zlutej smajlik na ty animaci spravuje na tom aute? motor mas snad vzadu ne ? :-) problem s napravou? :-) nebo ty hadice chladiciho okruhu ? :-)
Uz to neprehanaj s tou stabilitou, aj male decko vie ake su tieto vozy stabilne. Vsetky pocnuc 105kou az po tvoj rapid - to su hotove papierove rakvy na kolesach, tak by som to s tou rychlostou neprehanal... To auto nema dobre jazdne vlastnosti uz od prirody.
s tim řizenim sem to myslel tak že má větší převodový stupeň než šroubovy u užovky takže při většich rychlostech i malej pohyb udělá hodně a sedadla se daj stavit z boku pod kritkama, jo a mam doma oktavku tak vim co je novějši auto ale pořád nemá takovou stabilitu jako rapid
Rapid je jinak opravdu hezke auto, ze skodovek jiste nejpovedenejsi po strance designu, vim, ze jako kluci jsme ho chteli mit vsichni. Ale to zpracovani je sileny! Proste spatny auto!
Nerikam, ze nemuze jet vic nez 150, nebo 155, to je jedno. Ja mam taky maximalni rychlost 185 km/H, vim, ze to jede i vic, ale nejezdim vic nez 130 na dalnici. Proste proto, ze na nasich silnicich a v soucasnem provozu je to hovadina. 136ka motor je to samy (s mirnejma upravama) co se davalo do skodovek vzdycky, ted od 105ky az po 136 ku a 1,4 MPI. Muzes tunit, muzes pridavat vykon, muzes do rapida narvat klidne motor z oktavky. To ale nic nemeni na faktu, ze je to auto sracka stavena maximalne na 110-120 km/H!!! Motor nemotor. A jet s tim 175 km/hje iluze(spis zly sen).
honza je "velky odbornik" na skodovky ale kokot vie.Skoda 136 ma max ryclost asi 155 km/h.To dokazuje ze autorova skoda ma odchylku 20 km/h pri max ryclosti ked mu to ukazuje 175.
ty kokso, tak toto je hodne dobra recenzia..... komfort 9/10 - hlavne je ze v tom aute uz pri 80km/h neni pocut okrem hluku motora ani vlastneho slova. Je to haluz recenzia...... Humor nadovsetko. Kedy uz konecne tie komunisticke crepy odstrania z ciest?
Tohle auto je jen pro paradu, jinak je to stejnej smejd jako vsechny ostatni skodovky z te doby. Ja svoji stodvacitku mel taky rad, ale to neznamena, ze bych si nebyl vedom toho, jak otresne to auto je. Za zenitem bylo uz v dobe kdy ho vyrobili (82) a Rapidy byly jen dilci kroky vpred. Ty rychlosti a razeni jak pises, to je uplna hovadina, to s tim autem jezdis takhle? Jsi blazen. Rev musi byt katastrofalni v tech otackach! 175 km/h? To je problematicka rychlost i s novymi auty, ale s timhle krapem je to smesny hazard i kdyz bych pripustil, ze pri nejake shode okolnosti to tech 150 km/h umi dat a na tachometru to ukazuje o 30km/h vic. Prober se. Jezdis s veteranem tak to tak ber a nic si nenamlouvej.
Nemáš pravdu, fáva nebyly jen kabriolety, ale byly to skutečně i kupé!!!Zde přikládám pro nevěřící Standy:-): http://www.skoda-club.net/gallery_detail.php?id=218&ddlb_category=2&ddlb_category_tun=4 Dále co se Tatry týče, mluvil jsem o tom, že kdybys měl opravdu velký štěstí, a to doslova. A já si nepletu modely, když říkám T700, myslím tím T700 a ne T613!! Takže jak jsi správně řekl, krom závodního speciálu Ecorra Sport V8, byla pak na zakázku udělána taky verze kupé pro běžný provoz. Aspoň na silnicích existuje v jediném kuse a jezdí někde v Brně.
No k těm rychlostem:kdysi dávno ve svých začátcích jsem měl asi rok Š 1000MB,neuvěřitelný křáp.Ale je pravda,že když se rozjel (obsah 1000 ccm,výkon asi 33 kW nevím přesně) tak rychloměr ukazoval na doraz,což bylo myslím 180 km/h.Slušné,ne ?? Podotýkám - ukazoval........
No hodnotit škundovku komfort 9/10 nebo jízdní vlastnosti 10/10 je fakt docela úlet. Jinak pro pochybovače - v Rapidu a Garde opravdu vejškově nastavitelný sedadla jsou, ale má to trochu háček. Nic takovýho, jako u normálního auta, kde pohnete páčkou a přizpůsobíte si vejšku sedadla. Tady člověk potřebuje nářadí a musí povolit 4 šrouby. Něco podobnýho měl např. i Wartburg 353W :-)
takže,rapid,byl posledním kupé v Čechách,padž MTX Favo a Felicia,byli čtyřdvéřový kabriolety a ne kupé!A Tatra vyrobila kupé z první 613,ale T700 kupé neměla pokud nepočítám okruhový speciál Ecorra V8.Rapid byl ztvořen halvně kvůli vývozu,ale u nás se prodával až do roku 1990 taky dost jako něco exlusivního..A když měl béžový interiér,sedačky i koberce a byl v černé příplatkové barvě se střešním oknem(takovýho má kamarád50tis.najeto)Navíc to dobře jede.je to jediná Škodovka,na kterou si musí i má Š 135 GLi dát pozor.
Rapid rozhodně není posledním českým kupé, a to ani seriovým!! Kupátka se dělala například i v podobě Favoritu od Metalexu a když bys měl hodně velký štěstí, můžeš na silnici potkat i kupé Tatra T700... Jinak ti ty dojmy nebudu brát, jen si to auto užij. Tyhle kousky šly výhradně na vývoz musí bejt super to mít. V porovnání se "stodvacítkou" si asi fakt připadáš jako v automobilovém nebi, ale jinak to chvílema už fakt působí směšně. Citlivé řízení vozu, to bereš podle toho, že ho musíš furt korigovat ne??:-)) A líbí se mi taky to "zhruba" u těch rychlostí, úplně se mi vybavuje, jak tam ta ručička lítá:-)) Ale neber si to špatně, jak jsem řekl, máš poměrně vzácný auto, máš k němu vztah, tak si ho užívej a opečovávej dál!!
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda
Koukám že ty jsi na Škodovky nějaký vysazený.Měl by ses spíš zaměřit na svůj pravopis,ve většině tvých nevalných komentářů je spousta školácky-pravopisných chyb.
01.01.2012 | 19:14:57 | | 88.102.67.* Reagovat
Jde o zkušenost..každého.Před půl rokem jsem dojel někam na Vesnici.A připadal jsem si jak před 15lety.Na každém roku stará Škodovenka..a k tomu borec co si blejskal Favorita.Znám kluky co bydlí mimo město..a ti začínaly všichni na škodovkách.Ve městě..měl každý auto které bylo naprosto na jiné úrovni.Znám jednoho kamoša co má Favorita jako jediný člověk koho znám..a když to tak řeknu v uvozovkách je to většině trochu k smíchu..konkrétně když začne o tom básnit.Je jedna záhadná věc a to ta.Že ten kdo má jiné auto..než Škodovku tak se s ním dá bavit normálně o autech.Nikdo se moc nedohaduje..a tvrdí spíše fakta.Ale ten kdo jí má do toho zatáhne nevím co..a vznikne z toho vždy hádka.Velké básnění..jak to jede co to má apod.A k tomu řeči.Že když někdo řekne že má klima..tak on může mít taky centrál taky a nevím co ještě.A navíc na tom ušetří pač si to dodělá sám.Takže člověka co má Škodovku v debatě o autech nelze přesvědčit.:))
01.01.2012 | 17:29:50 | luke20 | 62.245.124.* Reagovat
Ono na jednu stranu...psát recenzi na takové auto je v celku blbost..navíc když autor píše že sedí lépe jako Favorit...tyto auta nikdy nebyli nic moc.A konkrétně v této době to nikoho nepřesvědčí o tom že to je dobré auto..když je to stará herka kterou každý zná.I Felicie zaostává před ostatními auty z dob kdy se vyráběla.Napsat o tom že krásně drží v zatáčkách..sice může.Ale ti jenž..měly místo Škodovky dřív zahraniční auto tak ví svoje.A pro spoustu lidí tohle není ani považováno za auto..i před 20 lety tak i dnes.Neříkám každý má své zkušenosti..autor je v celku mladý tak to chápu..navíc předchozí auto Š120.Já jsem začínal na něčem jiném..od mala jsem se vozil v jiných autech.Tak po pravdě tohle nepovažuji za auto..ale spíše autíčko s pouti.:)Každému se líbí něco jiného..ale dle fakt je to zaostalý střep.Když jsem tenkrát zjistil že jeden známí měl Š120 s roku 1990 a vezmu auta co se vyráběla jinde Audi Peugeot Opel atd..tak je to k smíchu.Tohle auto co jsem slyšel bylo v celku slušné na naše poměry v určitých letech,ale po roce 1989 to byla jen popelnice.Jinak ještě s tou rychlostí ..že je lepší jak u Felicie.Nevím no jezdil jsem s 1.6 a ta byla rozhodně rychlejší jak tohle.
01.01.2012 | 17:20:28 | luke20 | 62.245.124.* Reagovat
RE:
No jako v něčem pravdu máte a v něčem ne,musíte vzít v potaz že škodovky se vyráběli ve východním bloku,a v konkurenci aut z východního bloku obstojí docela snadno nikdo ve východním bloku nevyráběl nějak výrazně modernější auta......volga a tatra 613 byla auta pro prominenty,ne pro normální lidi
A s autorem recenze musím souhlasit ve věci,že podvozek rapidu je na tom o hodně lépe než favorit,měl jsem čest řídit rapida 136 a oproti uskákanému fáčku teda bájo,tam kde by favorit udělal několik kotrmelců tak rapid normálně jel,a i při sprintech rapid favorita porazil celkem snadno......na 80 léta ve východním bloku nebyl rapid vůbec špatný výsledek,a ještě designově to nandal klidně i západním autům
Vlastním škodu 120 a taky jsem myslel že rapid má akorát jinou zadní nápravu,že to moc velký rozdíl nebude,ale po jízdě jsem byl hodně překvapený o jak lepší jízdní vlastnosti má,a nejen před 120,ale i před favoritem a felicií
Se 120tkou jsem zatím spokojený,zatím slouží velice dobře a nemám důvod měnit,ale po svezení v rapidu jsem rozhodnutý že si jednoho musím pořídit
No ono ale taky,o auta se zajímám poměrně dost,ale v 80 letech ten rozdíl oproti západu tak razantní taky nebyl,samozřejmě že nelze srovnávat dnešní auta s 80 léty,to prostě není možné,ale když porovnám auta té doby tak jako tak hrozné to není
Před škodovkou jsem chvíli vlastnil opel vectra z roku 90,výbavou oproti škodovce nic moc,kastle hnila ještě víc,každou chvíli se něco odsralo,a oprava nestála pár kaček jako na škodárně,ale v servisu poměrně dost peněz.....tento důvod a taky hodně silná koroze podvozku udělala tomuto autu konec,v té době jsem neměl peníze abych západní auto uživil
V jízdích vlastostech byl ten opel daleko tišší,stabilnější ve vysokých rychlostech,ale při jízdě po rozmlácené okresce zase vítězila škodárna,tam kde by mě s oplem dávno ulítla prdel do pangejtu škodárna statečně bojovala
Vnitřní prostor asi tak stejný,výbava hodně podobná u obou aut,ten opel taky neměl žádný ABS a nic podobného
Ale hlavně jedna věc u mě dává škodárně velké plus,v sedačkách škodárny mě nikdy nebolely záda,což se o těch opláckých říct nedá-není to vtip,to myslím smrtelně vážně
17.03.2012 | 09:29:01 | Rambo-x | 109.238.43.* Reagovat
Ty rychlosti se mě zdají trochu přehnaný..nemůžu tvrdit vyloženě že to je nesmysl..Ale i maximální rychlost nového vozu je 150km..A auto o výkonu 40kw...mě přijde že ty stupně převodu a rychlosti jsou hodně níže.Pač to jsou stejné převody..skoro jak u mého 2.0 99kw.A více mě to připomíná R19 ..jenže ta měla o 30kw více.Tak mě to nejde nějak do hlavy.S rozdílem že když na to člověk šlápl točil do do vyšších otáček tak R19 dala 0-100 za 12s tohle by mělo být dle všeho za 17-20s..dle TP za 17s.Ale moc se nedivím ono vždy u starých Škodovek se ty rychlosti nějak mění..nová sotva 150km.Po 30 letech o 20km více..někdy je lepší mlčet:)
01.01.2012 | 16:09:54 | luke20 | 62.245.124.* Reagovat
Rychlosti
S těmi rychlostmi dosahovanými na jednotlivé stupně bych se dost krotil. Tyto škodovky jsou všeobecně známy tím, že mají odchylku tachometru min. 10 % nahoru už v rychlosti okolo 50 km/h a ve vyšší rychlosti se to zvyšuje. Takže si nyní každý může spočítat, jaké rychlosti doopravdy dosahuje. A další věcí je, za jaký časový úsek. Z vlastní zjušenosti vím, že rapidu natrh koule při rozjezdu Wartburg 353 s dvoutaktním tříválcem. A to dělal na dvojku jen 60 - ale nabral ji mnohem rychleji.
01.01.2012 | 10:40:01 | | 89.102.228.* Reagovat
Měl jsem Rapida 15 let a dnes si ho chci koupit jako veterána
Auto z roku 1987 (Š 130 Rapid) jsem vlastnil do r. 2002, kdy ho převzal můj zeť a dnes ho má jako veterána. Za svůj život jsem vysřídal asi 10 aut a Rapid je v mé paměti dodnes jedničkou. Jak si vzpomínám, jelo to fantasticky, němělo to zadní dveře, takže odpadla starost s tím, aby si je naše tehdy malé děti neotevřely. Auto podle mě ve své době nemělo konkurenci ohledně toho, jak "sedělo" na silnici i v zatáčkách a jak bylo rychlé na pátý rychlostní stupeň. Dnes už je automotilový svět dál, takže nemá cenu posuzovat bezpečnost, emise apod. Jezdím dnes Imprezou, ale nedávno jsem se rozhodl, že zkusím někde sehnat Rapida jako veterána pro radost, na letní neděli, apod. Jednou bude stejně hezký jako stará Felicie. Inu, po padesátce člověka napadají různé věci...
30.12.2011 | 02:26:08 | LM | 85.70.18.* Reagovat
RE: Měl jsem Rapida 15 let a dnes si ho chci koupit jako veterána
Jasný dôkaz, že človek po 50-tke prichádza o zdravý rozum.... Z Imprezy do Rapidky?!!
Alebo si robíte prču, alebo klamete, alebo neviem. V 85-90 ešte bo bolo ako tak auto, ale už vtedy beznáááááádejne zastaralé, hlučné, NIKTO normálny by ho nebral, iba ak auto "exota".
Podobne ako dnes trabanty, či Tatry 613, tiež "ikony" svojej doby, ale 20-30 rokov za svetom.
P.S. Ak urobí Škoda 105-130 za tých 25-30 rokov aspoň 800-1,2 mil. km bez generálky, tak OK, beriem všetko späť.
Ale na našej Škoda 100 najazdil otec za 30 rokov až 62.000 km..., lebo sa vtedy NEJAZDILO, nebolo dôvod, kam a za čo.
Netreba mladým trepať hlúposti a kupovať auto, ktoré je minimálne cenené, to už radšej Škodu Tudor a pod.
30.12.2011 | 12:09:20 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: pro Luboše
Nechápu, proč by si kdokoli nemohl pořídit cokoli jako veterána. Na tvém přístupu Luboši mě děsí to, že ty jsi rozum bohužel nepotkal za celý svůj život, takže nemáš o co přijít ani po té padesátce. Jsi hlupák, což tady dokazuješ už pár let.
30.12.2011 | 23:38:40 | | 89.102.228.* Reagovat
RE: pro Luboše
Najbližšie aspoä nebudeš klamať, že sa vozíš v Impreze a cniue sa Ti za Rapidom...
a ak by si vedel aj chápať čítaný text, tak som písal, ža ek veterán, tak radšej iné auto, či model, ktorý má aj CENU opravovať a bude o pár rokov aj za niečo stáť....
To už radšj starú Škodu kupátko 1000 mb, alebo jej "športovú" verziu, typ a la Porsche, ale Rapida...? No, asi nie som normálny, ale autá mám asi radšej, aj peniaze ako Ty.
P.S. Pochváľ sa, keď si kúpiš ten zázrak, ako si vychutnávaš jazdu v pojazdnom vraku.
31.12.2011 | 16:53:46 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: pro Luboše
Kdy už přestaneš pořád každému vnucovat svoje názory? Neřídíš tyto recenze ani zeměkouli, tak se přestaň pořád do každého navážet. Chce rapida, tak ho bude mít.
01.01.2012 | 10:32:59 | | 89.102.228.* Reagovat
RE: pro Luboše
Nedalo, veď toho Rapida predsa má!! Čo mu ho zať nepožičia? Alebo je už v takom zlom stave, že sa neoplatí opravovať?
Potom si tu niekto riadne protirečí..., to iba toľko.
P.S. Mne je úúúúúplne jedno, kto čo a ako koná, snažím sa iba to konanie úprimne pochopiť, voľne citujem Spinozu.
01.01.2012 | 15:53:16 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Auto s charakterem a duší
Je to auto pro řidiče, kteří umí autu naslouchat a řídit. Žádná elektronika vám nekecá do řízení, když dáte moc plynu v nízkých otáčkách, motor vám pěkně vynadá. Kdo neumí brzdit, nebo jezdit zatáčkami, tomu rozbije i hubu! Přední kola jsou přebržděný (4 písty). Chování studeného motoru je zkouškou techniky práce s plynem a sytičem (snažím se jet co nejdřív bez sytiče - neředím olejový film a nezvyšuji spotřebu). Do kopců jede skoro jako 4x4. A s poloterénním podvozkem 27 cm nad zemí si dovolím víc něž mnozí majitelé SUV. Jen ta koroze se šíří příliš rychle...
25.07.2010 | 21:57:00 | Stromkec Reagovat
RE: Auto s charakterem a duší
Tak znám mnohem lepší auta kde taky není žádná elektronika apod... Jendou jsem tento stroj řídil..a docela v dost slušném stavu a stačilo mě to.Tohle je auto..u kterého bych opravdu radši jezdil MHD než autem.A jako veterána bych to určitě neviděl..leda tak Škoda 100 a 1000 MB.Ale tohle ..auto nebylo nikdy auto:)Na Škodovky u nás nikdo nikdy nebyl...v těch dobách u nás byl VAZ a Moskvitch.Od roku 1990 auta s Evropy Audi.Peugeot Renault Fiat.Znám spoustu kluků co už jako malým se líbil Favorit..Š120 atd.Mě nikdy a Škodovka mě o tom nepřesvědčila do ted.Je to značka..bez které se na světě obejdu.:))Jinak k tomu že Slováci nemají svoje auta??A mi snad ano.Třeba Roomster...motor podvozek..materiály elektronika platforma VW..není na tom nic našeho.Díky tomu ..taky funguje.Poslední Škodovka která mě trochu oslovila byla 1000MB...pak těch dlouhých let nic.A až ted jedině Octavia RS Combi r.v.2011.A sám od sebe bych si jí nekoupil:)Znám lepší auta a za výhodnější koupi.Kdo jezdí..ve Š120-130 může se mu to líbit..ale fakta jsou fakta.Už ve své době..zaostalé auto.Navíc Designem pro mě osobně naprosto..nezajímavé.Už od dob co vím že to auto existuje..mě to vždy přišlo jak dělané na koleně.Jde o názor..a potřeby člověka každý to vidí a soudí jinak.:))
30.12.2011 | 23:57:15 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
anonim, ako mozes porovnavat kupecka z japonska a ameriky s ceskou rapidkou???jedine europske auto co si napisal bolo opel calibra nehovoriac o tom, ze calibra sa zacal vyrabat v roku 1990 co rapidy pomaly koncily vyrobu. a zas na druhej strane to bol komunizmus, takze sa davalo doraz na uplne ine veci, myslim si ze rapida je super auticko na svoj vek
12.11.2009 | 21:28:35 | Reagovat
Ale chlapi, tu sa vadíte. Ja mám tiež škodovku, ale 105ku, na lacné vozenie je to super, nič to nežere, len benzin a olej, semtam dajaka žiarovka sviečka... otázka znie ale inak. dnes nám dokážu jazdiť v "slušnom" stave 20-30 ročne škodovky, a ja by som chcel vidiet dnes vyrobene auto v akom stave a či vobec bude jazdiť v roku 2030-2040. v škodovke su dokopy 30 kable ale v dnesnom modernom aute je milion kablov a elektroniky, takže som na toto fakt zvedavy, lebo dnesne auta, ake su vykonne bezpečne a usporne, ale nevydržia nič a su nekvalitne.
16.05.2009 | 05:52:04 | Kico Reagovat
Anonym, prosím ťa a vy tam máte čo? Že sto rokov za opicami. Kvôli tej 50-ke v obci? Zbieraj si tie svoje body, keď je to u vás tak super a neser sa do niečoho, na čo nemáš. Hlavne že ty si predpehol opice. O jeden bod v testoch I.Q.
Aj o tom sa dá pochybovať.
01.02.2009 | 20:47:27 | Petrík Reagovat
Panu S a ostatním
Škodovka u nás nejezdila v komunismu. U nás byl pokud se pamatuji socialismus. Ke komunismu jsme to bohudík nedotáhli. Vy na Slovensku ano? Tak aspoň v něčem máte náskok.
01.02.2009 | 20:06:29 | Kája Reagovat
sk ne!
Slováci kdo to má po Vás furt číst? Navíc tady kritizujete český auta, tak nám ukažte jakou automobilku máte vy? Máte píčuuu, až teď jste si teprve ve vaší republice udělali zákon že se musí jezdit 50 a jidně v evropě už to dávno je... jste sto let za opicema
01.02.2009 | 19:28:04 | Reagovat
Rapid
To auto je skvělé stejně jako jeho název..Rapida mám a se 120 se nedá srovnávat:D..Nikdy sem po Shade netoužil,ale začal sem se 120 a pak koupil Rapida,hodně peněz do oprav(byla to fakt vražda) a hodně peněz do něj ještě dám...Geniální a jednoduché auto,kdo ho koupí si ho zamiluje a stáne se pro něj rodinným příslušníkem....Na svou dobu a na rudý teror si myslím že se hodně povedlo
13.12.2008 | 21:59:27 | Reagovat
kazdy to vidi jinak...
Rapid, pro nekoho super coupe, pro nekoho super srot. Dle meho nazoru je Rapid celkem slusne auto na nauceni, diky levnym dilum a jednoduchosti jejich vymeny se da udrzovat i s minimalnim prijmem. Bohuzel, neni to zadny supersport a uz vubec ne v puvodnim stavu, osklive taky neni, ale jeho ex predchudce S 110 R je opravdu skvost, nadherne auticko a ani po letech neztraci na popularite, ale kdyz by si nekdo myslel, ze je to cistokrevny zavodak, tak je opet ma omylu. Na zavody do vrchu jsou tyto auta prestaveny od A do Z a s originalem maji jen malo spolecne. Rapida vlastnim take a myslim si, ze ne nejhorsiho, max rychlost se zastavuje nekde u 155-160 kmh, ale mam seriovy podvozek a v teto rychlosti se da jizda definovat jako tanec. Idealni rychlost bych povazoval 90 kmh az 120 kmh. Kdyz to milujes, neni co resit, ale bohuzel to zase az tak nemiluji. Auto na trochu vyradeni pouzivam Opel Calibra 2.0 16V, auto se da ridit i v rychlostech na 200 kmh a to docela snadno, ale byla by hloupost srovnavat ho s Rapidem.
11.12.2008 | 09:35:11 | polaky Reagovat
supis...
pani som velmi rad, ze sa tu zasa rozobera premavka na cestach v SK, CZ alebo A. to je super recenzia. za to ze vas nejaky blb chcel na ceste zabit alebo vas vytlacil, nezanamena, ze je to chyba auta. ci uz skody, audi alebo bmw. takze o tom sa prosim ani nebavme.
a to ze existuje velky komplex na skodovky je jasne... vsetci dokazu len nadavat na to auto, hoci 90 percent z nich toto auto mali, resp. mali ich rodicia. 1 zo 100 majitelov skodovky dodrzoval presne udrzbu auta stanovenu výrobcom. preto po cestach chodia vraky. ved do škodovky je kazdemu luto naliat aj kvalitny olej. vsetci jazdia na M6AD co je sudova smola, takze po 100 tis. km mozete repasovat. ten kto si toto auto vazi, stara sa a nesetri na nom, tak ten sa aj vozi.
kazdy toto auto len humpluje a vacsina mladsich majitelov skodoviek aj taketo zhumplovane kusky vlastnila. necudujem sa potom, ze nadavali. ved dostali pokazene auto. ani pokazene bmw alebo audi je na prd. Nie?????? pristup ludi k tomuto autu bol vidiet aj v predajni nahradnych suciastok, ked sa predavac cudoval, ze preco chcem do rapida kupovat oblozenie FERODO za 1 300 SK, ked vsetci kupuju to NO NAME oblozenie za 250 SK?????????
takze tak pani.... ale vidim ze vsetci bmw a audi stale zotrvavaju v oddeleni skoda.
ja si tu chcem popisat o rapide, lebo ju mam a paci sa mi a mam toto auto rad. mne sa nechce rozpravat o starom BMW... a premavke na cestach a rozoberat tu statistiku nehodovosti...
s pozdravom
22.10.2008 | 09:41:16 | punek Reagovat
to ste neboli
na juhu slovenska s BA znackami.. tam ma jeden na stodvacke skoro vytlacil z cesty
20.10.2008 | 19:50:36 | simon Reagovat
Mě ano - pomalá jízda, rozuměj brzda provozu, smrad atd. . O balících za volatem ani nemluvě (neodhadnutí vzdálenosti, opět zdržování...), ale to není jen Škodárna. Balíci jsou zoufalí, i když jedou jakýmkoli jiným vozem o víkendu do města za nákupy (tzv. rodinný výlet) - zmatkování, motání,..., však to většina zná.
20.10.2008 | 19:05:41 | Radek Reagovat
anonym
A neříkej mi, že kdo si koupí to slavný bávo do roku výroby 1990 se stejně vyklepanejma tlumičema a čepama tak není hazardér...Já se ve svým rapidu cítím bezpečně protože si o něj taky pečuju..ale jinak než nalepováním plastovejch spojlerů a prahů...a propos 175 km/h jsem jel jednou jedinkrát na letišti,mimo provoz,jinak dodržuju pravidla silničního provozu a štvou mě všichni, pro koho je to jen jakási vyhláška
A ještě se zeptám: kolikrát vás vážně ohrozil člověk ve škodovce s motorem vzadu ve srovnání s nějakým BMW,Audi a autem podobnýho kalibru??Sleťte na zem a přestaňte blbnout...ZDAR
20.10.2008 | 18:52:00 | kubajs Reagovat
anonym
A byls v Praze??Jestli jo tak to snad dovedeš porovnat ne??A už nemluvím o SK...Tam jsem byl smrti na silnici nejblíž...
20.10.2008 | 18:43:35 | kubajs Reagovat
kubajs kubajs
pises tu o machroch co zabijaju ludi so silnymi autami a sam si isiel 175 na dialnici v crepe.. asi tak, si smiesny. a v rakusku sa inac jazdi? mozno medzi dedinami, bol si vo viedni? sialena premavka v spicke
20.10.2008 | 17:58:58 | Reagovat
I já mám Rapida 136 a žasnu jak někteří konzumenti tady vychvalují auta nesrovnatelné k rapidu...
kdo rapida v životě neřídil a nic o něm neví nemůže vědět o čem tu je řeč...je jasné že tyto auta na naše silnice už nepatří ale důvod toho hledám jinde..v těch mladých ´řidičích´,kteří sednou do bmw či audi s řidičákem, na kterém ještě nazaschnul ani inkoust a ožralí a zfetovaný zabijou při machrování x lidí ročně...vím o čem mluvím,v létě se mi s takovým hovadem zabila kamarádka...proto nenadávejte takovým autům jako je škoda1000-rapid apod., jsou dělaný na jinou dobu a jiný lidi než jsou dneska... jak je možný, že moje tetka,rakušanka se nebojí jezdit v létě broukem?protože se v rakousku jezdí jinak...mimo povolené stovky devadesát atak podobně..všechno záleží jen a jen na lidech...
A moje zkušenosti s rapidem?Veskrze pozitivní (a to ne proto že jsem škodovkář,nebojte krom rapida jezdím ještě s oktávií,v létě služebně s passatem r.v.2006 a máminým mercedesem B)...A můžu potvrdit,že 175 jsem s ním dal..a i podle GPS to těch 175 SKUTEČNĚ BYLO!!
20.10.2008 | 17:39:26 | Kubajs Reagovat
zijem v realnom svete. ked si raz kupim nieco stare od BMW alebo Audi tak potom budem pisat recenziu na BMW alebo Audi. takze mi to sem prosim neplet. a pokial si myslis, ze patrim medzi tych co sa na inom nevozili, iba na rapide, tak si sakra vedla....
tym ze som sa v inom aute tak nevyblaznil je myslene trosku inak ako si to ty ponal. jednoducho ten "feeling" z jazdy je uplne nieco ine.... prave strohost a jednoduchost tohto auta sa mi paci.... ved to ma len posilovac bŕzd, nic ine.... vsetko je tvrda mechanika.... o tom tu bola rec.... a nezrovnavaj 1.3 s nejakym vacsim objemom od BMW alebo Audi... a mimochodom mal som tu cest s E36 318 na sprinte
a co sa tyka penazi, nie je problem vlozit 150 papierov do stareho auta ked ho mas rozobrate na skelet a znovu skladas... tak ako sa patri...
BMW a Audi je ok, to mas pravdu... ale tu je rec o niecom inom...
s pozdravom
10.10.2008 | 11:31:43 | punek Reagovat
punek vidno ze zijes v inom svete ale nevadi... to sa da liecit tie vyroky ze v rapidke som sa vyblaznil a ze som do nej preinvestoval 150 000 to je na psychiatriu ... kup si nieco stare od bmw/audi za 40 000 a potom pochopis co znamena vyblaznit sa
08.10.2008 | 14:21:24 | Reagovat
som sa nasral teda....
jasne ako vo vsetkych tunajsich recenziach sa vzdy najde nejaky buk co ho dany model auta ani nezaujma a ani o nom nic nevie. na co sem pisete milacikovia???? naco???
mam rapid 136 a preto sem pisem a citam si recenzie uzivatelov. neni som zvedavy na americke, japonske ani ruske auta. na to su tu ine oddelenia a recenzie.
a tych co zhadzuju skodovky len pre to ze je to česke a ze je to črep a ze to mal kazdy, tak takych netreba pocuvat.
po cestach beha vela hajzlov a črepov len pre to, ze si to auto nikto nevazi. ked sa raz niekto bude vozit na poriadnej rapidke ako ma byt, so vsetkym, tak nech potom rozprava. nech neporovnava pridretu krabicu, dymiacu, hnilu, nebrzdiacu, bez geometrie na vyžváchaných tlmicoch a vybitych zvislakoch...
osobne som s tymto autom jazdil na dovolenky. pravidelne. chorvatsko.... cele slovensko, čechy. su to dobre auta. jazdim rapida uz 7 rokov, viem o com rozpravam. samozrejme, ze na zaciatku to chcelo vela penazi. preinvestoval som tam asi tak 150 tis. Sk kym som ho dostal do stavu skoro noveho auta.
nedajte sa tu odbit nejakym blbcom, ktory v zivote toto auto nemal. a aby bolo jasne, treba si uvedomit, ze to je auto, ktore vychadza z konstrukcie starej asi tak 30 rokov.... samozrejme s malymi inovaciami a vylepseniami...
co sa tyka mojeho rapidiku, som velmi spokojny. mam ho na blaznenie ale aj na bezne mestske uzivanie. motor je 136, r.v. 89, 1289ccm, 65kW, podvozok HP, kolecka Jupiky Mk.III - angličan 5,5 .... inak kasna je origo, cierne ramiky a stlpiky, farba strieborna metaliza.... brzdy a vlastne vsetko vcetne motora preslo vymenou... brzdy su v A-čkovom style /kosticka/. prevodovka je standard + spojka a 1,6 pritlacak...
jazde vlastnosti auta su vynikajuce na svoju dobu... neskutocne rad jazdim s tymto autom. na nicom som sa zatial lepsie nevyblaznil. jednoducho toto auto mam rad.
co sa tyka spotreby, tak ta je niekde medzi 6.0 az 16 a viac mozno aj.... podla toho ako ides... T613 karbec si pri plnom zatazeni berie vela... ked som isiel na dovolenku tak mi spotreba vysla okolo 6.5 litra /plne auto, plny kufor/-predpisove rychlosti. maximalka je niekde medzi 170 - 180 km/h. este som ho nehnal dlhodobo po dialnici. pri cestach na dovolenky sa da pohodovo cestovat okolo tych 130 az 140.
motor ma z terajsou vackou tah do 5800-6000 ot./min aj podla vyrobcu vacky p. Ing. Mucka /prehlasovane U/, vylezie vsak do 7000, ale to je len tak pre paradu... tam uz to ide mierne dole z vykonu a uz to v podstate len huci.... malokedy ho tam tlacim.
neviem co mam viac povedat... je to fajn auto, dobre jazdne vlastnosti, hospodarnost, ovladatelnost... jedine v com mi auto uz nestaci je BEZPECNOST... doba je uz dalej a jednoducho nestiha uz... nic ine mi na nom nevadi. preto som sa rozhodol pre kupu octavie RS. rapidika vsak stale mam a staram sa o neho ako sa patri. octavia stoji na ulici a rapidik v garazi.
páni s pozdravom.... super auto, ak raz skodovka urobi Rapid, budem prvy co ho bude chciet...
P.S. : za peknym rapidom sa aj ludia na ulici obzreli... RS-ka nikoho nezaujma...
08.10.2008 | 14:09:39 | punek Reagovat
vam dobre sibe ,pozrite si kupecka z jedneho roku vyroby a porovnajte vzhlad, vybavu, jazdne vlastnosti atd.. napr 1989 . skoda rapid, chevrolet camaro, mazda mx-6, mazda rx-7, nissan 240 sx, nissan 200 sx, ford probe,ford mustang, pontiac firebird, toyota supra, toyota mr2, opel calibra... a to su bezne znacky ziadne špičky.. ako mozete ospevovat rapidu? pri tychto autach mi jej je az luto trochu
15.09.2008 | 19:57:16 | Reagovat
pravda
no sice vulgarne napisane, ale je to tak, to ze sa niekto vozil v rozpadavajucej sa skodovke neznamena, ze vie co su to za auta, ja sa vozim na sluzobnom passate r.v. 2005 a neverili by ste aky to je znicený vrak, dostal som ho len pred mesiacom a uz ho mam pokrk a teraz mam nadavat ake to je zle auto? ked som sa vozil len na jednemu, skodovky niesu vykrikom modernej technologie, ved maju aj svoj vek, ale nesudte ich preto, lebo su to väcsinou rozpadnute vraky, najdu sa aj vynimky, niesom skodovkar, ale chcem byt objektivny a pre par zhnitých vrakov odsudzovat vsetky?? favority su na tom uz aj horsie a felicie uz pomali dobehuju.
15.09.2008 | 19:13:58 | presto Reagovat
pre airbone-x
ty si nejaký chytrý, zas chuj čo za celý svoj posraty život sa vozil v posratej zhnitej skodovke, nevies nic si chudak a do podobných recenzii radšej neprispievaj, vyradil by som teba z cesty ty huj
Kurva, ked niekto tieto auta neznasa, naco tu lezie a potom este pridava svoje prijebané komentáre, ani mne sa nepaci Vasa mater a nic tu o nej nepisem
15.09.2008 | 19:06:40 | kkkk Reagovat
nic neviete
Vidim ze tu sú zas sami experti, od kedy je škodovka komunistické auto? To je lada a ine chujoviny z Ruska, skodovka je len auto, vyrábane v casoch ked bol komunizmus.
15.09.2008 | 19:02:55 | Pan S Reagovat
to nie je mozne
najväčším problémom škodoviek je, že každý kokot si myslí, že ich dokonale pozná a v skutočnosti vie piču, ako napísal kolega, to že nejaký buzerant z Vás mal zhnitý vrak, nemá čo otvárať pisky, lebo nevie čo to je voziť sa v poriadnej škodovke a mile deti vyradiť by mali Vaše sprosté a trápne ksichty a nie tieto autá
15.09.2008 | 19:00:34 | Hkdlei Reagovat
nechápem
nechápem prečo si niekto robí problémy písaním takýchto recenzií, všetci vieme, že tieto auta už majú niečo za sebou, je rozdiel 20 rokov strávených u starostlivého majiteľa a 20 rokov u totálneho ignoranta, ktorý neskontroluje ani olej, to je takto všeobecne u všetkých áut. Tieto škodovky v minulosti výrazne ovplyvnili úroveň motorizácie u nás aj v ČR, kto to neuzná je hlupák a zjavne nevie o čom hovorí resp. píše, je to pravda. Teraz po toľkých rokoch sa situácia výrazne zmenila, obrovské množstvo dnes jazdiacich škodoviek by už na ceste nemala čo hľadať, áno aj to je pravda a to vravím aj napriek tomu, že škodovky sú moja srdcová záležitosť, vidím to reálne a aj keď ma to trápi je to tak, ale nikto nemôže odoprieť skutočnosť, že sa nájdu aj kusy v super stave.
Nikomu neberiem názor, že sa tomu dotyčnému nepáčia dizajnovo, aj mne sa veľa áut doslova hnusí, každý ma iný vkus a každému sa páči niečo iné. Chápem autora, po presadnutí zo 120ky do rapida musel zažiť šok.
Napriek predchádzajúcim príspevkom si dovolím tvrdiť, že škodovky zas až také zlé jazdné vlastnosti nemajú, ale to zas a znova záleží na danom kuse, po toľkých rokoch je každé vozidlo iné, POZOR!!! Nepíšem, že má vynikajúce jazdné vlastnosti, ale nie je to zas až také zlé, ako niektoý píšu, to že niekto z Vás mal škodovku neznamená, že vie čo sú to za autá, ak mal pán dotyčný prehnitý vrak ani sa jeho tvrdeniu nečudujem, ak je škodovka v dobrom stave a je o ňu starané je to dobré auto, ale nie na bujarenie mladých, ak mladý chalan chce predvádzať na ceste preteky nech si kúpi napr. E 30ku, ale sériová škodovka určite nie je správna voľba, práve naopak, ohrozuje seba aj iných. Ak má niekto ešte nejaké výhrady, nech si nájde čo tieto autá dokázali v motoršporte, Škoda 130 LR vo svete motoršportu niečo znamená, vedia to oceniť pretekári čo už majú čosi za sebou, ale ako vždy zas sa tu nájdu jedinci, ktorý ma vysmejú, to poukazuje na Vašu neznalosť a to, že pravdepodobne Vám ešte tečie mlieko po brade, mate veľké oči a používate silné slová v podobných komentároch, ktorými si leštíte svoje ego. Ste mi ukradnutý.
Ešte k tomu hodnoteniu, ja ho chápem tak, že keď zadám 10/10 tak je to najlepšie hodnotenie toho konkrétneho auta nezávisle od iných áut, proste ak som úplne spokojný dám 10/10, ak mi tam niečo chýba dám 9/10 a podobne.
Autor sa po iných skúsenostiach s inými autami po prečítaní svojej recenzie schuti zasmeje.
14.09.2008 | 19:10:07 | niekto Reagovat
Standa GLI - MTX roadster, tedy pro blbé " favorit kabrio " je dvoudveřový automobil, nikoly čtyřdveřový ..
14.09.2008 | 13:30:08 | Kudrnáč Reagovat
To NIgel
Neblbni, kazdej kdo sem na Tvoji recenzi vleze asi nejakej vztah k tomu autu ma a rekl bych ze prave proto, ze Skodovky vsichni zname a jezdili jsme v nich, nam Tva recenze prijde tak ulitla...nejde o to odsoudit Rapida (skodovkarum se tohle auto zpravidla libi)...spis se musi kazdy smat tomu hodnoceni - jizdni vlastnosti 10/10 a tak... o nic vic nejde. Hele co si to ten zlutej smajlik na ty animaci spravuje na tom aute? motor mas snad vzadu ne ? :-) problem s napravou? :-) nebo ty hadice chladiciho okruhu ? :-)
24.07.2008 | 14:55:40 | Honza Reagovat
nigel
vite co komu se to nelibi ať se na to nedivan jo
24.07.2008 | 12:09:56 | nigel Reagovat
Jo, doma má Oktavku fotr a nechce mě ji pujčit, co Nigel?
22.07.2008 | 15:16:50 | Radek Reagovat
uz to neprehanaj
Uz to neprehanaj s tou stabilitou, aj male decko vie ake su tieto vozy stabilne. Vsetky pocnuc 105kou az po tvoj rapid - to su hotove papierove rakvy na kolesach, tak by som to s tou rychlostou neprehanal... To auto nema dobre jazdne vlastnosti uz od prirody.
22.07.2008 | 12:44:12 | airbone Reagovat
nigel
s tim řizenim sem to myslel tak že má větší převodový stupeň než šroubovy u užovky takže při většich rychlostech i malej pohyb udělá hodně a sedadla se daj stavit z boku pod kritkama, jo a mam doma oktavku tak vim co je novějši auto ale pořád nemá takovou stabilitu jako rapid
22.07.2008 | 06:00:10 | nigel Reagovat
podotykam
Rapid je jinak opravdu hezke auto, ze skodovek jiste nejpovedenejsi po strance designu, vim, ze jako kluci jsme ho chteli mit vsichni. Ale to zpracovani je sileny! Proste spatny auto!
17.07.2008 | 12:46:21 | Honza Reagovat
to DODO
Nerikam, ze nemuze jet vic nez 150, nebo 155, to je jedno. Ja mam taky maximalni rychlost 185 km/H, vim, ze to jede i vic, ale nejezdim vic nez 130 na dalnici. Proste proto, ze na nasich silnicich a v soucasnem provozu je to hovadina. 136ka motor je to samy (s mirnejma upravama) co se davalo do skodovek vzdycky, ted od 105ky az po 136 ku a 1,4 MPI. Muzes tunit, muzes pridavat vykon, muzes do rapida narvat klidne motor z oktavky. To ale nic nemeni na faktu, ze je to auto sracka stavena maximalne na 110-120 km/H!!! Motor nemotor. A jet s tim 175 km/hje iluze(spis zly sen).
17.07.2008 | 12:44:46 | Honza Reagovat
honza je "velky odbornik" na skodovky ale kokot vie.Skoda 136 ma max ryclost asi 155 km/h.To dokazuje ze autorova skoda ma odchylku 20 km/h pri max ryclosti ked mu to ukazuje 175.
16.07.2008 | 21:03:49 | Ďoďo Reagovat
Najlepsie auto na trhu
ty kokso, tak toto je hodne dobra recenzia..... komfort 9/10 - hlavne je ze v tom aute uz pri 80km/h neni pocut okrem hluku motora ani vlastneho slova. Je to haluz recenzia...... Humor nadovsetko. Kedy uz konecne tie komunisticke crepy odstrania z ciest?
16.07.2008 | 11:14:26 | airbone-x Reagovat
Prej "Nejlepsi auto meho zivota". Predchozi auto: "Skoda 120". Vek: "19 let". Komfort "9/10" jeeeeeeeechichichaaaaaachecheeeeeee heheeeeeheeeeeeehahaaaaaaaaheh chrocht pcheecheeeeee :-D :-D :-D LOL
15.07.2008 | 15:56:18 | Reagovat
Pro paradu
Tohle auto je jen pro paradu, jinak je to stejnej smejd jako vsechny ostatni skodovky z te doby. Ja svoji stodvacitku mel taky rad, ale to neznamena, ze bych si nebyl vedom toho, jak otresne to auto je. Za zenitem bylo uz v dobe kdy ho vyrobili (82) a Rapidy byly jen dilci kroky vpred. Ty rychlosti a razeni jak pises, to je uplna hovadina, to s tim autem jezdis takhle? Jsi blazen. Rev musi byt katastrofalni v tech otackach! 175 km/h? To je problematicka rychlost i s novymi auty, ale s timhle krapem je to smesny hazard i kdyz bych pripustil, ze pri nejake shode okolnosti to tech 150 km/h umi dat a na tachometru to ukazuje o 30km/h vic. Prober se. Jezdis s veteranem tak to tak ber a nic si nenamlouvej.
15.07.2008 | 14:32:16 | Honza Reagovat
To Standa GLi
Nemáš pravdu, fáva nebyly jen kabriolety, ale byly to skutečně i kupé!!!Zde přikládám pro nevěřící Standy:-):
http://www.skoda-club.net/gallery_detail.php?id=218&ddlb_category=2&ddlb_category_tun=4
Dále co se Tatry týče, mluvil jsem o tom, že kdybys měl opravdu velký štěstí, a to doslova. A já si nepletu modely, když říkám T700, myslím tím T700 a ne T613!! Takže jak jsi správně řekl, krom závodního speciálu Ecorra Sport V8, byla pak na zakázku udělána taky verze kupé pro běžný provoz. Aspoň na silnicích existuje v jediném kuse a jezdí někde v Brně.
15.07.2008 | 12:13:35 | Master Reagovat
muhehe
No k těm rychlostem:kdysi dávno ve svých začátcích jsem měl asi rok Š 1000MB,neuvěřitelný křáp.Ale je pravda,že když se rozjel (obsah 1000 ccm,výkon asi 33 kW nevím přesně) tak rychloměr ukazoval na doraz,což bylo myslím 180 km/h.Slušné,ne ?? Podotýkám - ukazoval........
15.07.2008 | 11:13:00 | Reagovat
No hodnotit škundovku komfort 9/10 nebo jízdní vlastnosti 10/10 je fakt docela úlet. Jinak pro pochybovače - v Rapidu a Garde opravdu vejškově nastavitelný sedadla jsou, ale má to trochu háček. Nic takovýho, jako u normálního auta, kde pohnete páčkou a přizpůsobíte si vejšku sedadla. Tady člověk potřebuje nářadí a musí povolit 4 šrouby. Něco podobnýho měl např. i Wartburg 353W :-)
15.07.2008 | 00:29:51 | Reagovat
Rapid 136
takže,rapid,byl posledním kupé v Čechách,padž MTX Favo a Felicia,byli čtyřdvéřový kabriolety a ne kupé!A Tatra vyrobila kupé z první 613,ale T700 kupé neměla pokud nepočítám okruhový speciál Ecorra V8.Rapid byl ztvořen halvně kvůli vývozu,ale u nás se prodával až do roku 1990 taky dost jako něco exlusivního..A když měl béžový interiér,sedačky i koberce a byl v černé příplatkové barvě se střešním oknem(takovýho má kamarád50tis.najeto)Navíc to dobře jede.je to jediná Škodovka,na kterou si musí i má Š 135 GLi dát pozor.
14.07.2008 | 23:24:42 | Standa GLi Reagovat
šotolina
Ve své době byly Škodovky špičkový sportovní auta. Dnes, bohužel pod průměrem. A to je překvapivé jak Němec nemá na staré časy.
14.07.2008 | 20:27:26 | Laco Reagovat
poslední kupé
Rapid rozhodně není posledním českým kupé, a to ani seriovým!! Kupátka se dělala například i v podobě Favoritu od Metalexu a když bys měl hodně velký štěstí, můžeš na silnici potkat i kupé Tatra T700...
Jinak ti ty dojmy nebudu brát, jen si to auto užij. Tyhle kousky šly výhradně na vývoz musí bejt super to mít. V porovnání se "stodvacítkou" si asi fakt připadáš jako v automobilovém nebi, ale jinak to chvílema už fakt působí směšně. Citlivé řízení vozu, to bereš podle toho, že ho musíš furt korigovat ne??:-)) A líbí se mi taky to "zhruba" u těch rychlostí, úplně se mi vybavuje, jak tam ta ručička lítá:-))
Ale neber si to špatně, jak jsem řekl, máš poměrně vzácný auto, máš k němu vztah, tak si ho užívej a opečovávej dál!!
14.07.2008 | 18:25:21 | Master Reagovat
Ty voe sem v soku,jak nekdo muze opevovat takovy krap:-)))))))
14.07.2008 | 17:44:23 | ToJa Reagovat
jděte už s těma komoušskýma šmejdama do řitě!!
14.07.2008 | 17:13:12 | Reagovat
sedadla výškově nastavitelná? to snad ne..
14.07.2008 | 16:36:59 | Reagovat
Jízdní vlastnosti 10 z 10.
14.07.2008 | 16:25:15 | Radek Reagovat