Rok výroby:2004Typ motoru:2000Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:30 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:6. 5. 2009
Já mohu o tomto autě napsat jen samou chválu. Opravdu nejsem v žádném směru zklamaný, to co jiní označují za negativum, jsem očekával. Myslím tím např. horší stabilitu vozu v zatáčkách, kdy není dobrý povrch silnice. Zadní náprava tuhá, přední nezávislá. Takže žádné závodění. O vyšší spotřebě jsem také věděl. Není to SUV, je to terénní auto /redukční převodovka do pomala, při pohonu 4x4 závěr diferenciálu/. Zjistil jsem, že někteří majitelé tohoto modelu /předposledního/ - ani přesně neví, co se stane při zařazení pohonu 4x4. Jelikož tento model nemá mezinápravový diferenciál, zařazením pohonu 4x4 /přiřazení přední nápravy/ vzniká vlastně situace, 100% zamknutého středového diferenciálu. Navíc se zamyká přední diferenciál na 100%. Takže toto si můžete dovolit jen když prší a je mokro a nebo je ještě hůře /sníh, bláto, kamení/. Ale z auta se stává tank. Na suché silnici jen na 2 kola, jinak si vše ničíte. Vzhledově se mi auto moc líbí, obzvlášť s přednárazníkem italského původu, který sice nový stál 27.000,-, ale dá se sehnat starší. Interiér černý velur a vše v elektrice. Jiná výbava než maximální ani není. Vzhledem k tomu, že mám více aut, a tím pádem s každým málo najezdím, toto si určitě nechám mnoho let.
Auto jsem koupil v roce 2009, na tachometru 118000km se servisní knížkou dovežené z Dánska, jezdím s ním 2 roky, prozatím naprostá spokojenost, trošku mne zarazilo, že si motor vezme asi 1,5l na 4000km, ale prý u teréňáků tohoto typu to je v normě. Spotřeba tak či tak min 10/100km, jizdní vlastnosti, žádný závodní auto to určitě není v zatáčkách horší ovladatelnost, ale v terénu si vitara libuje, díky měkkému pérování podvozku. Prostup terénem velice dobré. Prozatím podle servisu všechny díly originální a ve velmi dobrém stavu.
musím oponovat majiteli že lide nevědi co se děje při zapnutém 4h nebo 4l takzvaně čtyřkolka, poměr sil je 50 předek a 50 procent zadní náprava nikoliv 100 jak tvrdíte to by jste musel mít uzávěrku diferencialu a jestli nevěříte zvedněte si na jedné straně předni a zadní kola u auta, kola co se dotýkaji vozovky nepatrně založte nastartujte ,zařaďte rychlost a budou se vam točit akorat dvě kola a to zvednutá, auto by se rozjelo jedině s uzavěrkou nebo ASR jestli je vozidlo vybaveno a hned budou vaše mítky mlhavé, ono při stejné adhezi pneumatik vám zabirají všechny čtyři co vidíte vy ale to je vše co předposlední model grand vitar dokáže.
Komentáře uživatelů k recenzi Suzuki Vitara
Grand Vitara rok výroby 2004
Auto jsem koupil v roce 2009, na tachometru 118000km se servisní knížkou dovežené z Dánska, jezdím s ním 2 roky, prozatím naprostá spokojenost, trošku mne zarazilo, že si motor vezme asi 1,5l na 4000km, ale prý u teréňáků tohoto typu to je v normě. Spotřeba tak či tak min 10/100km, jizdní vlastnosti, žádný závodní auto to určitě není v zatáčkách horší ovladatelnost, ale v terénu si vitara libuje, díky měkkému pérování podvozku. Prostup terénem velice dobré. Prozatím podle servisu všechny díly originální a ve velmi dobrém stavu.
15.11.2011 | 16:34:26 | DMW | 90.177.209.* Reagovat
grand vitara
musím oponovat majiteli že lide nevědi co se děje při zapnutém 4h nebo 4l takzvaně čtyřkolka, poměr sil je 50 předek a 50 procent zadní náprava nikoliv 100 jak tvrdíte to by jste musel mít uzávěrku diferencialu a jestli nevěříte zvedněte si na jedné straně předni a zadní kola u auta, kola co se dotýkaji vozovky nepatrně založte nastartujte ,zařaďte rychlost a budou se vam točit akorat dvě kola a to zvednutá, auto by se rozjelo jedině s uzavěrkou nebo ASR jestli je vozidlo vybaveno a hned budou vaše mítky mlhavé, ono při stejné adhezi pneumatik vám zabirají všechny čtyři co vidíte vy ale to je vše co předposlední model grand vitar dokáže.
22.05.2009 | 22:37:16 | pepino Reagovat
Jo toto je tank
Kde iné komerčné súper ospevované šroty končili toto a niva pokračovali ďalej ;)
10.05.2009 | 10:14:42 | OVCA Reagovat