Rok výroby:2004Typ motoru:1,3Stav km při koupi:49 200 kmStav km nyní:50 150 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:31. 12. 2007
Mám Ignise teprve čtvrtý den,ale jsem nadšený.Hned na první zátah jsem s ním ujel 350km a můžu říci,že jsem naprosto spokojený.Věděl jsem i díky těmto recenzím,jaké auto si kupuji,tak jsem vlastně nebyl ničím překvapený.
Motor je pružný a to,co udělá při 3500 otáčkách je prostě nádhera.Už věřím recenzentům,že za ten zážitek ze zátahu a zvuku se dá zapomenout na zvýšenou spotřebu.Jedinou výhradu mám ke světlu v kufru.
To se skutěčně konstruktérům nepovedlo,ale jistě nebude problém namontovat světýlko i dolů do kufru.Budu dál sledovat tyto stránky a psát zkušenosti s tímto milým autíčkem.
Tak a mám najeto 100 tisíc. Všechno je původní,mimo předního blatníku,kterým jsem trefil sloup v podzemních garážích. Čeká mě první výměna svíček a horního uložení tlumičů. Jinak motor šlape jak hodinky. Vše je origo,vč.výfukové soustavy.Žádná viditelná koroze.Auto je OK.Co si víc přát :-)
Opět jsme po roce tady. Safra práce furt to bez potíží jezdí. Skoro je mě hamba. Jenom ta česká "dálnice" se mu - nebo spíš mě - nelíbí. Tam je mi ho líto. Alespoň neusínám.
No teda na ježdění 10 km do práce přes 15 křižovatek jsou k mání mnohem úspornější auta se stejnou, ne-li lepší dynamikou za poloviční spotřebu. A s vyšší bezpečností a lepším pohodlím (kterým neuskakuje zadek na kostkách).
Tak zase po roce. Nalítaných dalších 15tis.km a stále žádné problémy. Celkově najeto 64tis.V interiéru nic neklepe ani nevrže. Auto sedí jako přibité.Nevěřil jsem,co si podvozek nechá líbit. Jenom "kostkovice" se zadní nápravě nelíbí a má snahu odskakovat,ale kolik toho na kostkách najezdíte. Žádná rez kastle,ještě i origo výfuk. Jsem spokojený .
S Igim mám najeto 4000.Spotřeba se pohybuje kolem 7,5litru.Jezdím převážně město,ale také mimo- asi 20%.Tahal jsem se i s vozíkem a jezdil v lehkém terénu. Tankuji 95Power nebo 100 Carrera. Spotřeba u tohoto auta je o správném řazení.
Cafte Ignisaci, asi pre týždnom som kupil Igiho-rocnik 2004, najazdenych 32 000km.S autickom som zatial spokojny, az na to ze pal. pc my neukazuje vonkajsiu teplotu. Neviete niekto co stým
Tak mám najeto dalších 1500km.Žádný problém.I manželce velmi rychle padl do ruky.Jezdím denně do zaměstnání 10km,přes 15 křižovatek,z toho minimálně na polovině stojím na červenou a spotřeba do 7.5. Po desetilitrové u Peugeota je to fajn změna.
Po dlouhé době zase tady. Najeto 88tisíc a bez problémů. Máme za sebou malý ťukanec (jen nárazník,blatník a světlo) a jediné co mě se...e je ,že mi umřel kompresor klimy (Misubishi) a není k sehnání nový sólo,jen celá klima za 30 ! :-(
No co sa tyka predneho svetla mal som na mysli presne to ze pri co i len trocha pootvorenych prednych dverach svieti velmi neprijemne do oci bez moznosti vypnut ho.Mne by to dost prekazalo mat to vo vlastnom aute.No a spotreba.No 9-10l je dajme tomu zimna spotreba,ale ani v lete neklesa pod 8.5l a to ako som uz povedal na objem a hmotnost vozidla povazujem za prilis.Hlavne ak to nieje ziadna sluzobna raketa :-) ale vozidlo jazdene zenou. Vozidlo bolo kvoli tomu kompletne zkontrolovane ale moj znami ktory auto preveril prislusnym softwareom zkonstatoval ze je vsetko ok. Na druhej strane vo vsetkych testoch ktore som cital alebo videl dosiahli rovnako vyssie hodnoty spotreby takze to ziadnou poruchou bohuzial sposobene nebude.Tebou dosahovanu spotrebu povazujem za vybornu ale pre sestrinho ignisa za takmer nedosiahnutelnu.A vacsina ludi co poznam a maju ignisa jazdi tiez s vacsou spotrebou ako ty.Na reproduktory som skoro zabudol-to je absolutna katastrofa.Ale sestra v tomto smere nema zvysene naroky takze to neriesi.Radio je naopak celkom v pohode.S tymi crashtestami mas pravdu,ignis nimi nikdy priamo nepresiel.Ale Daihatsu Terios, co je az na par kozmetickych uprav uplne rovnakym autom ano a dopadol dost zle.Skus google,uz si presne nepamatam na akych strankach som to pozeral.Co sa tyka podvozka tak v tom mas pravdu ze je dost tvrdy,nezaskodilo by trocha kompromisnejsie naladenie.Od auta s takou svetkou vyskou by som ocakaval trochu lepsiu filtraciu nerovnosti.Kazdopadne je to este na znesitelnej urovni.
No recenzia po 4 dnoch prevadzky... nie je to trochu skoro? Roman: Spotreba 9-10 l/100 km? To je dost divne. Ja mam ignaca cca 2 roky, najazdenych 38.000,- Km a priemerna spotreba je skoro stale 6,7 - 7 l/100 km. A to nejazdim vobec nejako opatrne, casto m u aj vytnem. Auto zatial nemalo ziadnu poruchu. Svetla v kufri su fakt oničom, ale co Ti vadi na svetlach v interieri nechapem. Snad iba to, ze pri otvorenych dverach sa neda predne svetlo vypnut, ale to nepovazujem za problem. Skor ma s...e ze pri otvorenych dverach vodica a klucikoch v zapalovani stale piska signalizacia otvorenych dveri a neda sa vypnut, co napr. pri umyvani auta dost lezie na nervy. Crashtesty na Ignisa robene neboli, iba na Holden Cruz, ktory vsak napr. nemal bocne airbagy a aktivnu opierku hlavy a ktovie, ci deformacne zony su na nom rovnake ako pri ignise. Alebo vies o nejakych inych crashtestoch? Ak ano, napis na ne link. So stabilitou som zatial problem nemal, na dialnici jazdim max 140, mimo obce do 100 a vtychto rychlostiach je to celkom v poho. Myslim ze vyssiu karoseriu vyvazuje tuhsie perovanie, auto sa preto moc nenaklana. Vadil mi na Ignise zvuk povodnej audiosustavy, ktory bol v hrubom neponere k svojej cene. Vymenil som predne repro za JBL za 1500,-, zadne som vyhodil a namiesto nich som dal nove plato a donho ovaly Lightning Audio za 1900,- a zvuk sa mnohokrat zlepsil. Palubny pocitac je fakt naprd. Inak je ale Ignis spolahlive auticko, ktore nesklamalo ani na dovolenke v Chorvatsku, kde na lesnych cestach dostalo dost zabrat. Mimochodom predne sedacky su sice tvrde, ale ani po 8 hodinovej ceste na dovolenku ma nebolel chrbat. Myslim, ze za tu cenu je to v pohodke auticko.
Pokud máš ještě Ignise podívej se na tento web. www.suzukiclub.cz/msgboard_posts_search.php?ddlb_category=12&sle_searchText=osv%ECtlen%ED+kabiny Mám dotaz. Vejdou se zde letní pneu 185x65x15? Děkuji za odpověď. kovo.kovar@centrum.cz
Tak z tohoto sa potencialny zaujemca o kupu tohto auta fakt nic nedozvie. Sestra jazdi na ignise tak pridam aspon zopar postrehov. Spotreba ohladom na vahu auta a objem motora velmi neprimerana 9-10 litrov.A ona rozhodne nieje ziadny pretekar.Asi 30 % mesto.Sedadla dost tvrde a ja s mojou postavou 190cm som sa tam nikdy pohodlne nedokazal posadit. Vyska nad hlavou ja naprosto ok aj pre 2 metroveho cloveka.Svetla v kabine aj v kufri su vyriesenie naprosto katastrofalne-skoda reci.Vyska auta ma aj vyhodu aj nevyhodu. Posed je prijemne vysoky,tim padom aj vystupovanie aj nastupovanie.Zato vysku auta citite pri vetre a pri vyssich rychlostiach dost neprijemne.Auto je oproti klasickym nizsim sedanom o poznanie menej stabilne,hlavne na seriovych 14 palcovych 165ci175mm pneu. Priechodnost lahsim terenom vdaka svetlej vyske a dlzke auta je celkom dobra.Plasty a kvalita spracovania v interieri su podla mna uplny priemer co je vzhladom na cenu vozidla ok.Zatial vaznejsiu poruchu sestra nemala,ale ma najazdene len cca 20000km a to by bolo asi skoro na poruchy.Kazdopadne je velmi neprimerane uvolnene lanko rucnej brzdy za tie km a na polnej ceste sa ozyvaju od zadnej napravy neprijemne zvuky ktore som ale nedokazal identifikovat.Palubny pocitac je co sa tyka funkcii len nepouzitelny dispej,jediny pouzitelny udaj je udaj o vonkajsej teplote.Priemerna spotreba a dojazd su nezname pojmi.Motor je az na spotrebu ok.Samozrejme odspodu vzhladom na objem netaha ale pri 4500-5000 otackach az po obmedzovac dokaze lahkemu auticku dodat slusnu dynamiku.Ale inac odporucam skor pomalsie premiestnovanie lebo Ignis mal dost slabe vysledku v crash testoch.Okrem poruch so spojkou u verzie 4x4 neviem o ziadnych castejsie sa opakujucich zavadach.Ale to moze byt sposobene aj malym najazdom vacsiny ignisov ktore som mal moznost vidiet.
Komentáře uživatelů k recenzi Suzuki Ignis
A zase po letech
Tak a mám najeto 100 tisíc. Všechno je původní,mimo předního blatníku,kterým jsem trefil sloup v podzemních garážích. Čeká mě první výměna svíček a horního uložení tlumičů. Jinak motor šlape jak hodinky. Vše je origo,vč.výfukové soustavy.Žádná viditelná koroze.Auto je OK.Co si víc přát :-)
15.09.2013 | 22:10:45 | Rosi45 | 89.103.146.* Reagovat
tuha prevodovka
ahoj,
mate niekto skusenosti ako poriesit tuhe radenie na Ignise? Pomoze vymena oleja v prevodovke ???
Niekedy problem zaradit 1, 3 a najcastejsie R.
Ignis predny pohon, 2005 najazdene 125 000.
Prosim napiste!
11.06.2013 | 01:35:41 | shim | 89.173.143.* Reagovat
a furt nic
Opět jsme po roce tady. Safra práce furt to bez potíží jezdí. Skoro je mě hamba. Jenom ta česká "dálnice" se mu - nebo spíš mě - nelíbí. Tam je mi ho líto. Alespoň neusínám.
22.07.2010 | 22:56:08 | Rosi45 Reagovat
To asi ano,souhlasím,ale na chatu jezdím lesni cestou a přes brod. S něčím nízkým se tam nedá.
17.09.2009 | 23:15:27 | Reagovat
No teda na ježdění 10 km do práce přes 15 křižovatek jsou k mání mnohem úspornější auta se stejnou, ne-li lepší dynamikou za poloviční spotřebu. A s vyšší bezpečností a lepším pohodlím (kterým neuskakuje zadek na kostkách).
09.07.2009 | 20:27:05 | Reagovat
Tak zase po roce. Nalítaných dalších 15tis.km a stále žádné problémy. Celkově najeto 64tis.V interiéru nic neklepe ani nevrže. Auto sedí jako přibité.Nevěřil jsem,co si podvozek nechá líbit. Jenom "kostkovice" se zadní nápravě nelíbí a má snahu odskakovat,ale kolik toho na kostkách najezdíte. Žádná rez kastle,ještě i origo výfuk. Jsem spokojený .
09.07.2009 | 19:33:45 | Rosi45 Reagovat
suzuki
Mam ignis 4 roky nabehane niečo cez 60 000 km zatial bez problemov a pri spotrebe priemer 6.00 litrov, nie je to o aute ale o vodičoch...
29.04.2009 | 11:36:32 | dod Reagovat
Igora mám bez pár dnů rok a jediná investice do něj je benzin.
Ujeto 10tis. bez potíží a problémů.
13.12.2008 | 19:21:54 | Reagovat
Na vrtulník fakt nemám,MHD stojí za ... a jedu tím skoro hodinu,kolo je v tom provozu sebevražda. V létě skůtr, jinak auto.Nějak do práce musím.
22.05.2008 | 06:46:35 | ROSI45 Reagovat
10km a na nich 15 křižovatek...nějak mě uniká smysl ježdění autem na této trase.
21.05.2008 | 17:11:49 | Radek Reagovat
spotřeba
S Igim mám najeto 4000.Spotřeba se pohybuje kolem 7,5litru.Jezdím převážně město,ale také mimo- asi 20%.Tahal jsem se i s vozíkem a jezdil v lehkém terénu. Tankuji 95Power nebo 100 Carrera. Spotřeba u tohoto auta je o správném řazení.
21.05.2008 | 15:56:12 | ROSI45 Reagovat
ukazovatel teploty
Cafte Ignisaci, asi pre týždnom som kupil Igiho-rocnik 2004, najazdenych 32 000km.S autickom som zatial spokojny, az na to ze pal. pc my neukazuje vonkajsiu teplotu. Neviete niekto co stým
15.04.2008 | 17:29:00 | Reagovat
si nejaky nedockavy ked kazdy mesiac nieco pises (:
08.02.2008 | 21:23:20 | Reagovat
Další zkušenosti
Tak mám najeto dalších 1500km.Žádný problém.I manželce velmi rychle padl do ruky.Jezdím denně do zaměstnání 10km,přes 15 křižovatek,z toho minimálně na polovině stojím na červenou a spotřeba do 7.5. Po desetilitrové u Peugeota je to fajn změna.
08.02.2008 | 21:15:41 | Rosi45 Reagovat
RE: Další zkušenosti
Po dlouhé době zase tady. Najeto 88tisíc a bez problémů. Máme za sebou malý ťukanec (jen nárazník,blatník a světlo) a jediné co mě se...e je ,že mi umřel kompresor klimy (Misubishi) a není k sehnání nový sólo,jen celá klima za 30 ! :-(
27.02.2012 | 20:23:41 | Rosi45 | 89.103.185.* Reagovat
No co sa tyka predneho svetla mal som na mysli presne to ze pri co i len trocha pootvorenych prednych dverach svieti velmi neprijemne do oci bez moznosti vypnut ho.Mne by to dost prekazalo mat to vo vlastnom aute.No a spotreba.No 9-10l je dajme tomu zimna spotreba,ale ani v lete neklesa pod 8.5l a to ako som uz povedal na objem a hmotnost vozidla povazujem za prilis.Hlavne ak to nieje ziadna sluzobna raketa :-) ale vozidlo jazdene zenou. Vozidlo bolo kvoli tomu kompletne zkontrolovane ale moj znami ktory auto preveril prislusnym softwareom zkonstatoval ze je vsetko ok. Na druhej strane vo vsetkych testoch ktore som cital alebo videl dosiahli rovnako vyssie hodnoty spotreby takze to ziadnou poruchou bohuzial sposobene nebude.Tebou dosahovanu spotrebu povazujem za vybornu ale pre sestrinho ignisa za takmer nedosiahnutelnu.A vacsina ludi co poznam a maju ignisa jazdi tiez s vacsou spotrebou ako ty.Na reproduktory som skoro zabudol-to je absolutna katastrofa.Ale sestra v tomto smere nema zvysene naroky takze to neriesi.Radio je naopak celkom v pohode.S tymi crashtestami mas pravdu,ignis nimi nikdy priamo nepresiel.Ale Daihatsu Terios, co je az na par kozmetickych uprav uplne rovnakym autom ano a dopadol dost zle.Skus google,uz si presne nepamatam na akych strankach som to pozeral.Co sa tyka podvozka tak v tom mas pravdu ze je dost tvrdy,nezaskodilo by trocha kompromisnejsie naladenie.Od auta s takou svetkou vyskou by som ocakaval trochu lepsiu filtraciu nerovnosti.Kazdopadne je to este na znesitelnej urovni.
02.01.2008 | 14:03:12 | Roman Reagovat
No recenzia po 4 dnoch prevadzky... nie je to trochu skoro?
Roman: Spotreba 9-10 l/100 km? To je dost divne. Ja mam ignaca cca 2 roky, najazdenych 38.000,- Km a priemerna spotreba je skoro stale 6,7 - 7 l/100 km. A to nejazdim vobec nejako opatrne, casto m u aj vytnem. Auto zatial nemalo ziadnu poruchu. Svetla v kufri su fakt oničom, ale co Ti vadi na svetlach v interieri nechapem. Snad iba to, ze pri otvorenych dverach sa neda predne svetlo vypnut, ale to nepovazujem za problem. Skor ma s...e ze pri otvorenych dverach vodica a klucikoch v zapalovani stale piska signalizacia otvorenych dveri a neda sa vypnut, co napr. pri umyvani auta dost lezie na nervy. Crashtesty na Ignisa robene neboli, iba na Holden Cruz, ktory vsak napr. nemal bocne airbagy a aktivnu opierku hlavy a ktovie, ci deformacne zony su na nom rovnake ako pri ignise. Alebo vies o nejakych inych crashtestoch? Ak ano, napis na ne link. So stabilitou som zatial problem nemal, na dialnici jazdim max 140, mimo obce do 100 a vtychto rychlostiach je to celkom v poho. Myslim ze vyssiu karoseriu vyvazuje tuhsie perovanie, auto sa preto moc nenaklana. Vadil mi na Ignise zvuk povodnej audiosustavy, ktory bol v hrubom neponere k svojej cene. Vymenil som predne repro za JBL za 1500,-, zadne som vyhodil a namiesto nich som dal nove plato a donho ovaly Lightning Audio za 1900,- a zvuk sa mnohokrat zlepsil. Palubny pocitac je fakt naprd. Inak je ale Ignis spolahlive auticko, ktore nesklamalo ani na dovolenke v Chorvatsku, kde na lesnych cestach dostalo dost zabrat. Mimochodom predne sedacky su sice tvrde, ale ani po 8 hodinovej ceste na dovolenku ma nebolel chrbat. Myslim, ze za tu cenu je to v pohodke auticko.
02.01.2008 | 10:08:46 | Pedro Reagovat
RE:
Pokud máš ještě Ignise podívej se na tento web.
www.suzukiclub.cz/msgboard_posts_search.php?ddlb_category=12&sle_searchText=osv%ECtlen%ED+kabiny
Mám dotaz. Vejdou se zde letní pneu 185x65x15? Děkuji za odpověď.
kovo.kovar@centrum.cz
09.04.2015 | 21:33:16 | | 178.77.230.* Reagovat
Převody
výkon je slušný..na 1300 69kW...ale zpřevodování....4x4 má rychlost udávanou výrobcem pouze 155 km/h
02.01.2008 | 00:26:34 | KubikCv Reagovat
Ignis nebo SX4
Je lepší Ignis nebo SX4?? jak je to s pohony a cenami?
01.01.2008 | 23:42:33 | KubikCv Reagovat
Tak z tohoto sa potencialny zaujemca o kupu tohto auta fakt nic nedozvie. Sestra jazdi na ignise tak pridam aspon zopar postrehov. Spotreba ohladom na vahu auta a objem motora velmi neprimerana 9-10 litrov.A ona rozhodne nieje ziadny pretekar.Asi 30 % mesto.Sedadla dost tvrde a ja s mojou postavou 190cm som sa tam nikdy pohodlne nedokazal posadit. Vyska nad hlavou ja naprosto ok aj pre 2 metroveho cloveka.Svetla v kabine aj v kufri su vyriesenie naprosto katastrofalne-skoda reci.Vyska auta ma aj vyhodu aj nevyhodu. Posed je prijemne vysoky,tim padom aj vystupovanie aj nastupovanie.Zato vysku auta citite pri vetre a pri vyssich rychlostiach dost neprijemne.Auto je oproti klasickym nizsim sedanom o poznanie menej stabilne,hlavne na seriovych 14 palcovych 165ci175mm pneu. Priechodnost lahsim terenom vdaka svetlej vyske a dlzke auta je celkom dobra.Plasty a kvalita spracovania v interieri su podla mna uplny priemer co je vzhladom na cenu vozidla ok.Zatial vaznejsiu poruchu sestra nemala,ale ma najazdene len cca 20000km a to by bolo asi skoro na poruchy.Kazdopadne je velmi neprimerane uvolnene lanko rucnej brzdy za tie km a na polnej ceste sa ozyvaju od zadnej napravy neprijemne zvuky ktore som ale nedokazal identifikovat.Palubny pocitac je co sa tyka funkcii len nepouzitelny dispej,jediny pouzitelny udaj je udaj o vonkajsej teplote.Priemerna spotreba a dojazd su nezname pojmi.Motor je az na spotrebu ok.Samozrejme odspodu vzhladom na objem netaha ale pri 4500-5000 otackach az po obmedzovac dokaze lahkemu auticku dodat slusnu dynamiku.Ale inac odporucam skor pomalsie premiestnovanie lebo Ignis mal dost slabe vysledku v crash testoch.Okrem poruch so spojkou u verzie 4x4 neviem o ziadnych castejsie sa opakujucich zavadach.Ale to moze byt sposobene aj malym najazdom vacsiny ignisov ktore som mal moznost vidiet.
31.12.2007 | 14:33:46 | Roman Reagovat