Rok výroby:2002Typ motoru:1,9 TDiStav km při koupi:0 kmStav km nyní:100 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:11. 7. 2005
Při rychlosti nad 80 Km netěsnost pravých dveří, Skřípání značkových stěračů, Samovolné otevírání kufru při zapnutí světel, Stále nefunkní pravý bixenon, Naprosto ošoupaná řadící páka, Žmolkující se potahy sedadel, Tapecírung oloupaný u madel atd.
Vadné a vyměněné turbo 2 x, Vadná váha vzduchu, 6x vadný kroužek airbagu ve volantu, Vadný senzor stěračů ( asi má pocit, že zde máme pouze průtrž mračen ),
Všechny palubní kříňky - vadné zavírání, zejména u řadící páky.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Nejsem chudý, ale na Škodu Superb opravdu již nemám peníze. Výsledek je takový, že jsem zakoupil jiný vůz ( MB 320 CDi ) jelikož je Škoda neustále na záručním servisu.
Dle mého názoru je jakákoliv cena nad 700 tis za Superb přehnaná. O značkových servisech škoda asi nemá cenu mluvit, stručně: banda negramotných vyhozených pitomců z jiných firem. Prodělek za 3 roky: cca 600 tis a nepočítám čas.
A cena například manžety na poloosu? Cca 1500,- za kus gumy, která jinde stojí 300.
Tak to jsi asi moc aut neřídil.Mimochodem teď čtu každej den v novinách a na všech webech jak je to tvoje tdi "nejlepší" hlavně v usa teď sklízí velký úspěch :-D
13.10.2015 | 20:53:42 | pavel e36
| 37.48.55.*Reagovat
Nad Mondeom už nejaký ten
čas špekulujem. Ceny ročných sú naozaj smiešne, ale: veľký kus auta, dizajn slušný, až pekný, plasty, aspoň vrchná časť mäkčená oproti Mazde 6..., inak plasty na stredovom panely veľmi slabé, ergonómia na pováženie. Ľavú ruku musím nejako čudne skrúcať, ani v NAJVYŠSEJ výbave nie je taká banalita ako chladená schránka v sérii , ani spätné zrkadlá samostmavujúce. Vnútorné áno, ale to nestačí. Dobre, za tú cenu čert ber, ale v Bešeňovej som uvidel nádherné Mondeo z Prahy, so strieborným difúzorom vyvedeným až na zadný nárazník.. Hanba, nehanba, kľakol som si na kolená a davaj kukať pod zadnú nápravu..: Difúzor nikde, zadná časť podvozku bez zakrytia, žiadny plast, žiaden difúzor, nič, čo by zlepšovalo prítlak vzduchu a aerodynamiku vozidla... Až sa mi zdá, že žije podobne z povesti ako Passat, Volvo, Mercedes, Peugeot a podobne.... A už sa nečudujem tým šialeným cenovým prepadom Mondea....
To neni mozny.Reznuti beru, ale poruchovost ? Jaky Mondeo jsi mel ?? Motorizaci a rok vyroby.Tipoval bych to na TDCi spred roku 2006.O starem TD ani nemluve.1.8 16V taky zadna slava.Ale jinak solidni vozy, zejmena jako ojete.5 let stary Mondeo stoji cca 20-25% z ceny funglovky.
Mondeo sem vůbec nepleť. taková past nehorázná!!!Měl jsem už Forda, Fiata a další, ale to co začíná F mi nesmí do baráku, krom Ferrari.Bezporuchovost Mondea je asi taková, jako když si myslí malé dítě, které si postavilo sněhuláka, že mu vydrží přes léto do další zimi.Lidi proberte se, Mondeo, je největší šrot poslední doby, to i kdejaká Kia, Hyunday ho natře ve spolehlivosti. SuperB je velké prostorné auto, nicméně již méně spolehlivé a velmi drahé, jak na provoz tak i na pořízení.Za tyto peníze co chtěj za SuperBa se dá již koupit Passat rok 2005 a víš a kvalitou jinde atd. škodovku nikdy, raději Pasata, nebo Alteu, Toledo, Exeo.
Ja bych driv Passata.No jedno je jiste.Jestli Passat nebo Superb, stejne to neni ve sve tride zadna spicka.Takove Mondeo jim vytre zrak kdy se mu zachce.Zejmena v zatackach.
Rád bych připojil také pár postřehů k tomuto tématu.Srovnávat Passat a to 12 let starého ze Superbem ??? Myslím, že by se pán měl projet s udržovaným Superbem a poté hodnotit svého staříka..Navíc by mne zajmalo motorizace toho benzínového Passata.Že by hladový 1.8 T nebo nehorázně líný 2.0 ??Momentálně mam Superb 2.8 v automatu a nemůžu si toto auto vynachválit.Ano, trochu víc papá, ale za ten požitek z jízdy to stojí.Předtím jsem měl 2.5 TDi, ale v Audi a žádný šetřílek to také nebyl.Je to spíše o tom, kdo chce čím jezdit.Kdybych chtěl jezdit 120 a v kopcích tlačit auto očima, tak si můžu pořídit nějaký šicí stroj v podobě HTP a servisní náklady budou malé...Pár vozů jsem měl a řekl bych, že raději méně "olítaného" Superba ( který se dá poměrně dobře sehnat a s jasnou servisní historií) než týdny běhat po bazarech a nahánět více či méně "stočeného" Passata.
Kamos ma Superb.Vysolil za nej 900 000 korun ale kvalita VUBEC neodpovida cene !!! Nemuze se srovnavat ani s mim 12-ti letym Passatem.Superb ma oproti Passat b5 horsi jizdni vlastnosti.Co se tyce prostoru tak Superb je na tom o maly kousek lepe.Ma mensi spotrebu jelikoz kamo ma diesel a ja benzin.Ale co do dynamiky a kvality spracovani tak 5-ti lety Superb je na tom hure nez 12-ti lety Passat to mi VERTE
No jasné, dá sa vytknúť kopec vecí superb-u. Ale ktorému autu nie.
Čo sa týka spracovania, tak sa tam dá súhlasiť. Aj mne: - pri 80-tke niečo píska, - polepy okolo madiel sú nafúknuté a tiež čakám kedy sa olúpu) - riadiaca páka je tiež zošúchaná - odkladacia skrinka pri spolujazdcovi má tiež už rozbitý zámok - prelomená oporná časť sedačky u vodiča (pri ľavom stehne vodiča, pri nastupovaní a sadaní na sedačku to veľa nevydrží, vyzerá to po 6 rokoch horšie ako v passate po 10 : -( ) - najnovšie sa teraz rozhučali motorčeky vzduchotechniky (asi bude treba premazať) Ale toto všetko mohol človek čakať, keď kupoval Škodovku a hlavne ak kúpil auto hneď po uvedení na trh, veď vždy sa začína s chybami. Čo sa týka motora, tak ja som zatiaľ s ním nemal žiadny problém. Ono je problém, že s autami s turbom a diesel-ami treba vedieť jazdiť. Veľa ľudí, ktorý prejdu z benzínu na diesel hneď nadáva, že sa tam všetko kazí. No jasné, veď vytočiť za studena 1,4 bez turba nie je problém a to aj vydrží. Príklad, obyčajný človek ktorý si chodil na favorite, sa z jedného dńa na druhý, samozrejme podvodom stal veľký podnikateľ a kúpil si Mercedes E-klasse samozrejme 270 CDI. A čo sa nestalo, odišlo mu turbo 5 krát, cez náš slávny tunel na branisku ani nemohol vôbec chodiť, lebo čidla ho hneď hodili do núdzového režimu, lebo vyhodnotili nejako zle vzduch okolo a neviem ešte čo stále mu odchádzalo. Tak ako je to možné, šak mal mercedes, čo tu všetci vychvaľujete do neba !!!!!!!! No hold problém je v tom že človek prešiel z koňa na auto a neuvedomil si, že to treba zmeniť aj v hlavičke a nie len v peńaženke :-)))) takže asi toľko ku spoľahlivosti, alebo nespoľahlivosti áut.
Zhrnutie, spracovanie auta a jeho výzor je jedná vec, tú človek musí ísť do niečoho čo je už overené a vie teda čo má čakať a nie sa hneď ulakomiť na novinku aby susedia videli že mám na to. A druhá vec je prečítať si návod, tak ako keď si kupujete napr. nejaký elektrický spotrebič, a dá sa predísť množstvu problémov. A do tretice, a až potom môžem povedať, že je niečo šrot.
A porovnanie Superb-u a mercedesu, za cenu mercedesu, by som si tie veci čo mi vadili vymenil asi 100-krát minimálne, kým by som sa dostal na cenu mercedesu, nehovoriac o tom že tam zrejme ta manžeta nevyjde 300 Sk a ani normohodina nabude 800 Sk a tiež mechanici vedia tak max. chodiť auto na diagnostiku a keď im nič nevypíše, tak je všetko v poriadku, aj keď auto tam museli dotlačiť, ale je v poriadku lebo technika neukázala chybu.
Nazačátek bych se chtěl zeptat autora článku, proč uráží autorizované servisy? Za to, že je vůz stále u nich, oni nemohou. Pracuji nedlouho v servisu Škoda a musím s majitelem jen souhlasit. Škodovka je auto za spoustu peněz které neustále stojí stejně v servisu, a je jedno jestli je to Superb, Octavia či Fabia. Prostě "proslulá kvalita" koncernu VW je opravdu znát a kdykoliv uslyším někde slogan DAS AUTO, kterým se tento koncern označuje, musím se jen smát. Motor 1,9 TDi je svou poruchovostí turbodmychadel pověstný a věčině majitelům nevydrží déle jak 100 000 km. Já osobně si myslím že je to způsobeno třemi věcmi: 1. S přeplňovaným motorem se musí umět jezdit. Vytáčení za studena či zhasnutí motoru ihned po zběsilé jízdě po dálnici či většímu zatížení způsobuje přidírání turbodmychadla a jeho následné zadření. Připoměňme si že je turbo mazané motorovým olejem, tudíž využívá olejového čerpadla v motoru, nikoli vlastního. 2. Při olejové náplni 4,5l je směšné si myslet že u dieselového motoru vydrží olej 30 000 km, i když výrobce tvrdí pravý opak. Turbodmychadlo je na kvalitu oleje náchylné a ke konci tohoto intervalu již nemá olej dostatečné mazací schopnosti, které motoru nevadí, ale turbu asi ano. Zkrácením intervalu výměny motorového oleje ze 30 na 15 tisíc turbodmychadlu jen ulehčíte "život". 3. Automobilka se pyšní kvalitou, která zde určitá je, ale spousta míst je poddimenzovaných. Tam kde výrobce ušetří pár korun oproti jinému řešení, tak tam zákazník zákazník musí sáhnout do peněženky a v případěš turbodmychydla za 20 000 Kč to není malá investice. Autorovy tohoto článku mohu jen pogratulovat k rozhodnutí výměně tohoto vozu za vůz značky Mercedes-Benz a jsem si jistý, že servis nebude navštěvovat tak často, obvzláště, pokud jej koupil jako nový.
bohužel mám podobnou zkušenost,měl jsem bmw 525d a to bylo naprosto bez problémů dlouhých 6 let.u superbu zaznamenávám taky vysoké opotřebení a drahé některé díly.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Superb
skoda superb rok 2004 1,9 tdi
superb 1,9 tdi 96kw je nejlepší!!! mam ho uz patej rok a všechno v pohode spotřeba 6litru na sto krasa. není nic lepšího!!!!!!!!!
13.10.2015 | 18:58:01 | rssoki@seznam.cz | 194.228.32.* Reagovat
RE: skoda superb rok 2004 1,9 tdi
Věřím spokojenosti ale nic lepšího není ??? docela smutný :D :)
13.10.2015 | 19:25:28 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: skoda superb rok 2004 1,9 tdi
Tak to jsi asi moc aut neřídil.Mimochodem teď čtu každej den v novinách a na všech webech jak je to tvoje tdi "nejlepší" hlavně v usa teď sklízí velký úspěch :-D
13.10.2015 | 20:53:42 | pavel e36 | 37.48.55.* Reagovat
Nad Mondeom už nejaký ten
čas špekulujem. Ceny ročných sú naozaj smiešne, ale: veľký kus auta, dizajn slušný, až pekný, plasty, aspoň vrchná časť mäkčená oproti Mazde 6..., inak plasty na stredovom panely veľmi slabé, ergonómia na pováženie.
Ľavú ruku musím nejako čudne skrúcať, ani v NAJVYŠSEJ výbave nie je taká banalita ako chladená schránka v sérii , ani spätné zrkadlá samostmavujúce. Vnútorné áno, ale to nestačí.
Dobre, za tú cenu čert ber, ale v Bešeňovej som uvidel nádherné Mondeo z Prahy, so strieborným difúzorom vyvedeným až na zadný nárazník..
Hanba, nehanba, kľakol som si na kolená a davaj kukať pod zadnú nápravu..: Difúzor nikde, zadná časť podvozku bez zakrytia, žiadny plast, žiaden difúzor, nič, čo by zlepšovalo prítlak vzduchu a aerodynamiku vozidla...
Až sa mi zdá, že žije podobne z povesti ako Passat, Volvo, Mercedes, Peugeot a podobne.... A už sa nečudujem tým šialeným cenovým prepadom Mondea....
11.11.2009 | 18:05:55 | ľuboš Reagovat
to Anyz
To neni mozny.Reznuti beru, ale poruchovost ? Jaky Mondeo jsi mel ?? Motorizaci a rok vyroby.Tipoval bych to na TDCi spred roku 2006.O starem TD ani nemluve.1.8 16V taky zadna slava.Ale jinak solidni vozy, zejmena jako ojete.5 let stary Mondeo stoji cca 20-25% z ceny funglovky.
11.11.2009 | 15:03:00 | jamieson Reagovat
Mondeo sem vůbec nepleť. taková past nehorázná!!!Měl jsem už Forda, Fiata a další, ale to co začíná F mi nesmí do baráku, krom Ferrari.Bezporuchovost Mondea je asi taková, jako když si myslí malé dítě, které si postavilo sněhuláka, že mu vydrží přes léto do další zimi.Lidi proberte se, Mondeo, je největší šrot poslední doby, to i kdejaká Kia, Hyunday ho natře ve spolehlivosti.
SuperB je velké prostorné auto, nicméně již méně spolehlivé a velmi drahé, jak na provoz tak i na pořízení.Za tyto peníze co chtěj za SuperBa se dá již koupit Passat rok 2005 a víš a kvalitou jinde atd.
škodovku nikdy, raději Pasata, nebo Alteu, Toledo, Exeo.
11.11.2009 | 14:22:28 | Anyz Reagovat
Ja bych driv Passata.No jedno je jiste.Jestli Passat nebo Superb, stejne to neni ve sve tride zadna spicka.Takove Mondeo jim vytre zrak kdy se mu zachce.Zejmena v zatackach.
20.09.2009 | 10:17:31 | jamieson Reagovat
Rád bych připojil také pár postřehů k tomuto tématu.Srovnávat Passat a to 12 let starého ze Superbem ??? Myslím, že by se pán měl projet s udržovaným Superbem a poté hodnotit svého staříka..Navíc by mne zajmalo motorizace toho benzínového Passata.Že by hladový 1.8 T nebo nehorázně líný 2.0 ??Momentálně mam Superb 2.8 v automatu a nemůžu si toto auto vynachválit.Ano, trochu víc papá, ale za ten požitek z jízdy to stojí.Předtím jsem měl 2.5 TDi, ale v Audi a žádný šetřílek to také nebyl.Je to spíše o tom, kdo chce čím jezdit.Kdybych chtěl jezdit 120 a v kopcích tlačit auto očima, tak si můžu pořídit nějaký šicí stroj v podobě HTP a servisní náklady budou malé...Pár vozů jsem měl a řekl bych, že raději méně "olítaného" Superba ( který se dá poměrně dobře sehnat a s jasnou servisní historií) než týdny běhat po bazarech a nahánět více či méně "stočeného" Passata.
20.09.2009 | 03:32:20 | Marco Reagovat
to autor
Kamos ma Superb.Vysolil za nej 900 000 korun ale kvalita VUBEC neodpovida cene !!! Nemuze se srovnavat ani s mim 12-ti letym Passatem.Superb ma oproti Passat b5 horsi jizdni vlastnosti.Co se tyce prostoru tak Superb je na tom o maly kousek lepe.Ma mensi spotrebu jelikoz kamo ma diesel a ja benzin.Ale co do dynamiky a kvality spracovani tak 5-ti lety Superb je na tom hure nez 12-ti lety Passat to mi VERTE
11.03.2009 | 12:52:06 | jamieson Reagovat
až taký šrot to nie je :-(
No jasné, dá sa vytknúť kopec vecí superb-u. Ale ktorému autu nie.
Čo sa týka spracovania, tak sa tam dá súhlasiť. Aj mne:
- pri 80-tke niečo píska,
- polepy okolo madiel sú nafúknuté a tiež čakám kedy sa olúpu)
- riadiaca páka je tiež zošúchaná
- odkladacia skrinka pri spolujazdcovi má tiež už rozbitý zámok
- prelomená oporná časť sedačky u vodiča (pri ľavom stehne vodiča, pri nastupovaní a sadaní na sedačku to veľa nevydrží, vyzerá to po 6 rokoch horšie ako v passate po 10 : -( )
- najnovšie sa teraz rozhučali motorčeky vzduchotechniky (asi bude treba premazať)
Ale toto všetko mohol človek čakať, keď kupoval Škodovku a hlavne ak kúpil auto hneď po uvedení na trh, veď vždy sa začína s chybami.
Čo sa týka motora, tak ja som zatiaľ s ním nemal žiadny problém. Ono je problém, že s autami s turbom a diesel-ami treba vedieť jazdiť. Veľa ľudí, ktorý prejdu z benzínu na diesel hneď nadáva, že sa tam všetko kazí. No jasné, veď vytočiť za studena 1,4 bez turba nie je problém a to aj vydrží.
Príklad, obyčajný človek ktorý si chodil na favorite, sa z jedného dńa na druhý, samozrejme podvodom stal veľký podnikateľ a kúpil si Mercedes E-klasse samozrejme 270 CDI. A čo sa nestalo, odišlo mu turbo 5 krát, cez náš slávny tunel na branisku ani nemohol vôbec chodiť, lebo čidla ho hneď hodili do núdzového režimu, lebo vyhodnotili nejako zle vzduch okolo a neviem ešte čo stále mu odchádzalo. Tak ako je to možné, šak mal mercedes, čo tu všetci vychvaľujete do neba !!!!!!!!
No hold problém je v tom že človek prešiel z koňa na auto a neuvedomil si, že to treba zmeniť aj v hlavičke a nie len v peńaženke :-))))
takže asi toľko ku spoľahlivosti, alebo nespoľahlivosti áut.
Zhrnutie, spracovanie auta a jeho výzor je jedná vec, tú človek musí ísť do niečoho čo je už overené a vie teda čo má čakať a nie sa hneď ulakomiť na novinku aby susedia videli že mám na to. A druhá vec je prečítať si návod, tak ako keď si kupujete napr. nejaký elektrický spotrebič, a dá sa predísť množstvu problémov. A do tretice, a až potom môžem povedať, že je niečo šrot.
A porovnanie Superb-u a mercedesu, za cenu mercedesu, by som si tie veci čo mi vadili vymenil asi 100-krát minimálne, kým by som sa dostal na cenu mercedesu, nehovoriac o tom že tam zrejme ta manžeta nevyjde 300 Sk a ani normohodina nabude 800 Sk a tiež mechanici vedia tak max. chodiť auto na diagnostiku a keď im nič nevypíše, tak je všetko v poriadku, aj keď auto tam museli dotlačiť, ale je v poriadku lebo technika neukázala chybu.
03.02.2009 | 22:07:57 | Peter Reagovat
"DAS AUTO"
Nazačátek bych se chtěl zeptat autora článku, proč uráží autorizované servisy? Za to, že je vůz stále u nich, oni nemohou.
Pracuji nedlouho v servisu Škoda a musím s majitelem jen souhlasit. Škodovka je auto za spoustu peněz které neustále stojí stejně v servisu, a je jedno jestli je to Superb, Octavia či Fabia. Prostě "proslulá kvalita" koncernu VW je opravdu znát a kdykoliv uslyším někde slogan DAS AUTO, kterým se tento koncern označuje, musím se jen smát.
Motor 1,9 TDi je svou poruchovostí turbodmychadel pověstný a věčině majitelům nevydrží déle jak 100 000 km. Já osobně si myslím že je to způsobeno třemi věcmi:
1. S přeplňovaným motorem se musí umět jezdit. Vytáčení za studena či zhasnutí motoru ihned po zběsilé jízdě po dálnici či většímu zatížení způsobuje přidírání turbodmychadla a jeho následné zadření. Připoměňme si že je turbo mazané motorovým olejem, tudíž využívá olejového čerpadla v motoru, nikoli vlastního.
2. Při olejové náplni 4,5l je směšné si myslet že u dieselového motoru vydrží olej 30 000 km, i když výrobce tvrdí pravý opak. Turbodmychadlo je na kvalitu oleje náchylné a ke konci tohoto intervalu již nemá olej dostatečné mazací schopnosti, které motoru nevadí, ale turbu asi ano. Zkrácením intervalu výměny motorového oleje ze 30 na 15 tisíc turbodmychadlu jen ulehčíte "život".
3. Automobilka se pyšní kvalitou, která zde určitá je, ale spousta míst je poddimenzovaných. Tam kde výrobce ušetří pár korun oproti jinému řešení, tak tam zákazník zákazník musí sáhnout do peněženky a v případěš turbodmychydla za 20 000 Kč to není malá investice.
Autorovy tohoto článku mohu jen pogratulovat k rozhodnutí výměně tohoto vozu za vůz značky Mercedes-Benz a jsem si jistý, že servis nebude navštěvovat tak často, obvzláště, pokud jej koupil jako nový.
14.10.2008 | 17:56:31 | Reagovat
A kde jinde stojí ta manžeta tři kila,že jsem tak smělý??
25.05.2007 | 22:46:55 | Tom Reagovat
je to pravda!!!!!!!
je to popelnice
25.05.2007 | 21:58:10 | civic Reagovat
hodnocení???
nějak mi nesedi hodnoceni spolehlivost 10/10 a nahradni dily 10/10 v kombinaci s recenzi
20.10.2006 | 16:35:11 | pfiala Reagovat
Superb je sice daleko lepší než Favorit, ale do Audiny má ještě hodně daleko. Ve své třídě je to pouze průměrný vůz.
07.03.2006 | 20:58:55 | Reagovat
No, Diesele, favorit byl ještě zlatej proti dalším modelům
A nespletl si autor článku dody v hodnocení? Ta spolehlivost...
12.07.2005 | 15:30:58 | Kadel Reagovat
bohužel mám podobnou zkušenost,měl jsem bmw 525d a to bylo naprosto bez problémů dlouhých 6 let.u superbu zaznamenávám taky vysoké opotřebení a drahé některé díly.
12.07.2005 | 14:51:14 | cirkl Reagovat
škoda auto, škoda peněz..
12.07.2005 | 10:02:48 | Diesel double D Reagovat