Rok výroby:2005Typ motoru:1328Stav km při koupi:2 kmStav km nyní:800 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:28. 6. 2005
Po 800 kilometrech jsem si všimnul pouze drobnosti - vrzání sedačky řidiče, pokud je v nejnižší poloze a tiché klepání buď od alternátoru nebo klimatizace.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jsem spokojený, co se týká místa. Kufr je i při obsazených zadních sedačkách použitelný, na zadních sedačkách místo i pro kolena. Úroveň hluku v kabině je v nízkých otáčkách skvělá, při vyšších otáčkách je už motor znát.
1.3 je živý motůrek, ale musí se vytáčet a s tím souvisí i komfort jízdy a spotřeba. Příště už raději něco silnějšího, za to trošku menší povinné ručení to nestojí.
Celkově jsem spokojený, za relativně málo peněz hodně muziky.
Taky zdravim Ignisáky.mi mame Ignisa necelé 2 roky a jsme spokojeni.Když jsme ho koupily měl najeto 7500km a teď má 65000km bez větších problému až na vypadávající hadičku ostřikovače zadního skla a při 50000km odešlo LZ ložisko kola (výrobní vada záruka-oprava zdarma).Audio je Blaupunkt (NO COMENT ale stačí).Dobrý je motor 1.3 s variabilním časováním ventilů a spotřeba úměrná výkonu a stylu jízdy.Jo a Ignis má elektrický posilovač řízení takže jestli vám nefunguje tak musí svítit kontrolka EPS.Kvalita zpracování není zas tak špatná a auto toho dost vydrží (dobrá světlá výška)Suzuki dělají dobrá auta (měli jsme i Swifta) ale bohužel jim spousta lidí nevěří.
Zdravím všetkých Ignisákov, mám tiež výbavu s AC a najazdených cca 1600 km zatial bez poruchy ale spotreba je 8,5l/100km v suzuki mi povedali ze je to veľa ale čítal som pár recenzií kde ludia pisali že asi po 30 000km im rapidne klesla spotreba na 6,5 az 6,8 ??? Už len najazdit tých 30 000 že. Mám len problém stále sa mi zda, že servo mi ide tažko akoby ani nebolo funkcné a co sa týka celkového dojmu: motoricky vcelku živý akože " offroad-ík ", použité materiály lacné, ale vcelku kvalitné, vyborné nastupovanie a vystupovanie ( presadol som z BMW 325 E-36) bol to sice šok ale už mám rodinku tak preto. Audio bez komentára vulgarizmy sú zakazané.Ale uz som čital o vrzgani, zlej geometrií a ojazdených pneu po par km, nefunkčnom centralnom zamyk. atď. Ale čo by sme chceli za tie peniaze však.
Po 800 kilometrech jsem napsal prvni dojmy z auta. Myslim si ze i po tak malo kilometrech je ceho si vsimat.
Vrzani se neztratilo, ale pridalo se vice veci v aute. Jednim zdrojem je kolejnice pod sedadlem spolujezdce. Dalsimi zdroji jsou: zadni dvere (staci dostelovat gumove spaliky ve dverich), drzak SPZ (podlozit gumou) a nakonec ruzne tukani ve dverich spolujezdce - nehledal jsem puvodce.
Auto nema zrovna nejmensi spotrebu, kdyz jezdim klidne, je to kolem 7l, jinak k 8,5
Je na nem znat, ze je delane v Madarsku, klepani, vrzani ...
Pres vsechno jsem stale spokojen, auto poskytuje dostatek prostoru a prujezdnost horsimi cestami je skvela.
Komentáře uživatelů k recenzi Suzuki Ignis
Taky zdravim Ignisáky.mi mame Ignisa necelé 2 roky a jsme spokojeni.Když jsme ho koupily měl najeto 7500km a teď má 65000km bez větších problému až na vypadávající hadičku ostřikovače zadního skla a při 50000km odešlo LZ ložisko kola (výrobní vada záruka-oprava zdarma).Audio je Blaupunkt (NO COMENT ale stačí).Dobrý je motor 1.3 s variabilním časováním ventilů a spotřeba úměrná výkonu a stylu jízdy.Jo a Ignis má elektrický posilovač řízení takže jestli vám nefunguje tak musí svítit kontrolka EPS.Kvalita zpracování není zas tak špatná a auto toho dost vydrží (dobrá světlá výška)Suzuki dělají dobrá auta (měli jsme i Swifta) ale bohužel jim spousta lidí nevěří.
22.03.2006 | 20:13:46 | P.T.Z. Reagovat
Nazor z SK
Zdravím všetkých Ignisákov, mám tiež výbavu s AC a najazdených cca 1600 km zatial bez poruchy ale spotreba je 8,5l/100km v suzuki mi povedali ze je to veľa ale čítal som pár recenzií kde ludia pisali že asi po 30 000km im rapidne klesla spotreba na 6,5 az 6,8 ??? Už len najazdit tých 30 000 že. Mám len problém stále sa mi zda, že servo mi ide tažko akoby ani nebolo funkcné a co sa týka celkového dojmu: motoricky vcelku živý akože " offroad-ík ", použité materiály lacné, ale vcelku kvalitné, vyborné nastupovanie a vystupovanie ( presadol som z BMW 325 E-36) bol to sice šok ale už mám rodinku tak preto. Audio bez komentára vulgarizmy sú zakazané.Ale uz som čital o vrzgani, zlej geometrií a ojazdených pneu po par km, nefunkčnom centralnom zamyk. atď. Ale čo by sme chceli za tie peniaze však.
24.01.2006 | 18:39:39 | strapo Reagovat
Po 10 000
Po 800 kilometrech jsem napsal prvni dojmy z auta. Myslim si ze i po tak malo kilometrech je ceho si vsimat.
Vrzani se neztratilo, ale pridalo se vice veci v aute.
Jednim zdrojem je kolejnice pod sedadlem spolujezdce. Dalsimi zdroji jsou: zadni dvere (staci dostelovat gumove spaliky ve dverich), drzak SPZ (podlozit gumou) a nakonec ruzne tukani ve dverich spolujezdce - nehledal jsem puvodce.
Auto nema zrovna nejmensi spotrebu, kdyz jezdim klidne, je to kolem 7l, jinak k 8,5
Je na nem znat, ze je delane v Madarsku, klepani, vrzani ...
Pres vsechno jsem stale spokojen, auto poskytuje dostatek prostoru a prujezdnost horsimi cestami je skvela.
18.11.2005 | 11:10:13 | Ondras Reagovat
Neni to malo
Neni to malo 800 km na posouzeni auta a napsani recenze?
07.10.2005 | 11:51:20 | Barlow Reagovat