Rok výroby:2002Typ motoru:2.5 TDIStav km při koupi:58 000 kmStav km nyní:159 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:29. 1. 2009
Nelze mi otevřít víko nádrže, musím prozatím otevírat z kufru, kde mám sundané čalounění a používám ruční otevírání táhlem.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je neuvěřitelně pohodlné, místa je na rozdávání, motor je na vyšší objem celkem úsporné, průměr se pohybuje v rozmezí 8 litrů na automat, když použiju sekvenční převod, spotřeba se sníží až o 2 litry níže. S autem jezdím dálky i kratší vzdálenosti, někdy slyším do zatáček při vyšší rychlosti nějaký pazvuk, jinak nevím o žádném jiném problému, který by mě donutil sáhnout hlouběji do kapsy, s Lagunou to bylo o dost horší co se týče kvality i náhradních dílů.
Superb jsem kupoval jako horkou novinku v roce 2002. Byl srpen a venku vedro. Tak si říkám, jestli bych nezavolal Aleše. Aleš byl statnej chlap s chlupama i na zádech a já ho rád masíroval. Všude. Tak jsme se domluvili na setkání. On souhlasil. V té době jsem byl náměstkem podniku v Bílovci. Haly byli tenkrát zavřené a já měl klíče. Všechno se semlelo rychle, Aleše jsem ani nestihl svléct a už ze mně chvátal kalhoty dolů. Zajel mi na žalud a já vzrušením hekl. Začal mi ho kouřit až do konce a já byl v sedmém nebi. Pak do mně najel zezadu, přirážel... a to už si přes rozkoš nic nepamatuji. Superb slouží dobře až do dnešních dnů.
Jo tak takhle to je... Lidi vašeho druhu si kupují větší Superby, aby tam mohli provozovat tyto praktiky. Tak tím se už vysvětluje vaškoidní obsese většími vozy. 8o
Další rozumbrady, které si něco přečetli na netu ohledně 2.5 tdi v6 a berou to za dogma :-) Kolik z Vás tento motor má nebo mělo ve svých autech? Největší problém s motory 2.5 tdi v6 jsou nesmyslně dlouhé intervaly výměny oleje, které samozřejmě nikdo z počátku nových aut nevěděl a ani neřešil!
09.07.2018 | 19:10:05 | david
| 94.113.203.*Reagovat
ludia kupte si mazdu 6 a zabudnite na škodovku budete mat svety pokoj
co ja viem, je to fajn auto ale po 150 - 200 tisic je to vrak. jak hovoril sused dole osupal sa interier, plasty vrzgaju jak hovado, korozia na kufri, kontrolky svietili stale jedna po druhej, tento motor neviem ale 1,9 tdi isiel do riti pri dlhsom nepouzivani olejovy flak pod autom, zvuk jak tragacik. inac super trosku tvrdy podvozok na limcu ale miesta na rozdavanie, pohodlne, koža skoro jak naozajstna, po cipe spotreba 6 litrov v meste, fajn dynamika...
co to znamená nerovnoměrně přenáší výkon?..a hodně hrabe?...když sedí za volantem bezmozek tak hrabe všechno, vy tady všichni plivete na normální auta pro normální lidi jak kdybyste byli redaktoři speedu, kupte si motokáry nebo auto typu M3 CSL, něco typeR, audi RS nebo nějakou raketu, vaše názory jsou scestné, superb je luxusní limuzína a je víc než jasné že auto které váží bezmála dvě tuny a náhon na předek neproletí zatáčku jak po kolejích, je to křižník a jízdní vlastnosti jsou dost slušné 2,5TDi je perfektní motor ale od výroby všechny kousky trpí na nadměrné opotřebování vačkovch hřídelí, nicméně kamarád ho má má na něm něco přes 200000km a je vpohodě....já bych do něj určitě šel
Mal som passat v6 tdi s tym istym motorom, a bolo to celkom fajn auto, dokym islo. Tieto motory nie su prilis vydarene a dost sa sypu (cerpadla, neustale priesaky oleja, vacky apd...). Postupom casu sa zlepsovali a vychytavali sa na nich muchy, tak snad ten tvoj uz by mal prekonavat vacsinu detskych nemoci v6 tdi z rokov 99-00. Najvacsia palka su rozvody, treba rozobrat polku auta a len matros vyjde na 500-600eur +praca. Ten moj passat som predal a stale jazdi s 330tkm momentalne (po dvoch vymenach vt cerpadla, turba, vaciek a inych drobnosti...) Tak vela stastia
No já měl motor Sup1 silver 1,9tdi za 90tis.už nevím kolik kW,ale něco kolem 130.Motor měl problém s přenosem sily na hnací kola,až moc brutální a nevyvážený.Podvozek je velice nestabilní a kroutí se v zatáčkách,těžký předek zrovna není na nějaký honičky v Monacu.Brzdy se pěkně zapotí než zastaví,ale zvádají to.Po 2 letech se mi začal olupovat gumoví potah na madlech,ošoupala se manžeta na řadičce,začaly reznout-bubliny na rámech předních dveří.Po 2 letech výměna kotoučů komplet,nějaká oprava u motoru za 34tis. no a pak šel.Lepší je prý benzín 2,8.Ať ti slouží
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Superb
Cau lidi mam škoda superb 2.5 v6 včera pri jízdě semi začal klepat motor a hulit bílý kouř auto táhne a sou tam tyhle dva problémy
13.10.2024 | 14:17:54 | Jan | 109.81.82.* Reagovat
.
Superb jsem kupoval jako horkou novinku v roce 2002. Byl srpen a venku vedro. Tak si říkám, jestli bych nezavolal Aleše. Aleš byl statnej chlap s chlupama i na zádech a já ho rád masíroval. Všude. Tak jsme se domluvili na setkání. On souhlasil. V té době jsem byl náměstkem podniku v Bílovci. Haly byli tenkrát zavřené a já měl klíče. Všechno se semlelo rychle, Aleše jsem ani nestihl svléct a už ze mně chvátal kalhoty dolů. Zajel mi na žalud a já vzrušením hekl. Začal mi ho kouřit až do konce a já byl v sedmém nebi. Pak do mně najel zezadu, přirážel... a to už si přes rozkoš nic nepamatuji. Superb slouží dobře až do dnešních dnů.
10.07.2018 | 13:56:41 | Pelištějec | 178.40.96.* Reagovat
RE: .
Jo tak takhle to je... Lidi vašeho druhu si kupují větší Superby, aby tam mohli provozovat tyto praktiky. Tak tím se už vysvětluje vaškoidní obsese většími vozy. 8o
13.10.2024 | 16:01:24 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
RE: .
Jinak zdravej?
15.10.2024 | 08:44:00 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
zase 2.5
Další rozumbrady, které si něco přečetli na netu ohledně 2.5 tdi v6
a berou to za dogma :-) Kolik z Vás tento motor má nebo mělo ve svých autech? Největší problém s motory 2.5 tdi v6 jsou nesmyslně dlouhé intervaly výměny oleje, které samozřejmě nikdo z počátku nových aut nevěděl a ani neřešil!
09.07.2018 | 19:10:05 | david | 94.113.203.* Reagovat
ludia kupte si mazdu 6 a zabudnite na škodovku budete mat svety pokoj
21.04.2013 | 00:31:40 | | 82.113.106.* Reagovat
Prej "nerovnomerne prenasi vykon a moc hrabe" ...jezis ty jsi ale picus :D
30.05.2010 | 17:40:27 | Reagovat
to drahosch
"2,5 TDI je perfektni motor".Pokud myslis sestivalec od koncernu, tak nesouhlasim.Ale souhlasim, ze starej 2,5 R5 od Audi byl dobrej.
17.10.2009 | 18:44:13 | jamieson Reagovat
co ja viem, je to fajn auto ale po 150 - 200 tisic je to vrak. jak hovoril sused dole osupal sa interier, plasty vrzgaju jak hovado, korozia na kufri, kontrolky svietili stale jedna po druhej, tento motor neviem ale 1,9 tdi isiel do riti pri dlhsom nepouzivani olejovy flak pod autom, zvuk jak tragacik. inac super trosku tvrdy podvozok na limcu ale miesta na rozdavanie, pohodlne, koža skoro jak naozajstna, po cipe spotreba 6 litrov v meste, fajn dynamika...
13.08.2009 | 06:40:55 | Reagovat
esp
co to znamená nerovnoměrně přenáší výkon?..a hodně hrabe?...když sedí za volantem bezmozek tak hrabe všechno, vy tady všichni plivete na normální auta pro normální lidi jak kdybyste byli redaktoři speedu, kupte si motokáry nebo auto typu M3 CSL, něco typeR, audi RS nebo nějakou raketu, vaše názory jsou scestné, superb je luxusní limuzína a je víc než jasné že auto které váží bezmála dvě tuny a náhon na předek neproletí zatáčku jak po kolejích, je to křižník a jízdní vlastnosti jsou dost slušné 2,5TDi je perfektní motor ale od výroby všechny kousky trpí na nadměrné opotřebování vačkovch hřídelí, nicméně kamarád ho má má na něm něco přes 200000km a je vpohodě....já bych do něj určitě šel
12.08.2009 | 22:18:17 | drahosch Reagovat
to Kobyla
Ten superb mel 130 koni a ne 130 kW.Jinak s tebou souhlasim ten vuz nerovnomerne prenasi silu a hooodne hrabe.
11.03.2009 | 12:56:35 | jamieson Reagovat
Mal som passat v6 tdi s tym istym motorom, a bolo to celkom fajn auto, dokym islo. Tieto motory nie su prilis vydarene a dost sa sypu (cerpadla, neustale priesaky oleja, vacky apd...).
Postupom casu sa zlepsovali a vychytavali sa na nich muchy, tak snad ten tvoj uz by mal prekonavat vacsinu detskych nemoci v6 tdi z rokov 99-00. Najvacsia palka su rozvody, treba rozobrat polku auta a len matros vyjde na 500-600eur +praca.
Ten moj passat som predal a stale jazdi s 330tkm momentalne (po dvoch vymenach vt cerpadla, turba, vaciek a inych drobnosti...)
Tak vela stastia
04.02.2009 | 12:23:23 | airbone Reagovat
Co kvalita interiéru?
No já měl motor Sup1 silver 1,9tdi za 90tis.už nevím kolik kW,ale něco kolem 130.Motor měl problém s přenosem sily na hnací kola,až moc brutální a nevyvážený.Podvozek je velice nestabilní a kroutí se v zatáčkách,těžký předek zrovna není na nějaký honičky v Monacu.Brzdy se pěkně zapotí než zastaví,ale zvádají to.Po 2 letech se mi začal olupovat gumoví potah na madlech,ošoupala se manžeta na řadičce,začaly reznout-bubliny na rámech předních dveří.Po 2 letech výměna kotoučů komplet,nějaká oprava u motoru za 34tis. no a pak šel.Lepší je prý benzín 2,8.Ať ti slouží
31.01.2009 | 14:11:22 | Kobyla Reagovat
RE: Co kvalita interiéru?
Gumoví-gumovÝ potach může po dvou letech mít za sebou třeba 200 000 km,tak samozřejmě i manžeta na řadičce.Roky nehrají roli ale km.
21.04.2013 | 09:58:20 | | 88.100.179.* Reagovat