Rok výroby:2003Typ motoru:2700Stav km při koupi:5 kmStav km nyní:105 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:10. 2. 2008
... skoro žádné, pokud nepočítám, že se mi 2x podařilo ulomit kliku 5.dveří. V zimě pod ní nacáká voda a ta zmrzne. Poprvé mi to uznali na záruku, podruhé jsem to už nestihl. Ale nová klika už je vyztužená a přežila už 3 zimy.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Nezmar nad nezmary, po 15tkm vyměnit olej a pohoda. Svíčky se mění po 90, rozvodový řemen to nemá....
Mám benzin 2,7 V6, 127kW, nejvyšší výbavu co se kdy vyráběla. Dá se s tím jezdit od 10 do 11 litrů, ale spotřeba je trošku díky instalovanému nezávislému topení zkreslená. Motor má tolik síly, že se skoro vůbec nemusí řadit, oproti v té době nabízené HDi, která se musela vytáčet.
Na dálnici není problém atakovat rychlosti 200km i do kopců, což asi většina tuningových fajnšmekrů těžko nese.
Na originální přední brzdové destičky jem najezdil 90000km, což mi nevěřili ani ve značkovém servisu, než na nich našli r.v. . Jinak vše originál.
A to tahám občas vlek, ale jenom 750kg, o tom ani auto neví.
bylo tu pár dotazů v opředchozím článku tak odpovím.
XL7 = toto auto bylo původně určeno pro americký trh a bylo jako 7 místné. U nás jej homologovali jen jako 5 míst ( asi někdo neměl tolik kapříků ), protože znám hodně menších 7 místných aut. Tak aby udělali rovnou plochu kufru, tak vyplnili prostor pro 2 sedačky polystyrenem.
Řětězy jsem si kdysi koupil a vozím je v zimě pro klid duše v kufru. Použité asi 2x. Jednou když jsem projížděl usek na který silničáři v zimě kašlou ( pomohly ). Podruhé, když jsme s děckama jezdili lyžovat a parkovali jsme auto až u vleku. Na tom by nic nebylo, kdyby si majitel VW pasat synchro nemysle, že má také terénní auto a nezablokoval mi výjezdní cestu. Takže, když jsem ho zkoušel vytáhnout , tak jsem se zahrabal tak nás musel vytáhnou lakatoš.
Rámy nemám, jsem pochopil že je to jen ozdoba. Raději jsem si svépomocne vyrobil z nerezplechu chránič motoru a nápravnice. Už je na něm pár šrámů, takže funguje.
Zdravym vsechny amatery pro XL-7 Moc pekna recenze , Vuz mam od roku 2002 ,7 mystne v automatu (ale zadni jsou pro decka v malem veku)jediny problem je a je chronicky az do roku 2004,je to retezovy napynac N,1, ktery neplni funkcy, a retez rachti a drnci,trochu uniku oleje pres tesneni ,ale jinak vse super, Nahorach v zimakach(nankang) to jezdilo super, rav,crv frelander, byly vzdy v pr eli . a nikam nevyjeli
Hodne peknych projizdek s XL-7 .
Xl-7 fanatik gadzo toki
27.05.2012 | 18:37:31 | gadzo toki
| 90.50.112.*Reagovat
xl7 (2001)
Také vlastním xl7 v benzínu.Vzhledem připomíná SUV,ale je to omyl jedná se o lehčí teréní vůz(žebř.rám,tuhá náprava).Co se týká spotřeby tak jezdím od 12l-20l LPG.V benzínu se vejdu do 18l.XL7 opravdu zvládne téměř 200km/h,ale je to auto spíš na nezpevněné cesty,na silnici je díky tuhé zadní nápravě v zatáčkách nejisté.a má tendenci odskakovat.Co se týče terénu tak mě omezovala akorát výška vozu a zcela nevhodné do terénu orig. pneu.,chybí špéry,ale red.převodovka pro lehčí terén a na sníh postačí. Auto je super,do té doby než začnou první problémy. Na vrakovišti na tento typ vozu téměř nic neseženete,druhovýroba se nedělá a originální díly jsou extrémně drahé (např.zad.dif. 43 000,-) Kdybych se měl znovu rozhodnout tak si vyberu raději kratší verzi na kterou je dostatek ND a na vrakovištích se dají sehnat za pár kaček.
Zdravím, pořídil jsem si také XL7. Byla by možnost poslat přes úložiště ten seznam náhradních dílů? Děkuji
Mail : petr.svetlik@seznam.cz
28.01.2021 | 01:44:03 | Petr Světlík
| 46.135.95.*Reagovat
motor
Auto už toho času nemám, ale byla to orig Suzuki 2,7 válců do V, 24 ventil, takže to zaburácelo a davaj pryč. Byla to převrtaná stará 2,5V6 koncepce kde nic není nic se nepokazí. Rozvodový řetěz, žádné výměny a pod. Když jsem to prodával tak to mělo najetých poctivých 120 tisíc a jediné co bylo tak trošičku mastnoty předního gurerra. Pro evropský trh tam montovali 2,0HDi by Peugeot. Měl jsem tu možnost se s tím projet a nebylo to bobře zpřevodovaný a nebyl to ten nejsilnější 2 litr co dělali. Takže pokud si chtěl při 90 předjet rychle nákladák, tak se muselo podřazovat na 4 a vytáčet. Ve 130 tam byl kravál jako hrom a člověk měl dojem, že ten motor vyskočí zpod kapoty. Kdežto moje XL7 uměla skoro 200, pětka se dala při 70 a byla tam pořád, kdyby tam byla 6 tak by to uletělo, ale ušetřilo palivo. Do novějších ( už bez šáska ) montovali 1,9 by Renault.
Mám ještě na disku nascanovaný celý katalog ND, vč. objednacích kódů a sestav. Pokud to někomu pomůže tak rád daruji a pošlu na úschovnu, kde si to může vyzvednout. můj mail je nahoře, Jirka autor recenze
Zajímalo by mne, co to tam ti kluci japonský dávaj za motor, čí to je? 2.7 se dávali myslím i do Hyundaiů. Jen by mne zajímalo od kterého koncernu je to motor. Máme ve firmě 2.0i a je slabej jak čajíček.většina kopců v zimě raději s redukcí, jinak se jezdí do kopců na jedničku, dvojka ani náhodou. Jó, měl to být diesel, já to říkal. 1.9 D by stačila,ale taková pohonná jednotka pěti či šesti válcová 2.4.D nebo 2.7D by byla příjemná chuťovka. Škoda , že to do toho nemontujou.
Komentáře uživatelů k recenzi Suzuki Vitara
Kolik ma na kouli
Dobrý den.
Měl bych dotaz kolik má Vitara XL7 (2.7 v6) napsáno maximalni povolenou hmotnost brzdeneho přívěsu. Děkuji
18.05.2020 | 12:25:49 | Vojtech Splichal | 37.188.255.* Reagovat
spolehlivost
Zdravym vsechny amatery pro XL-7
Moc pekna recenze ,
Vuz mam od roku 2002 ,7 mystne v automatu (ale zadni jsou pro decka v malem veku)jediny problem je a je chronicky az do roku 2004,je to retezovy napynac N,1, ktery neplni funkcy, a retez rachti a drnci,trochu uniku oleje pres tesneni ,ale jinak vse super,
Nahorach v zimakach(nankang) to jezdilo super, rav,crv frelander, byly vzdy v pr eli . a nikam nevyjeli
Hodne peknych projizdek s XL-7 .
Xl-7 fanatik gadzo toki
27.05.2012 | 18:37:31 | gadzo toki | 90.50.112.* Reagovat
xl7 (2001)
Také vlastním xl7 v benzínu.Vzhledem připomíná SUV,ale je to omyl jedná se o lehčí teréní vůz(žebř.rám,tuhá náprava).Co se týká spotřeby tak jezdím od 12l-20l LPG.V benzínu se vejdu do 18l.XL7 opravdu zvládne téměř 200km/h,ale je to auto spíš na nezpevněné cesty,na silnici je díky tuhé zadní nápravě v zatáčkách nejisté.a má tendenci odskakovat.Co se týče terénu tak mě omezovala akorát výška vozu a zcela nevhodné do terénu orig. pneu.,chybí špéry,ale red.převodovka pro lehčí terén a na sníh postačí.
Auto je super,do té doby než začnou první problémy.
Na vrakovišti na tento typ vozu téměř nic neseženete,druhovýroba se nedělá a originální díly jsou extrémně drahé
(např.zad.dif. 43 000,-)
Kdybych se měl znovu rozhodnout tak si vyberu raději kratší verzi na kterou je dostatek ND a na vrakovištích se dají sehnat za pár kaček.
31.03.2012 | 15:32:28 | Bob | 78.45.97.* Reagovat
RE: xl7 (2001)
Zdravím, pořídil jsem si také XL7.
Byla by možnost poslat přes úložiště ten seznam náhradních dílů?
Děkuji
Mail : petr.svetlik@seznam.cz
28.01.2021 | 01:44:03 | Petr Světlík | 46.135.95.* Reagovat
motor
Auto už toho času nemám, ale byla to orig Suzuki 2,7 válců do V, 24 ventil, takže to zaburácelo a davaj pryč. Byla to převrtaná stará 2,5V6 koncepce kde nic není nic se nepokazí.
Rozvodový řetěz, žádné výměny a pod.
Když jsem to prodával tak to mělo najetých poctivých 120 tisíc a jediné co bylo tak trošičku mastnoty předního gurerra. Pro evropský trh tam montovali 2,0HDi by Peugeot. Měl jsem tu možnost se s tím projet a nebylo to bobře zpřevodovaný a nebyl to ten nejsilnější 2 litr co dělali. Takže pokud si chtěl při 90 předjet rychle nákladák, tak se muselo podřazovat na 4 a vytáčet. Ve 130 tam byl kravál jako hrom a člověk měl dojem, že ten motor vyskočí zpod kapoty.
Kdežto moje XL7 uměla skoro 200, pětka se dala při 70 a byla tam pořád, kdyby tam byla 6 tak by to uletělo, ale ušetřilo palivo.
Do novějších ( už bez šáska ) montovali 1,9 by Renault.
Mám ještě na disku nascanovaný celý katalog ND, vč. objednacích kódů a sestav.
Pokud to někomu pomůže tak rád daruji a pošlu na úschovnu, kde si to může vyzvednout.
můj mail je nahoře,
Jirka autor recenze
07.02.2009 | 15:16:41 | Reagovat
Ahoj Jirko
Zajímalo by mne, co to tam ti kluci japonský dávaj za motor, čí to je? 2.7 se dávali myslím i do Hyundaiů. Jen by mne zajímalo od kterého koncernu je to motor. Máme ve firmě 2.0i a je slabej jak čajíček.většina kopců v zimě raději s redukcí, jinak se jezdí do kopců na jedničku, dvojka ani náhodou.
Jó, měl to být diesel, já to říkal. 1.9 D by stačila,ale taková pohonná jednotka pěti či šesti válcová 2.4.D nebo 2.7D by byla příjemná chuťovka. Škoda , že to do toho nemontujou.
07.01.2009 | 21:58:54 | pitrs40 Reagovat