Běžné provozní z opotřebení:- kosti zadní nápravy- silentbloky zadní náprava- 1x praskla hadice chladiče- pravidelné výměny oleje po 10 000 tis.km.
Úpně jedinečné auto, každý den byla radost ze svezení.- laděné svody bez katů PRODRIVE- koncovka Superspint- chip tuning GX TUNING- tuning.zadní světla- xenony- muzika Pioneer- 17palc. kola Contisportcontact seděly jak přibité- spotřeba od 10 do 20litrů- červená barva- skvělý jízdní vlastnosti, nenáročný provoz, mohu vřele doporučit- zrychlení 0-100km 5,8- max. rychlost 260km/h- výkon 270 PS- sportovní brzdy- tlak turba do 1,2
Za 3 roky len 35000 km?????
03.11.2008 | 21:35:01 | peter Reagovat
Chcem sa spýtať,či ešte vlastníte vodičák ači na karoseriimáte vyznačenú Vašu KS-krvnú skupinu...
03.11.2008 | 21:32:44 | peter Reagovat
to je skutecne zajimave pojata recenze :-)
02.08.2007 | 13:16:42 | diego Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Subaru Impreza
Fitipaldi-na Subaru
Za 3 roky len 35000 km?????
03.11.2008 | 21:35:01 | peter Reagovat
Fitipaldi-na Subaru
Chcem sa spýtať,či ešte vlastníte vodičák ači na karoserii
máte vyznačenú Vašu KS-krvnú skupinu...
03.11.2008 | 21:32:44 | peter Reagovat
to je skutecne zajimave pojata recenze :-)
02.08.2007 | 13:16:42 | diego Reagovat