Rok výroby:2007Typ motoru:benzin 1600ccmStav km při koupi:0 kmStav km nyní:1 600 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 měsícPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:12. 9. 2007
Z nové Suzuki SX4 jsem nadšený,dílenské zpracování exteriéru i interieru je přesné, neobjevil jsem žádný nedostatek nebo věc ,která by mi vadila,ani vrzání plastů či jinou maličkost.
Motor je velmi žívý, tichý, jízdní vlastnosti výborné, skvělý posez,bohatá zákl výbava,pohodlný volant a ovládání-ergonomika řidiče skvělá.
Zatím bez poruch!Všichni co auto viděli jsou velmi nadšení a hlavně ti co si jej zkusili řídit.Dokonce i srovnání se starší a větší sestrou Grand Vitara nevychází co se týče dynamiky benzín. motorů vůběc špatně díky lehčí hmotnosti 1200kg.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Měsíc provozu je krátká doba na hodnocení např. spotřeby paliva,zatím cca kolem průměru 8 l/100km,to si snad ještě sedne.
Pozoruhodné je pouze slyšitelné klepnutí nebo cvaknutí při přeřazování všech rychl. stupňů,neříkám,že je nepříjemné,ale chci se zeptat zda to dělají všechny vozy nebo se jedná o závadu převodovky nebo řadící páky.Jinak je vše přesné.
U Mazd vždy bylo řazení zcela tiché. Skvělý vůz za dobrou cenu,těsím se na zimu! Prosím o naspání vašich zkušeností s tímto jevem.
Díky za odpovědí i tento skvělý internet. portál AUTORECENZE. Dobrou noc a mnoho šťastných KM!.
Když srovnám s miniMPV Splash stejné značky, vyvýšené sezení ve Splashi je OK. Moc dobré. Tu zmíněné tuhé řízení jsem i zde pozoroval, já mám radši tzv. dámské a přeposilované, to tady není a musí se trochu tahat. V podstatě pořád stejně, ať stojíte nebo rychle jedete. Je to o zvyku, ale mě zrovna toto nevyhovovalo. Řazení s mírným zacvaknutím potvrzuji, bylo to stále stejné až do prodeje ve 179000 km, jinak přesné, bez stížností.
První dojmy po koupi ojetiny jsou příjemné, čekal jsem to horší, nová auta mě znechucují a zde na mě dýchl charakter starších benzínových Japonců, jak ho znám. Žádná turba, krásná linearita do nekonečna, tichost s nadšeným zpěvem a agilitou v otáčkách, přesnost řízení... Nicméně daní za krátký rozvor a vyšší stavbu je posez za volantem. Nesouhlasím s autorem recenze, posez je bída. Ale to je v této kategorii naprosto normální. Mám dlouhé nohy a tak sezení na špičce zadku se skrčenýma nohama není nic příjemného. Dříve některé vozy měly naklápěcí podsedák (právě Japonci), což problém řešilo podepřením stehen, ale dnešní vertikální pumpování sedaček je mi k ničemu, na dlouhých cestách budu trpět. Nicméně oproti srovnatelné konkurenci vyšších sraženin je sezení v tomto ohledu ještě to lepší, např. před Škodou Yeti.
Tiez mam sx4, uz 30.000 nabehanych, ziadnym mechanicky problem... na to tazsie radenie som si zvykol. Jediny problem boli vybracie riadiacej paky (niekedy az klepanie plastov) v urcitych otackach motora - odstranene predajcom v ramci zaruky, vraj vyrobna chyba ktora sa casto objavuje. Mechanik vravel ze vela veci na sx4 rozobera iba pri burackach, napravy, kardan, motor. Obcas vraj odide katalyzator alebo naolejuje sedacky lebo vrzgaju. S autom som spokojny, mozno by som volil kratsie prevody prevodovky, auto by bolo zivsie (verim ze by to malo ale negativny vplyv na spotrebu auta).
zdravím všechny majitele, mám tohle auto od srpna loňského roku a musím říct, že mě se od začátku také nezdálo to cvakání při řazení a teď, když se k tomu přidalo to, že mi občas nejde zařadit zpátečka (a to ani na několikátý pokus), jsem už vyloženě zklamaná. Samozřejmě jsem zkoušela i reklamaci u prodejce - a verdikt? Prý je to úplně normální u všech sx4 - zpátečka nemá synchro, tak je někdy potřeba počkat až se srovnají kola (tomu se dá prý pomoci zařazením jedničky a pak hned zpátečky a mělo by to jít hned zařadit - mě se to bohužel někdy nepodaří ani na pátý pokus). Tak nevím, jestli jsem jen natrefila na neseriózního prodejce nebo je to fakt tak málo vychytané auto (v tomto). Jinak jsem s autíčkem vcelku spokojená, moc chválím vyšší světlou výšku (máme k domu pouze polňačku), to, jak auto sedí na silnici. Občasné vrzání plastů a sedadla řidiče se dá vydržet (po zkušenostech s reklamací převodovky bych tohle reklamovat asi ani nezkoušela) a velké plus má sx4 také a výbornou manévrovatelnost - zaparkuji krásně i ve městě. Jen škoda toho řazení..,.to jsem u nového auta nečekala
po čtyřech letech porvozu mi selhává nepravidelně centrální zamykání. Musím použít klíč. Mohl by mi někdo poradit nebo zda to může být způsobeno kapacitou betrie?
Zdravím všechny příznivce a uživatele značky, mám najeto 30 tis.km, dvě zimy spokojenost sama, výborné vlastnosti na horách na sněhu i ledu, spotřeba se ustálila na 7,6.Jediný problém trvající je kovový zvuk při řazení 3. a4. a někdy vibrace trojky v urč otáčkách.Při chycení řadící páky ustane.Při garanční prohlídce mi neuměli odpovědet. Jinak bez poruch aj. stesků,vzhled,i výkon odpov. ceně a kategorii vozidla.
Ozývám se po roce provozu,má najeto 20 tis km,zatím bez poruch,prohlídka garanční bez závad, spotřeba klesla na průměr 7,5 až 7,7 podle trasy,obsazení a nohy řidiče-jezdí i manželka.Cvakání při řazení trvá,jiná pazvuky nejsou,jsem spokojen,všechny příznivce zdravím a přeji hodně štastných km!
Myslím,že to cvakání při řazení je uplně normální dotváří to charakter přesnosti řazení. Já mám SX4 4x4 8 měsíců a mohu potvrdit, že toto auto se opravdu povedlo. Mám sice najeto jen 7000 km ale zádné provozní i estetické problémy nejsou.
S obsahem recenze Pavla celkem souhlasím, mám stejné auto od července 07, galactic gray,najeto cca 2500km, zatím nic nevrže a neskřípe, spotřeba 7,5 l. K tomu cvakání při řazení: taky mi to dělá ze 3. na 4 a zpět, ale myslím že je to vůle v lanovodech řazení, určitě mám vůli u kulisy řazení na lanovodu, který je dále od řidiče. Vím to, měl jsem oddělaný plast . Nevím zda je to normální, až pojedu kolem servisu, pokusím se zjistit skutečnost. S mazdami také již jezdím 11 let ,ale u nich jde řazení jako po másle i po 100.00 km. S autem jsem spokojen, na chalupu po lesní cestě po dřevařích dost do kopce jsem i v mokru lehce vyjel s 4WD lock na letních Continentalkách. Na zimu budou plecháče a nějaké slušné pneu . Už se těším na jízdy na lyže po zasněžených Beskydách.! Úpravy žádné jen jsem dal plast.vanu do kufru, síťky do bočních proslisů a koncovku na výfuk. Teď musím vymyslet jak doplnit popelník do otevřené schránky před řad.pákou a na střední panel před zadní sedadla. Auto splňuje co jsem očekával a za 460 tis. asi jediná možná volba, když chceš nové a se 4x4. Nemá někdo návod na výrobu a instalaci ochraného rámu na zadní diferák a el.mag spojku? Díky za info. Všem nám přeji hodně příjemných a bezpečných jízd
Budem rád ak mi napíšeš napr. po 5000km či ti nezačala vrzgat sedačka vodiča,najmä pri pomalom pohynani.Ja mam 1.9DDis. ,prevodovka je tam 6stup.,no cvakanie žiadne.Len teraz neviem ,ked je motor od Fiatu či je aj prevodovka,ale na 90% asi nie.PS: nema niekto skusenosti s dieselom,viem ťažko sa zhánajú,ale aj tak.
Komentáře uživatelů k recenzi Suzuki SX4
Když srovnám s miniMPV Splash stejné značky, vyvýšené sezení ve Splashi je OK. Moc dobré. Tu zmíněné tuhé řízení jsem i zde pozoroval, já mám radši tzv. dámské a přeposilované, to tady není a musí se trochu tahat. V podstatě pořád stejně, ať stojíte nebo rychle jedete. Je to o zvyku, ale mě zrovna toto nevyhovovalo. Řazení s mírným zacvaknutím potvrzuji, bylo to stále stejné až do prodeje ve 179000 km, jinak přesné, bez stížností.
15.08.2024 | 09:08:24 | Ital | 37.48.24.* Reagovat
Přeci jen...
První dojmy po koupi ojetiny jsou příjemné, čekal jsem to horší, nová auta mě znechucují a zde na mě dýchl charakter starších benzínových Japonců, jak ho znám. Žádná turba, krásná linearita do nekonečna, tichost s nadšeným zpěvem a agilitou v otáčkách, přesnost řízení... Nicméně daní za krátký rozvor a vyšší stavbu je posez za volantem. Nesouhlasím s autorem recenze, posez je bída. Ale to je v této kategorii naprosto normální. Mám dlouhé nohy a tak sezení na špičce zadku se skrčenýma nohama není nic příjemného. Dříve některé vozy měly naklápěcí podsedák (právě Japonci), což problém řešilo podepřením stehen, ale dnešní vertikální pumpování sedaček je mi k ničemu, na dlouhých cestách budu trpět. Nicméně oproti srovnatelné konkurenci vyšších sraženin je sezení v tomto ohledu ještě to lepší, např. před Škodou Yeti.
16.02.2024 | 15:55:26 | Novopečený vlastník | 193.85.188.* Reagovat
sx4 4x4 1,6b rv97
Tiez mam sx4, uz 30.000 nabehanych, ziadnym mechanicky problem... na to tazsie radenie som si zvykol. Jediny problem boli vybracie riadiacej paky (niekedy az klepanie plastov) v urcitych otackach motora - odstranene predajcom v ramci zaruky, vraj vyrobna chyba ktora sa casto objavuje.
Mechanik vravel ze vela veci na sx4 rozobera iba pri burackach, napravy, kardan, motor. Obcas vraj odide katalyzator alebo naolejuje sedacky lebo vrzgaju.
S autom som spokojny, mozno by som volil kratsie prevody prevodovky, auto by bolo zivsie (verim ze by to malo ale negativny vplyv na spotrebu auta).
11.05.2011 | 14:40:30 | Reagovat
sx4 1,6, glx,4x4
zdravím všechny majitele, mám tohle auto od srpna loňského roku a musím říct, že mě se od začátku také nezdálo to cvakání při řazení a teď, když se k tomu přidalo to, že mi občas nejde zařadit zpátečka (a to ani na několikátý pokus), jsem už vyloženě zklamaná. Samozřejmě jsem zkoušela i reklamaci u prodejce - a verdikt? Prý je to úplně normální u všech sx4 - zpátečka nemá synchro, tak je někdy potřeba počkat až se srovnají kola (tomu se dá prý pomoci zařazením jedničky a pak hned zpátečky a mělo by to jít hned zařadit - mě se to bohužel někdy nepodaří ani na pátý pokus). Tak nevím, jestli jsem jen natrefila na neseriózního prodejce nebo je to fakt tak málo vychytané auto (v tomto). Jinak jsem s autíčkem vcelku spokojená, moc chválím vyšší světlou výšku (máme k domu pouze polňačku), to, jak auto sedí na silnici. Občasné vrzání plastů a sedadla řidiče se dá vydržet (po zkušenostech s reklamací převodovky bych tohle reklamovat asi ani nezkoušela) a velké plus má sx4 také a výbornou manévrovatelnost - zaparkuji krásně i ve městě. Jen škoda toho řazení..,.to jsem u nového auta nečekala
16.02.2011 | 21:32:22 | v6r Reagovat
centrální zamykání
po čtyřech letech porvozu mi selhává nepravidelně centrální zamykání. Musím použít klíč. Mohl by mi někdo poradit nebo zda to může být způsobeno kapacitou betrie?
20.01.2011 | 15:58:38 | Reagovat
autor po 30tis.KM
Zdravím všechny příznivce a uživatele značky, mám najeto 30 tis.km, dvě zimy spokojenost sama, výborné vlastnosti na horách na sněhu i ledu, spotřeba se ustálila na 7,6.Jediný problém trvající je kovový zvuk při řazení 3. a4. a někdy vibrace trojky v urč otáčkách.Při chycení řadící páky ustane.Při garanční prohlídce mi neuměli odpovědet. Jinak bez poruch aj. stesků,vzhled,i výkon odpov. ceně a kategorii vozidla.
18.05.2009 | 20:29:22 | Pavel Reagovat
hodnocení po roce
Ozývám se po roce provozu,má najeto 20 tis km,zatím bez poruch,prohlídka garanční bez závad, spotřeba klesla na průměr 7,5 až 7,7 podle trasy,obsazení a nohy řidiče-jezdí i manželka.Cvakání při řazení trvá,jiná pazvuky nejsou,jsem spokojen,všechny příznivce zdravím a přeji hodně štastných km!
28.09.2008 | 22:51:07 | autor Reagovat
Cvakání
Myslím,že to cvakání při řazení je uplně normální dotváří to charakter přesnosti řazení. Já mám SX4 4x4 8 měsíců a mohu potvrdit, že toto auto se opravdu povedlo. Mám sice najeto jen 7000 km ale zádné provozní i estetické problémy nejsou.
08.11.2007 | 08:40:22 | Vik Reagovat
cvakání při řazení
Může to být lanko které cvakne v bovdenu, v záruce to vymění!
19.10.2007 | 18:21:36 | Hombre Reagovat
SX 4x4
S obsahem recenze Pavla celkem souhlasím, mám stejné auto od července 07, galactic gray,najeto cca 2500km, zatím nic nevrže a neskřípe, spotřeba 7,5 l. K tomu cvakání při řazení: taky mi to dělá ze 3. na 4 a zpět, ale myslím že je to vůle v lanovodech řazení, určitě mám vůli u kulisy řazení na lanovodu, který je dále od řidiče. Vím to, měl jsem oddělaný plast . Nevím zda je to normální, až pojedu kolem servisu, pokusím se zjistit skutečnost. S mazdami také již jezdím 11 let ,ale u nich jde řazení jako po másle i po 100.00 km.
S autem jsem spokojen, na chalupu po lesní cestě po dřevařích dost do kopce jsem i v mokru lehce vyjel s 4WD lock na letních Continentalkách. Na zimu budou plecháče a nějaké slušné pneu . Už se těším na jízdy na lyže po zasněžených Beskydách.!
Úpravy žádné jen jsem dal plast.vanu do kufru, síťky do bočních proslisů a koncovku na výfuk. Teď musím vymyslet jak doplnit popelník do otevřené schránky před řad.pákou a na střední panel před zadní sedadla.
Auto splňuje co jsem očekával a za 460 tis. asi jediná možná volba, když chceš nové a se 4x4.
Nemá někdo návod na výrobu a instalaci ochraného rámu na zadní diferák a el.mag spojku? Díky za info.
Všem nám přeji hodně příjemných a bezpečných jízd
04.10.2007 | 12:26:44 | Broker Reagovat
Nedělá to převodovka, ale kardan.
03.10.2007 | 17:40:17 | Reagovat
Plasty a prevodovka
Budem rád ak mi napíšeš napr. po 5000km či ti nezačala vrzgat sedačka vodiča,najmä pri pomalom pohynani.Ja mam 1.9DDis. ,prevodovka je tam 6stup.,no cvakanie žiadne.Len teraz neviem ,ked je motor od Fiatu či je aj prevodovka,ale na 90% asi nie.PS: nema niekto skusenosti s dieselom,viem ťažko sa zhánajú,ale aj tak.
15.09.2007 | 13:00:46 | rETRo Reagovat
cvaknutie
Cvaknutie prevodovky je normal robia to vsetky swifty vcetne mojho a prevodovky su rovnake aj na SX4.
13.09.2007 | 19:14:18 | Reagovat