Rok výroby:2005Typ motoru:2,8benzinStav km při koupi:23 000 kmStav km nyní:37 550 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:10-13 l/100 kmVloženo:2. 9. 2007
Auto Škoda Superb 2,8benzin jsem koupil v roce 2006 září jsem spokojený jeto tichý pohodlný auto jeto automat takže před kruhovým objezdem nebo na křižovatkách nestresuji.
Měl jsem Octavii manuál vím očem mluvím jen abych nemusel přeřazovat nebo zastavit.Automat mi vyhovuje.Je fakt že víc než 220km to neudělá ale na předjíždění to stačí jeto pružné auto.A když jse podivám do seznamu poruchovosti nevede si špatně,takový Wol.nebo Audi jsou daleko zaním myslím vté třídě.Samozřejmně na Japonce to nemá co se týče poruchovosti,dnes už neplatí Japonec až nakonec.
Takže Škoda auto nekritizuji jeto pro Škodovku první auto vtéto třídě co vyrábí kdežto západní Němci jsou ve vývoji dál.Komunismus nás nepustil.Takže jse těším na novou Škodu Superb2.A znovu jsi koupím ten nejsilnější objem motoru samozřejmně v benzínu.Fandím Škodovce a věřím že druhou serií dá ve všech směrech na prdel vté kategori cojse vyrábí i jiné značky.
Psal jsem jenom o benzínové Škodovce s Diesl motory nejsem kamarád.To je auto čistě na spotřebu cose týče řízení a pohodlnosti toje nebe a dudy.Lidi chtějí ušetřit na spotřebě ale peníze promrhají za něco uplně jíného.
Tak jsem to schválně spočet: Takže jak píšeš za rok ujedu 25000km za čtyři roky to je 100000km, při spotřebě 7L nafty za 24Kč to dělá 168000Kč. U benzínu při spotřebě 11L za 23Kč to hází 253000Kč. Po čtyřech letech provozu je rozdíl v uspoře paliva 85000Kč. A za to si můžeš koupit do naftovího motoru 4x nové turbo nebo 17x váhu vzduchu nebo 47x ERG ventil atd. ... už jen pro ten pocit že mi to papá 5,9 radši honim saze :-)))
Máš myšlení klasického TDíčkáře...spotřeba je důležitá atd. Jenže nafták je dražší, má vyšší servisní náklady, nafta je dražší. Zkus si jednou vzít tušku a papír, spočítat cca 15-20 tis.km/rok Spotřebu cca 7 vs. 11L. A možná se budeš divit, že benzín (nemusí to být zrovna V6, třeba nějakej cca 2.0 i se spotřebou 9L) že benzínové auto má levnější provoz než naftové. A´t už plusy pro benzín nebo naftu, stejně je to fuk kolik to žere. když takového Superba koupíš nového a po 4 letech ho prodáš (najedeš cca 25 tis/rok)...málo kdo so umí spočítat celkové režie, skutečné náklady na 1 km jízdy. Věř mě že nejsou 2,- Kč/km pouze za palivo, ale cca 12-15 Kč/km.
Ten motor V6 30v je překopaný motor V6, který se dával už do audi 80 a 100 již v roce 91. Měl jen 12 ventilů a 128kW/250Nm při 3000ot/min. Samozřejmě měl shodné vrtání a zdvih. Není to motor VR6 používaný u VW Golf, Corrado atd.
je pravda že 2.8 V6 90° vychází VR6 a používá některé její komponenty, a to je jedině dobře. Motor 1.9tdi zase vychází z 1.6i z dvojkového golfa a taky to je parádní agregát. tak nevim proč "hodně fousatý", když používá časování sacích ventilů nebo sací potrubí s proměnou délkou. to neni zase tak "hodně fousatý" ne? Když už jsme u toho tak 2.5TDI V6 je vtom případě holobrádek a taky to podle toho vypadá, Prostě není nad léty prověřenou techniku.
Až na to Anonyme, že ta 1,4 má označení TSI. Tedy dvojí přeplňování a porožene kde jakou starší 1,6 i 1,8. Spolehlivě pracuje v Golfu i Passatu, takže proč by neměla být v Superbu. Doba velkoobjemových a rozežraných motorů pomalu končí. Budoucnost patří maloobjemovým agregátům s přeplňováním. Jinak jantaři tvého formátu jsou v restauraci nad zvětralým pivem schopni přijít i s teorií, že ta 1,4 bude vzkříšení staré 1,4 MPi OHV 50Kw že ano.... Nejdřív si něco nastuduj a pak piš. Tedy využij internet k smysluplnější činnosti, než plácání blbostí v diskuzi bez znalostí faktů.
Tak takovýhle bláboly sem dlouho nečet, 8mi válcový motor ve škodovce 2,8 30V má úhel otevření ventylů 141 stupňů a 6 vačkových hřídelů poskládaných v řadě za sebou. svíčky mají zvláštní tvar do U a svodové potrubí je dělané z tvrzeného karbidu. Celoocelový motor je z litého železa s přídavkem dřeva pro menší hmotnost. Sání je vyřešeno bravurně místo filtru je mrtvá kočka a splodiny z tlejícíjho masa jsou spalovány na principu náhodných výbuchů. Výkon tohoto motoru je závyslý na stupni zetlené kočky. Mění se jednou za 2 měsíce.
pánové jak mužete tvrdit že motor 2,8 30v v superbu je překopaný starý vr 6???jestli něco takového tvrdíte tak tady v tomto foru nemáte co dělat!vr 6 ma uhel sevření valců 15 stupnu ane 90 jako superb a má 2 ventily na válec a ne 5 jako superb.chlapi to je uplně jiný motor a tak starý taky není tuším 95.
Už na inom mieste som písal, že Superb bol 10 rokov pred začiatkom výroby u vás, vyrábaný v Číne ako Passat na predĺženom rázvore. Jednoducho v škodovke len zmenili masku chladiča. Mihal má úplnú pravdu.
ne, ja nezavidim, je mi celkem jedno, v cem autor jezdi (tedy, az na to ze je to tak trochu ekologicky prase)
jen jsem rekl, co umim a vcem asi tak jezdim..a v cem jezdi autor..a co asi tak umi (ohledne cestiny)
jinak souhlasim: superb mi prijde zastaraly auto predelany do novyho havu. radsi bych koupil 3-4 roky strayho passata (zachovalyho) , nez novyho superba..do roka budou na tom podle me stejne
No už současná generace Superbu není nic jiného než Passat minulé generace s prodlouženým rozvorem a délkou, v Číně se dokonce prodává (nebo prodával) "Passat Long", tedy Passat se stejnými rozměry jako Superb. Suma sumárum konstruktéři škodovky na součaném Superbu kromě interiéru nedělali nic.
No to by tak mohlo byt, jasne ze si ho nekoupis z jedny vyplaty, to asi fakt neni moc bezne :-) je to otazka na cem Ti zalezi. Jen jsem chtel rict, ze to neni nemozne, a ze clovek nemusi krast ani okradat jine, aby si mohl dnes koupit pekne auto a ze auto vypovida spis o prioritach cloveka nez o jeho charakteru a vyplate. ostatne, tady jde o recenze aut, a ne o recenze nasich zamestnani :-))))
No protože jak říkám, ta V6 u Superba je hodně letitý kousek, je to překopaná VR6 co bejvala v Golfu před 10 lety... Takže úspornost není její silnou stránkou. Já z mé emérické 2,7 dostal i 7,7 (průměr na sto) a to na okresce.
když to tak spočítám, tak poctivou prací (2 x průměrný plat) s odečtením všech nákladů bych na Superba šetřil 6-7 let a to bych si nemohl dopřát ani nový kecky.... ale třeba špatně chápu pojem "poctivá práce"....
V podstate se dorozumim 4my jazyky: CESKY, slovensky, nemecky (zaklady, ten jazyk moc rad nemam:) a anglicky (velmi dobre). Mam znalosti Photoshopu, Indesignu dale mi zdaleka neni cizi: Illustrator, Dreamweaver, Autocad, vsechny kancl. programy. Pocitace muzu vp odstate i stavet na zakazku a vyznam se jak v Mac os,tak Win. Ze svyho platu jsem se zmohl leda tak na starou Toyotu (kterou jsem pak stejne prodal, neni zatim potreba mit auto). Prehled o svetovem deni taky myslim mam.
A pak tady nekdo, kdo neumi vlastne spravne ani popsat, co ma za auto, napise, ze se nemuze dockat novyho Superba, ktery je zdaleka mimo muj platovy dosah. Navic jeste takovou "ekologickou ignoraci" , jako 2.5 litr s automatem.
V6 TDi je velmi problematický motor, resp. jeho poslední modifikaci. Poměrně dost se o něm píše skrz Audi, kam se montoval asi nejhojněji. A co se týká 2.8 V6 v automatu, tak ten jsme měli doma v AUDI 100 r.v. 93, verze Quattro, a jeho problém byl, že poměrně dost nenažraný, hlavně v příměstském provozu. Pokud se jezdí 90% mimo město a hlavně dlouhý štreky, tak kolem těch 8.5L se jet dá, ale s extrémně lehkou nohou. O korejském plodu 2.7 V6 (Hyundai) jsem též slyšel, že je dost rozežraný, ale nemám osobní zkušenost, takže nesoudím.
Až na to, že TDI má naprosto trtagickej zvuk a 1,9 je do káry typu superb doslova výsměch. pravda, ropná 2,5 už je na tom líp. Jenže, kvůli pár kačkám přijít o zvuk V6. Pravda, superbovksá v6, což je letitý překopaný VW, původně VR6 zrovna není nejlepší příklad.
Ovšem sám mám 2,7 V6 od jistého nejmenovaného výrobce, která dává ještě od 10 HP navíc než ta superbovská, zvuk dokonalý a spotřeba s klidnou nohou 8-9 litrů. Tak k čemu TDI :o)))
jasne ze benzinovy motor je fajn, ale spotreba je docela dost dulezita, alespon pro spoustu lidi:-) proc utracet za palivo, kdyz muzu penize PROMRHAT jinak??? navic do Superbu muzete vzit i TDI, coz neni vubec spatny motor!!! Doporucuji zkusit to, zvlast na vetsi auto, jako je Superb.
Předtím škodu nepustil komunismus nyní Volswagen takže to si nevybereš.Jinak mohlo být dávn oaj Combi,4x4 silnější a větší motory,luxusnější výbavy,doplňky,jenže to yb se passat musel strachovat o křeslo a s ním i A4 a A6..ne v kvalitě ale v prodejích.co si myslíš že Volw udělá s novým SuperbemBohužel aspoˇndle snímků z Belsk uto ej azse obšlahnutý Passat,akorát že místo dolní linky světla to má vsunutý ostřikovač a zadní světla do kufru?jak typické pro Škodu že?Ale možná v období favoritu.No ale VW má tak vykrojený víko kufru takže šetřit se musí..Velká škoda
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Superb
kup
Zdravím, superb 2,5 nafta jak moc je to poruchové? Nikdo z mého okolí mi nemůže dobře poradit a spotřeba mě nezajímá.
19.12.2009 | 08:46:01 | Ceasar Reagovat
RE: kup
Mal som 2,5Td a nebilo vubec poruchove,vykon dostatecny tak jak jizdi vlastnosti.spokojenost maximalni
06.11.2016 | 18:22:10 | Rado | 77.236.219.* Reagovat
Tak to je nějaky divný Mněl sem ho taky a maximálka byla někde okolo 250.km Možná tochce jenom ho trochu rozjezdit.
16.09.2009 | 15:48:28 | Martin Reagovat
to Pavel
Tak jsem to schválně spočet:
Takže jak píšeš za rok ujedu 25000km za čtyři roky to je 100000km, při spotřebě 7L nafty za 24Kč to dělá 168000Kč.
U benzínu při spotřebě 11L za 23Kč to hází 253000Kč. Po čtyřech letech provozu je rozdíl v uspoře paliva 85000Kč. A za to si můžeš koupit do naftovího motoru 4x nové turbo nebo 17x váhu vzduchu nebo 47x ERG ventil atd. ... už jen pro ten pocit že mi to papá 5,9 radši honim saze :-)))
22.01.2009 | 02:16:02 | Bobeš Reagovat
to: Honza a ostatní
Máš myšlení klasického TDíčkáře...spotřeba je důležitá atd. Jenže nafták je dražší, má vyšší servisní náklady, nafta je dražší. Zkus si jednou vzít tušku a papír, spočítat cca 15-20 tis.km/rok Spotřebu cca 7 vs. 11L. A možná se budeš divit, že benzín (nemusí to být zrovna V6, třeba nějakej cca 2.0 i se spotřebou 9L) že benzínové auto má levnější provoz než naftové. A´t už plusy pro benzín nebo naftu, stejně je to fuk kolik to žere. když takového Superba koupíš nového a po 4 letech ho prodáš (najedeš cca 25 tis/rok)...málo kdo so umí spočítat celkové režie, skutečné náklady na 1 km jízdy. Věř mě že nejsou 2,- Kč/km pouze za palivo, ale cca 12-15 Kč/km.
14.01.2009 | 23:24:57 | Pavel Reagovat
Safrane biturbo má standartně 193kw - rok výroby 1995.
04.12.2008 | 18:30:13 | Radek Reagovat
třeba safrane dvojturbo má jen 167kW
04.12.2008 | 18:06:20 | Reagovat
Ale to byl dehet 3.0d od BMW. Tady je debata o benzínových agregátech.
04.12.2008 | 17:55:16 | Radek Reagovat
třeba třílitr d od bmw turbo má jen 160kw
04.12.2008 | 17:44:24 | Reagovat
V6
Jelikož jsme tento motor měli, tak vím na 100%, že měl 128kw. Jinak 3.0 Turbo se 170kw by byla trošku zoufalost.
04.12.2008 | 17:22:54 | Radek Reagovat
není pravda, 2,8 V6 12ventil měl 135 kW a posléze 24ventil 140 kW VR6 byl 3,0 30ventil s turbem a měl 170 kW
04.12.2008 | 17:16:59 | Reagovat
V6
Ten motor V6 30v je překopaný motor V6, který se dával už do audi 80 a 100 již v roce 91. Měl jen 12 ventilů a 128kW/250Nm při 3000ot/min. Samozřejmě měl shodné vrtání a zdvih. Není to motor VR6 používaný u VW Golf, Corrado atd.
04.12.2008 | 16:43:13 | policeman Reagovat
2.8 V6 90°
je pravda že 2.8 V6 90° vychází VR6 a používá některé její komponenty, a to je jedině dobře. Motor 1.9tdi zase vychází z 1.6i z dvojkového golfa a taky to je parádní agregát.
tak nevim proč "hodně fousatý", když používá časování sacích ventilů nebo sací potrubí s proměnou délkou. to neni zase tak "hodně fousatý" ne? Když už jsme u toho tak 2.5TDI V6 je vtom případě holobrádek a taky to podle toho vypadá, Prostě není nad léty prověřenou techniku.
04.12.2008 | 13:38:57 | krámský Reagovat
plus preplnany - vysoke otacky
21.07.2008 | 21:04:53 | Reagovat
1.4 TSI bude rozežranější (v Superbu) než kdejaký V6. Těžký křižník a malinkatý motůrek.
21.07.2008 | 20:47:13 | Radek Reagovat
Až na to Anonyme, že ta 1,4 má označení TSI. Tedy dvojí přeplňování a porožene kde jakou starší 1,6 i 1,8. Spolehlivě pracuje v Golfu i Passatu, takže proč by neměla být v Superbu. Doba velkoobjemových a rozežraných motorů pomalu končí. Budoucnost patří maloobjemovým agregátům s přeplňováním. Jinak jantaři tvého formátu jsou v restauraci nad zvětralým pivem schopni přijít i s teorií, že ta 1,4 bude vzkříšení staré 1,4 MPi OHV 50Kw že ano.... Nejdřív si něco nastuduj a pak piš. Tedy využij internet k smysluplnější činnosti, než plácání blbostí v diskuzi bez znalostí faktů.
21.07.2008 | 19:44:41 | Jerry Reagovat
ano ta 1.4ka bude mat sice 92 kw tusim, ale uz len zo slusnosti by som si to nekupil:) predsa len, auto tej kategorie by malo mat poriadny motor..
29.05.2008 | 10:12:55 | lakyi Reagovat
Nový superb bude i 1,4..To bude bomba:)
29.05.2008 | 02:46:46 | Reagovat
vr
no říkám přkopaný, sice dost, ale vychází to z vr6, mám to z důvěrných zdrojů :o)
Jinak 95 je už hodně fousatý :o)
16.01.2008 | 09:40:13 | Marty Reagovat
2,8 30V
Tak takovýhle bláboly sem dlouho nečet, 8mi válcový motor ve škodovce 2,8 30V má úhel otevření ventylů 141 stupňů a 6 vačkových hřídelů poskládaných v řadě za sebou. svíčky mají zvláštní tvar do U a svodové potrubí je dělané z tvrzeného karbidu. Celoocelový motor je z litého železa s přídavkem dřeva pro menší hmotnost. Sání je vyřešeno bravurně místo filtru je mrtvá kočka a splodiny z tlejícíjho masa jsou spalovány na principu náhodných výbuchů. Výkon tohoto motoru je závyslý na stupni zetlené kočky. Mění se jednou za 2 měsíce.
16.01.2008 | 07:20:13 | F1 monopost Reagovat
2,8 30v
pánové jak mužete tvrdit že motor 2,8 30v v superbu je překopaný starý vr 6???jestli něco takového tvrdíte tak tady v tomto foru nemáte co dělat!vr 6 ma uhel sevření valců 15 stupnu ane 90 jako superb a má 2 ventily na válec a ne 5 jako superb.chlapi to je uplně jiný motor a tak starý taky není tuším 95.
15.01.2008 | 22:46:33 | mrekm77 Reagovat
Nejsi ty tak trochu disgrafik??
15.12.2007 | 21:21:09 | Reagovat
Súhlas
Už na inom mieste som písal, že Superb bol 10 rokov pred začiatkom výroby u vás, vyrábaný v Číne ako Passat na predĺženom rázvore. Jednoducho v škodovke len zmenili masku chladiča. Mihal má úplnú pravdu.
05.09.2007 | 20:05:56 | Petrík Reagovat
to honza:
ne, ja nezavidim, je mi celkem jedno, v cem autor jezdi (tedy, az na to ze je to tak trochu ekologicky prase)
jen jsem rekl, co umim a vcem asi tak jezdim..a v cem jezdi autor..a co asi tak umi (ohledne cestiny)
jinak souhlasim: superb mi prijde zastaraly auto predelany do novyho havu. radsi bych koupil 3-4 roky strayho passata (zachovalyho) , nez novyho superba..do roka budou na tom podle me stejne
05.09.2007 | 13:02:48 | petr Reagovat
To Standa
No už současná generace Superbu není nic jiného než Passat minulé generace s prodlouženým rozvorem a délkou, v Číně se dokonce prodává (nebo prodával) "Passat Long", tedy Passat se stejnými rozměry jako Superb. Suma sumárum konstruktéři škodovky na součaném Superbu kromě interiéru nedělali nic.
05.09.2007 | 10:24:40 | mihal Reagovat
7 let
No to by tak mohlo byt, jasne ze si ho nekoupis z jedny vyplaty, to asi fakt neni moc bezne :-) je to otazka na cem Ti zalezi. Jen jsem chtel rict, ze to neni nemozne, a ze clovek nemusi krast ani okradat jine, aby si mohl dnes koupit pekne auto a ze auto vypovida spis o prioritach cloveka nez o jeho charakteru a vyplate. ostatne, tady jde o recenze aut, a ne o recenze nasich zamestnani :-))))
04.09.2007 | 11:10:53 | Honza Reagovat
Re: V6
No protože jak říkám, ta V6 u Superba je hodně letitý kousek, je to překopaná VR6 co bejvala v Golfu před 10 lety...
Takže úspornost není její silnou stránkou.
Já z mé emérické 2,7 dostal i 7,7 (průměr na sto) a to na okresce.
04.09.2007 | 10:24:26 | Marty Reagovat
?
když to tak spočítám, tak poctivou prací (2 x průměrný plat) s odečtením všech nákladů bych na Superba šetřil 6-7 let a to bych si nemohl dopřát ani nový kecky.... ale třeba špatně chápu pojem "poctivá práce"....
04.09.2007 | 10:06:15 | honza Reagovat
To ARIES a PETR
Poctivou praci se na Superb da vydelat, tak tady zase nelamentujte :-) nebo si oba delate srandu???
03.09.2007 | 21:51:43 | Honza Reagovat
ako sa vravi poctivou pracou sa nikam nedostanes ...bohuzial
03.09.2007 | 16:03:04 | aries Reagovat
zavidim?:)
Neda mi to, proste to musim napsat:)
V podstate se dorozumim 4my jazyky: CESKY, slovensky, nemecky (zaklady, ten jazyk moc rad nemam:) a anglicky (velmi dobre).
Mam znalosti Photoshopu, Indesignu dale mi zdaleka neni cizi: Illustrator, Dreamweaver, Autocad, vsechny kancl. programy. Pocitace muzu vp odstate i stavet na zakazku a vyznam se jak v Mac os,tak Win. Ze svyho platu jsem se zmohl leda tak na starou Toyotu (kterou jsem pak stejne prodal, neni zatim potreba mit auto). Prehled o svetovem deni taky myslim mam.
A pak tady nekdo, kdo neumi vlastne spravne ani popsat, co ma za auto, napise, ze se nemuze dockat novyho Superba, ktery je zdaleka mimo muj platovy dosah. Navic jeste takovou "ekologickou ignoraci" , jako 2.5 litr s automatem.
Prijde Vam to v poradku? Me ne:)
03.09.2007 | 15:40:19 | petr Reagovat
Projev
Autora bych podle písemného projevu typoval na nějakého ROMA, nejak to k sobe nepatri takove auto docela na urovni a toto
03.09.2007 | 15:29:38 | Krtek Reagovat
V6
V6 TDi je velmi problematický motor, resp. jeho poslední modifikaci. Poměrně dost se o něm píše skrz Audi, kam se montoval asi nejhojněji. A co se týká 2.8 V6 v automatu, tak ten jsme měli doma v AUDI 100 r.v. 93, verze Quattro, a jeho problém byl, že poměrně dost nenažraný, hlavně v příměstském provozu. Pokud se jezdí 90% mimo město a hlavně dlouhý štreky, tak kolem těch 8.5L se jet dá, ale s extrémně lehkou nohou. O korejském plodu 2.7 V6 (Hyundai) jsem též slyšel, že je dost rozežraný, ale nemám osobní zkušenost, takže nesoudím.
03.09.2007 | 13:39:05 | Radek Reagovat
TDI
Mno jo, tak jo, kdyz teda V6 :-) ja se zatim dostal vzdy max.ke ctyrem valcum, takze nemuzu soudit :-)
03.09.2007 | 12:54:04 | Honza Reagovat
V6 vs TDI
Až na to, že TDI má naprosto trtagickej zvuk a 1,9 je do káry typu superb doslova výsměch. pravda, ropná 2,5 už je na tom líp.
Jenže, kvůli pár kačkám přijít o zvuk V6. Pravda, superbovksá v6, což je letitý překopaný VW, původně VR6 zrovna není nejlepší příklad.
Ovšem sám mám 2,7 V6 od jistého nejmenovaného výrobce, která dává ještě od 10 HP navíc než ta superbovská, zvuk dokonalý a spotřeba s klidnou nohou 8-9 litrů. Tak k čemu TDI :o)))
03.09.2007 | 12:23:58 | Marty Reagovat
benzin?
jasne ze benzinovy motor je fajn, ale spotreba je docela dost dulezita, alespon pro spoustu lidi:-) proc utracet za palivo, kdyz muzu penize PROMRHAT jinak??? navic do Superbu muzete vzit i TDI, coz neni vubec spatny motor!!! Doporucuji zkusit to, zvlast na vetsi auto, jako je Superb.
03.09.2007 | 08:50:36 | Honza Reagovat
SuperboPassat2??
Předtím škodu nepustil komunismus nyní Volswagen takže to si nevybereš.Jinak mohlo být dávn oaj Combi,4x4 silnější a větší motory,luxusnější výbavy,doplňky,jenže to yb se passat musel strachovat o křeslo a s ním i A4 a A6..ne v kvalitě ale v prodejích.co si myslíš že Volw udělá s novým SuperbemBohužel aspoˇndle snímků z Belsk uto ej azse obšlahnutý Passat,akorát že místo dolní linky světla to má vsunutý ostřikovač a zadní světla do kufru?jak typické pro Škodu že?Ale možná v období favoritu.No ale VW má tak vykrojený víko kufru takže šetřit se musí..Velká škoda
03.09.2007 | 01:13:54 | Standa Reagovat
Standa...
Ty nemas 38, podla gramatiky a rozmyslania by som tipoval takych 18- cerstvy vodicak vo vacku a "rezat" frajera.
02.09.2007 | 21:58:10 | Chocholousek Reagovat
???
Pán býti dobrá češtinář,ja??Šmarjá,lidi,alespoň to po sobě čtěte.
02.09.2007 | 21:52:14 | Valdauf Reagovat
nafta
Se projeď někdy s TDI automatem, pocit z jízdy vyjde na stejno a spotřeba je do 7l.
02.09.2007 | 21:46:33 | Bobeš Reagovat
RE: nafta
1.9Tdi 96Kw v automatu mimo město kombinovaná spotřeba 5.4litrů/100km
17.12.2012 | 17:03:37 | TRUCKER | 91.221.212.* Reagovat