Dosud bez závad
Ignise máme přes 2,5 roku s najetými 40000 km a zatím jsmeneměli žádný problém. Auto jsme koupili nové, dali jsme přednost malému, ale novému vozu před větší ojetinou.Prošli jsme samozřejmě více značek aut, i když v té době do 300 000 kč, což byl pro nás strop, toho moc nebylo. Měřím 190 cm, a tak byl většinou problém posez za volantem a vnitřní prostor vůbec. Např. v Thalii bylo žalostně málo místaa za mě už si nikdo nesedl, nemluvě o hlavě dotýkající se střechy. Rozhodli jsme se tedy pro Ignise, který nás zaujaltaké vnitřním prostorem (ani vzadu se má hlava nedotýká stropu), "živým" motorem , vysokým posazem, vysokou stavbou karoserie a světlou výškou, což je ideální na průjezdv terénu, sněhu apod. Výrobce zbytečně ubírá obsah zavaz. prostoru nízko umístěným krycím platem, což by jeho vyšším umístěním mohlo kufr zvětšit z papírových236 l klidně na 300 l. Průchodnost v terénu je opravdu dobrá, ještě jsme podvozkem nikdy nezavadili. Jízdní vlastnosti jsou na tutokategorii super, s autem se dá v případě potřeby rychlepředjet i při větším zatížení. Dobře sedí v zatáčkách, cožje ale vykoupeno tvrdším odpružením. Velké plus je i snadný přístup k baterii a k žárovkám ve světlometech, což je dnes problém většiny aut. Ještě musím pochválit velikost předníchsedaček, i při mé výšce mám opěradlo až po ramena.Sedačky jsou tužší, což ale oceníte při delších cestách,kdy vás záda bolet nebudou (sám mám problémy se zády,tak vím, o čem mluvím). I podpora bederní páteře je dobrá.Zadní lavice už je na tom poněkud hůř.Auto taky výborně v zimě topí, v létě klimatizace fungujetéměř okamžitě. Vysoký posaz jsem velmi ocenil, když jsemměl úraz nohy a půl roku jsem byl imobilní. Jistě toto oceníi starší lidé. Mnoho lidí uvítá i plnohodnotnou rezervu.Co se týká negativ, tak bych se zmínil hlavně o parodii na palubní počítač, který ukazuje jen venkovní teplotua okamžitou spotřebu, nesmyslné osvětlení kufru,absence kontrolky potkávacích světel, tvrdší odpružení,pouze 2 airbagy, u zadní lavice sklopná jen opěradla avolant není nastavitelný.Je to auto pro "normální" lidi, ne pro "závodníky" s rukouvysunutou z okénka a s tmavými brýlemi na nose, kterénesundají ani v noci a dodávají si sebevědomí ignorováním všech předpisů, hlavně vysokým překračováním rychlosti a ohrožováním ostatních účastníků sil. provozu.
Komentáře uživatelů k recenzi Suzuki Ignis