Recenze Tavria ZAZ 110206 tavria 110206
“dobré”

Autor recenze: šeba (35 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1993 Typ motoru:1097 Stav km při koupi:60 000 km Stav km nyní:88 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 8 let Průměrná spotřeba: 6.5 l/100 km Vloženo: 10. 10. 2009

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 3.0

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

4
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

2
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Než jsem poznal jaké má mouchy, tak jsem občas nadával, ale většina problému byla běžné. Až na startér, plovák karburátoru a spodí čepy, které jsou největší slabinou. Mám jej už 8 let a že je to sovětská výroba u které nejvíc rostu, ale český obyčejný člověk, co nadělá.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto je to mé první, tak jsem vychytával vady, jako topení, volnoběh atd. Kolísání otáček, byl taky problém, ale výměna startovací cívky a elektromagnetu volnoběhu, výměna káblů ke svíčkám a je po problému. Náhradní díly mají na Severní Moravě, adresy obou prodejců mám, jsou to velkosklady, takže žádné horentní sumy i dodací doba je dobrá, však taky v dnešní době aby ne. Jediné slabé místo jsou spodní čepy, nebo špatné komunikace (?), přinejlepší vůli každých 18 měsíců měním. Už mě stálo dost pěněz, ale na to odkud pochází, šlape jako hodinky, nejraději má, stejně zimu. Když je člověk trochu kovář, trochu inženýr a hlavně kutil, tak nevydím žádný větší problém, protože je to kovářská výroba. Ale jediný zásadní propad byl u startéru, napřed jedna část a tak jsem musel koupit celý startér, už mě nebavilo stále mlátit kladivem do spouštěče.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Tavria

Vložit komentář

Tavrija 1.1 37kw

Scháním na tavriji náhradní díly spojku a díly rízení a brzdy prosim o nějakou stránku kde to seženu děkuju :-) kdyžtak email hradecky27@seznam.cz

19.08.2014 | 13:20:29 | Hradecky  | 77.104.214.* Reagovat

Problém je v tom, že ani východní němci, ani rusové, poláci či rumuni neuměli vyrobit jakostní ocel. Proto ty jejich díly byly jako z tvarohu. Ocel jsme uměli my, (Poldi Kladno, Vítkovice a další firmy, které zkurvenci po revoluci vytunelovali a zahubili), ale šla na export na západ. Mít to dnes, jsme ocelářská velmoc. Díky OF a ODS jsme hovno.

26.10.2009 | 20:59:40 |  Reagovat

Soudruzi to asi dělali nějak špatně.

Přečetl jsem si tuhle recenzi z nostalgie a mohu se k těm nářkům klidně přidat.Měl jsem takové problémy s dalším socialistickým výdobytkem a to s Oltcitem. Během záruky mi pan Láník v Lukách and Jihlavou často ani nechtěl věřit, když jsem po třech nedělích po kompletní výměně přijel znovu, že to bouchá.... a znovu...a znovu..a znovu....

26.10.2009 | 20:10:55 | Helmut Reagovat

Ty spodní čepy budou vyráběny ze špatného materiálu. Měl jsem stejný problém u nejmenovaného auta před 20 lety. Nakonec jsem si je nechal vyrobit od známého soustružníka z kvalitního materiálu, a byl klid.

15.10.2009 | 06:28:52 |  Reagovat

ukrajinskej střep

Za 8 let najeto 28.000 km (takže 3.500 km ročně) a na autě se posralo snad všechno možný i nemožný. Při takovym nájezdu bych pochopil, že odejde akumulátor.

14.10.2009 | 22:55:08 |  Reagovat