Recenze Suzuki Ignis GA
“Vlastnosti odpovídají ceně, prodejce a dovozce po zaplacení na zákazníka kašlou.”


Rok výroby:2007 Typ motoru:1300 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:15 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 7. 9. 2009

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.8

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

2
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Suzuki Swift

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Auto má vlastnosti, které jsem očekával, když jsem ho v lednu 2008 kupoval u Auto-moto Riegger. Až na to, že od začátku vibruje volant a předek karoserie při rychlosti nad 100 km/h, zjevně v rytmu otáčení kol. V servisu u prodejce jsem byl pětkrát, vyměnili postupně obě poloosy, ložiska v převodovce, náboje předních kol a nakonec všechny pneumatiky. Celkem strávilo auto v servisu dva měsíce, moje žádosti o náhradní vůz odmítl prodejce i dovozce. Při převzetí mi prodejce vždy tvrdí, že už je auto v pořádku, při první jízdě po dálnici se ukáže, že to není pravda. Během posledního, měsíčního pobytu v servisu najeli cca 2000 km.
Kmitání se po výměně pneumatik snížilo ale přetrvává dál. Zjevně jde o rezonanci v přední nápravě a řízení při rychlosti při rychlosti 115-120 km/h, tj. cca 17 Hz. Budící silou jsou vždy přítomné nevyváženosti a házení pneumatik, disků a nábojů. Nevím, zda tu vadu má jen můj kus nebo je to vada typu. Kmitání v řízení je podle mého názoru potenciálně nebezpečné.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Zoufalé jsou zkušenosti s prodejcem a dovozcem. Prodejce mi napsal po třetí opravě, že auto je ve "standardu Suzuki". Po dalším půl roce sporů vyměnili ložiska převodovky, náboje kol a pneumatiky. Dovozce mě ve všem odkazuje na prodejce, takže není, ke komu se odvolat. Firma Suzuki neudává žádnou adresu, kam by bylo možno poslat stížnost

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Suzuki Ignis

Vložit komentář

Problémy s převodovkou Suzuki Ignis/Swift, Subaru Justy

Taky jsem řešil problémy s převodovkou - evidentně mi odcházely ložiska, jenom jsem nevěděl kde. Nechal jsem vyměnit spojku a ložiska na spojce, složit a bohužel závada přetrvala. Až po výměně ložisek v převodovce je to teď OK (měnil jsem 14dní zpátky). Dostal jsem kontakt na chlapa ze Staříče (mladý kluk, asi 30let) a ten mi to vyměnil za dva dny (mezitím samozřejmě čekací doba na ložiska 3 dny), dokonce mi sehnal levnější originál ložiska a celá oprava mě vyšla na zlomek částky, kterou chtěli v servisech. Evidentně to nedělal poprvé. Kdyby chtěl někdo kontakt, tak mi napište na suzukiclub .cz přezdívka JakubBR.

22.03.2017 | 08:10:13 | Jakub  | 37.188.140.* Reagovat

ignis

....no nevím ale ja osobne si myslím že na jake auto clovek narazí tak bud ma smulu a nebo ma štesti.Hodne lidi cte recenze nebo ma svojí hlavu na auta co vyskoušel...ja jsem vlastnil asi pres10aut vymaje nemeckých,italských,francouzkých a japonských....nakonec jsem zustal u japonce mel jsem hondu i mitsubishi, suzuki mi zustalo do dnes ted bych se sním težko loucil i když mam spadeno na Nissana a forda/terrano 2/....sen je velké VolvoXC...to co tu píšou ruzní majitele a do vlastni IGNISA tak bud je spokojenej a nebo není ja ho kupoval noveho a jezdim jak dalky tak i kratké trate.Každe auto ma nejaké zavady bud drobneho druhu a nebo to dopadne tak že se vyskytuji problémy porad. Jsem spokojenej mam sice par výhrad...slušela by mu 6ti stupnová prevodovka...a spotreba se ruzni dalka 5,5l až po7ku l benzinu....vic si to auto neveme...a to mam 2kolku....v plný výbave.....jinak se mnejte a doufam že ty ostatní chlapci a chlapi si vyberou konečne to spravné FARO...cao..

16.02.2010 | 12:03:20 | mirek Reagovat

07-8.září

Ty vole cos to psal za bludy?Na dálnici při 130km/h spotřeba 9-11litrů? Seš asi velkej vtipálek,nebo katastrofální řidič,kterej odrovnává motory.Plomby ti možná vypadaly,ale zřejmě díky tvému zkaženému chrupu...

04.12.2009 | 23:07:33 | marne Reagovat

marne, Jamieson

S tím Maďarskem si dovolím nesouhlasit. Chyba je jasně ve vedení, v managementu Suzuki. Je totiž jedno, kde se auto vyrobí, důležité je, jak si management ohlídá kvalitu a precisnost. Pokud toto chybí, lajdáckou práci odvede maďar stejně jako Čech, Němec, atd. Třeba Dacie (nemluvím teď o jejich technickém nepokroku) jsou kvalitní, nikde si na ně nikdo nestěžuje. Protože si manažeři firmy dovedou ohlídat kvalitu práce. Totéž platí o Aygu a jeho bratřích: Japonci by zaměstnance uškrtili, kdyby to flákali. Ale Suzuki je opravdu specializováno na motocykly, to je stavební kámen firmy. Automobily vyrábí jen tak jako mimochodem, zpravidla sice terénní, nebo malá, ale vždy jen spartánská. A zjevně si prostě kvalitu výroby nedokáží mimo Japonsko ohlídat. Asi jsou ukolíbáni tím, že u nich doma to není nutné, Japonec by si lajdáckou práci nedovolil. Sám by spáchal harakiri :-))

09.11.2009 | 22:47:55 | Drsoň Reagovat

výroba v Maďarsku

Musím souhlasit s Jamiesonem, jsem téhož názoru, že
hlavní příčina vad je důsledkem výroby v Maďarsku.
Měli jsme na ještě novém autě pár drobností (špatně usazené těsnění v nádržce ostřikovačů, odkládací schránka
u spolujezdce měla dvířka trocu nakřivo, časem povolena jedna matka, kterou je uchyceno osvětlení SPZ), jinak naštěstí nic (zatím). Někdo si tu tuším stěžoval na nedotažené tlumiče apod. Kdyby Maďaři montovali auta
alespoň tak, jak dělají čabajky, bylo by to asi o něčem jiném.
To snad i Turci jsou schopni auta smontovat líp.
Podobný problém má myslím i Mazda s výr. ve Špaňelsku.
Holt není asi nad origoš Japonce (alespoň co se týká
kvalitní montáže a spolehlivosti ).

09.11.2009 | 22:13:12 | marne Reagovat

Tak sorac chlapci, samozrejme leccos usetrim, ale neni to hlavni.Budu uprimnej, rad si slapnu na plyn, zkousim moznosti auta a sebe.Kdyz to nekde prezenu, do budoucna si dam pozor.Zatim jsem nikoho nesmetl, na to si davam majzla.A opravdu se nespoliham na to ze se mi nic nestane jak napsal marne.Staci nalozenej kamion za horizontem a muzu jet vite kam... .Spotreba je pri vysoke rychlosti vysoka, nicmene vetsinou jezdim za kseftama a tak se mi benzin nekolikanasobne vrati.A proc slo Suzuki do kytek ? Ja bych hledal pricinu v madarske vyrobe a v tom, ze Suzuki je vic specializovane na motocykly jak auta.

09.11.2009 | 12:21:18 | jamieson Reagovat

V Čechách aj na SK je cca 50 km celkovo,

kde je možné ísť chvíľu 200 a viac. A sú úseky, kde je aj 130 veľa. Takže úspora času žiadna, spotreba šialená, stres a možnosť fatálnej chyby pernamentná....
A úprimne, 5-20 km, kde sa ide tuhšie, na nejakej 200-300 km štreke je NIČ. Tu nie sme DE, kde to má trochu zmysel.
Aj keď občas pochybujem, či má zmysel dať o 2 l nafty viac pri zvýšení priemernej rýchlosti o cca 15-25 km/hod.
Na tisíc km to činí 20 litrov, časová úspora cca 1-1,5 hodiny... . A v BA stojím hodinu v zápche...

08.11.2009 | 20:48:13 | ľuboš Reagovat

že vás baví pořád se hádat s žvanilem.Radši nediskutujme věcně a klidně proč třeba kvalita Suzuki šla do kytek?

08.11.2009 | 20:35:29 | japan Reagovat

RE:

Protože se spojil s Fiatem :-)

22.03.2017 | 10:29:58 |   | 89.176.46.* Reagovat

Jamieson

Pokud pokládáš jízdu 200 km/h v provozu, bytˇ slabším,
výhradně za šetření času, pak to jasně vypovídá o tvém
maximálním egoismu. Pro mě je v dnešní době největším
strašákem to, když mám někam vézt autem svoji rodinu,
či když někam jede těhotná manželka s dcerou. Po celou
tu dobu trnu, kdy nás nějaký magor rozstřelí. Ač jezdíme
oba oparně a podle předpisů, měli jsme už mnohokrát
namále. Statistiky nehodovosti mluví jasně: většina
dopravních nehod je způsobena překračováním rychlosti.
Každý rok umírájí na silnicích stovky lidí vinou takovýchto
"šetřičů času," kteří bohužel tyto střety často přežijí.

08.11.2009 | 19:34:20 | marne Reagovat

to marne

Jet 200 v noci po poloprazdny dalnici je setreni casu.Jet 200 v obci za jakychkoli podminek je DEBILITA.A to je rozdil.Za 200 v obci by te mozna i zavreli.Za 200 na dalnici nikoli.Zakony rozdily poznaji, ty viditelne ne.

08.11.2009 | 19:03:53 | jamieson Reagovat

Jamieson a ostatní

Pokud někdo jezdí 200 km/h, byť je to na silnici 1. třídy
nebo na dálnici, je to bezohledné prase a nemá za volantem
co pohledávat. Navíc naše silnice a dálnice jsou v žalostném
stavu a jet 200 po mizerné a maximálně frekventované D1
je vrchol bezohlednosti a tuposti. Nechápu, proč se naše
policie nezaměřuje daleko více na tyto bezohledná hovada.
Jasně, pan Jamieson se tomu směje - on má přece známé,
a ti by tu případnou pokutu "vyřídili," jak se chlubil v jednom
ze svých komentářů (tuším to bylo na Fabii II ).

08.11.2009 | 17:50:06 | marne Reagovat

200 ve vesnici ???

Pane Horcicaku, to Mgr pred Vasim jmenem znamena "Magor" ? Podle toho co jste napsal, to jinak ani byt nemuze.Nebudu se s Vama hadat, ale kde jsem napsal ze jezdim 200 ve vesnici ? Dej link, frajere.P.S. Nemate pravo rozhodovat o tom, jestli mam, nebo nemam pravo na zivot.Kdyz, tak dej adresu, ja te rad navstivim.A muzes mi to rict do oci.

08.11.2009 | 17:09:34 | jamieson Reagovat

Přesně tak, sám bych to nevyjádřil líp. Oblejzá recenze aut, o kterých nic neví a hnojí je svými výplody a fantasmagoriemi.

07.11.2009 | 20:15:46 | Olda Reagovat

Moje řeč.Je to vůl a ještě půl.

07.11.2009 | 20:03:20 | Pepa Reagovat

Jamieson

Plácáš jako pokaždé.Ukažte mi někdo jeden rozumnej argument pana Jamiesona.Neukážete, protože není.Za celej svuj "pobyt" na těchto stránkách jen plácá.Nic rozumního nám ještě nesdělil.Je to opravdu buran nejhrubšího zrna.Jezdí 200 ve vesnicích, jak sám psal, mlátí spoluobčany a hádá se, i když ještě nikdy neměl pravdu.K tomu všemu se ještě vyvšuje, jakej je on machr a říká, že jeho auto je nejlepší na světě.Přeji mu hezkou smrt, nejlépe odřezaním, nebo rozšlápáním pohlavních orgánů.Takovej člověk nemá právo na život.Kdyby se mi dostal do rukou, zabiju ho.

07.11.2009 | 18:29:14 | Mgr.Josef Hořčičák Csc. Reagovat

to marne and visna

to marne : Ano, souhlas.Nova auta stojej z 90% za prd, a je jedno jestli mas BMW nebo treba Hyundai.Ignise jsem neridil a po D1 jsem s nim nejel.Vim vsak, ze ho mel kamos a prodal ho, protoze auto bylo jednoduse slabe (svezl jsem se a potvrzuji).Komentaru na svou karu jsem napsal uz nekolik, dokonce i recenze (tedy alespon pokus o recenzi :-).Otlaky na riti nemam, a i kdyby, tak od PC uz vubec ne :-).Ven samozrejme chodim, s pritelkyni, s kamarady, nebo jen tak zabehat si, pripadne si zabicyklovat.Nicmene to neni tvuj problem a tak bych te poprosil, aby ses podobnich poznamek do budoucna zdrzel.Dekuji.
to visna : Ignis ma nejvyssi kroutak pri 4100 ot/min, nejvyssi vykon pri 6000ot/min.Z toho je zrejme, ze se to tocit proste musi.

07.11.2009 | 17:23:14 | jamieson Reagovat

jamienson

Musim sa zastat marneho. citujem co si napisal : "s prehledem na petku po D1 ? Leda tak loudacky 100kmh.Pri 130 na 5-ce by to ve vetsim kopci tezko utahl." Kazdy clovek ktory jazdil s maloobjemovym rychlootackovym motorom ti povie ze prave v tiahlych stupaniach pri 130 a viac takyto motor taha lepsie ako keby si isiel 100 km/hod.Pretoze ten motor je vtedy v otackach ktore sa viac priblizuju max-krutiacemu mommentu a max vykonu. Sam mam maly motor (1,4) a ked vidim na dialnici tiahle stupanie tak tomu musim slapat aby som isiel aspon 140 km/hod. Vtedy ten motor lepsie ten kopec zvladne ako keby som isiel 100.

07.11.2009 | 15:07:05 | visna Reagovat

pro Jamiesona

40000 km bez závady by MĚLO najet každé auto, ale bohužel spousta dnešních aut i věhlasných značek má
již ze začátku plno problémů (týká se to i mých známých),
nemluvě o vysoké spotřebě oleje u některých nových aut.
Opět si se zde podělil se svými " zkušenostmi," kolikrát
jsi řídil Ignise a projel s ním D1? Měl bys svoje komentáře
omezit na svoji káru, pokud nějakou máš. Zkus někdy jen
tak cvičně vstát od počítače a jít se podívat třeba ven jak
to tam vypadá, možná by se ti začaly hojit i otlaky na řiti.

07.11.2009 | 14:43:37 | marne Reagovat

to marne

Ty si nejak moc vychytralej, clovece.Opravdu nejsem zadnej odbornik, ani automobilovej zavodnik.Mozna nejsem ani jen prumerny ridic.Nevim, neporovnavam se.Ale opravdu se jen smeju nad tvou prostotou.40 tis km by melo najet bez poruchy kazde, opakuji KAZDE auto.To je holej fakt.A s prehledem na petku po D1 ? Leda tak loudacky 100kmh.Pri 130 na 5-ce by to ve vetsim kopci tezko utahl.Hold Ignis s atmosferickou 1,3 neni nic moc.I kdyz vykon 94PS je na ten objem solidni, to se musi nechat...

07.11.2009 | 11:31:12 | jamieson Reagovat

díky,odborníci

Máme Ignise 1,3 GL/AC asi 2,5 roku, najeto přes 40 000km bez jediné závady či výměny žárovky.Dolévám jen benzín a kap.do ostřikovačů,olej vůbec.Není pravda,jak se zde píše,že ani mírná stoupání nezvládá na pětku a je třeba podřazovat. S přehledem na pětku projede D1 ,a to plně naložený až po střechu,a to jsem nikdy neměl plyn na podlaze.Je smutné,že zde píší negativní komentáře zejména lidé,kteří Ignise nevlastní či se neumějí podepsat a své "zkušenosti" získali způsobem,že "někde slyšeli."A stále se tu objevuje jistý Jamieson,zřejmě silně zakomplexovaný jedinec,který píše komentáře snad na všechny značky a modely a chce oslňovat svojí "odborností a jízdními dovednostmi",což se mu v reálném životě pravděpodobně nedaří. Pro mně je důležité,aby auto sloužilo nám a ne naopak.To,že má někdo pech na určitý kus platí u všech značek,stačí si projít recenze.

07.11.2009 | 10:30:56 | marne Reagovat

Ignis

Spolužiakov foter sa po velmi dlhej dobe bez auta cca15 rokov rozhodol že si kúpi nové... Ked príde takýto kupec do hociktorého autosalonu, musí mať každý predajca úsmev od ucha k uchu, pretože neznalca obalamutí na hocičom... Rozmýšlali nad viacerými značkami ale v SUZUKI ho presvedčilo hlavne to že "ponúkali servisné služby do 24 hodín mobilným servisovým vozidlom". O ich servise do 24 hodín sa nový majitel presvedčil ani nie za 30min od opustenia predajne - domov asi 20km. Na Ignise prestalo fungovať radenie niektorých rýchlosti. Ako volal predajcovi takl sa začal vykrúcať, že "technik" išiel niekde inde atd atd... Auto kúpili v piatok a servisný mechanik si našiel čas až v pondelok poobede... Pritom sa jednalo o vyskočený bowden, ktorý stačilo nasadiť na miesto... Fakt skvelý prístup , hlavne ked sa nestihli ešte po novom zákazníkovy ani poriadne zatvoriť dvere u predajcu

15.09.2009 | 12:22:53 | Ivan Reagovat

Zdravím, tento problém jsem na Ignisovi měl také a stačili pouze 3 věci k jeho odstranění.
1) nechat si nastavit digitálně geometrii (od výroby naprosto špatná a nepoznali to ani ve značkovém servisu)
2)dotáhnout přední tlumiče v motorovém prostoru (taktéž se nikdo v autorizovaném servisu neobtěžoval)
3)zahodit všechny originální gumy Continental se kterými bylo auto koupeno a přezout nejlépe na Michelini (Continentali dodané s autem jsou té nejpodřadnější kategorie vhodné leda tak na vozík za podmínky že sním nebudete jezdit více jak 60 km/h.Z vlastní zkušenosti a experimentování vím, že já jsem měl 2 gumy špatné už od výroby a až postupným přehazováním jsem to vyloučil, takže Continentali od Ignisu rovnou na smeťák nebo šikovně prodat.
Jakmile jsem výše uvedený postup udělal tak mám svatý pokoj a volant se ani nehne při jakékoliv rychlosti.
Podotýkám, že tohle všechno jsem si musel udělat sám, autorizovaný servis jsem vůbec nezajímal, prý je vše OK.

14.09.2009 | 14:49:05 |  Reagovat

Já Ignise mám naproti některým co zde píšou jakože zkušené komentáře. Najeto mám 30 tis. ročník 2006 taky 1,3GA a jsem spokojený za tu cenu a typ auta. Volant mi taky vibroval, když jsem přezul na zimní nebo letní, ale stačilo řádně vyvážit kola a seřídit geometrii. Jedinou závadu spínač světel jsem vyřešil v reklamaci. Na to že je motor 1,3 má dynamiky na rozdávání oproti nějaké felícii a spotřebu mám průměrně 6,3 l/100 km. Posuzujte auta dle ceny a kategorie, přece nemůžete chtít aby auto za 250 tis. bylo jako mercedes za 2 mil. Nemyslím tím poruchovost, ale vlastnosti.

09.09.2009 | 09:38:33 | Luboš Reagovat

Ktosi mi kedysi hovoril, že mal podobný problém s autom. Značku si už nepamätám. Myslím, že to bolo Audi alebo BMW. To isté, triaslo a triaslo, až auto zobrali a poslali niekam do Nemecka, nazvime to "laboratórium". Tam zistili, že kmitanie kolies spôsobujú matice, ktoré držali disky. Matice vymenili a odvtedy mal pokoj. Hovoril mi to cca. 2 roky po odstránení problému, tzn., že v tom jeho prípade to bola táto závada.To len tak pre zaujímavosť, aké blbosti spôsobujú vibrácie.

O kúpe Suzuki Ignis alebo SX4 som vážne uvažoval. Ignis som vylúčil okamžite po nasadnutí a predvádzacej jazde. SX4 som nekúpil kvôli cene - pred 2 rokmi boli až moc nenažraní. Volil som inú značku a ako čítam, dobre sa mi stalo!

Majte sa!!

08.09.2009 | 21:22:53 | axel Reagovat

Kmitání kol může mimo pneu a disků způsobovat ve vyjímečných případech také kloub poloosy, příp. diferenciál. U předního pohonu samozřejmě. Potom kmitá nejen ve vyšší rychlosti, ale je cítit i při pomalé jízdě. Stává se to zřídka, ale není to nemožné. Stačí vůle nad povolenou toleranci, nebo naopak těsné (přidřené) rotující díly kloubu, vylomený zub v rozvodovce... Také zatemovaný (zarostlý, zadřený, zalepený) pístek kotoučové brzdy, který se nevrací a způsobuje zahřívání kotouče, způsobí časem kmitání volantu.

08.09.2009 | 21:20:42 | Standa Reagovat

Ja mam Ignisa viac ako 3 roky, mam tam cca 82.000 km a ziadny problem som s nim NIKDY nemal. Teraz idem kupovat vacsie auto, ale Igiho si nechame ako 2. auto, nechce sa mi s nim lucit. Tie komentare dolu su bud vymyslene, alebo ste mali neuveritelnu smolu.

08.09.2009 | 20:49:19 | LosPedros Reagovat

Re: negativa

Měl jsem Suzuki Ignis 1,3 GL/AC, r. 2004 najel jsem s ním cca 85 000 km a minulý rok jsem ho prodal za 160 000 tis. v bararu pak byl za 187 000,- a neohřál se ani 14 dní. Auto jsem nemilosrdně drtil hlavně na dálnicích a v táhlých klesáních jsem dosahoval tachometrových 200 km/h dle GPS 187, nikdy jsem nemusel podřazovat ve stoupání a při řazení jsem ho točil až k 6500 ot/min., se spotřebou jsem se pohyboval od 5,3-9,8-prům. 7,3 l/100km. Na vozidle jsem nic neměnil (ani destičky), pouze olej a filtry. Závady cca 3x se mi stalo, že přestaly svítit světla-vyřešeno ránou do palubní desky, při cca 30 000 tis. začala vrnět "pod plynem" 5-tka nevyřešeno ani servise (pravděpodobně se uvolnil bowden řezení)-počase jsem to řešil zvýšením hlasitosti rádia. Jinak tento motor (94 k) se musí držet ve vysokých otáčkách, jinak je líný a má vysokou spotřebu, mimochodem byl vahlášen motorem roku myslím 2003. Pro chytré znalce: na stejné lince v maďarsku se vyrábí(běl) identický vůz, zdůrazňuji "identický" pod značkou a názvem SUBARU Justy ))). S autem jsem byl spokojený na 90%, ale dnes bych si ho již nekoupil (mám zase o něco vyšší nároky). K recenzi-problámy s chvěním kol jsou dle mne způsobeny na 95% vadými pneu, nebo disky, já měl Continentály a Savy-bez problému. Rada majiteli: na vozidlo jste už asi hodně naštvaný, takže pokud to půjde prodejte ho a zkuste Ford Fusion 1,4 (velmi podobné), nebudete ho muset,ale tolik točit a na tento model s touto motorizací jsem slyšel málo stesků, cena cca 250-300 tis.

08.09.2009 | 20:01:22 | Jan Werner Reagovat

Řehoři, nauč se psát.Není slušní psát nespisovně.To Vás neučili ? A Felda je píčovina, nikoli auto.Kup si Fabku, to budeš čučet.Spolupráce s Volcem Wágenem je znát !

08.09.2009 | 19:44:59 | Franta Reagovat

Kupujete šmejdy, tak si to vižerte !!!!!!!!!! Já mám Feldu 1,6 a na svou dobu super.Až na menčí korozi.Jinak super spotřeba a je rychlá.170 jede jak fík !! Jak říkám, ve své době asi jedno z NEJ aut na trhu a dneska taky neurazý.

08.09.2009 | 19:38:25 | Řehoř Reagovat

Suzuji je jediná japonská automobilka, od které bych si výrobek nekoupil. Celý život jezdím s japonci - corolla, civic, pajero, avensis...a nikdy jsem nepoznal co je porucha a nekvalita. Suzuki měli zůstat u motorek. Mrzí mě, že jedna značka kazí pověst několika špičkovým výrobcům. I chování v servisech bylo v mém případě vždy bez problému.

08.09.2009 | 18:41:25 |  Reagovat

kmitanie

volantu by z 90% malo spôsobovať len niečo, čo sa otáča. Ak sa nechveje celá karoséria ale sú cítiť len kmity vo volante, hľadal by som chybu v kolesách. Je potrebné vymeniť nie len pneumatiky ale aj disky a kolesá vyvážiť na 0 toleranciu. Je treba skúsiť viacero pneuservisov, uvidíte aké budú medzi nimi rozdiely. Vlastním vozidlo spol. GM a môžem povedať z vlastnej skúsenosti, že sú to maximálni profesionáli, ktorí si vážia zákazníka, riešia prípadný problém za mňa cez dílera a následne si overujú moju spokojnosť. Vaša skúsenosť so Suzuki svedčí o tom, že nešťastní majitelia tejto značky neklamú. Vyskúšajte to vyváženie kolies, prípadnú výmenu a potom jedine ísť do boja. Pri 3 krát sa opakujúcej rovnakej závade máte právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Prajem pevné nervy.

08.09.2009 | 17:52:21 | 07-2 Reagovat

Tak to veru je

Toho šmejda"ignisa"som takmer rok omylom vlastnil.Jazda ako na šialenej koze,vypadali mi všetky blomby.Je to taká motorka na štyroch neodpérovanách kolesách.Motor - žravá benzínová píla bez kruťáku.Na dialnici v miernom stúpaná radíš dole.Pri dialničnej 130-tke spokojných 9-11 litríkov.Zbav sa toho,no je otázka či sa ešte niekto nájde.Niečo podobné,no v inom kabáte je SX.Kto neverí,nech skúsi.Srdečne nedoporučujem.

08.09.2009 | 17:18:06 | 07 Reagovat

suzuky : IGNIS , SWIFT , SX4 ani na jeden model som nepocul dobre slovo

08.09.2009 | 15:43:13 |  Reagovat

cierna ovca

Suzuky by asi ozaj malo ostat pri motorkach, tie vie na jednicku, ale o autach sa to povedat neda, kazi dobru povest japonskej spolahlivosti.

Osobne si myslim, ze loziska v prevodovke nemaju vplyv na kmitanie napravy, prejavilo by sa to len hlucnostou, nie kmitanim, to by uz museli byt v zufalom stave. Skor pnematiky, pripadne disky, casto sa na ne zabuda, neviem, ci ti skusali menit aj tie. Potom uz prichadza do uvahy naozaj nejaka konstrukcna chyba, hlavne, ak je zavada masovejsia. Moze dochadzat k interferencii beznych kmitov, co ma za nasledok taketo harmonicke vybracie na naprave. O nebezpenosti tejto zavady niet pochyt a je mrzute, ze sa pradajca, alebo vyrobca stavia takto k tomuto zavaznemu problemu.

08.09.2009 | 15:16:23 | kmirko Reagovat

No tyhle auta asi nejsou nic moc.Sveho casu to mel jeden kamarad a jen nadaval.Pry to bylo slabe a i docela poruchove...

08.09.2009 | 14:23:45 | jamieson Reagovat

nieco podobne som o ignise cital, v jednom servise nevedeli za rok opravit tuto zavadu, v druhom servise to urobili sami od seba v ramci servisnej prehliadky
vaic tu:
http://www.suzukiclub.sk/showthread.php?t=216

08.09.2009 | 13:26:38 |  Reagovat

Myslím, že dovozce Vám musí sdělit, kam si můžete stěžovat pokud nejste s jejich prací spokojen. Ta auta se vyrábí myslím v Maďarsku.

08.09.2009 | 12:37:07 |  Reagovat

"Standard Suzuki"

To je teda pecka . Auťák jako stavebnice a furt jsem něco řešil.

08.09.2009 | 10:39:38 | Vašek Reagovat