Rok výroby:1993Typ motoru:1097Stav km při koupi:60 000 kmStav km nyní:88 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?8 letPrůměrná spotřeba:6.5 l/100 kmVloženo:10. 10. 2009
Než jsem poznal jaké má mouchy, tak jsem občas nadával, ale většina problému byla běžné. Až na startér, plovák karburátoru a spodí čepy, které jsou největší slabinou. Mám jej už 8 let a že je to sovětská výroba u které nejvíc rostu, ale český obyčejný člověk, co nadělá.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je to mé první, tak jsem vychytával vady, jako topení, volnoběh atd. Kolísání otáček, byl taky problém, ale výměna startovací cívky a elektromagnetu volnoběhu, výměna káblů ke svíčkám a je po problému. Náhradní díly mají na Severní Moravě, adresy obou prodejců mám, jsou to velkosklady, takže žádné horentní sumy i dodací doba je dobrá, však taky v dnešní době aby ne. Jediné slabé místo jsou spodní čepy, nebo špatné komunikace (?), přinejlepší vůli každých 18 měsíců měním. Už mě stálo dost pěněz, ale na to odkud pochází, šlape jako hodinky, nejraději má, stejně zimu. Když je člověk trochu kovář, trochu inženýr a hlavně kutil, tak nevydím žádný větší problém, protože je to kovářská výroba. Ale jediný zásadní propad byl u startéru, napřed jedna část a tak jsem musel koupit celý startér, už mě nebavilo stále mlátit kladivem do spouštěče.
Problém je v tom, že ani východní němci, ani rusové, poláci či rumuni neuměli vyrobit jakostní ocel. Proto ty jejich díly byly jako z tvarohu. Ocel jsme uměli my, (Poldi Kladno, Vítkovice a další firmy, které zkurvenci po revoluci vytunelovali a zahubili), ale šla na export na západ. Mít to dnes, jsme ocelářská velmoc. Díky OF a ODS jsme hovno.
Přečetl jsem si tuhle recenzi z nostalgie a mohu se k těm nářkům klidně přidat.Měl jsem takové problémy s dalším socialistickým výdobytkem a to s Oltcitem. Během záruky mi pan Láník v Lukách and Jihlavou často ani nechtěl věřit, když jsem po třech nedělích po kompletní výměně přijel znovu, že to bouchá.... a znovu...a znovu..a znovu....
Ty spodní čepy budou vyráběny ze špatného materiálu. Měl jsem stejný problém u nejmenovaného auta před 20 lety. Nakonec jsem si je nechal vyrobit od známého soustružníka z kvalitního materiálu, a byl klid.
Za 8 let najeto 28.000 km (takže 3.500 km ročně) a na autě se posralo snad všechno možný i nemožný. Při takovym nájezdu bych pochopil, že odejde akumulátor.
Komentáře uživatelů k recenzi Tavria
Tavrija 1.1 37kw
Scháním na tavriji náhradní díly spojku a díly rízení a brzdy prosim o nějakou stránku kde to seženu děkuju :-) kdyžtak email hradecky27@seznam.cz
19.08.2014 | 13:20:29 | Hradecky | 77.104.214.* Reagovat
Problém je v tom, že ani východní němci, ani rusové, poláci či rumuni neuměli vyrobit jakostní ocel. Proto ty jejich díly byly jako z tvarohu. Ocel jsme uměli my, (Poldi Kladno, Vítkovice a další firmy, které zkurvenci po revoluci vytunelovali a zahubili), ale šla na export na západ. Mít to dnes, jsme ocelářská velmoc. Díky OF a ODS jsme hovno.
26.10.2009 | 20:59:40 | Reagovat
Soudruzi to asi dělali nějak špatně.
Přečetl jsem si tuhle recenzi z nostalgie a mohu se k těm nářkům klidně přidat.Měl jsem takové problémy s dalším socialistickým výdobytkem a to s Oltcitem. Během záruky mi pan Láník v Lukách and Jihlavou často ani nechtěl věřit, když jsem po třech nedělích po kompletní výměně přijel znovu, že to bouchá.... a znovu...a znovu..a znovu....
26.10.2009 | 20:10:55 | Helmut Reagovat
Ty spodní čepy budou vyráběny ze špatného materiálu. Měl jsem stejný problém u nejmenovaného auta před 20 lety. Nakonec jsem si je nechal vyrobit od známého soustružníka z kvalitního materiálu, a byl klid.
15.10.2009 | 06:28:52 | Reagovat
ukrajinskej střep
Za 8 let najeto 28.000 km (takže 3.500 km ročně) a na autě se posralo snad všechno možný i nemožný. Při takovym nájezdu bych pochopil, že odejde akumulátor.
14.10.2009 | 22:55:08 | Reagovat