Rok výroby:2001Typ motoru:2l HdiStav km při koupi:0 kmStav km nyní:99 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:12. 5. 2005
Takže, stal som sa hrdým majiteľom Suzuki, Grand Vitara... Moje nadšenie bolo ale veľmi rýchlo skalené... Prvý krát som pristavil vozidlo na záručnú servisnú opravu, nakoľko mi do interiéru vozidla začal prenikať zápach spáleného oleja. Táto závada bola servisným technikom Suzuki vyhodnotená ako porucha semeringu, cez ktorý kvapká olej na výfukové potrubie. Cena úkonov a použitého materiálu bola vyčíslená na 562,19,- €. Druhý krát som vozidlo pristavil na záručnú opravu po prejdení cca 900 km po prvom servise z dôvodu, že pri jazde bol v interiéri vozidla opätovne cítiť zápach spáleného oleja, kde mi bolo povedané, že z týchto áut olej tečie, že je to normálne. Vozidlo bolo prijaté do servisu. Cena za záručnú opravu činila 61,66,- €. Po najazdení cca 3000 km po druhej oprave som pristavil vozidlo k tretej záručnej oprave. Ako dôvod som uviedol závady: - únik oleja na neznámom mieste, zápach spáleného oleja v interiéri vozidla – (táto porucha sa opakovala tretí krát), - rezonancia, drnčanie v palubnej doske, - pri stlačení spojkového pedálu bolo počuť buchnutie, - pri naštartovaní vozidla počuť pískanie, ako keby drel kov o kov.
Cena úkonov a materiálu za záručnú opravu činila 942,29,-€. Po najazdení približne 2000 km som pristavil vozidlo k štvrtej záručnej oprave, nakoľko mi do interiéru začal prenikať zápach spálených výfukových splodín. Cena záručnej opravy činila 56,59,-€. Po najazdení približne 4000 km po štvrtom servise som pristavil vozidlo k piatemu záručnému servisu, nakoľko sa na vozidle prejavili závady: - bolo počuť škripotavý zvuk z motorového priestoru v závislosti na otáčkach, - pri studenom štarte v motorovom priestore bolo počuť piskľavý zvuk, - pri studenom motore v palubnej doske počuť zvuk, akoby niečo kovové štrkalo v plaste. Cena úkonov a materiálu za záručnú opravu činila 2723,12,- €. Ako som prišiel zo servisu domov, prejavila závada na motore, a to tak, že po naštartovaní tento asi po 3 sekundách zhasne. Vozidlo nejde naštartovať, je nepojazdné. Tak som požiadal o výmenu vozidla, kde mi bolo povedané, že nemám nárok, že mi bude auto zas opravené, čo som odmietol.. Takže teraz čakám a čakám, čo z mojou vitarou bude...
najel sem na gumi 87000 a ješte by vydržely ale nejsem sebevrach,najel jsem to na gumách na dodáfku VW-T5,pneu pro dodávky a off road jsou jiné(boční zesílení a hlubší dezén) než klasické osobákové,proto se to opravdu dá,samozřejmě záleží i na mezičlánku, mezi volantem a sedačkou
Teda s těmi gumami, nevím nevím, musel bych to vidět.Vím že Suzuki není žádný akcelerátor, že to moc neojede, ale 98 tis. je i při té váze vozu k neuvěření. Co je to za značku? A letní gumy? Já jsem jezdil s Kiou Sephia v zimě na Michelin MXT a taky by mi asi nikdo nevěřil...nepoznal jsem rozdíl. Pravda - byly ale nové. Musím, ale nesouhlasit s Honzou. Klidně bych si na hory vyjel s letními pneumatikam na Suzuki 4x4 i byť s 30% vzorku. Konečně bych snad viděl tu potvoru jak se ji v kopci protáčejí kola :o) /berte to kluci s humorem, Suzina je do těžšího terénu opravdu nezmar./ Pravda je, že by byl problém v zatáčkách a brzdná dráha by asi taky spokojena nebyla.
Komentáře uživatelů k recenzi Suzuki Vitara
Vitaru - nikdy viac!!!!!
Takže, stal som sa hrdým majiteľom Suzuki, Grand Vitara... Moje nadšenie bolo ale veľmi rýchlo skalené... Prvý krát som pristavil vozidlo na záručnú servisnú opravu, nakoľko mi do interiéru vozidla začal prenikať zápach spáleného oleja. Táto závada bola servisným technikom Suzuki vyhodnotená ako porucha semeringu, cez ktorý kvapká olej na výfukové potrubie. Cena úkonov a použitého materiálu bola vyčíslená na 562,19,- €. Druhý krát som vozidlo pristavil na záručnú opravu po prejdení cca 900 km po prvom servise z dôvodu, že pri jazde bol v interiéri vozidla opätovne cítiť zápach spáleného oleja, kde mi bolo povedané, že z týchto áut olej tečie, že je to normálne. Vozidlo bolo prijaté do servisu. Cena za záručnú opravu činila 61,66,- €. Po najazdení cca 3000 km po druhej oprave som pristavil vozidlo k tretej záručnej oprave. Ako dôvod som uviedol závady:
- únik oleja na neznámom mieste, zápach spáleného oleja v interiéri vozidla – (táto porucha sa opakovala tretí krát),
- rezonancia, drnčanie v palubnej doske,
- pri stlačení spojkového pedálu bolo počuť buchnutie,
- pri naštartovaní vozidla počuť pískanie, ako keby drel kov o kov.
Cena úkonov a materiálu za záručnú opravu činila 942,29,-€. Po najazdení približne 2000 km som pristavil vozidlo k štvrtej záručnej oprave, nakoľko mi do interiéru začal prenikať zápach spálených výfukových splodín. Cena záručnej opravy činila 56,59,-€. Po najazdení približne 4000 km po štvrtom servise som pristavil vozidlo k piatemu záručnému servisu, nakoľko sa na vozidle prejavili závady:
- bolo počuť škripotavý zvuk z motorového priestoru v závislosti na otáčkach,
- pri studenom štarte v motorovom priestore bolo počuť piskľavý zvuk,
- pri studenom motore v palubnej doske počuť zvuk, akoby niečo kovové štrkalo v plaste.
Cena úkonov a materiálu za záručnú opravu činila 2723,12,- €. Ako som prišiel zo servisu domov, prejavila závada na motore, a to tak, že po naštartovaní tento asi po 3 sekundách zhasne. Vozidlo nejde naštartovať, je nepojazdné.
Tak som požiadal o výmenu vozidla, kde mi bolo povedané, že nemám nárok, že mi bude auto zas opravené, čo som odmietol.. Takže teraz čakám a čakám, čo z mojou vitarou bude...
09.12.2010 | 22:28:01 | Peter Reagovat
Pneu
najel sem na gumi 87000 a ješte by vydržely ale nejsem sebevrach,najel jsem to na gumách na dodáfku VW-T5,pneu pro dodávky a off road jsou jiné(boční zesílení a hlubší dezén) než klasické osobákové,proto se to opravdu dá,samozřejmě záleží i na mezičlánku, mezi volantem a sedačkou
05.02.2008 | 20:37:12 | Háca Reagovat
Teda
Teda s těmi gumami, nevím nevím, musel bych to vidět.Vím že Suzuki není žádný akcelerátor, že to moc neojede, ale 98 tis. je i při té váze vozu k neuvěření. Co je to za značku?
A letní gumy? Já jsem jezdil s Kiou Sephia v zimě na Michelin MXT a taky by mi asi nikdo nevěřil...nepoznal jsem rozdíl. Pravda - byly ale nové. Musím, ale nesouhlasit s Honzou. Klidně bych si na hory vyjel s letními pneumatikam na Suzuki 4x4 i byť s 30% vzorku. Konečně bych snad viděl tu potvoru jak se ji v kopci protáčejí kola :o) /berte to kluci s humorem, Suzina je do těžšího terénu opravdu nezmar./ Pravda je, že by byl problém v zatáčkách a brzdná dráha by asi taky spokojena nebyla.
05.08.2007 | 22:50:24 | pitrs2277 Reagovat
SOUHLAS
MÁM HO UŽ ROK A Z HOLANDSKA A JE TO PRDA NIKDY JSEM NECHTĚL JAPONCE ALE MAX.SPOKOJENOST
27.01.2006 | 09:29:10 | Reagovat
gumy
Grand Vitaru jsem také měl,byla bez pot.Nyní snad měla problémy s ložisky kol- cca 80000 km.
02.09.2005 | 12:24:36 | honza Reagovat
Co to je za značku pneu že tak dlouho vydrží?????????
A kolik mají po těch 98000 vzorek?????
13.05.2005 | 14:46:54 | Golfis Reagovat