Rok výroby:1996Typ motoru:2.0 turboStav km při koupi:0 kmStav km nyní:120 000 kmZpůsob řazení:manuálPrůměrná spotřeba:7 - 13 l/100 kmVloženo:25. 11. 2003
Výborné svezení za relativně slušné peníze, pro příznivce pohonu 4x4 jasná volba, bezkonkurenční podvozek spolu s motorem boxer dávají zažít pořádné porce adrenalinu. Pro tohle auto je jízda řízeným smykem naprostá samozřejmost. Spotřeba odpovídá užívání - od osmi do osmnácti..:) Ale těch devět vyžadu značnou dávku sebekontroly. A osmnáct zase potlačený pud sebezáchovy..:)) Negativa: drahé nahrádní díly ( blink 2.000,- přední nárazník 28.000,- atd..)
Tak nevim jestli mam tolik piv nebo nebo nejsem na jiný planetě? GT vlastnim, takže můžu jen doporučit !!! Nevim, kde níže uvedení odborníci nakupují náhradní díly, zřejmě si pro ně jezdí do Japonska.. a spotřeba? Běžně 10-12l , samozřejmě umí to i 25l/100km, ale tak na okruhu, v běžnym provozu to půjde těžko....
Jses skvelej komik uz dlouho jsem se takhle nepobavil. Vzdycky me dostane borec co znici dvakrat do roka motor. Ale ty potrebujes spravit neco jinyho..
Jsem majitelem Subaru Impreza GT, r.v. 12/98, najeto 150 000 km, motor již po druhé KO, jinak nové tlumiče a běžné spotřebky, cena dílů astronomická, rozebírání a skládání tohoto boxeru - zážitek do smrti, nasypat do auta 50 000,- Kč při opravě motoru je minimum a když se to stane 2x za rok... Náklady na provoz, včetně gum, náplní, tech. kontrol, pov. ručení, benálu cca 8 000,- Kč měsíčně. Není to auto pro chudé. Ježdění absolutně fantastické, imidžovka, mám jenom senzační zážitky z jízdy (pokud jede a nezdechne v zahraničí 500 km od čáry). Zazávodit na okrsce ??? Měl jsem zatím pouze 2 soupeře - AUDI RS4, Mitsu EVO VI, ...jinak se směju. Spotřeba pod 13 litrů je možná pouze při polospánkové jízdě tzn. točit pilu max do 4500 ot/min, jinak při plynu klidně 25 litrů na sto. Doporučuji každému zájemci o koupi: projeď, skus drzdy a tah motoru, nad 3500 ot. to musí trhat asfalt a ber nejlépe nebouraný a co nejméně jetý kus.
Ještě bych měl poznámku k těm dílům. Ceny těchto dílů jsou fakt šílené. Ve 30. letech Etorre Bugatti prodával samotné motory pro své vozy za šílené peníze, mnohdy blížící se ceně nového vozu. Dlužno poznamenat že miloval koně (proto chladič ve tvaru podkovy). Cenu motorů odůvodňoval tvrzením: Vzal jsi na plnokrevníka bič, tak zaplať!! Tak jsem si na to teď vzpomněl. Jinak Imrezza je naprosto skvělá stříbrná sršáň!! Na pohled v sérii fotrovský sedánek, ale pod pláštěm musí roztáčet kola ďábel sám. Svezl jsem se jednou - skvělý zážitek
mam sice WRX ale pod 13 litru se neumin dostat, za to jezdit za 22 - 25 litru neni problem ..... staci dalnice pod plnym plynem . Dily jsou opravdu drahe proto vsechno obednavam v USA kde stoji 40-50 % cen v CR.
Jinak opravdu auto je super i pro pripadny dalsi tuning. Sam mam pod kapotou neco prez 300 koni, jine turbo, vyfuk, intercooler, premapovane ECU ..........
Komentáře uživatelů k recenzi Subaru Impreza
tojojojo
Tak nevim jestli mam tolik piv nebo nebo nejsem na jiný planetě? GT vlastnim, takže můžu jen doporučit !!! Nevim, kde níže uvedení odborníci nakupují náhradní díly, zřejmě si pro ně jezdí do Japonska.. a spotřeba? Běžně 10-12l , samozřejmě umí to i 25l/100km, ale tak na okruhu, v běžnym provozu to půjde těžko....
22.12.2010 | 23:30:02 | Hůla Reagovat
Tojojoto
Děkuji za názor, škoda, že o Impreze nic nevíš ale možná podle fota bys ji třeba poznal...pa, pa ve zpětném zrcátku, odborníku.
18.11.2007 | 22:22:13 | Archi Reagovat
to jojo
Jses skvelej komik uz dlouho jsem se takhle nepobavil. Vzdycky me dostane borec co znici dvakrat do roka motor. Ale ty potrebujes spravit neco jinyho..
18.09.2006 | 22:09:28 | Reihensechszylinder Reagovat
Jo, jo,...
Jsem majitelem Subaru Impreza GT, r.v. 12/98, najeto 150 000 km, motor již po druhé KO, jinak nové tlumiče a běžné spotřebky, cena dílů astronomická, rozebírání a skládání tohoto boxeru - zážitek do smrti, nasypat do auta 50 000,- Kč při opravě motoru je minimum a když se to stane 2x za rok... Náklady na provoz, včetně gum, náplní, tech. kontrol, pov. ručení, benálu cca 8 000,- Kč měsíčně. Není to auto pro chudé. Ježdění absolutně fantastické, imidžovka, mám jenom senzační zážitky z jízdy (pokud jede a nezdechne v zahraničí 500 km od čáry). Zazávodit na okrsce ??? Měl jsem zatím pouze 2 soupeře - AUDI RS4, Mitsu EVO VI, ...jinak se směju. Spotřeba pod 13 litrů je možná pouze při polospánkové jízdě tzn. točit pilu max do 4500 ot/min, jinak při plynu klidně 25 litrů na sto. Doporučuji každému zájemci o koupi: projeď, skus drzdy a tah motoru, nad 3500 ot. to musí trhat asfalt a ber nejlépe nebouraný a co nejméně jetý kus.
11.07.2006 | 08:59:16 | Archi Reagovat
Imprezionismus!!
Ještě bych měl poznámku k těm dílům. Ceny těchto dílů jsou fakt šílené. Ve 30. letech Etorre Bugatti prodával samotné motory pro své vozy za šílené peníze, mnohdy blížící se ceně nového vozu. Dlužno poznamenat že miloval koně (proto chladič ve tvaru podkovy). Cenu motorů odůvodňoval tvrzením: Vzal jsi na plnokrevníka bič, tak zaplať!! Tak jsem si na to teď vzpomněl. Jinak Imrezza je naprosto skvělá stříbrná sršáň!! Na pohled v sérii fotrovský sedánek, ale pod pláštěm musí roztáčet kola ďábel sám. Svezl jsem se jednou - skvělý zážitek
11.08.2005 | 14:37:02 | Drifter x Reagovat
mam sice WRX ale pod 13 litru se neumin dostat, za to jezdit za 22 - 25 litru neni problem ..... staci dalnice pod plnym plynem . Dily jsou opravdu drahe proto vsechno obednavam v USA kde stoji 40-50 % cen v CR.
Jinak opravdu auto je super i pro pripadny dalsi tuning. Sam mam pod kapotou neco prez 300 koni, jine turbo, vyfuk, intercooler, premapovane ECU ..........
17.03.2004 | 20:55:48 | tomo Reagovat