Recenze Škoda Superb
“Spolehlivý, komfortní, výkoný vůz za slušnou cenu.”

Autor recenze: Simon (41 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2004 Typ motoru:1.9TDI Stav km při koupi:7 km Stav km nyní:76 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 3 roky Průměrná spotřeba: 5.5-6.5 litrů l/100 km Vloženo: 29. 1. 2007

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.2

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Volkswagen Passat Variant 1999

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Pouze výměna turba na motoru. A drobné optíže s otvíráním popelníku.


Hodnocení a zkušenosti s autem

S vozem škoda superb mám nejlepší zkušenosti. Vůz mě téměř nezklamal má perfektní jízdní vlastnosti, výjmečně nízkou spotřebu, výkon plně vyhovující (170koní) s čiptuningem - rychlé rozjezdy a rychlá a svižná, sportovní jízda.

Stále kvalitní interiér a vzhled vozu je podle mého stále nadčasový a neokoukaný. Největší předností superbu je mnoho místa pro cestující. Také dostatečně velký kufr dle mého, i když bych u starších verzísuperbu (bez faceliftu) postrádal možnost sklopit zadní sedadla k lepší kompatibilitě a praktičnosti.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Superb

Vložit komentář

Turbo

Turbo odchazi predevsim tem, co si koupej 96kW auto, jezdej s nim 70 po okreskach a 110 po dalnici, aby se pak mohli chvastat 5 litrovou spotrebou. Pratele, vy si kupte Fabii 1.2 HTP, pri tehle rychlostech to bude zrat stejne a porizovaci cena bude 1/3. Casem prirezne "stavitelnost" lopatek, pak na to nedej boze jednou nekdo slapne a cely se to serve.
Kdo jezdi NORMALNE svizne, ten turbo proste nezadre. Nejaky dochlazovani je hloupost (pokud nejde o extrem, kdy se fakt jede naplno - tedy ne 180, ale 200 a vic) a nezastavi se opravdu okamzite (to by ta benzinka musela bejt soucasti dalnice, vetsinou po zpomaleni chvili trva, nez se prijede ke stojanu).

12.02.2010 | 11:05:47 | Cmk Reagovat

Na nase cesty jeo rychlost dostacuje..Jinak melo se delat i to combi ale pokud vim tak koncern VW to zamitl protoze se bal konkurence Passatu Variant.Nevim co je na tom pravdy ale nekde jsem to cetl.

11.03.2009 | 13:35:45 | jamieson Reagovat

Pouze...

Pouze výměna turba na motoru... taková pouhá maličkost, že? Sportovní jízda... v reprezentačním voze... fakt dobrý

15.01.2009 | 09:02:21 |  Reagovat

nechapem

Ako prepačte tu vsetci čo pisete že superb neni kombik a 4x4...Superb je vyvinuty ako reprezentačne vozidlo a nie ako auto na prevážanie nakladov a chodenie do terénu. Je to vlajková lod škodovky a nie bežna octavia .!!!!!A k tomu turbu no kedže je auto chipnute na 170koni a nema pridavny chladič oleja nie je sa čo čudovat že uz bolo menene a bude menene zas ..!!!

15.01.2009 | 08:45:46 |  Reagovat

Turbo, inak super...,

no neviem, neviem. To bola výrobná vada, alebo Vaša? A písať, že Superb má vynikajúce jazdné vlastnosti...dobré na zasmiatie...s jednoduchou zadnou nápravou.... Je to predlĺžený Passat, čínska verzia, ale musím uznať, že starý Superb je krajší a vyváženejší než nový. Ten vyzerá ako jazvečík pred vrhom šteniatok.

07.11.2008 | 21:44:19 | ľuboš Reagovat

Nezlobte se na mě nikdo, ale turbo v 70tis, to je síla. Ale záleží to na tom jak se k autu člověk chová. Měli by dávat k turbomotorům návod k použití. Úplně bych profackoval frajera, co jede po dálnici 180km/hod, uhne na benzínu a okamžitě vypne motor. Nebo ráno před barákem, všichni sousedi nastartují ty svoje Tdíčka a plnej plyn a rychle do práce.

07.11.2008 | 18:31:14 |  Reagovat

No jestli se ti ten CapsLock neodblokuje, tak budes muset brzo vymenit klavesnici...mozna s celym PC.

03.10.2008 | 14:37:31 | David Reagovat

NO JESTLI MÁŠ Z 1,9TDI 170K BUDEŠ TO TURBO MĚNIT BRZO ZNOVA...MOŽNÁ I S CELÝM MOTOREM

03.07.2007 | 21:30:52 |  Reagovat

4*4

Jezdím občas s 4*4 Oktávkou 2.0 FSI. A osobně si myslím že na normální ježdění pro mě je 4*4 na nic. Vemte o 10 km nížší maximálku (210 na 200) a to je to 110KW motor, vyšší spotřeba (já si myslím, že to klidně 0.5 litru udělá, né li víc) , kratší zpřevodování (bez 4*4 3100ot/min při 120km/h tady 3400ot/min při 120) tím vyšší hluk, spotřeba. Samo osobě 4*4 je při některých rychlostech slyšitelné.
Mohlo by to být do budoucnosti zdrojem poruch.
Samozřejmě, že to má výhody, hlavě pro toho, kdo to potřebuje, podle mě to je módní záležitost, a zápory převažují. Jinak ten dvoulitr docela obdivuju, spotřeba, zvuk, výkon.

15.06.2007 | 10:29:07 | cens Reagovat

Jo jo taky s tebou souhlasím taky by mohly být verze kombi a 4x4, aby to auto bylo trochu praktičtější, když chceš něco převážet.

19.02.2007 | 09:16:20 | Simon Reagovat

superba nechci ( zatím )

ano, v zásadě jsme se zde schodli, že to není špatné auto. Je prostorné, bezpečné, hospodárné a dobrou cenu.
Ale nepochopím, proč ksakru není 4x4 a combi ? Myslím že teprve jako čtyřkolka kombík by to bylo zajímavé auto . . .
no, snad časem

06.02.2007 | 20:05:07 | Mike Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Škoda Superb