Rok výroby:1995Typ motoru:2.0Stav km při koupi:126 000 kmStav km nyní:132 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:11 l/100 kmVloženo:19. 1. 2008
Po-co? To je Subaru,jediná porucha kterou můžete čekat je, že vám dojde benzín.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vždycky jsem byl příznivcem rychlejších aut, a proto bylo moje první auto Honda Civic.Božské vozítko za pár peněz(byl to r.v 89 motor 1,6 16 V). Pak jsem udělal velkou chybu,když jsem chtěl být SIMPLY CLEVER a pořídil jsem si Škodovku. Projel jsem se v kamarádově Octávii 1,8T a byl jsem nadšen z toho motoru. Nicméně po roce s Koktávkou jak jsem ji začal říkat,jsem byl o několik desítek tisíc chudší,ale zato můj mechanik mě miloval.S železnou pravidelností jsem ho navštěvoval a měnil jeden díl po druhém. A tak jsem si řekl dost! Zajel jsem do ADLERA bo Adler je fajny,jak říká reklama a okamžitě jsem se toho svinstva zbavil.
A koupil Subaru Impreza GT(nebo Turbo,jak chcete) z roku 1995. Ano co se týče stáří auta,pohoršil jsem si o tři roky,ale to je asi jediná výhoda Octávie oproti GT. Po první jízdě, která trvala asi pět minut jsem veděl, že tohle auto musím mít. Kdo ho neřídil nepochopí.
To auto si zamilujete hned. Když otáčkoměr překročí magickou hranici 3000 otáček,sepne turbo a zatlačí vás do sedačky až po nos, máte pocit že jste pilot a ne řidič. Ta jistota s jakou projíždíte zatáčky (a opravdu nezáleží na tom jestli je to suchý asfalt,nebo 20 cm čerstvého prašanu) je prostě ohromující. V létě je to všechno fajn,auto jede jako stíhačka,řeže zatáčky jak motorová pila,ale to co Subaru zvládne v zimě to je doslova dechberoucí.
Poté co jsem vyjel po zasnežené sjezdovce až na vrchol, zatímco Mitshubishi Pajero ani ne do půlky jsem to auto začal nejen milovat,ale taky si ho vážit.
Subaru je prostě auto pro radost z jízdy.Nehledejte žádné zbytečné čudlíky,tempomaty a ostatní zbytečnosti,tohle je auto pro opravdové řidiče.
nesouhlasím s tím, že když utrhneš čtyřkolo, už s tím nic neuděláš, měl jsem Legacy, teď Impreza GT a je to jen o rychlosti, v který to utrhneš - zkoušeno na polygonu v Mostu
Pekna recenze, Subaru je super! Jen pozor na 4 kolku, kdyz se v zatacce utrhne uz s tim nic nenadelas. To je nevyhoda oproti predo a zado kolce, kde je jeste prostor na "zachranu" smyku.
Od dvoch ludi som pocul ze sa na tom kazi aj co tam neni..Nechce sa mi to verit lebo poznam japonske auta..Jedno je tiez u nas v meste a neviem o tom ze by sa mu to kazilo..
Komentáře uživatelů k recenzi Subaru Impreza
subaru
nesouhlasím s tím, že když utrhneš čtyřkolo, už s tím nic neuděláš, měl jsem Legacy, teď Impreza GT a je to jen o rychlosti, v který to utrhneš - zkoušeno na polygonu v Mostu
02.09.2009 | 21:06:31 | Reagovat
Utrhnout??
To tě spíš dřív zastavý pud sebezáchovy než to utrhneš ne?? :)
28.07.2009 | 17:17:10 | Cholik Reagovat
To autor
Pekna recenze, Subaru je super! Jen pozor na 4 kolku, kdyz se v zatacce utrhne uz s tim nic nenadelas. To je nevyhoda oproti predo a zado kolce, kde je jeste prostor na "zachranu" smyku.
28.05.2009 | 09:16:42 | Honza Reagovat
Poruchy
Od dvoch ludi som pocul ze sa na tom kazi aj co tam neni..Nechce sa mi to verit lebo poznam japonske auta..Jedno je tiez u nas v meste a neviem o tom ze by sa mu to kazilo..
27.05.2009 | 23:01:33 | axlll1 Reagovat
plne súhlasim s predošlou recenziou ras som jazdil a je to epšie ako jazdiť s BMW M3
13.03.2008 | 23:08:08 | Reagovat