Recenze Suzuki Ignis 1,3 VVT GL/AC
“Zatím dobré.”

Autor recenze: sipkovi (64 let),
Pardubický kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2005 Typ motoru:1328 M13A VVT Stav km při koupi:76 000 km Stav km nyní:77 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Vloženo: 23. 4. 2008

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.4

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Fiat Uno Logo

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Auto zatím žádné poruchy nemá.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsem koupil již ojeté. Pro tuto značku a typ jsem se rozhodl zejména z důvodů pohodlného nastupování a vystupování a také většího prostoru.

Dalším hlavním důvodem je přítomnost klimatizace, která pracuje bezchybně a má skvělý výkon, což velmi oceňuji. Vzhled se mi také líbí a velikost také vyhovuje.
A nyní co mně velmi trápí a potřebuji dobrou radu od již zkušených majitelů také těchto aut:

Jsem velmi zklamán hlukem v kabině při jízdě. Obzvláště pak při rychlosti nad 80 km/hod. Jako kdyby byla pootevřená některá okna v autě a přitom nejsou. Dále si myslím jestli hluk není od těch hagusů na střeše také. Prosím poraďte mi někdo co s tím.
Dále jsem také zklamán tvrdostí sedaček-polstrování.

Výkon motoru do těch asi 3500 otáček to je také slabota.
O těchto negativech jsem u bývalého Fiata Uno 1,5 i.e.SX Logo vůbec nevěděl. Ten jde prostě ihned "za plynem", je mnohem tišší a měkčí ( je to r.v.1991!, a přitom jej prodávám).

O spotřebě a dalších zkušenostech budu moci napsat až později, až najedu více km.
Toto jsou zatím pouze moje první dojmy s tímto autem. Aktivně jezdím již přes 48 roků a až budu mít s tímto autem více zkušeností tak je opět sdělím.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Suzuki Ignis

Vložit komentář

Ignis 4x4 1,5 rok 2004

Mám Ignisku v plný palbě najeto 120000 jediná závada prasklý stínítko jinak nic .Spotřebu mám v létě 6,8 a v zimě 7l.S tím jsem spokojený je to 4x4 .Jinak hlučný v 80km to bude někde asi netěsnit guma ve dveřích mě to hlučí až ve 130 km a to je dáno tvarem vozidla ,hagusi s tím nemají nic společného .Mějte se .neměnil bych jedině za forestera a to je cenově jinde

16.01.2009 | 16:15:34 | Tsuga Reagovat

suzuki ignis r.v.2008

Od jara máme ignise,jsme s ním velice spokojeni,akorád nám vadí ,jak ukazuje palubní počítač ,při jízdě z kopce se zařazeným rychlostním stupněm ukazuje stále spotřebu 4.1. L ,což u jiných aut spotřeba klesá až k nule,prý jsou ty hodnoty takto nastavený,a ve zkutečnosti je až na nulu,jinak je bez potíží .Máme najeto 6500km a v létě průměrná spotřeba i při zapnuté klimatizaci byla kolem 7L

31.10.2008 | 10:04:25 | Pája Reagovat

skusenost

Takže k tým otačkam. Je to robené úmyselne kvoli tomu aby si mal dost času preradiť a nebola tak extremne namahaná spojka velkym rozdielom otačok. Ja to robym tak že keď idem preradiť tak už vopred uvolnim nohu z pedala a až potom vytlačim spojku. Da sa na to zvyknut len to treba vysledovať. Samozrejme sa to inak sprava pri studenom motore a teplom motore. A tak isto to má vplyv aj na otačky pri preraďovaní. Keď preradujem okolo 2700 tak ten motor uz nejde do otačok ale pekne klesá. Skrátka to akurát vyjde keď zaradím dalši prevodový stupen. Musim podotknut že aj keď som mal pred tým viacej aut, tak na tento mi trvalo dost dlho, kym so sa ho naučil ovladať. Ja som ho kupil nový a cítil som sa vňom ako keby som práve vyšiel z autoškoly.

22.05.2008 | 21:49:58 | Peter Reagovat

Poraďte prosím.

Slíbil jsem , že napíši o dalších mých dojmech s tímto autem. Začínáme si oba asi na sebe již zvykat a jsem zatím rád, že jsem si Ignise koupil.
Prosím Vás však, kdo s tímto autíčkem máte více zkušeností o radu a Váš názor. Jde o to, že při puštění pedálu plynu a vyšlápnutí pedálu spojky při řazení jde motor velmi pomalu a takřka neochotně z otáček. Co tedy s tím?
Je to velmi nepříjemné, protože motor při vypínání spojky jde ještě do otáček.
Poraďte mi prosím někdo co s tím.
Děkuji.

17.05.2008 | 21:46:11 | sipkovi Reagovat

Trefa

Musím priznat,ze aj keď som z Ignisom spokojny tak to je len navonok.Len sa úfam , ze ma vydrzi bez nejakych drahsich oprav. Vyjadril si presne vlastnosti Ignisa, len mi je divne ze si sa vzdal Loga , ved to je dobre auticko. Mas pravdu ze nevladze v nizkych otackach. Ja ho mam od nova a tiez mi to vadi. Ved nekupujeme auta aby sme dosiahli vykon len pri vysokych otackach. Takze ked tomu pridam nad 4-tis.ot., tak to ide vzlietnut. Ale co z toho ked tam je spotreba abnormalne vysoka. Co dodat. Len si treba zvyknut alebo ho este vyhodne predat nejakemu mlademu co sa chce blaznit z otackami. Vsak preto ich asi aj prestali tohto roku vyrabat. Ja mam 43000 km a stale jazdim na 6 litroch a to pri jazde v priemere 90 km/h.

27.04.2008 | 21:21:35 | Peter Reagovat

Jediny problem tohto motora u Ignisa je trochu vacsia spotreba. Inak je to vynikajusi motor na svoju malu kubaturu. Jedine co si treba uvedomit je ze potrebuje vyssie otacky. Motor je velmi spolahlivy co sa tyka kazovosti a spolahlivy aj v pripadoch ked potrebujete v priebehu par sekund poriadne zrychlit - napr. pri predbiehani.

25.04.2008 | 08:51:21 | LosPedros Reagovat

Motor - slabota na relativně velké a vysoké auto. Jezdil jsem na Jimny 1.3 16v a bylo to motoricky zoufalé. Slaboučký motor v offroadu. Aby se s tím vůbec poradil, je tam extrémě krátká převodovka - 120km/h při 4.000ot, a tím i katastrofální spotřeba (10L při lehké noze - obutí 205/70/15 Matador Izzarda). Jinak Uno 1.5 je osmiventil, nikoli s proměnným časováním, jako má Suzuki. Proto je u Suzuki na to přádně šlapat, aby to jelo.

24.04.2008 | 20:34:34 | Radek Reagovat

Honda

Od Ignise nemuzete cekat vyssi stredni tridu. Proto je hlucnejsi, ma tvrde sedacky, kvalitu polstrovani, vybavu atd. Vitara by vam chutnala jinak:-D

24.04.2008 | 16:15:09 |  Reagovat

Ignis je vseobecne hlucnejsie auto,podla mna nejde u vasho kusu a ziadnu nezvycajnu vec alebo nebodaj poruchu, a tie hag.podla hluk rozhodne nezvysuju kedze su pozdlzne a maju beznu velkost ako na inych autach. A tiez je pravda co pisete o motore,na svoj objem ma sice vykon ale az vo vyssich otazkach,na svoj objem a malicky krutiaci moment odspodu jednoducho tahat nemoze. Sedadla sa mi tiez nepacili ked som ich skusal.Boli neprimerane tvrde. Prinajhorsom si mozete hodit na sedadlo nejako podusku :-) alebo hrubsi potah.Ale auto je to inac celkom bezporuchove.Jedine problemi sa opakovali pri verzii 4x4 so spojkou ale to nieje vas pripad.

23.04.2008 | 23:50:27 | Roman Reagovat