Rok výroby:2007Typ motoru:1328Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:22 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?31 měsícůPrůměrná spotřeba:6,1 l/100 kmVloženo:11. 12. 2009
Při výběru auta jsem měl tyto kriteria:Vyšší světlost,dostatečný výkon při malém obsahu, délka do čtyř metrů,pěkný vzhled,rozumnou spotřebu a značku,která se nekrade.Auto dobře jede,je to malá raketa.Všechno funguje,tak,jak má.Dobře topí,klimatizuje,brzdí,svítí.Řazení jde lehce a je přesně.Posaz a sedačky dobré.Vzadu docela hodně místa,rozhodně víc,než ve Fábii :-))).Zavazadlový prostor pro dva lidi dostačující.Výbava auta dobrá. Klady :dobře se parkuje protože je auto malé,má dobrý výhled dopředu i dozadu,malý poloměr otáčení.Malou spotřebu,jezdím v horách a mám kombinovanou spotřebu 6,1l benzinu Shell Natural 95 v létě. Jízdní vlastosti vzhledem k malému rozvoru dobré až na tu tuhou zadní nápravu.Zápory :Při průjezdu hrbolatou zatáčkou větší rychlostí odskakují zadní kola .Větší hlučnost motoru při vysokých otáčkách.Chybí mi tam cyklovač stěračů a údaj o průměrné spotřebě.Nejšťastnější není ani umístění tlačítek klaksonu.Jsou moc blízko u věnce a často nechtíc houkám.Co mě nepříjemně překvapilo-víčko nádrže.Při prvním mrazu zamrznul zámek ,nešel pootočit ve víčku.Pozor na plastová skla předních reflektorů.Jsou náchylná na poškrábání.Po prvním mytí v mycí lince se poškrábali. Jinak hodnotím auto kladně a dal bych mu známku 2.
Je to tak. Každý zájemce by ale měl při zkušební jízdě určovat sám,kam pojedou a jak dlouhá bude zkušební jízda (samozřejmě do jistých mezí).Prodejce má totiž snahu o to,aby byla jízda co nejkratší. Jízda kolem sídliště o jízdních vlastnostech,komfortu apod. opravdu moc neřekne.
Sory Rick ale vacsinu veci ktore Ignisu vytykas a ktore Ti tak vadia si mohol zistit pri skusobnej jazde takze nerob zo seba blba. Ja ho mam uz na 90.000 km v intenzivnom provoze a zatial vstko sto pro funguje
Pro Tvou informaci:počítat umím.Jimny je ryzí teréňák,jestli to nevíš-pneu,aerodynamika,pohon 4*4,určitě i jiné zpřevodování tu hrají také svoji roli.Navíc nevím,zda máme totožný motor(1328ccm,69kW,16 V, VVT).Navíc jsem psal,že při 150km/h si vezme cca 7,4l,nikoliv 7l.Pak by tu podle tebe museli být všichni vlastníci Ignise lháři.
150km/h za 7.4litru s 1.3? Dej si obklad nebo se nauč počítat. Mam Jimny a jezdit pod 10litru s tím motorem je prakticky nemozny. Kolem 7litru pri ekonomicke jizde bych veřil u Ingise, ale při 150 leda ve snu.
Promiň,nechtěl jsem Tě urazit.S tou spojkou je to možná pech,ale ta spotřeba mi vůbec nesedí,něco tam asi bylo špatně.Podívej se tu na recenze,prům.spotřeba se pohybuje kolem 6,5-7l.Já v těch 130km/h mám těch 7l (i s klimou).Pokud jsem jel 140-150 v DE,tak cca 7,4l(s klimou).Jsou tu však lidé ještě s nižší spotřebou.Já mám najeto 43000km naprosto bez závad.
Auto som kupoval nové, v akcii na jeseň v roku 2007, takmer plnej poľnej za rovných 339.000 Sk.Končila sa výroba,cena padla takmer o 100.000 Sk.Bolo mi ľúto nešťastníkov čo platili pred akciou za toto smiešne auto plnú cenu.Pekné 15-tky elektrony,ubute Bridgestone,medená metalíza.Proste auto na pohad pekné,vybavené,ale vhodné do police ako okrasa a nie na cesty.Nech ti slúži,ak si spokojný super,píšem o svojích pocitoch a skúsenostiach.Radoval som sa z neho 2x.Keď som ho kupoval a potom až keď som videl ako si ho odváža nový majiteľ.Ak chceš,pošlem ti faktúru,servisku,fotky....nemám dôvod vymýšľať.Zabudol som dodať,že v záruke,po 15.000 km bola menená komplet spojka.Super japonec.Spotreba, keď som sa motkal ,tak do 8 l.A keď som na diaľnici držal krok s ostatnými tesne nad povolenou 130-tkou,tak nad 10l.
Ty jsi to auto asi nikdy neměl-já jsem v plném obsazení a zavazadla jel cca 600km bez tankování,a to jsem se necoural (90%dálnice).Vyšší stavba karoserie je náchylnější na boční vítr,to ví snad každý.Zuby mám původní,řazení je přesné,volantem mi to nehází-asi jsi svoji bezmozkovou jízdou přes rozbité okresky auto odrovnal,nebo tu jen tak plácáš....
Mal som to od nova,no chválabohu už je z domu.Na ničom horšom som v živote nejazdil.Je to horšie,ako svojho času Rumunské ARO.Pri bočnom vetre na diaľnici ma takmer odfúklo,origo rádio je šumítko,nádrž niečo nad 40l smiešna.Pri rýchlejšej jazde diľnicou som musel tankovať po 350 km,takže ľahké počty.Ukazovateľ okamžitej spotreby je úplná hrôza,radšej sa nedívať.Aké ten ukazuje hodnoty spotreby,takmer ako u 12-valca.Na trocha horšej ceste vám vypadajú zo zubov plomby.Spomeniem ešte hlučnú prevodovku,nepresné radenie,hádzanie volantom,hlučné ložisko spojky pri radení,spiatočku tam musíš narvať,proste super auto.Vrelo nedoporučujem.Je to auto za trest.Nie je ľahké sa ho zbaviť.
Tak jsem se díval na ty světlomety a žádné poškrábání jsem neviděl-a to jezdíme do myčky docela často.Je to asi opravdu konkrétní myčkou,jak psal anonym.Ta Vaše spotřeba benzínu je teda hodně slušná,my máme 7 l/100km,což se mi zdá i s klimou docela dost.
Dik more, v kopcoch mas spotrebu 6,1 ? To ako sa Ti dari, ja mam priemerku 6,7 a to jazdim hlavne na rovine. Co mas na mysli pod cyklovacom? Ved tam klasicky cyklovac predsa je. Inak v podstate suhlasim-je to auto ktore ma viac plusov ako minusov. Ja mam na nom najadzenych 90.000 km a zatial sa nic nepokazilo. Na take lacne vozitko je to dobry vykon.Na umyvarku chodim 1x mesacne a svetla sa mi neposkrabali-asi si bol v blbej umyvarke. Najviac na tom aute milujem spolahlivost, vyborny motor a dobru manevrovatelnost. Vadi mi hlavne tuha naprava a maly kufor.
Máme ho zhruba stejně dlouho,najeto 41000km,žádná závada.Mám na něj podobný názor,jen s tím cyklovačem tomu nerozumím-má ho,Vy ale máte na mysli zřejmě s volitelným intervalem...?
Komentáře uživatelů k recenzi Suzuki Ignis
Satrapold
Je to tak. Každý zájemce by ale měl při zkušební jízdě určovat sám,kam pojedou a jak dlouhá bude zkušební jízda (samozřejmě do jistých mezí).Prodejce má totiž snahu o to,aby byla jízda co nejkratší. Jízda kolem sídliště o jízdních vlastnostech,komfortu apod. opravdu moc neřekne.
02.01.2010 | 12:15:07 | marne Reagovat
Sory Rick ale vacsinu veci ktore Ignisu vytykas a ktore Ti tak vadia si mohol zistit pri skusobnej jazde takze nerob zo seba blba. Ja ho mam uz na 90.000 km v intenzivnom provoze a zatial vstko sto pro funguje
02.01.2010 | 00:06:08 | Satrapold Reagovat
anonym 21:12
Pro Tvou informaci:počítat umím.Jimny je ryzí teréňák,jestli to nevíš-pneu,aerodynamika,pohon 4*4,určitě i jiné zpřevodování tu hrají také svoji roli.Navíc nevím,zda máme totožný motor(1328ccm,69kW,16 V, VVT).Navíc jsem psal,že při 150km/h si vezme cca 7,4l,nikoliv 7l.Pak by tu podle tebe museli být všichni vlastníci Ignise lháři.
22.12.2009 | 21:43:11 | marne Reagovat
Jimny neni Samurai defekte.
22.12.2009 | 21:26:26 | Reagovat
Jimny je už konstrukčně zastaralej krám....
22.12.2009 | 21:22:16 | Reagovat
150km/h za 7.4litru s 1.3? Dej si obklad nebo se nauč počítat. Mam Jimny a jezdit pod 10litru s tím motorem je prakticky nemozny. Kolem 7litru pri ekonomicke jizde bych veřil u Ingise, ale při 150 leda ve snu.
22.12.2009 | 21:12:46 | Reagovat
Rick
Promiň,nechtěl jsem Tě urazit.S tou spojkou je to možná pech,ale ta spotřeba mi vůbec nesedí,něco tam asi bylo špatně.Podívej se tu na recenze,prům.spotřeba se pohybuje kolem 6,5-7l.Já v těch 130km/h mám těch 7l (i s klimou).Pokud jsem jel 140-150 v DE,tak cca 7,4l(s klimou).Jsou tu však lidé ještě s nižší spotřebou.Já mám najeto 43000km naprosto bez závad.
22.12.2009 | 21:07:44 | marne Reagovat
Foto aj EČ zašlem
Auto som kupoval nové, v akcii na jeseň v roku 2007, takmer plnej poľnej za rovných 339.000 Sk.Končila sa výroba,cena padla takmer o 100.000 Sk.Bolo mi ľúto nešťastníkov čo platili pred akciou za toto smiešne auto plnú cenu.Pekné 15-tky elektrony,ubute Bridgestone,medená metalíza.Proste auto na pohad pekné,vybavené,ale vhodné do police ako okrasa a nie na cesty.Nech ti slúži,ak si spokojný super,píšem o svojích pocitoch a skúsenostiach.Radoval som sa z neho 2x.Keď som ho kupoval a potom až keď som videl ako si ho odváža nový majiteľ.Ak chceš,pošlem ti faktúru,servisku,fotky....nemám dôvod vymýšľať.Zabudol som dodať,že v záruke,po 15.000 km bola menená komplet spojka.Super japonec.Spotreba, keď som sa motkal ,tak do 8 l.A keď som na diaľnici držal krok s ostatnými tesne nad povolenou 130-tkou,tak nad 10l.
22.12.2009 | 20:40:35 | Rick Reagovat
Rick
Ty jsi to auto asi nikdy neměl-já jsem v plném obsazení a zavazadla jel cca 600km bez tankování,a to jsem se necoural (90%dálnice).Vyšší stavba karoserie je náchylnější na boční vítr,to ví snad každý.Zuby mám původní,řazení je přesné,volantem mi to nehází-asi jsi svoji bezmozkovou jízdou přes rozbité okresky auto odrovnal,nebo tu jen tak plácáš....
22.12.2009 | 19:45:55 | marne Reagovat
Maďarská klobása
Mal som to od nova,no chválabohu už je z domu.Na ničom horšom som v živote nejazdil.Je to horšie,ako svojho času Rumunské ARO.Pri bočnom vetre na diaľnici ma takmer odfúklo,origo rádio je šumítko,nádrž niečo nad 40l smiešna.Pri rýchlejšej jazde diľnicou som musel tankovať po 350 km,takže ľahké počty.Ukazovateľ okamžitej spotreby je úplná hrôza,radšej sa nedívať.Aké ten ukazuje hodnoty spotreby,takmer ako u 12-valca.Na trocha horšej ceste vám vypadajú zo zubov plomby.Spomeniem ešte hlučnú prevodovku,nepresné radenie,hádzanie volantom,hlučné ložisko spojky pri radení,spiatočku tam musíš narvať,proste super auto.Vrelo nedoporučujem.Je to auto za trest.Nie je ľahké sa ho zbaviť.
22.12.2009 | 19:10:48 | Rick Reagovat
autor
Tak jsem se díval na ty světlomety a žádné poškrábání jsem neviděl-a to jezdíme do myčky docela často.Je to asi opravdu konkrétní myčkou,jak psal anonym.Ta Vaše spotřeba benzínu je teda hodně slušná,my máme 7 l/100km,což se mi zdá i s klimou docela dost.
16.12.2009 | 20:43:00 | marne Reagovat
Dik more, v kopcoch mas spotrebu 6,1 ? To ako sa Ti dari, ja mam priemerku 6,7 a to jazdim hlavne na rovine. Co mas na mysli pod cyklovacom? Ved tam klasicky cyklovac predsa je. Inak v podstate suhlasim-je to auto ktore ma viac plusov ako minusov. Ja mam na nom najadzenych 90.000 km a zatial sa nic nepokazilo. Na take lacne vozitko je to dobry vykon.Na umyvarku chodim 1x mesacne a svetla sa mi neposkrabali-asi si bol v blbej umyvarke. Najviac na tom aute milujem spolahlivost, vyborny motor a dobru manevrovatelnost. Vadi mi hlavne tuha naprava a maly kufor.
15.12.2009 | 08:23:01 | Reagovat
Máme ho zhruba stejně dlouho,najeto 41000km,žádná závada.Mám na něj podobný názor,jen s tím cyklovačem tomu nerozumím-má ho,Vy ale máte na mysli zřejmě s volitelným intervalem...?
14.12.2009 | 19:52:25 | marne Reagovat