Rok výroby:2002Typ motoru:2771Stav km při koupi:92 000 kmStav km nyní:130 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:29. 9. 2007
Po celou dobu provozu což je 1,5 roku žádnou cca 40 000 km. "Pouze" jsem musel nechat vyměnit spojku včetně setrvačníku, což nebyla levná záležitost a je to při tak málo najetých kilometrech na pováženou.
Při servisu, který nastal při 124 000 km komplet rozvody atd. Jinak je auto bez jakýchkoli problémů.Při koupi vozu jako předváděcí už nefungoval výhřev sedadla řidiče, ale musím to oželet, investice by byla opravdu velká.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Velké prostorné auto.Velmi pohodlné, hlavně na velké vzdálenosti.Obrovský vnitřní prostor především na zadních sedadlech, který ve své třídě nemá konkurenci. Motorizace podle mě ideální, spotřeba stejná jako u 1,8 T a jen o málo vižší než u 2,5 Tdi ve stejném vozidle, ale jízdní vlastosti naprosto odlišné.
Výkon jsem nechal chiptunigem vyladit cca.o 10 Kw a používám zásadně natural min.98 oktanů . Motor se dá vytáčet až do maxima zcela bez problému, ideální otáčky jsou okolo 3-3,5 otážek, ale je to V6, tak že krásně a plynule táhne už od vonoběžných otáček. Motor je tichý a jeho chod je velmi kultivovaný.
Podvozek průměrný.Brzdy jsou do 150 km/h dobré, nad tuto ryhlost průměrné. Při rychlostech nad 200 km/h, což není absolutně žádný problém se jízdní vlastnosti výrazně zhoršují, vnější hluk, stabilita.
tak já mám honda accord coupe r.v. 98 3.0 147 kw takže porovnání u mě vše bez problémů funguje i výhřev mám ho chvilku koupil jsem to jak jetinu akorát opravuji automat majitel před tím byl prase. jinak pohoda
Samozřejmě , jde o motor 2,8 V6 30V, ,který má 30 ventilů, čili 5ventilů na válec, obdobně jako u 1,8 20V.. Stejný motor 2,8 30ventil vidíš i u audi, VW.(30ventil má 142kW, starý s řetězem měl 12ventilů a 128kW-klasika VR6)
předpokládám že jde o motor 2,8i..nemá náhodou 24ventilů?...nebo si recenzent myslí že číslo za označením typu motoru je neco jako RS nebo ABT nebo FR.....?
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Superb
tak já mám honda accord coupe r.v. 98 3.0 147 kw takže porovnání u mě vše bez problémů funguje i výhřev mám ho chvilku koupil jsem to jak jetinu akorát opravuji automat majitel před tím byl prase. jinak pohoda
31.01.2012 | 17:32:15 | jirka | 88.83.173.* Reagovat
pravda
....omlouvám se neuvědomil jsem si že hlavy vychází z techniky pěti ventilů....no víte jak to je s tím mistrem tesařem
21.07.2009 | 00:53:52 | drahosch Reagovat
Drahoši Drahoši....
Samozřejmě , jde o motor 2,8 V6 30V, ,který má 30 ventilů, čili 5ventilů na válec, obdobně jako u 1,8 20V.. Stejný motor 2,8 30ventil vidíš i u audi, VW.(30ventil má 142kW, starý s řetězem měl 12ventilů a 128kW-klasika VR6)
20.07.2009 | 00:38:35 | Ing. Reagovat
30V???????
předpokládám že jde o motor 2,8i..nemá náhodou 24ventilů?...nebo si recenzent myslí že číslo za označením typu motoru je neco jako RS nebo ABT nebo FR.....?
20.07.2009 | 00:33:57 | drahosch Reagovat
Tento motor měl otec v Audi a spotřeba se dá rovnat jen v případě, že se porovnává 2.8 V6 s extrémně lehkou nohou a 2.5TDi s těžkou nohou.
30.09.2007 | 17:01:51 | Radek Reagovat