Recenze Škoda Superb Superb II
“Vůz této třidy by zasloužil lepší přípravu před uvedením na trh.”

Autor recenze: Vašek (49 let),
Plzeňský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2009 Typ motoru:2,0 TDi Stav km při koupi:12 km Stav km nyní:5 100 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 3 měsíce Průměrná spotřeba: 5,8 l/100 km Vloženo: 26. 4. 2009

Hodnocení inzerátu: 9 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.4

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Toyota

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Ano má. Vibrace řadící páky při zařazeném čtvrtém rychlostním stupni.


Hodnocení a zkušenosti s autem

K novému Superbu mě přivedl především jeho zdařilý design a široká servisní síť značky, což dnes platí i v zahraničí. Zpracování na mě působí velmi solidním dojmem, použité materiály rozhodně nepůsobí lacině. Drobné výhrady sice mám, například vložená ozdobná lišta palubní desky nesedí souměrně, občas někde něco povrzává nebo mírně poklepává, což si myslím k vozu této třídy již nepatří. K ergonomii interiéru rovněž žádné zásadní výhrady, snad vzdálenost řadící páky od ovládání klimatizace mohla být větší. Chybí mi ovšem prostory k odložení všech možný věcí, schránka na CD, místo na pet láhev, mobilní telefon apod. V tak rozměrném voze, kde není nouze o místo, mohli konstruktéři předvést mnohem víc fantazie.
Auto se dobře ovládá, dobře drží stopu, není hlučné (i když mám naftu systém čerpadlo-tryska), má (mělo) výborný zátah odspoda, skvěle brzdí. Vychytávkou je jistě dvojí možnost otevírání zavazadelníku.
Trochu se zamýšlím nad správností funkce „palubního počítače“, který mi ukazuje dlouhodobou spotřebu 5,8l /100km. Při tom po ujetí asi 400 km ukazuje palivoměr přesně na polovinu nádrže, což by logicky znamenalo, že na druhou polovinu musí vůz při počítačem deklarované spotřebě ujet ještě řádově 600 km, což považuji za vyloučené.
Od počátku mě zlobí uvedené vibrace řadící páky při „čtyřce“. Celkem 4x jsem měl vůz již v servisu s cílem závadu odstranit. 3x v autorizovaném servisu, kde se pokoušeli doladit usazení agregátu a přenastavit lana řazení. Vždy neúspěšně. Naposledy padlo rozhodnutí odvézt vůz zpět k výrobci na specializované servisní pracoviště. Po 14ti dnech se mi auto vrátilo neopravené a přiloženém protokolu stojí, že byla provedena výměna jakési vymezovací objímky v převodovce, a že při zkušební jízdě se již závada neprojevila. Vůz se mi každopádně vrátil se stejnou závadou zpět!
Horší je, že po demontáži a montáži agregátu zpět zřejmě nedošlo k dosažení původního nastavení motoru, a tak auto ztratilo podstatně na „jedovatosti“ při akceleraci. Čeká mě tedy další návštěva servisu.
Shrnu-li tedy všechna dosavadní fakta, dochází mi, že investice to zrovna vydařená nebyla. Vůz je evidentně v testech nedotažený, takže předčasně na trhu. Upadající kvalita koncernových (VW) vozů tedy dopadla asi i na škodovku a mě nezbývá než doufat, že se firemním inženýrům nakonec podaří moji záhadu rozluštit a příčiny eliminovat.
Jak vidíte z dosud ujetých km, je na nějaké širší hodnocení brzy. Na tyto stránky jsem vložil již hodnocení svých dvou předchozích vozů. TOYOTA zatím stále vítězí. Celkem jsem v životě „osedlal“ 22 různých aut, různých značek. Japonci (máme doma ještě další dva)mi zatím tak, jako tak vycházejí nejlépe.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 9


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Superb

Vložit komentář

superb

tak koukám, že škodu superb koupit, by byl asi krok špatným směrem, jak štu všechny recenze atd...

01.02.2013 | 16:28:19 | xyzž  | 89.203.213.* Reagovat

Samozřejmě pokud budu mít těžký naftový motor na přední nápravě budou se pneumatiky pochopitelně víc opotřebovávat než u podstatně lehčího motoru benzínového.Na vině zřejmě značka pneu nebude.Škoda na nové auta nemontuje ty nejhorší šunty.

13.03.2011 | 12:38:25 | DR Reagovat

Na jaře minulého roku roku jsem si vzal na splátky nového Superba a od té doby jsem hrozně nespokojený.Na autě neustále něco nefunguje navigace,vyhřívání sedaček,klimatizace,stahovaní okna u spolujezdce,centrál,motor bere strašně moc oleje a to má najeto 22000 km a takhle bych mohl dál pokračovat.Ten krám naštěstí budu vracet tam kde jsem ho koupil,protože těch reklamací je tolik,že jsem z toho uplně na nervy.Měl jsem možnost svézt se v nové Hondě Legend a to auto se mi fakt líbí asi do něj pujdu,když seženu nějaké peníze.Koupit Superba byla největší hloupost v mým životě,nevím co mě to napadlo,ještě když to auto není ani pěkné,spíš ošklivé.

13.03.2011 | 11:00:38 |  Reagovat

RE:

13.3.2012 budu mít SUPERB II třetí rok, mám to v naftě. Problémy absolutně žádné, spotřeba cca 6 litrů, olej od výměny do výměny tzn. 2 roky nebo 30.000km. Najeto 46.000km.

29.02.2012 | 21:06:41 | BOBO  | 95.143.82.* Reagovat

RE:

Ahoj,

no když čtu vaší naspokojenost se superbem. Fakt se divím jsem naprosto spokojen. Super výbava funkce ovládání hlasem je super. V minulosti jsem měl už hodně aut a k nejlepším patří superb! Rozhodně to tedy nebyla honda a ani jiný japonec to tedy rozhodně né!

20.04.2013 | 09:36:50 |   | 109.80.174.* Reagovat

Okřídlený šíp :o)

Poslední pěkná Škodovka byla Felicie, ale z roku 1960. Jinak je to tragédie! Navíc po spadnutí pod koncern je to předraženej německej šrot! Jsou to jen čecháčkovské iluze jak je škodověnka dobá! Stačí se jen mrknout na každoroční žebříček poruchovosti německé TÜV kde Škoda je poměrně daleko za červenou čarou! Měl jsem to štěstí, že tuhle značku preferují v našem podniku a měl jsem tu čest je projíždět! Díky tomu jse mi nedostala tahle značka do baráku! Podnik na to má, neustále financovat servis! Nemůžu nezmínit nejsměšnější Škodu Fábia 1.2 HTP (Hovno To Pojde)

13.02.2011 | 19:47:19 |  Reagovat

K Superbu

Při čtení jsem se nestačil divit, o jakých všech možných značkách a co se v recenzi o Superbu píše. Osobně můžu říct, že mi toto auto plně vyhovuje (Superb II, TDI 125 kW). Po roce a dvou měsících mám najeto 55 tkm. Absolutně žádný problém, nízká spotřeba, spolehlivost, stabilita na cestě, účinná neobtěžující klimatizace a topení, velmi pohodlné sezení vpředu i vzadu. Nic nedrnčí, všechno funguje. Vyzkoušel jsem ho i v relativně extrémních podmínkách (italské Dolomity v době sněhové kalamity, Chorvatsko v létě). Považuji ho po všech stránkách za velmi zdařilý vůz a určitě bych ho doporučil - i s ohledem na poměr parametrů a ceny. Jediné, co mě trochu překvapilo je relativně rychlé ojíždění pneumatik, ale ty tovární asi nejsou úplně nejlepší (i s ohledem na sílu motoru), budu se muset poohlédnout po kvalitnějších.

27.08.2010 | 14:11:07 | Myšák Reagovat

RE: K Superbu

Průměrně kvalitní a co se týče ceny, tak hodně předražený.

04.02.2012 | 11:06:40 | odborník  | 90.177.139.* Reagovat

RE: K Superbu

koupil jsem SUPERB II v plné palbě v Polsku o 250.000,- levněji než v ČR, čím to je?

29.02.2012 | 21:02:52 | GORO  | 95.143.82.* Reagovat

RE: K Superbu

Mám Superba II 2.0 TDI CR již 3 roky a jsem naprosto spokojený. Jediná závada (musím zaťukat) byla prasklá žárovka... A předražený se mi nezdá. Rozhodně ne, na to, co nabídne... Hodně záleží na přístupu v servisu, já jsem naštěstí spokojen. Každopádně každý má jiný vkus a nikomu ho neberu.

09.05.2012 | 23:07:15 | lukin  | 89.176.167.* Reagovat

RE: K Superbu

Ahoj.
Mohol by si mi napísať email na adresu cintula.vladimir@gmail.com
potreboval by som sa niečo opýtať.

19.12.2014 | 16:55:16 | Vlado  | 95.102.196.* Reagovat

???

No řekl bych, že ne vše, co uvádíte je úplně pravda a relevantní (např. LONGLIFE olej), ale nemám důvod vám škodit. Fakt je, že u VW to byl v CZK dvounásobek (ale 50 tkm), u japonců obecně 5 000,- za 15 tkm :-)) = škodárna je na tom lépe!!!! Vše je relativní, ale jedno jisté, že do frantíka bych nesedl ani za úplatu. Japončíky máme doma ještě 2 (toyoty), oba(ě) jsou absolutně super a bez závad! Bude-li nějaké příště (nepojdu-li) :-)), bude to zase TOYOTA resp.LEXUS. Tohle auto bylo relativně levné v poměru cena : hodnota/výbava, ale jinak jsem si na zadek rozhodně nesedl!!! ..., asi ani nesednu :-)) Je to tak pro ty sráče z vlády a parlementu :-)) = lépe, než aby vyhazovali kačáky za báwa a audiny, ne?

11.01.2010 | 18:27:44 | Vašek Reagovat

joo a hodně lidí přijede a ptá se, jestli přijdou o záruku, když to nechají opravit u nás a ne v autorizovaném servise... takže ne nepřijdou... :-) Dříve to tak bylo, ale furt tím střaší lidi a v manuálech a papírech k novému vozu mnohdy stojí: opravovat výhradně v autorizovaném servise, jináč ztráta záruky... - blbost, už dávno to není pravdou, tak téměř všichni jezdí a platí o min. 50% víc

Marian

10.01.2010 | 19:39:50 |  Reagovat

Zdravím, chválit se nebudu, dejme tomu, že mi už lecos pročlo rukama, ... rozebíráním a přístupem jsem myslel, třeba, když měním spojku, tzn. převodovka ven, nebo je třeba vytánout motor, nebo rozvody atd. atd. No, Říkáte garančka levná, co se rozumí garančkou? Závady, které jste měl - nevyřešny, takže vám vyměnili filtry a olej a zkontrolovali nápravy ložiska, atd. atd, nemrzku, vodu v ostrikovačích... to dělám od 1500,- mimo dílů... podle auta.... takže drahá garančka :-) Můj servis nemá žádnou autorizaci, ale jezdí auta poměrně nová a průměrně i poměrně drahá, dokud závadu neodstraním - nepředám, když opravdu nevím, jako ted naposledy - scénic,... měnil jsem na něm hlavu, nechal opravovat blok a rozvody atd... prostě motor ven... pak jsem nemohl rozjet imobilizér - nešlo to nakopnout... poslal jsem to do renaulta... a dobrý... vždy to nějak jde :-) Když se něco vrátí z5 s jednou už řešenou zývadou - beru to jako reklamaci... automaticky... Takže 5ka za olej a filtry, co je hotove za 20 minut, při troše zručnosti... a díly, dejme tomu že vyměnili i palivový filtr mohly stát max kolem 2ky.... dost drahé :-) A jestli je to v rámci záruky, jako přímo garančka, tak - předražené...

Marian

10.01.2010 | 19:32:32 |  Reagovat

to Marian:

Já sice netuším, jak dobrý jste automechanik, já jsem spíš "hobbysta", ale jedno musím nechat, a to, že na corolle se mi vše rozebíralo absolutně v poho, o korozi nemůže být vůbec řeč, ani o částečné a o vrzání a špatném zpracování také ne! V pátek jsem byl na garanci (29 000 km), byla levná = 5 000,- CZK Stahování, resp. dovírání oken mi neopravili - nevěděli jak = konzultace s výrobcem = znovu do servisu. Nesvítící lampičku nad sluneční clonou řidiče označili za funkční. V době přebírání vozu opravdu fungovala, 2 hodiny poté již ne! Občasné vynechání motoru = diagnostika nic nezjistila, nafta po rozboru je OK, takže = závada (byť existuje) nezjištěna :)) Nedávno se mi rozsvítila při jedné, asi 350 km dlouhé cestě kontrolka nesvítícího osvětlení spz resp. systému adaptivního osvětlení = byl nutný "reflesh" systému, což údajně oslabilo baterii, takže mi po chvíli volali ze servisu do auta, abych si baterii dobil = to je dost podivný přístup, ne? Po garanci bych očekával vůz zkontrolovaný = ve 100pro stavu. Jsem zvědav, až bude mít tohle auto 100 tkm, jako měla corolla při prodeji, jak to s ním bude (?) Pak sem písnu komplexní hodnocení vozu. Zatím stále jen rozpačité pocity. Hoši v servisu jsou milí, snaží se, ale opakované návštěvy a podobné "jobovka" telefonáty viz slabá baterie mě štvou a znervozňují!

09.01.2010 | 17:05:12 | Vašek Reagovat

nějak jsem zapoměl podpis... ať mi nenadáte, že vyskakuju jako anonym...

takže,

s pozdravem,

Marián Kubica

08.01.2010 | 21:22:47 |  Reagovat

zdravím...
Předem chválím super recenzi, mimochodem čtu, neboť mám v plánu koupi tohoto vozu.
Níže jsem pročetl komentáře a zírám. Už jen na to, jak někteří srovnávají uplně rozdílné třídy různých značek... A taky že nejeli asi v pořádném autě. Nepomlouvám toyotu, měl jsem sám lexus ES300 (camry) - maxi koroze.... a nemůžu vytknout nic.
Japonci... super, jsem automechanik, můžu říct, že málokdy se pokazí třeba stahovačka, nebo nějaké čidlo.. nebo cokoliv z elektroniky.
K japonským motorům nemám výhrad, samozřejmě jen k benzinovým.
Ale japonce bych nekoupil, karoserie - hnus, neošetřený podvozek, tenké plechy, koroze, zpracování interieru - příšerné, vrzání, křupání, materiály tvrdé, sedačky, tapecy, palubovka ve většině případů velice nevkusné....
Dostupnost dílů.. trochu horší, někdo dole psal, že je spokojen s cenami rozvodů, například... Ceny které uvedl se absolutně rozchází s realitou..... (kupoval jsem teď nějaké výfuky na benzinovou mazdu a šlo to přes 15tis. bez katu, tak samo převodovka, měnil jsem, taky na nějakem japonci a nová - 245tis, vrakoviště 85tis, majitel tedy auto z roku 2001 prodal na ND) A nechtěl bych japonce ani fracouze, ani žádného křížence taky proto že ti co to montují nepočítají s tím, že se to bude někdy rozebírat.... Pro mně, jako pro mechanika jsou konstrukce a perličky v těchto autech brány jako naschvál....

takže sám za sebe... jsem zamilován do koncernu :-)

08.01.2010 | 21:21:24 |  Reagovat

Sorry pánové...

....myslím, že napsat někomu z pozice anonymu, že je vůl, není zrovna odvážné. Já jsem realista, tenhle Superb je mé 22 auto a navíc bych nechtěl tvrdit, že corolla byla úplně bez chyby. Jak vidno, řeším zatím jen ptákovinky, to auto denně jezdí, tzn. stojí-li někomu mercedes v garáži a najede ročně 5 tkm a pak ho vychválí do nebes, není to asi úplně komplexní obrázek o kvalitě daného vozu. Navíc znám pár lidí, kteří jezdí audinou, báwem nebo zrovna méďou a taky neomdlévají nadšením. Pozitivní je např., že první garance vyjde na nějakých 200,- Euro. Na to můžete u jiných jmenovaných zapomenout! Jde o to, že mé nároky jsou nastaveny k dané třídě, a tak mě prostě některé věci prudí. Myslím, že škodárna zatím o image audiny ad. může jen snít a proto je její cena tam, kde je. Kdybych vylepil kačky za "E-čkovýho" méďu nebo "6stkovou" audinu, byl bych vytočenej do modra! Za třetinovou cenu musím prostě leccos překousnout nebo prodat a koupit. Zatím mám čas si to rozmyslet, protože zatím se servis stále snaží mi maximálně vyhovět a tuhle zkušenost od jinud prostě nemám!

14.12.2009 | 18:42:11 | Vašek Reagovat

Superb není příliš spolehlivý.Můžu potvrdit mám ho od novoty.Jinak dobrý.

13.12.2009 | 18:01:25 |  Reagovat

Přejít z Toyoty na škodárnu může jenom vůl.

13.12.2009 | 16:35:49 |  Reagovat

Blíží se garance..

Tak mám najeto asi 26500 km. Palubní počítač mě dosud na garanci neposlal, přesto, že když si sám namačkám v menu "kolik zbývá km" hlásí 2500 km. Minulý model Superbu i VW mi hlásili tuto informaci 3000 km před termínem. Průměrná spotřeba v režimu 2 (tedy dlouhodobá) se mi nuluje sama každých 20 hodin/asi 1500 - 1700km. Servis nevlastní softwer k provedení opravy (?) Přestalo mi svítit osvětlení SPZ (vadná žárovka), nesvítí osvětlení vnitřního zrcátka ve sluneční cloně řidiče - stalo se již opakovaně, vždy je to pouze kontaktem. Motor mi občas "zaškube" v nízkých otáčkách, ale při napojení na diagnostiku se žádná chyba nezobrazí. Rozbor paliva byl proveden (z 90ti % tankuji u stejné pumpy), výsledky jsou v pořádku (?) Vůz tzv. "ztrácí koule"/výkon a lehce stoupla prům. spotřeba. Jsem tedy stále ze své volby rozpačitější....

13.12.2009 | 13:08:55 | Vašek Reagovat

to pozen:

Obávám se, že hodnocení vzhledu je věc víc než subjektivní. Jedno je jisté, a to, že kam auto postavím = v Česku, Rakousku, Německu atd., lidi se otáčejí, někteří mě i osloví, vyptávají se a chválí :) To potěší, ne?
Já bych do forda nesedl! Sami Němci říkají "tam fordem, domů vlakem"! Navíc, když omrknu nějaké ty statistiky závad od ADAC, TÜV ap., myslím, že tam je řečeno vše. Jinak po stránce vzhledu bych s fordem problém neměl :) Inu, každý jezdíme něčím. Superb je mé 22 auto, každé s těch předchozích mělo vždy nějaké ty mouchy. Každé!... a že těch značek mýma rukama prošlo.
Myslím si, že za cenu, kterou jsem za vůz zaplatil, bych těžko pořídil lépe.

28.07.2009 | 08:40:27 | Vašek Reagovat

Nepokládat ruku na řadící páku je výsadou škodovek. Měly to v návodu zakázané už felicie... U jiného auta jsem se nesetkal s tím, že by to výrobce zakazoval. Zřejmě nějaká svérázná konstrukce systému řazení (táhel a převodů).

25.06.2009 | 20:06:31 | Standa Reagovat

Servis

Ano, správně!!! Ukázkovej příklad koupě NOVÉ Škoďárny! První věta, hlavně servis za každym rohem! :-) A zdařilej design? To je taky k smíchu, zezadu je to jak starej Megan a zepředu jak starej korejec :-) to už byl z venku ten starší!! Možná jse měl kouknout k Fordům, jak se dělaj auta a po kolika se jezdí na garance a za kolik!!!

25.06.2009 | 19:38:32 | POZEN Reagovat

opraveno

Tak konečně je po problému :-) Táhlo se to sice dlouhé 3 měsíce, vůz byl 2x v dílně výrobce v Boleslavi. Poprvé asi 16 dní, podruhé něco přes týden. Dostal jsem novou převodovku! Auto řadí, jako "po másle", nic nevibruje! Rozhodně si nemůžu stěžovat na přístup, jak ze strany servisu u prodejce, kde jsem vůz koupil, tak ze strany výrobce. Celou věc jsem konzultoval prostřednictvím "linky péče o zákazníky". Všichni byli perfektní, slušní, drželi slovo a maximálně se snažili mi vyjít co nejvíce vstříc. Dokonce mi byl po dobu opravy zapůjčen náhradní superb přímo z Boleslavi. Drobnou "vadou na kráse" celé akce byl jen oblastní zástupce (jistě bývalý nomenklaturní kádr, kterého nějak zapoměli vymněnit), ten se zprvu snažil mi namluvit, že se o závadu nejedná. Trochu jsem "přitlačili na pilu" a vše se pohlo rychle vpřed. Různě jsem tady četl názory a nářky, že Boleslavští nechtějí spolupracovat. Já s takovým tvrzením souhlasit nemohu, má zkušenost je z 99% jen pozitivní :-)

16.06.2009 | 18:13:29 | Vašek Reagovat

pro stryc tom

To já jsem si v návodu na obsluhu přečetl také :) Pravda, že u jiného vozu jsem se touto větou v návodu nestkal. Pak si také myslím, že lehce položené prsty na řadící páce těžko napášou nějaké škody. Navíc, já to vnímám silně už při řazení z 5>4 i ze 3>4. Ve chvíli kdy spojku uvolním, se páka rozvibruje tak, že je to viditelné. A ještě, někdy přeřadím a vše je v pohodě. Osobně se domnívám, že závada je zřejmě v uložení agregátu, kdy pak záleží na jeho náklonu vlevo, vpravo, vřed resp. vzad a podle toho se chvění projeví více nebo naopak méně. Stále ale tvrdím, že do vozu, který je v testech ADAC ad. řazen do kategorie s vozy, jako Audi A6 a Mercedes třídy E, navíc s tím, že s Audi může mít dokonce identický kompletní agregát, tenhle projev určitě nepatří.

29.04.2009 | 09:28:40 | Vašek Reagovat

Pro Petríka a Angelu

Pak má Qashqai moje sympatie :-) a ten Renault R26(nemá tam být ještě .R :-)), kolik to stojí a kde se to dá koupit? :-) Srovnávat poměrně speciální provedení auta, na které nemá většina populace se zbylou konfekcí Renaultu je lehce out :-) Ovšem tobě to asi připadá v pořádku. Respektuji tvůj názor :-)

28.04.2009 | 22:41:31 | r Reagovat

Neviem naisto, ale nemôže

vibrácie spôsobovať dvojhmotnostný zotrvačník? Radšej by som nepokúšal, skúsil čím viac najazdiť, prípadne počas záruky zotrvačník "odpáliť"... , alebo radšej nie. Ak je to ním, tak je to vlastne iba kozmetický problém. Nech sa darí. P.S. A nabudúce tu píšte iba samé dobré veci, lebo inak Vás ADMIN vyhlási za klamára...

28.04.2009 | 21:28:29 | ľuboš Reagovat

pro Vaška

V přiručni knize pro šk. oct. z roku 1997 je psano nedržet ba ani nemit položenou ruku na páce řazeni za jízdy a umožnit tak přirozenemu mirnemu chvěni nebo vibraci pace. Je to totiž zlozvyk a převodovce neprospiva ba naopak muže škodit ....

28.04.2009 | 19:28:05 | stryc tom Reagovat

výzva

Samozřejmě se v nejbližší době podělím s ostatními o informaci, jak celá kauza pokročila. Uvítal bych, kdyby se mi ozval jiný majitel stejného vozu s informací, zda podobný problém zaznamenal také, třeba i v menší míře. U mě jsou vibrace ř. páky viditelné i pouhým okem. Držím-li ř. páku v ruce, tak prostě brní prsty. Servis jako takový bych zatím zvlášť kritizovat nechtěl, stejně tak ne zákaznickou linku výrobce, protože se obě strany stále snaží problém vyřešit. Stran japonců, mám zkušenost se třemi toyotami, jednou mazdou a dvěma hondami. První dvě značky považuji za velmi dobré, o hondě to říci nemohu.

28.04.2009 | 18:56:50 | Vašek Reagovat

Čo sa jazdných vlastnosti týka, najlepší hot hatch bol Renault Megane R26....ty houpadlo.

28.04.2009 | 17:43:06 | Angel_M Reagovat

No, garantujem ti, že taký Qashqai houpadlo určite nie je. Je tvrdý jak hovado.

28.04.2009 | 16:16:18 | Petrík Reagovat

Nissan-Renault pro Angel_M

Je možné, že to tak je. Každopádně můj dojem je, že od té doby to s kvalitou a provedením některých modelů Nissanu jde trochu z kopce a i z hlediska jízdních vlastností, kterými tyto auta byla vždycky vyhlášená a najednou jsou z nich houpadla ala Francie, což mě osobně dost mrzí, protože taková Primera P10 a P11, to byla paráda.

28.04.2009 | 15:34:02 | r Reagovat

Renault - Nissan

Renault, nie že sa spojil s Nissan, ale zachránil potápajúcu sa loď. Nebyť Renaultu, už nemáme žiadny Nissan.

28.04.2009 | 15:13:05 | Angel_M Reagovat

jo taky si myslim ze Mazda + Ford dobra volba pro oba

28.04.2009 | 14:46:51 | ixo Reagovat

Pro Karla

Tak jízdní vlastnosti Fiesta x Yaris a Focus x Corolla nebo Auris, samozřejmně stejné ročníky, jsou trošku někde jinde na straně fordů, Karle. Tak zatím:-)

28.04.2009 | 13:10:02 | r Reagovat

Škoda servis

Recenze určitě nepotěší skalní příznivce VWŠkoda,ale opravdu jejich servis a některých jiných,je založený jen na výměně dílů a podstata závady a klient je skoro nezajímá.Člověk-majitel si řekne,že domácí značka je výhodou,ale není tomu tak vždy a uznání reklamace?Po několika Škodovek (vždy nové) jsem přešel k Renaultu a Mazdě a jejich přístup mi příjde lidštější a cena servisních prohlídek i levnější.U Mazdy 3 jsem jsi nechal vyměnit rozvo. řemen,kladku a nějaký pero a i s prací 4,7 tis.Kč.Garančka po 30.tis.u Škody O2 6 tis.Kč a Renaultu Meg2 4,7 tis.Kč.Prostě už je to tak a je třeba se ptát za kolik a jak rychle provede servis zadanou práci za naše peníze!

28.04.2009 | 12:36:17 | Kobyla Reagovat

r

Toyota - jízda s ní není na úrovni těch nejlepších? Co tím myslíš? To jako že máš nalítáno mega s Lambo, Ferarri, nebo jak jsi to myslel? Že jízda s Toyotou nemá na Focuse nebo Fiestu? To jsou ti nejlepší? Sorry, ale buď to byla blbá poznámka, nebo nechápu...

28.04.2009 | 11:48:00 | Kája Reagovat

Japonci

Myslím, že spojení Mazda-Ford není zase tak úplně špatné. Možná jsem trochu podjatý, protože vlastním Focus II(2,5 roku, 100.000 km) a neměl jsem s ním větší problémy(odřené dosedací plochy pátých dveří-opraveno v záruce) a Mazdy považuju za velmi kvalitní auta a taková Mazda 6 je dost povedená, takže toto spojení bych určitě nezatracoval. Navíc Mazda 3 profituje s výborného podvozku Focusu a Mazda 121 byla ve své době převlečená Fiesta :-). A tu Fiestu mám doma, má najeto 210.000 km a samozřejmně se tam měnil nějaký spotřebák včetně tlumičů ve 150.000km(Monroe v akci, "hmatatelné" zlepšení jízdních vlastností), ale zatím to vypadá na slušný držák:-) Samozřejmně, že ji tak za rok vyměním, ale manželka si ji zatím jenom pochvaluje, zejména jízdní vlastnosti. Což Toyota je asi hodně kvalitní, ale ta jízda s ní není úplně na úrovni těch nejlepších a to je pro mě ta nejdůležitější charakteristika automobilu:-)

28.04.2009 | 11:00:19 | r Reagovat

úplne súhlasím

no,ono vystihol si to celkom presne.Japonské automobilky čo sa kvoli znižovaniu nákladov spojili za posledné roky s nejakým európskym koncernom,v podstate presne doplácajú na kvalitu použitých európskych komponentov.Napríklad spojenie Nissan-Renault,Mazda -Ford,Mitsubishi-Volkswagen,Suzuki-Fiat...Skutočná prémiová kvalita tak ostáva už len u čisto japonských výrobcov Toyota-Lexus,Honda-Acura,Subaru a keď budem detailista,tak najlepšie u modelov čo sa skladajú priamo v Japonsku...P.S.pardon za narušenie debaty o Škode Superb ale nedalo mi nereagovať.

28.04.2009 | 10:38:26 | kakafko Reagovat

Myslel jsem to ve srovnání s TOYOTOU, a opravdu třeba i ta SUZUKI je o několik levelů dole.
Samozřejmě ,třeba se SLAVNÝM renaultem těžko srovnávat.
Prostě obecně francouzká provenience má jiné priority při výrobě než bezporuchovost apod.
Ale když se vrátím k japoncům,tak se mi prostě zdá že spec. TOYOTA je úrovní trochu výše než jiní jap. výrobci, můj názor.

28.04.2009 | 10:33:42 | martas Reagovat

Japonská auta

Mně osobně jsou japonská auta sympatická a měl jsem jednu dobu Nissan Micra-bezproblémové auto, které jsem naléval benzínem, měnil olej, filtry, jednou svíčky a jezdil( 2 roky, 55000 km). Ale Mitsubishi už nějakou dobu není symbolem super kvality(i když novy Lancer, moc pěkný ... :-) ). To si myslím, že to Suzuki na tom bude lépe a Nissan s posledními divnými modely, viz "Tilda", ne úplně povedená Primera od r. 2003 a spojenectvím s Renaultem, taky už není co býval. Ale nevím, jestli to k tomu Superbu úplně patří :-).

28.04.2009 | 10:23:51 | r Reagovat

to martas

japonci mají spousty jiných a méně kvalitních značek?si nemyslel vážne?nie? o tej spúste iných viem:okrem Toyoty,je tam Honda,Mazda,Mitsubishi,Subaru...neviem ktorá je tá menej kvalitná:-) Inak aby som bol kompletný,áno je tam ešte Suzuki,ktoré trošku ťahá za kratší koniec ale od vysokej poruchovosti má stále ďaleko.

28.04.2009 | 10:01:29 | kakafko Reagovat

Přeju at se to brzy vyřeší......
Jinak dobrá recenze, já mít tolik problémů na novém autě,tak bych na škodu zanevřel , ale vy to berete zdá se ještě celkem v klidu a s jakým si nadhledem, těch 22 aut je zkrátka znát.
Jenom mně trochu zaráží, že tu obecně každý chválí japonce a pak vyjde najevo, že jde pouze o TOYOTU ( japonci mají spousty jiných a taky méně kvalitních značek) takže netřeba paušalizovat.

28.04.2009 | 09:41:43 | martas Reagovat

Corolla-Octavia


S Toyotou Corollou Dieslem jsem najel za 10let 450.000km pak jsem si koupil Skodu Octavii 1,9Tdi jezdim s ni taky 10let najel jsem 200.000km. U Toyoty jsem vymenil vyfuk, tlumice a jinac o nicem nevim. U Octavie si pamatuji na spoustu typickych problemu. A hlavne na velmi vysoke ceny ND.Octavku jsem si koupil proto ze, jsem vychazel ze zkusenosti z Toyotou ze auta se dnes jiz tak nekazi jako driv, spletl jsem se a tak jsem se stal automechanikem se specializaci na Octavie.

27.04.2009 | 16:07:20 | Jarda Reagovat