Rok výroby:2004Typ motoru:1.9TDIStav km při koupi:7 kmStav km nyní:76 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:5.5-6.5 litrů l/100 kmVloženo:29. 1. 2007
Pouze výměna turba na motoru. A drobné optíže s otvíráním popelníku.
Hodnocení a zkušenosti s autem
S vozem škoda superb mám nejlepší zkušenosti. Vůz mě téměř nezklamal má perfektní jízdní vlastnosti, výjmečně nízkou spotřebu, výkon plně vyhovující (170koní) s čiptuningem - rychlé rozjezdy a rychlá a svižná, sportovní jízda.
Stále kvalitní interiér a vzhled vozu je podle mého stále nadčasový a neokoukaný. Největší předností superbu je mnoho místa pro cestující. Také dostatečně velký kufr dle mého, i když bych u starších verzísuperbu (bez faceliftu) postrádal možnost sklopit zadní sedadla k lepší kompatibilitě a praktičnosti.
Turbo odchazi predevsim tem, co si koupej 96kW auto, jezdej s nim 70 po okreskach a 110 po dalnici, aby se pak mohli chvastat 5 litrovou spotrebou. Pratele, vy si kupte Fabii 1.2 HTP, pri tehle rychlostech to bude zrat stejne a porizovaci cena bude 1/3. Casem prirezne "stavitelnost" lopatek, pak na to nedej boze jednou nekdo slapne a cely se to serve. Kdo jezdi NORMALNE svizne, ten turbo proste nezadre. Nejaky dochlazovani je hloupost (pokud nejde o extrem, kdy se fakt jede naplno - tedy ne 180, ale 200 a vic) a nezastavi se opravdu okamzite (to by ta benzinka musela bejt soucasti dalnice, vetsinou po zpomaleni chvili trva, nez se prijede ke stojanu).
Na nase cesty jeo rychlost dostacuje..Jinak melo se delat i to combi ale pokud vim tak koncern VW to zamitl protoze se bal konkurence Passatu Variant.Nevim co je na tom pravdy ale nekde jsem to cetl.
Ako prepačte tu vsetci čo pisete že superb neni kombik a 4x4...Superb je vyvinuty ako reprezentačne vozidlo a nie ako auto na prevážanie nakladov a chodenie do terénu. Je to vlajková lod škodovky a nie bežna octavia .!!!!!A k tomu turbu no kedže je auto chipnute na 170koni a nema pridavny chladič oleja nie je sa čo čudovat že uz bolo menene a bude menene zas ..!!!
no neviem, neviem. To bola výrobná vada, alebo Vaša? A písať, že Superb má vynikajúce jazdné vlastnosti...dobré na zasmiatie...s jednoduchou zadnou nápravou.... Je to predlĺžený Passat, čínska verzia, ale musím uznať, že starý Superb je krajší a vyváženejší než nový. Ten vyzerá ako jazvečík pred vrhom šteniatok.
Nezlobte se na mě nikdo, ale turbo v 70tis, to je síla. Ale záleží to na tom jak se k autu člověk chová. Měli by dávat k turbomotorům návod k použití. Úplně bych profackoval frajera, co jede po dálnici 180km/hod, uhne na benzínu a okamžitě vypne motor. Nebo ráno před barákem, všichni sousedi nastartují ty svoje Tdíčka a plnej plyn a rychle do práce.
Jezdím občas s 4*4 Oktávkou 2.0 FSI. A osobně si myslím že na normální ježdění pro mě je 4*4 na nic. Vemte o 10 km nížší maximálku (210 na 200) a to je to 110KW motor, vyšší spotřeba (já si myslím, že to klidně 0.5 litru udělá, né li víc) , kratší zpřevodování (bez 4*4 3100ot/min při 120km/h tady 3400ot/min při 120) tím vyšší hluk, spotřeba. Samo osobě 4*4 je při některých rychlostech slyšitelné. Mohlo by to být do budoucnosti zdrojem poruch. Samozřejmě, že to má výhody, hlavě pro toho, kdo to potřebuje, podle mě to je módní záležitost, a zápory převažují. Jinak ten dvoulitr docela obdivuju, spotřeba, zvuk, výkon.
ano, v zásadě jsme se zde schodli, že to není špatné auto. Je prostorné, bezpečné, hospodárné a dobrou cenu. Ale nepochopím, proč ksakru není 4x4 a combi ? Myslím že teprve jako čtyřkolka kombík by to bylo zajímavé auto . . . no, snad časem
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Superb
Turbo
Turbo odchazi predevsim tem, co si koupej 96kW auto, jezdej s nim 70 po okreskach a 110 po dalnici, aby se pak mohli chvastat 5 litrovou spotrebou. Pratele, vy si kupte Fabii 1.2 HTP, pri tehle rychlostech to bude zrat stejne a porizovaci cena bude 1/3. Casem prirezne "stavitelnost" lopatek, pak na to nedej boze jednou nekdo slapne a cely se to serve.
Kdo jezdi NORMALNE svizne, ten turbo proste nezadre. Nejaky dochlazovani je hloupost (pokud nejde o extrem, kdy se fakt jede naplno - tedy ne 180, ale 200 a vic) a nezastavi se opravdu okamzite (to by ta benzinka musela bejt soucasti dalnice, vetsinou po zpomaleni chvili trva, nez se prijede ke stojanu).
12.02.2010 | 11:05:47 | Cmk Reagovat
Na nase cesty jeo rychlost dostacuje..Jinak melo se delat i to combi ale pokud vim tak koncern VW to zamitl protoze se bal konkurence Passatu Variant.Nevim co je na tom pravdy ale nekde jsem to cetl.
11.03.2009 | 13:35:45 | jamieson Reagovat
Pouze...
Pouze výměna turba na motoru... taková pouhá maličkost, že? Sportovní jízda... v reprezentačním voze... fakt dobrý
15.01.2009 | 09:02:21 | Reagovat
nechapem
Ako prepačte tu vsetci čo pisete že superb neni kombik a 4x4...Superb je vyvinuty ako reprezentačne vozidlo a nie ako auto na prevážanie nakladov a chodenie do terénu. Je to vlajková lod škodovky a nie bežna octavia .!!!!!A k tomu turbu no kedže je auto chipnute na 170koni a nema pridavny chladič oleja nie je sa čo čudovat že uz bolo menene a bude menene zas ..!!!
15.01.2009 | 08:45:46 | Reagovat
Turbo, inak super...,
no neviem, neviem. To bola výrobná vada, alebo Vaša? A písať, že Superb má vynikajúce jazdné vlastnosti...dobré na zasmiatie...s jednoduchou zadnou nápravou.... Je to predlĺžený Passat, čínska verzia, ale musím uznať, že starý Superb je krajší a vyváženejší než nový. Ten vyzerá ako jazvečík pred vrhom šteniatok.
07.11.2008 | 21:44:19 | ľuboš Reagovat
Nezlobte se na mě nikdo, ale turbo v 70tis, to je síla. Ale záleží to na tom jak se k autu člověk chová. Měli by dávat k turbomotorům návod k použití. Úplně bych profackoval frajera, co jede po dálnici 180km/hod, uhne na benzínu a okamžitě vypne motor. Nebo ráno před barákem, všichni sousedi nastartují ty svoje Tdíčka a plnej plyn a rychle do práce.
07.11.2008 | 18:31:14 | Reagovat
No jestli se ti ten CapsLock neodblokuje, tak budes muset brzo vymenit klavesnici...mozna s celym PC.
03.10.2008 | 14:37:31 | David Reagovat
NO JESTLI MÁŠ Z 1,9TDI 170K BUDEŠ TO TURBO MĚNIT BRZO ZNOVA...MOŽNÁ I S CELÝM MOTOREM
03.07.2007 | 21:30:52 | Reagovat
4*4
Jezdím občas s 4*4 Oktávkou 2.0 FSI. A osobně si myslím že na normální ježdění pro mě je 4*4 na nic. Vemte o 10 km nížší maximálku (210 na 200) a to je to 110KW motor, vyšší spotřeba (já si myslím, že to klidně 0.5 litru udělá, né li víc) , kratší zpřevodování (bez 4*4 3100ot/min při 120km/h tady 3400ot/min při 120) tím vyšší hluk, spotřeba. Samo osobě 4*4 je při některých rychlostech slyšitelné.
Mohlo by to být do budoucnosti zdrojem poruch.
Samozřejmě, že to má výhody, hlavě pro toho, kdo to potřebuje, podle mě to je módní záležitost, a zápory převažují. Jinak ten dvoulitr docela obdivuju, spotřeba, zvuk, výkon.
15.06.2007 | 10:29:07 | cens Reagovat
Jo jo taky s tebou souhlasím taky by mohly být verze kombi a 4x4, aby to auto bylo trochu praktičtější, když chceš něco převážet.
19.02.2007 | 09:16:20 | Simon Reagovat
superba nechci ( zatím )
ano, v zásadě jsme se zde schodli, že to není špatné auto. Je prostorné, bezpečné, hospodárné a dobrou cenu.
Ale nepochopím, proč ksakru není 4x4 a combi ? Myslím že teprve jako čtyřkolka kombík by to bylo zajímavé auto . . .
no, snad časem
06.02.2007 | 20:05:07 | Mike Reagovat