Rok výroby:1997Typ motoru:1100Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:2. 1. 2011
Ahoj "Tavrijáci"! Chtěl bych se s vámi podělit o mé útrapy s tímto autíčkem.Koupil jsem ho již ojeté myslím že v r.2004 (omlouvám se za nepřesnosti ale je to již několik let nazpět) stálo mě tehdy 20000 tis. v té době stával ojetý favorit okolo 60-80 tis. tak že si myslím že to byla super cena. Co se týče jízdních vlastností hodnotil bych průměrně,spotřeba- ta mě příjemně překvapila v průměru 6,5 litrů na Ruský auto to je dost dobrý. No a to by k kladům bylo asi vše. A potom nastává ta klasika co asi všichni znáte- přední blatníky-ta výstuha tam prohnila díra,termostat -použil jsem z žigulíka,ovládání topení -ten plastový kohout to byla katastrofa,přední tlumiče-ta cena myslím že asi 2600 za kus,uchycení čepů-kdo to vymyslel na šroub? musel jsem vyměnit celý náboj kola protože se to vyčvachtalo, kola uááááá tak to byla šílenost -jenom těch problémů s jejich vyvážením,při návštěvě pneuservisu kde toto auto neznali to byla docela sranda.....tenkrát mi moc do smíchu nebylo.....a spousta dalších a dalších závad bylo by to fakt na dlouho. Ovšem megaprůser tohoto auta byl katalyzátor -ne fyzicky protože tam žádný nebyl ale papírově.Totiž v techničáku .....alespoň v tom mém......bylo uvedeno katalyzátor (S1) což značí řízený! .Výsledek tohoto "paskvilu" byl ten,že mě vyhodily z několika emisí protože na tohle auto neměli hodnoty.Tak že jsem jezdil , ukecával ,uplácel a to mě fakt nebavilo. Tak že shrnuto - cena auta 20000,cena náhradních dílů +nějaká práce dalších 20000 a pryč s tím po třech letech za 16000. A na závěr - tohle vozítko může vlastnit jen "zapálený fanda" do takových strojů a nebo nervově silný člověk, kdo není ani jedním z nich tomu doporučuji se toho zbavit.
netušil jsem, že se to tu dalo koupit ještě v 97... Každopádně pamatuju v 93, když otec sháněl nový auto, tak v našem okresním městě se prodávaly Tavrije hnedle vedle dealera škodovky. Stála tuším 110 tisíc, což nebylo moc, protože fáčko v tý době začínalo někde přes 140 a to už byl na tu dobu ohromnej rozdíl - v tý době ještě tisíc korun mělo nějakou hodnotu. Vím, že tátovi se to auto ohromně líbilo a dalo mi hodně práce ho přemluvit, aby to nebral. Pamatuju si z návštěvy té prodejny taky to, že byl o to auto docela zájem byť v tu chvíli byla na výběr pouze okrová a červená barva. Nějakej důchodce co to tam kupoval obcházel auto a pokazoval na různé a četné vady laku a licitoval o ceně - to auto si odvážel za 95 tisíc!!!Po okrese jich jezdilo hodně a poměrně rychle mizely, naposled jsem to viděl na silnici někdy předloni a vím, že ty auta šíleným způsobem hnily. Ty atypický ráfky měly všechny Záporožce, nebo ne?
Komentáře uživatelů k recenzi Tavria
He he, taky tu dobu pamatuju. K dealerovi přišel nějakej týpek (asi překupník) a poručil si: "Deset Tavrií a jedno kafe".
04.01.2011 | 20:53:55 | Reagovat
netušil jsem, že se to tu dalo koupit ještě v 97... Každopádně pamatuju v 93, když otec sháněl nový auto, tak v našem okresním městě se prodávaly Tavrije hnedle vedle dealera škodovky. Stála tuším 110 tisíc, což nebylo moc, protože fáčko v tý době začínalo někde přes 140 a to už byl na tu dobu ohromnej rozdíl - v tý době ještě tisíc korun mělo nějakou hodnotu. Vím, že tátovi se to auto ohromně líbilo a dalo mi hodně práce ho přemluvit, aby to nebral. Pamatuju si z návštěvy té prodejny taky to, že byl o to auto docela zájem byť v tu chvíli byla na výběr pouze okrová a červená barva. Nějakej důchodce co to tam kupoval obcházel auto a pokazoval na různé a četné vady laku a licitoval o ceně - to auto si odvážel za 95 tisíc!!!Po okrese jich jezdilo hodně a poměrně rychle mizely, naposled jsem to viděl na silnici někdy předloni a vím, že ty auta šíleným způsobem hnily. Ty atypický ráfky měly všechny Záporožce, nebo ne?
04.01.2011 | 20:07:20 | rolf fuchs Reagovat