Recenze Subaru Impreza GT
“Bezkonkurenční zážitky !”

Autor recenze: Wthell ,
Zlínský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1996 Typ motoru:2.0 turbo Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:120 000 km Způsob řazení:manuál Průměrná spotřeba: 7 - 13 l/100 km Vloženo: 25. 11. 2003

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.7

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

2
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Bez problému, běžné uživatelské opotřebení.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Výborné svezení za relativně slušné peníze, pro příznivce pohonu 4x4 jasná volba, bezkonkurenční podvozek spolu s motorem boxer dávají zažít pořádné porce adrenalinu. Pro tohle auto je jízda řízeným smykem naprostá samozřejmost. Spotřeba odpovídá užívání - od osmi do osmnácti..:) Ale těch devět vyžadu značnou dávku sebekontroly. A osmnáct zase potlačený pud sebezáchovy..:)) Negativa: drahé nahrádní díly ( blink 2.000,- přední nárazník 28.000,- atd..)

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Subaru Impreza

Vložit komentář

tojojojo

Tak nevim jestli mam tolik piv nebo nebo nejsem na jiný planetě? GT vlastnim, takže můžu jen doporučit !!! Nevim, kde níže uvedení odborníci nakupují náhradní díly, zřejmě si pro ně jezdí do Japonska.. a spotřeba? Běžně 10-12l , samozřejmě umí to i 25l/100km, ale tak na okruhu, v běžnym provozu to půjde těžko....

22.12.2010 | 23:30:02 | Hůla Reagovat

Tojojoto

Děkuji za názor, škoda, že o Impreze nic nevíš ale možná podle fota bys ji třeba poznal...pa, pa ve zpětném zrcátku, odborníku.

18.11.2007 | 22:22:13 | Archi Reagovat

to jojo

Jses skvelej komik uz dlouho jsem se takhle nepobavil. Vzdycky me dostane borec co znici dvakrat do roka motor. Ale ty potrebujes spravit neco jinyho..

18.09.2006 | 22:09:28 | Reihensechszylinder Reagovat

Jo, jo,...

Jsem majitelem Subaru Impreza GT, r.v. 12/98, najeto 150 000 km, motor již po druhé KO, jinak nové tlumiče a běžné spotřebky, cena dílů astronomická, rozebírání a skládání tohoto boxeru - zážitek do smrti, nasypat do auta 50 000,- Kč při opravě motoru je minimum a když se to stane 2x za rok... Náklady na provoz, včetně gum, náplní, tech. kontrol, pov. ručení, benálu cca 8 000,- Kč měsíčně. Není to auto pro chudé. Ježdění absolutně fantastické, imidžovka, mám jenom senzační zážitky z jízdy (pokud jede a nezdechne v zahraničí 500 km od čáry). Zazávodit na okrsce ??? Měl jsem zatím pouze 2 soupeře - AUDI RS4, Mitsu EVO VI, ...jinak se směju. Spotřeba pod 13 litrů je možná pouze při polospánkové jízdě tzn. točit pilu max do 4500 ot/min, jinak při plynu klidně 25 litrů na sto. Doporučuji každému zájemci o koupi: projeď, skus drzdy a tah motoru, nad 3500 ot. to musí trhat asfalt a ber nejlépe nebouraný a co nejméně jetý kus.

11.07.2006 | 08:59:16 | Archi Reagovat

Imprezionismus!!

Ještě bych měl poznámku k těm dílům. Ceny těchto dílů jsou fakt šílené. Ve 30. letech Etorre Bugatti prodával samotné motory pro své vozy za šílené peníze, mnohdy blížící se ceně nového vozu. Dlužno poznamenat že miloval koně (proto chladič ve tvaru podkovy). Cenu motorů odůvodňoval tvrzením: Vzal jsi na plnokrevníka bič, tak zaplať!! Tak jsem si na to teď vzpomněl. Jinak Imrezza je naprosto skvělá stříbrná sršáň!! Na pohled v sérii fotrovský sedánek, ale pod pláštěm musí roztáčet kola ďábel sám. Svezl jsem se jednou - skvělý zážitek

11.08.2005 | 14:37:02 | Drifter x Reagovat

mam sice WRX ale pod 13 litru se neumin dostat, za to jezdit za 22 - 25 litru neni problem ..... staci dalnice pod plnym plynem . Dily jsou opravdu drahe proto vsechno obednavam v USA kde stoji 40-50 % cen v CR.

Jinak opravdu auto je super i pro pripadny dalsi tuning. Sam mam pod kapotou neco prez 300 koni, jine turbo, vyfuk, intercooler, premapovane ECU ..........

17.03.2004 | 20:55:48 | tomo Reagovat