Rok výroby:2006Typ motoru:1,5Stav km při koupi:6 kmStav km nyní:5 600 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:7,3 l/100 kmVloženo:28. 9. 2006
Zatím jen drobnosti - drnčí zadní SPZ a občas jde špatně zařadit zpátečka.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Po zážitcích s rozpadající se Felicií jsou zkušenosti zatím jen dobré.
Mým hlavním důvodem pro výběr tohoto auta bylo 4x4, což se velmi osvědčilo při zásobování dětského tábora rozblácenými lesními cestami ve stopách po traktoru. Už se těším až ho vyzkouším na sněhu. Další výhodu vidím v menších rozměrech auta, krásně se s ním parkuje i v přeplněných sídlištních ulicích. Dobře se s ním předjíždí, při vyšších otáčkách vyrazí dopředu (i když pohled na aktuální spotřebu není zas tak hezký...).
Zavazadlový prostor není sice největší, ale když se sklopí zadní sedadla, vejde se tam i horské kolo aniž by se muselo cokoliv odmontovat. Kufr má jen jednu nevýhodu - osvětlení by nemělo být na stropě, ale v prostoru pod krytem zavazadlového prostoru aby tam bylo taky něco vidět.
Uvnitř oceňuji množství odkládacích přihrádek a především tu ve dveřích, do které se vejde i 1,5 l PET láhev. Na přístrojové desce bych ocenila kontrolku světel a na palubním počítači by se místo aktuální spotřeby hodila spíš průměrná. Na sedadle řidiče se cítím pohodlně, prostoru mám dost, vše potřebné v dosahu. Na zadních sedadlech je dost místa pro nohy, pohodlí nemohu posoudit neboť většinou řídím.
Jezdím převážně ve městě, občas delší trasu kolem 100 km a spotřeba se pohybuje mezi 7 - 7,5 l /100 km, při plně naloženém autě asi 8 l/100 km. Kontrolka paliva začíná svítit dřív než by měla, už někdy kolem 10 litrů. Vadí mi, že se nedá poznat kolik je v nádržce směsi do ostřikovačů a navíc že má obsah jen 1 litr.
Ahoj Dzejn. Davno si nenapisala,Tvoj komentar, ako si spokojna z Ignisom, kolko uz mas kilometrov a ci si mala za ten cas nejake vaznejsie poruchy. Dik
Suzuki Ignis,měl jsem tu čest mít jej v užívání,konkretně verzi 4x4 1,5. Po dobu užívání se nevyskytla žádná podstatná závada. Nějaké to povrzávání interiéru jsem mu prominul, toje otázka kvality plastů a jejich sesazení, v tom mají rezervy i daleko dražší vozy. Celkový dojem byl dobrý, je to příjemné auto,živé, vhodné i do města, na hory, zvládne polní cestu, nástrahy zimního provozu, do lesa ale nevím nevím ,světlá výška je jen 17cm, vůz nemá rám, redukce,uzávěr dif.,jediným plus je pevná náprava vzadu,rovněž výkon v nižších ot. není velký, zvláště u verze 1,3. Zde si myslím, že lepší by byl 1,3 diesel ,ovšemnevím zda je i ve verzi 4x4. Spotřeba, dnes velmi podstatná je na takové malé auto vyšší 7-8l/100km, zvláště u zatíženého auta na dálnici schází výkona auto je trochu nejisté. Celkově vůz spadá do kategorie CUV, těším se na jeho upgrade, pokud bych se ale rozhodoval v této kategorii a velikosti, volil bych raději od Susuzi SX4, tento vůz se mi zdá ve všech parametrech lepší, ale bohužel i o něco dražší.
Súhlasím s hodnoteniami Ignis-u. Tiež mám problém, s hrkotaním niekde v ľavo v zadnej časti auta a nevedia zistiť príčinu ani v značkovom servise. Tabulka SPZ to nie je !! Ak viete poradit, budem rád, pretože hlavne na lesnej ceste je to až príliš hlučné. Ďakujem
Nejspíš to bude tím,že se uvolnil plech,umistěný nad výfukem,který tam slouží tuším jako tepelný štít.Může to samozřejmě být i něco jiného,ale poznáš to tak,že necháš motor na volnoběh a poslechneš si auto zvenku..Je tam potom slyšet takové jakoby cinkání
14.12.2011 | 22:20:52 | David
| 217.196.220.*Reagovat
cena nového na Slovensku
Zrovna koukám, že 1,3 4x4 GLX s plnou výbavou na Slovensku stojí v přepočtu necelých 300.000,-Kč, u nás to syčáci pořád nabízí za 350.000. Jakpak se asi řeší záruční opravy, když by bylo auto ze Slovenska? Když jsme v EU, tak by snad měla fungovat nějaká celoevropská záruka ne?
Dnes se již nevyrábí verze 4x4 s motorem 1,5, ale jen s motorem 1,3. Uvažujeme o její koupi (v benzínové verzi), ale není tady recenze na tento model. Na jiném vlákně probíhá diskuse o nekvalitních viskózních spojkách, ale píšou tam jen (kromě jednoho nespokojeného majitele) samí "zaručeně informovaní" znalci někoho kdo zná někoho a ten měl problém... Skutečně je s tou spojkou takový problém, nebo je to jen nahodilá událost? Dnes nabízejí Ignise 1,3 4x4, AC/GL za 349.900,-Kč s tím, že leasingová společnost dává 10.000,-Kč "k dobru" na nákup doplňků (ale to spolkne jen barva - vybrali jsme si černou perleť), což jsou podmínky za které podobně vybavené auto od jiné firmy nekoupíte, takže by mě docela mrzelo, kdyby to bylo tak poruchové jak tady někteří píší. Setkal jsem se jen s jedním majitelem Ignise 4x4, který ho měl 1 a 1/2 roku a ten si ho velmi chválil (měl před tím Thálii), více či méně říkal to samé co tady někteří píší (tvrdý podvozek, živé auto a perfektní náhon 4x4). Poruchy údajně za to období neměl žádné a žádné plasty ani sedadla mu nevrzají atd, atd. Jediný zápor měl ten, že se mu zdá, že auto na potkávačky méně svítí, ale to tady zatím nikdo nezmínil. Poraďte!!!!!!!!!!!!
To Luki: Ignis 4x4 stojí 399 tisíc, když se přičtou nějaké doplňky (boční lišty, gumové koberečky, zamykání řadící páky), je to kolem 410. Je pravda, že každá díra je cítit, ale už jsem si zvykla a za tu cenu jsem spokojená.
To Peter: Děkuji za upozornění, snažím se auto šetřit. V lese jezdím jen občas během těch dvou týdnů v létě na táboře, jinak většinou po městě nebo běžných asfaltkách.
Ahoj. presne ste definovala vlastnosti Ignisa,ale na druhej strane Vás chcem upozorniť ,že to neni tereňák na lesné cesty.Takže treba s nim jazdiť po lese opatrne a vyvarovať sa rychlej jazde po terene. Skratka 4x4 je určené len na lepšiu dostupnosť. Asi by bol vhodnejší "Jimny",ale ten je dosť drahý. Inak super výber.
Můžu vědět kolik tenhle model 4x4 stál ? Taky jsem o Ignisu uvažoval ale po zkušební jízdě jsem ho zavrhl. Má příliš tvrdý podvozek a cítil jsem při řízení každou spáru na silnici :( Nikdy předtím jsem neseděl v tak "tvrdém" autě a to předešlá Fiesta (r.v.1993) nebyla zrovna měkké auto. Nyní máme Hyundai a naladění podvozku mi maximálně vyhovuje.
Můžu vědět kolik tenhle model 4x4 stál ? Taky jsem o Ignisu uvažoval ale po zkušební jízdě jsem ho zavrhl. Má příliš tvrdý podvozek a cítil jsem při řízení každou spáru na silnici :( Nikdy předtím jsem neseděl v tak "tvrdém" autě a to předešlá Fiesta (r.v.1993) nebyla zrovna měkké auto. Nyní máme Hyundai a naladění podvozku mi maximálně vyhovuje.
Komentáře uživatelů k recenzi Suzuki Ignis
Skusenosti
Ahoj Dzejn. Davno si nenapisala,Tvoj komentar, ako si spokojna z Ignisom, kolko uz mas kilometrov a ci si mala za ten cas nejake vaznejsie poruchy. Dik
04.05.2008 | 12:10:21 | Peter Reagovat
Suzuki Ignis,měl jsem tu čest mít jej v užívání,konkretně verzi 4x4 1,5. Po dobu užívání se nevyskytla žádná podstatná závada. Nějaké to povrzávání interiéru jsem mu prominul, toje otázka kvality plastů a jejich sesazení, v tom mají rezervy i daleko dražší vozy. Celkový dojem byl dobrý, je to příjemné auto,živé, vhodné i do města, na hory, zvládne polní cestu, nástrahy zimního provozu, do lesa ale nevím nevím ,světlá výška je jen 17cm, vůz nemá rám, redukce,uzávěr dif.,jediným plus je pevná náprava vzadu,rovněž výkon v nižších ot. není velký, zvláště u verze 1,3. Zde si myslím, že lepší by byl 1,3 diesel ,ovšemnevím zda je i ve verzi 4x4. Spotřeba, dnes velmi podstatná je na takové malé auto vyšší 7-8l/100km, zvláště u zatíženého auta na dálnici schází výkona auto je trochu nejisté. Celkově vůz spadá do kategorie CUV, těším se na jeho upgrade, pokud bych se ale rozhodoval v této kategorii a velikosti, volil bych raději od Susuzi SX4, tento vůz se mi zdá ve všech parametrech lepší, ale bohužel i o něco dražší.
15.03.2008 | 21:01:44 | Reagovat
problem s hrkotaním
Súhlasím s hodnoteniami Ignis-u. Tiež mám problém, s hrkotaním niekde v ľavo v zadnej časti auta a nevedia zistiť príčinu ani v značkovom servise. Tabulka SPZ to nie je !! Ak viete poradit, budem rád, pretože hlavne na lesnej ceste je to až príliš hlučné. Ďakujem
15.03.2008 | 19:39:12 | Milan Reagovat
RE: problem s hrkotaním
Nejspíš to bude tím,že se uvolnil plech,umistěný nad výfukem,který tam slouží tuším jako tepelný štít.Může to samozřejmě být i něco jiného,ale poznáš to tak,že necháš motor na volnoběh a poslechneš si auto zvenku..Je tam potom slyšet takové jakoby cinkání
14.12.2011 | 22:20:52 | David | 217.196.220.* Reagovat
cena nového na Slovensku
Zrovna koukám, že 1,3 4x4 GLX s plnou výbavou na Slovensku stojí v přepočtu necelých 300.000,-Kč, u nás to syčáci pořád nabízí za 350.000.
Jakpak se asi řeší záruční opravy, když by bylo auto ze Slovenska? Když jsme v EU, tak by snad měla fungovat nějaká celoevropská záruka ne?
14.02.2008 | 22:52:57 | Aleš Reagovat
dotaz
Dnes se již nevyrábí verze 4x4 s motorem 1,5, ale jen s motorem 1,3. Uvažujeme o její koupi (v benzínové verzi), ale není tady recenze na tento model. Na jiném vlákně probíhá diskuse o nekvalitních viskózních spojkách, ale píšou tam jen (kromě jednoho nespokojeného majitele) samí "zaručeně informovaní" znalci někoho kdo zná někoho a ten měl problém... Skutečně je s tou spojkou takový problém, nebo je to jen nahodilá událost? Dnes nabízejí Ignise 1,3 4x4, AC/GL za 349.900,-Kč s tím, že leasingová společnost dává 10.000,-Kč "k dobru" na nákup doplňků (ale to spolkne jen barva - vybrali jsme si černou perleť), což jsou podmínky za které podobně vybavené auto od jiné firmy nekoupíte, takže by mě docela mrzelo, kdyby to bylo tak poruchové jak tady někteří píší. Setkal jsem se jen s jedním majitelem Ignise 4x4, který ho měl 1 a 1/2 roku a ten si ho velmi chválil (měl před tím Thálii), více či méně říkal to samé co tady někteří píší (tvrdý podvozek, živé auto a perfektní náhon 4x4). Poruchy údajně za to období neměl žádné a žádné plasty ani sedadla mu nevrzají atd, atd. Jediný zápor měl ten, že se mu zdá, že auto na potkávačky méně svítí, ale to tady zatím nikdo nezmínil. Poraďte!!!!!!!!!!!!
20.05.2007 | 08:29:29 | kluzo Reagovat
To Luki:
Ignis 4x4 stojí 399 tisíc, když se přičtou nějaké doplňky (boční lišty, gumové koberečky, zamykání řadící páky), je to kolem 410. Je pravda, že každá díra je cítit, ale už jsem si zvykla a za tu cenu jsem spokojená.
To Peter:
Děkuji za upozornění, snažím se auto šetřit. V lese jezdím jen občas během těch dvou týdnů v létě na táboře, jinak většinou po městě nebo běžných asfaltkách.
11.11.2006 | 12:36:46 | Džejn Reagovat
moje slova
Ahoj. presne ste definovala vlastnosti Ignisa,ale na druhej strane Vás chcem upozorniť ,že to neni tereňák na lesné cesty.Takže treba s nim jazdiť po lese opatrne a vyvarovať sa rychlej jazde po terene. Skratka 4x4 je určené len na lepšiu dostupnosť. Asi by bol vhodnejší "Jimny",ale ten je dosť drahý. Inak super výber.
29.09.2006 | 22:52:59 | Peter Reagovat
Můžu vědět kolik tenhle model 4x4 stál ?
Taky jsem o Ignisu uvažoval ale po zkušební jízdě jsem ho zavrhl. Má příliš tvrdý podvozek a cítil jsem při řízení každou spáru na silnici :(
Nikdy předtím jsem neseděl v tak "tvrdém" autě a to předešlá Fiesta (r.v.1993) nebyla zrovna měkké auto.
Nyní máme Hyundai a naladění podvozku mi maximálně vyhovuje.
28.09.2006 | 21:50:58 | Luki Reagovat
Můžu vědět kolik tenhle model 4x4 stál ?
Taky jsem o Ignisu uvažoval ale po zkušební jízdě jsem ho zavrhl. Má příliš tvrdý podvozek a cítil jsem při řízení každou spáru na silnici :(
Nikdy předtím jsem neseděl v tak "tvrdém" autě a to předešlá Fiesta (r.v.1993) nebyla zrovna měkké auto.
Nyní máme Hyundai a naladění podvozku mi maximálně vyhovuje.
28.09.2006 | 21:50:48 | Luki Reagovat
Hrkotajúcu zadnú značku opravý trocha silikónového tmelu. Tuším je to problém všetkých Ignisov.
28.09.2006 | 18:33:46 | Reagovat