Rok výroby:2007Typ motoru:1.9 TDI PDStav km při koupi:0 kmStav km nyní:195 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:27. 5. 2009
Nakoľko sa mi začalo v mojom podnikaní celkom slušne dariť - potreboval som zmeniť premiestňovač v meste za niečo, čím sa dá pohodlne cestovať aj ďalej ako do Tesca. Pre predstavivosť ešte spomeniem, že meriam 197 cm, a vážim 14O kg- preč s alibizmom ale komfortným cestovaním môžu ľudia s našími parametrami nazvať jazdu v niečom väčšom ako malý motorový čln. V pláne som mal zadovážiť si limuzínu vyššej triedy ( niečo ako A6 alebo BMW5 ). Napokon som bol skutočne už len krôčik k objednaniu 530D v plnej náloži....keď som sa rozhodol zastaviť sa ešte vo VW predajni a pozrieť si nového passata. Bohužiaľ ( alebo chvalabohu ) som ešte pred passatom zdiaľky uvidel Superba...na krásnych továrenských 17tkach a vtedy mi v hlave blyslo..."prečo som si ťa miláčik nevšimol skôr?" Asi si poviete, že porovnávať BMW a Škodovku je nemožné, zistil som ale, že čo sa funkcionality, komfortu a spoľahlivosti týka ( image som prestal riešiť po 100.000 km) máte kúpou B-čka vystarané, + ušetríte cca milón korún!!!! Takže k autu:
-Priestor: Ak budete mať možnosť, skúste si niekedy posunúť vodičove sedadlo v novej audi A6 úplne dozadu. Urobte to isté so Superbom a uvidíte čo sa stane,...niekedy mám naozaj pocit, že Škodovka mala pôvodne v pláne urobiť vpredu kokpit a vzadu spálňu
-Interiér: Keďže som zvolil tú "najtučnejšiu" verziu, jediné čo vo výbave nie je, je strešné okno a ťažné zariadenie - to som nechcel. Inak fantasticky veľa miesta samozrejme aj vpredu. Ovládanie tam kde má byť, výborné dielenské spracovanie, oceňujem lakťovú opierku, ktorá je naozaj tam, kde by mala byť a fantastický tempomat. K ostatnému nemám najmenšie výhrady.
-Jazdné vlastnosti: Motor je asi najväčším šperkom celého auta. 130 koníkov na to moje cestovanie bohate stačí, naviac spotreba a fakt že som do motora nesiahol ja ani žiaden technik myslím hovorí za všetko. Na aute sa menili 1x rozvody ( 150.000 km) 4x doštičky, 7x olej a filtre, a 1x vypálená bixenóna. TO JE VŠETKO PRIATELIA. Keď je treba predbehnúť niečo pomalšie, auto to bezchybne zvláda s istotou a je veľmi predvídateľné. Musíte však mať na pamäti, že máte pod sebou niečo cez 2 tony, takže žiadne pretekanie nehrozí. Ak sa aj stane, že potrebujete závodiť, auto je veľmi neutrálne, skôr nedotáčavé ale na tých 225/45 R 17 to sedí fantasticky. Ak to preženiete, zastaví vás ESP a všetky tie ostatné systémy ktoré sú k dispozícií. Pri vypnutom ESP som nedotáčavosť úplne prezieravo riešil jemným "kopnutím" do brzdy - zadok sa vrátil, stačilo pod plynom jemne zakontrovať a už zase cítite, že to auto len tak ľahko neutrhnete - je naozaj ťažké: a to je dobré-))
Diesel a veľké auto som prirodzene volil kôli tomu, že som pracovne chodieval do Lotyšska. Vdety som ocenil to, čo som predtým nepoznal. Po natankovaní "plnej" mi palubný počítač oznámil, že môžem prejsť ešte 1200km? WOW! To som naozaj ešte nevidel. V meste sa spotreba pohybuje okolo 9 litrov, musím však podotknúť, že v meste sa veľmi ponáhľam.
Superb je pre ľudí, ktorý si nepotrpia na image-i značky a chcú sa naozaj kvalitne odviezť. škoda len, že dizajn nového sa mi nepáči, asi mu budem verný do úlného zlyhania a potom sa uvidí.
300 nie je veľa, ale predsa ten motor je na niečo stavaný a hoci samozrejme tam z výroby budú nejaké rezervy na zvyšovanie výkonu a pod.,tak by som s takto starým a ojazdeným autom už asi zbytočne neriskoval.
05.07.2023 | 11:36:44 | Get a way
| 85.135.223.*Reagovat
RE: ..
Nebo naopak, u tak starého a olétaného stroje je to možné risknout, odpálit si funglovku bolí asi trochu víc...
Tak už som dal chorvátom zbohom.Tam som išiel v noci cesta prázdna proste super a tá spotreba 5, 5l super po dialnici 130 a cez maďarsko moja žena 140.Naspäť to bolo horšie samé zápchy a cez deň klíma naplno ale aj tak som bol spokojní z výsledkom 6l/100km.
Pod kapotou mám niečo podobné,TDI 110 kw,6 st.prevodovka,o cca 500 kg menej a absolútna spokojnosť.Tiež len výmeny oleja,filtrov...a dolievanie nafty.Na dovolenku k moru 900 km za 8 hodín a priemer 6/100km.Teší ma že si s autom spokojný a prajem ešte mnoho km.
Či je iná konštrukcia neviem ale určite nemám čerpadlo (TDI) v nádrži a ten objem uvádza výrobca stále rovnaký neviem možno v skutočnosti je tam rozdiel ale určite nie v litroch a o tom bola reč.
riesite dojazd len trba pri tom samozrejme brat do uvahy objem nadrze, cize ak napr. 60 l nadrz vydrzi 1300 a druha sice tiez 1300km len ma objem 75 l tak nieco vam uslo mudrlanti
tých 1200 dojazd ( podla počítača) je asi 1000 v skutočnosti...ja ale páni jazdím naozaj zostra, a na svojej starej mazde som mal nádrž preč za cca 500 km....
Tak vidím, že sa nám to tu pekne rozpísalo...Ľuboš - cesty v Poľsku sú ako cesty v Poľsku...No Comment...ďalej sa už dá, ak niekde vyššie dostaneš pokutu, stačí keď jedným policajtom zplatíš, ostatným už iba povieš, že si zaplatil kolegom...:-)) perfektne to funguje, nech žije zkorumpovaná polícia...samozrejme česť výnimkám!! Inak tie 2 tony som asi naozaj prehnal....ja to auto proste milujem, každý niekedy zveličujeme, či nie? A k autorovi s Peugeotom sa vyjadrovať nejdem, má svoj názor ja mu ho neberiem, tiež som býval nervózny... :-))) majte sa
tak prajem stastnu cestu. a som si isty ze s A4 1,9 TDI spravis minimalne tych 1200 km (teda ak to mas v poriadku) to nebude problem. No musim sa ti priznat ze ja som isiel do toho chorvatska 110 km/hod. po dialnici ..cize pijanko pretoze nas islo viac a nemali sme sa kam ponahlat. No a vtedy som spravil 1300 na nadrz.
V lete idem do Chorvátska sám už čakám koľko to zoberie samozrejme jazda podľa predpisov.Hlavne ma zaujíma tá dlhá dialnica čo to spapá pri cca 130 na tú dlhú trasu.Uvidim čo na to povie moja Audinka A4 1,9TDI-81kw
suhlasim, no aj tak si myslim ze 1,9 tdi nebude mat na dlhej trase spotrebu vyssiu ako 6-7 litrov. 9 litrov pisal autor v meste. No a nehovoril som o tom ze celych 1 000 km musis ist v kuse ved to sa asi neda ale bavime sa tu o dojazde.
Pri aute zo spotrebou 9-10l/100km to až taký štandart nebude veď každý nemá naftáka a nádrž pokiaľ viem nerobia inú pre benzín a inú pre naftu.PS:ja osobne mám potrebu zastať a ponaťahovať sa skôr ako po 1000km a to už nie je problém aj dotankovať už nehovoriac o zbytočnej váhe navyše v podobe paliva.
suhlasim s tebou s tym palivom ze benzinok je vsade vela a 1200 km je dost. Len som chcel poznamenat ze 1200 km nie je az take WOV ako si autor mysli ale je to uplny standart. Kazdopadne prajem vela stastnych km.
Gratuluji, ať slouží dál k plné radosti, Superb je nejkrásnější auto co kdy Z MB vyšlo. Na téma dojezd na plnou nádrž, si myslím, že 1200km je dostačující. Vždyť v dnešní době je benzinek na každým rohu habafuk. Pak, proč taky vozit tolik paliva navíc?? Je to zátěž, která se pak promítne do spotřeby.
podla mna je to porovnatelne, pretoze dnesne hocijake male dizlove auto ti spraví kludne 1200 - 1300 km na plnu nadrz. No a ja som pisal ze moje byvale auto bol 13 rocny stary peugeot a spravil 1300 km na plnu nadrz a to auto malo cez 1500 kg. No vlastne ked pocitam nalozeny cestu do chorvatska tak to auto malo 2 tony urcite. A s takym auto som spravil 1200 km na plnu nadrz. Takze ked auto triedy Superb spravi 1200km na nadrz tak je to normalne (ba az maalo) a nie je sa comu divit. Praveze pri takomto aute sa cudujem ze to spravi "iba 1200" (teda podla pocitaca - v skutocnosti to bude urcite menej) km. Ved taketo limuziny su robene na dlhe trate tam by som pocital minimalne 1500 - 1600 km na nadrz. No a autor sa tu vzrusuje ze mu pocitac ukazuje dojazd 1200 km a je s toho uneseny. Pritom autam tejto triedy bezne ukazuju pocitace dojazdy 1500 a viac km. take az take WOV ako napisal autor v recenzii to urcite nie je. Inak ospravedlnujem sa ten prvy anonym som bol ja.
Ocividne nemas ani ponatia o oceneniach kvality. Dnes skor plati: "Stare Mercedesy, to boli sracky a nove su ok" pretoze Mercedesy v rokoch 95 - 2006 sa kazili lebo firma sa snazila naucit ako znizovat naklady, ale nove su perfektne. A tiez to nie je vsetko len o spolahlivosti. Mimochodom Passat to iste. Iba modely 2008 a 2009 dostavaju 5/5 hviezd za kvalitu, modely z predoslych rokov maju v priemere tak 2/5.
co je na mercedesu,nej,nej,nej???Stary mercedesy ano,to byly auta,novodoby už jsou sračky,vlastni skušenost E od nova,na 90tisisicich jsem ho kopnul s baraku..Koupil jsem passata,taky od nova a mam ted najeto 60tis a pohoda,v tedlech kilometrech se mi mergl už sral...
BMW? Preco BMW? Preco nie novy Mercedes C-cko? A preco si vlastne autor vybral Skodofku a nie Mercedes C, ktory je len o trochu drahsi. Ludia majte rozum ak kupujete vyssiu strednu triedu, Mercedes C je proste naj naj naj, o inom ani neuvazujte.
podla mna dobrý výber, pekna lod, dve tony to urcite nema, komfort, priestor, dizajn super. Jazdil som 530DA 2002 aj viacero superbov, sestvalec sa viac hodi k tomu vozu ale nie je to az taky dobrý motor, verim, ze si s autom spokojny to bawo by asi tak spolahlivo nefungovalo - vlastna skusenost
roka, klobúk dole ! Aké sú cesty hore Poľskom? A Pobaltím ? Plánujem sa mrknúť do Petrohradu, nie sú problémy s policajtami? Dík za info. Nech Vám auto slúži. V priestore naozaj zahanbí aj BMW 7. P.S. V 607 mi ukáže dojazd aj 1500-1600 km, max. 2000, ale to sú iba sľuby...
1300 km som robil na full nadrz s peugeotom 306 1,9 TD. teda s autom a dve triedy nizsie. A podotykam ze to bol rocnik 1995 takze stara mrcha. takze 1200 km je uplne normalne pri takejto triede by som cakal aj trolilinku viac
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Superb
..
Dobrý deň... Idem si pre radu mám superb 1 2.9tdi 96kw. R.v2006, km 295 xxx, kód motora AWX, je mi slabší čo hovoríte chip na 117kw? Ďakujem
03.07.2023 | 15:15:22 | Filip | 178.18.68.* Reagovat
RE: ..
17 ročné auto s 300kkm. Buď rád, že to nejak funguje.
04.07.2023 | 07:00:03 | Get a way | 85.135.205.* Reagovat
RE: ..
Přesně.
05.07.2023 | 09:25:21 | Ital | 78.80.121.* Reagovat
RE: ..
300tkm by na supa nemělo být nijak moc....já mám Maxe s 260tkm a bez potíží , a to je o třídu menší kára...
05.07.2023 | 09:59:39 | Vašek | 88.103.233.* Reagovat
RE: ..
300 nie je veľa, ale predsa ten motor je na niečo stavaný a hoci samozrejme tam z výroby budú nejaké rezervy na zvyšovanie výkonu a pod.,tak by som s takto starým a ojazdeným autom už asi zbytočne neriskoval.
05.07.2023 | 11:36:44 | Get a way | 85.135.223.* Reagovat
RE: ..
Nebo naopak, u tak starého a olétaného stroje je to možné risknout, odpálit si funglovku bolí asi trochu víc...
07.07.2023 | 08:12:52 | Vašek | 88.103.233.* Reagovat
oplati sa
mam kamarata co chce vymenit svoj renault espace 4 2.2dci v kozi rok 2007 a chcel by ho vymenit sa superb 1.9tdi 96kw rok 2002 oplati sa mu to
07.08.2019 | 11:03:57 | toudy | 95.102.71.* Reagovat
Spotreba
Tak už som dal chorvátom zbohom.Tam som išiel v noci cesta prázdna proste super a tá spotreba 5,
5l super po dialnici 130 a cez maďarsko moja žena 140.Naspäť to bolo horšie samé zápchy a cez deň klíma naplno ale aj tak som bol spokojní z výsledkom 6l/100km.
20.07.2009 | 07:16:25 | gugo Reagovat
Paráda
Pod kapotou mám niečo podobné,TDI 110 kw,6 st.prevodovka,o cca 500 kg menej a absolútna spokojnosť.Tiež len výmeny oleja,filtrov...a dolievanie nafty.Na dovolenku k moru 900 km za 8 hodín a priemer 6/100km.Teší ma že si s autom spokojný a prajem ešte mnoho km.
31.05.2009 | 16:25:59 | mike Reagovat
dobra recenze
recenze je objektivni.palec nahoru
30.05.2009 | 19:57:44 | Reagovat
gogo
tomu kur, ze maju rozdielny objem.
30.05.2009 | 18:22:37 | lakinooo Reagovat
lakinooo
Či je iná konštrukcia neviem ale určite nemám čerpadlo (TDI) v nádrži a ten objem uvádza výrobca stále rovnaký neviem možno v skutočnosti je tam rozdiel ale určite nie v litroch a o tom bola reč.
30.05.2009 | 11:40:17 | gugo Reagovat
to Ariel Atom
Reknu ti to takhle : Do B5 v poho (nejlepe 1,8T).Pote uz hure !Mam rocnik 97 1,8 T a je to v pohode.
29.05.2009 | 20:32:01 | jamieson Reagovat
Gugo
Predstav si, ze sa robi pre benzin a diesel rozdielna nadrz, rozdielna vnutorna konstrukcia, rozdielne cerpadla.....
29.05.2009 | 16:31:27 | lakinooo Reagovat
riesite dojazd len trba pri tom samozrejme brat do uvahy objem nadrze, cize ak napr. 60 l nadrz vydrzi 1300 a druha sice tiez 1300km len ma objem 75 l tak nieco vam uslo mudrlanti
29.05.2009 | 16:10:27 | nstar Reagovat
Ja len ze...
tých 1200 dojazd ( podla počítača) je asi 1000 v skutočnosti...ja ale páni jazdím naozaj zostra, a na svojej starej mazde som mal nádrž preč za cca 500 km....
29.05.2009 | 16:08:26 | mikki - autor Reagovat
Autor
Tak vidím, že sa nám to tu pekne rozpísalo...Ľuboš - cesty v Poľsku sú ako cesty v Poľsku...No Comment...ďalej sa už dá, ak niekde vyššie dostaneš pokutu, stačí keď jedným policajtom zplatíš, ostatným už iba povieš, že si zaplatil kolegom...:-)) perfektne to funguje, nech žije zkorumpovaná polícia...samozrejme česť výnimkám!!
Inak tie 2 tony som asi naozaj prehnal....ja to auto proste milujem, každý niekedy zveličujeme, či nie?
A k autorovi s Peugeotom sa vyjadrovať nejdem, má svoj názor ja mu ho neberiem, tiež som býval nervózny... :-)))
majte sa
29.05.2009 | 16:03:48 | mikki - autor Reagovat
anonym
no tak uz chapes jednu s vyhod dizlakov.
29.05.2009 | 13:05:15 | visna Reagovat
1200 dojazd
to mate super, ja mam na benzinaku dojazd cca 600 - 700
29.05.2009 | 12:44:05 | Reagovat
gugo
tak prajem stastnu cestu. a som si isty ze s A4 1,9 TDI spravis minimalne tych 1200 km (teda ak to mas v poriadku) to nebude problem. No musim sa ti priznat ze ja som isiel do toho chorvatska 110 km/hod. po dialnici ..cize pijanko pretoze nas islo viac a nemali sme sa kam ponahlat. No a vtedy som spravil 1300 na nadrz.
29.05.2009 | 12:01:26 | visna Reagovat
visna
V lete idem do Chorvátska sám už čakám koľko to zoberie samozrejme jazda podľa predpisov.Hlavne ma zaujíma tá dlhá dialnica čo to spapá pri cca 130 na tú dlhú trasu.Uvidim čo na to povie moja Audinka A4 1,9TDI-81kw
29.05.2009 | 11:49:39 | gugo Reagovat
gugo
suhlasim, no aj tak si myslim ze 1,9 tdi nebude mat na dlhej trase spotrebu vyssiu ako 6-7 litrov. 9 litrov pisal autor v meste. No a nehovoril som o tom ze celych 1 000 km musis ist v kuse ved to sa asi neda ale bavime sa tu o dojazde.
29.05.2009 | 10:15:56 | visna Reagovat
visna
Pri aute zo spotrebou 9-10l/100km to až taký štandart nebude veď každý nemá naftáka a nádrž pokiaľ viem nerobia inú pre benzín a inú pre naftu.PS:ja osobne mám potrebu zastať a ponaťahovať sa skôr ako po 1000km a to už nie je problém aj dotankovať už nehovoriac o zbytočnej váhe navyše v podobe paliva.
29.05.2009 | 09:53:47 | gugo Reagovat
kraken
suhlasim s tebou s tym palivom ze benzinok je vsade vela a 1200 km je dost. Len som chcel poznamenat ze 1200 km nie je az take WOV ako si autor mysli ale je to uplny standart. Kazdopadne prajem vela stastnych km.
29.05.2009 | 06:53:31 | visna Reagovat
autor
Gratuluji, ať slouží dál k plné radosti, Superb je nejkrásnější auto co kdy Z MB vyšlo. Na téma dojezd na plnou nádrž, si myslím, že 1200km je dostačující. Vždyť v dnešní době je benzinek na každým rohu habafuk. Pak, proč taky vozit tolik paliva navíc?? Je to zátěž, která se pak promítne do spotřeby.
29.05.2009 | 06:45:15 | kraken Reagovat
Jojo, anonym to konečně vyjádřil uplně přesně. Lidi, kteří jezdí renckama, jsou socky a chudáci a blbouni.
28.05.2009 | 23:04:14 | Reagovat
Nejen Laguna je největší sračka, ale celý Renault je ten nej šmejd na světě!
28.05.2009 | 22:45:21 | Reagovat
najvacsiu sracku pod slnkom mas v hlave....
28.05.2009 | 22:32:55 | Reagovat
největší s*ačka pod sluncem je laguna I
28.05.2009 | 22:30:14 | Reagovat
RE:
Jo, to je fakt, to je takovej s*áč, že mu není rovno!Motor škube jak blbec, a to má najeto, jen 120 000 km. Asi zapalovací cívky. Vůbec nejede!
24.02.2012 | 17:29:03 | | 93.99.63.* Reagovat
jamieson
Starsie, ale PRED ROKOM 2000!!! Rocniky 2000 - 2007 su rovnake sracky ako aj Laguny 2.
28.05.2009 | 20:42:43 | Ariel Atom Reagovat
to Ariel Atom
To, co jsi napsal o passatu je hloupost !!! Praveze starsi jsou ve vseobecnosti kvalitnejsi !
28.05.2009 | 20:22:22 | jamieson Reagovat
gugo
podla mna je to porovnatelne, pretoze dnesne hocijake male dizlove auto ti spraví kludne 1200 - 1300 km na plnu nadrz. No a ja som pisal ze moje byvale auto bol 13 rocny stary peugeot a spravil 1300 km na plnu nadrz a to auto malo cez 1500 kg. No vlastne ked pocitam nalozeny cestu do chorvatska tak to auto malo 2 tony urcite. A s takym auto som spravil 1200 km na plnu nadrz. Takze ked auto triedy Superb spravi 1200km na nadrz tak je to normalne (ba az maalo) a nie je sa comu divit. Praveze pri takomto aute sa cudujem ze to spravi "iba 1200" (teda podla pocitaca - v skutocnosti to bude urcite menej) km. Ved taketo limuziny su robene na dlhe trate tam by som pocital minimalne 1500 - 1600 km na nadrz. No a autor sa tu vzrusuje ze mu pocitac ukazuje dojazd 1200 km a je s toho uneseny. Pritom autam tejto triedy bezne ukazuju pocitace dojazdy 1500 a viac km. take az take WOV ako napisal autor v recenzii to urcite nie je.
Inak ospravedlnujem sa ten prvy anonym som bol ja.
28.05.2009 | 20:18:28 | visna Reagovat
starý Mercedes
Je model W124, nikoli srajdy W210 "masařka". To ví každý, jaké ročníky jsou kvalitní. W124 je tuším 1985 - 1995.
28.05.2009 | 20:16:14 | Radek Reagovat
Anonym
Ocividne nemas ani ponatia o oceneniach kvality. Dnes skor plati: "Stare Mercedesy, to boli sracky a nove su ok" pretoze Mercedesy v rokoch 95 - 2006 sa kazili lebo firma sa snazila naucit ako znizovat naklady, ale nove su perfektne. A tiez to nie je vsetko len o spolahlivosti. Mimochodom Passat to iste. Iba modely 2008 a 2009 dostavaju 5/5 hviezd za kvalitu, modely z predoslych rokov maju v priemere tak 2/5.
28.05.2009 | 19:43:11 | Ariel Atom Reagovat
to Ariel Atom
No nevim, slysel jsem, ze Mercedesy sli s kvalitou poradne dolu.Souhlasim s Anonymem podemnou.A krom toho, BMW mam rad :-))
28.05.2009 | 19:35:25 | jamieson Reagovat
co je na mercedesu,nej,nej,nej???Stary mercedesy ano,to byly auta,novodoby už jsou sračky,vlastni skušenost E od nova,na 90tisisicich jsem ho kopnul s baraku..Koupil jsem passata,taky od nova a mam ted najeto 60tis a pohoda,v tedlech kilometrech se mi mergl už sral...
28.05.2009 | 19:28:38 | Reagovat
jamieson
BMW? Preco BMW? Preco nie novy Mercedes C-cko? A preco si vlastne autor vybral Skodofku a nie Mercedes C, ktory je len o trochu drahsi. Ludia majte rozum ak kupujete vyssiu strednu triedu, Mercedes C je proste naj naj naj, o inom ani neuvazujte.
28.05.2009 | 19:19:24 | Ariel Atom Reagovat
podla mna dobrý výber, pekna lod, dve tony to urcite nema, komfort, priestor, dizajn super.
Jazdil som 530DA 2002 aj viacero superbov, sestvalec sa viac hodi k tomu vozu ale nie je to az taky dobrý motor, verim, ze si s autom spokojny
to bawo by asi tak spolahlivo nefungovalo - vlastna skusenost
28.05.2009 | 17:11:34 | nstar Reagovat
Autor zrejme prehani.Pohotovostni hmotnost je 1465 kg (alespon dle netu), cili od dvou tun ma daleko :-)
28.05.2009 | 16:36:55 | jamieson Reagovat
to vazne to auto vazi 2 tony ?
28.05.2009 | 16:21:40 | Reagovat
Anonym
Neporovnávaj neporovnateľné 306 1,9TD a Superb len váhou rozdiel niekoľo 100Kg aj keď nepopieram 1,9TD-PSA na tú dobu dobré motory.
28.05.2009 | 16:21:03 | gugo Reagovat
Osobne bych si vybral asi BMW, ale to je vasa vec.Hlavne ze jste spokojeny.A jak uz spomnul Luboš, je to slusnej najezd za takovou dobu.
28.05.2009 | 15:40:32 | jamieson Reagovat
Pekný nájazd za 2,5
roka, klobúk dole ! Aké sú cesty hore Poľskom? A Pobaltím ? Plánujem sa mrknúť do Petrohradu, nie sú problémy s policajtami? Dík za info. Nech Vám auto slúži. V priestore naozaj zahanbí aj BMW 7. P.S. V 607 mi ukáže dojazd aj 1500-1600 km, max. 2000, ale to sú iba sľuby...
28.05.2009 | 09:53:42 | ľuboš Reagovat
1300 km som robil na full nadrz s peugeotom 306 1,9 TD. teda s autom a dve triedy nizsie. A podotykam ze to bol rocnik 1995 takze stara mrcha. takze 1200 km je uplne normalne pri takejto triede by som cakal aj trolilinku viac
28.05.2009 | 09:46:49 | Reagovat