Rok výroby:2008Typ motoru:1,4 benzínStav km při koupi:10 kmStav km nyní:3 400 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 měsícePalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:6. 6. 2008
Od kúpy sa prejavovalo pri brzdení pískanie bŕzd. Po dohode so servisom mi vymenili predné brzdové segmenty a problém bol vyriešený.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Veľmi dobré auto. Skvelé vlastnosti. Pohodlné aj pre vyšších ľudí, tiché a úsporné. Pri pokojnom režime jazdy a sledovania funkcionality shift nie je problém jazdiť na úrovni 5 l / 100 km.
Trochu horšie sa s ním cúva pre vysoko položené zadné okno a široké zadné stĺpiky ale výrazne pomáhajú cúvacie senzory. Auto má predvídateľné jazdné vlastnosti, dobre drží zvolenú stopu, je ľahko ovládateľné. Mám v ňom pocit bezpečia kvoli vysokému posedu a celkovej robustnosti karosérie.
Pohodlné pruženie a kultivovanosť motora ma vedú k pokojnej a vyváženej jazde bez zbytočného riskovania. Môžem ho každému odporúčať.
Auris má najazdené 72 tis. km a vyskytla sa prvá vážnejšia porucha - únik chladiacej kvapaliny z vodného čerpadla. Som z toho trochu prekvapený, ale v autorizovanom servise zjavne neboli. Ich reakcia bola taká, akoby sa jednalo o celkom bežnú poruchu. Údajne to spôsobuje uhlíkové tesnenie hriadele čerpadla. Pravdaže sa musí vymeniť celá súčiastka a v Autocentre Nitra stojí 130.- EUR bez práce. Našiel som si úplný ekvivalent v Autoprime na Pražskej ulici v Nitre za 58.- EUR. Obchodná marža značkového servisu je vysoká.
No chlope, skor zalezi ako jazdis a ake palivo (kvalita) tam tecie, ze ... riadiaca jednotka prisposobuje ciastocne spalovanie roznym podmienkam. Palivo, zataz, teplota vzduchu atd. Ak to "tlacis na doraz", tak to tvoje bude zivsie ako dochodcove.
No chlope, skor zalezi ako jazdis a ake palivo (kvalita) tam tecie, ze ... riadiaca jednotka prisposobuje ciastocne spalovanie roznym podmienkam. Palivo, zataz, teplota vzduchu atd. Ak to "tlacis na doraz", tak to tvoje bude zivsie ako dochodcove.
mám už najazdených 54.tis km a až teraz mi začali pískať brzdy, takže to je asi jediná chyba čo sa mi doposiaľ stala. keď som ho kupoval v toyote tak mi jeden servisman poradil, ze ked s nim vyjdem von tak si mam vybrat len jeden druh cerpacej stanice, tak som si vybral Shell a od 0 km do auta lejem iba Vpower95, ja v podstate rozdiel nevidim, ale kamarat, ktorý ma navlas rovnake auto neveril vlastnym ociam, zevraj je moje zivsie, ostrejsie, rychlejsie no nevedel si ho vynachvalit, ze on tankuje hocikde a na hociakej pumpe a ze sa mu javi lenivsie auto, takze taka skusenost s Aurisom
S autem jsem zatím velmi spokojený.Mám nejeto 13000km,a manželka má stejný model najeto 20000km.Žádné pískání brzd.Motor je tichý 5,6l spotřeba.Vlastnil jsem už 6 různých značek pokaždé nové.ALe u všech při prvních 3-4tkm jsme řešili reklamace a různé závady.U toyoty auris zatím žádné.
Raději C4 tak to teda bych nesouhlasil. Mám Aurise 4 měsíce najeto 18 000 Km porovnával jsem si ho s C4. Známý má C4 a neměnil bych ani náhodou. Jedna z věcí která by mi u C4 oproti Aurisu vadila je to že C4 je nižší a méně bezpečný. Ale uznávám je to o pocitech. Funkce shift je dle mého názoru úplně na nic,ale to je asi proto že ji nepoužívám a nepotřebuju ji. Kolikrát se mi stane že jedu a šipka se ani nerosvítí takže asi řadím dobře nevím . Ale je to možná tím že jezdím aktivně 16 let a posledních 8 let najedu tak 40 000Km ročně. Aurise bych neměnil je to super auto, nejlepší jaké sem kdy měl.
Funkcionalita shift je v Aurise dosť citlivo nastavená. Sníma otáčky motora, expozíciu terénu a charakter jazdy. Napr. ak ideš do svahu 60 km / h pri zaradenej päťke a zdá sa ti to pomaly, preradíš na štvorku, tak si shift zakrátko pýta nazad päťku. Ale ak ideš na päťke hore tým istým svahom 100 km / h a len mierne klesnú otáčky, tak si sám vypýta štvorku.
Výbavu mám Terra Cool a urban packet.
Porovnávať Hyundai Accent a Toyotu Auris nie je vhodné. Obe majú spoločné len to, že sú dopravné prostriedky. Auris je podstatne vyspelejšie, prepracovanejšie, pohodlnejšie, dynamickejšie, bezpečnejšie a úspornejšie vozidlo. Jednoducho posun vo všetkých smeroch.
Ahoj, toyota udělala akci na aurise tak se o něj začínám zajímat. Zajímá mě jak funguje ona funkce shift? Je to tak, že to napovídá různě v závislosti na terénu či zatížení auta nebo je to vždycky při stejných otáčkách a vedlejší vlivy tomu jsou šumák? Možná jsem to přehlédl - jakou máš výbavu? No a poslední otázka accenta jednoho znám - mohl by ses rozepsat o rozdílech - co je lepší a co horši? Díkes
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Auris
porucha Auris
Auris má najazdené 72 tis. km a vyskytla sa prvá vážnejšia porucha - únik chladiacej kvapaliny z vodného čerpadla. Som z toho trochu prekvapený, ale v autorizovanom servise zjavne neboli. Ich reakcia bola taká, akoby sa jednalo o celkom bežnú poruchu. Údajne to spôsobuje uhlíkové tesnenie hriadele čerpadla. Pravdaže sa musí vymeniť celá súčiastka a v Autocentre Nitra stojí 130.- EUR bez práce. Našiel som si úplný ekvivalent v Autoprime na Pražskej ulici v Nitre za 58.- EUR. Obchodná marža značkového servisu je vysoká.
02.10.2012 | 14:53:47 | Dodo | 87.197.98.* Reagovat
RE: porucha Auris
mam najazdene 53 tis a problem s prevodovkou nafunguje preradovanie stupnov
22.11.2012 | 20:19:34 | pajo | 176.101.176.* Reagovat
trapi sa/netrapi sa :-)
noo ak mi stači thalia 1.4 a 130km/hod tak MUSI aj auris 1.33 :-)
31.01.2011 | 12:15:12 | ivan Reagovat
JPSru
Auris 1,33 zažihový........chlapi,ten motorček sa v tom aute trapi,keď tak 1,6..
19.01.2011 | 11:59:13 | Reagovat
"Zivsie auto"
No chlope, skor zalezi ako jazdis a ake palivo (kvalita) tam tecie, ze ... riadiaca jednotka prisposobuje ciastocne spalovanie roznym podmienkam. Palivo, zataz, teplota vzduchu atd. Ak to "tlacis na doraz", tak to tvoje bude zivsie ako dochodcove.
04.05.2009 | 18:09:36 | MickeyMon Reagovat
"Zivsie auto"
No chlope, skor zalezi ako jazdis a ake palivo (kvalita) tam tecie, ze ... riadiaca jednotka prisposobuje ciastocne spalovanie roznym podmienkam. Palivo, zataz, teplota vzduchu atd. Ak to "tlacis na doraz", tak to tvoje bude zivsie ako dochodcove.
04.05.2009 | 18:09:28 | MickeyMon Reagovat
AUris 1.6 Sol +
mám už najazdených 54.tis km a až teraz mi začali pískať brzdy, takže to je asi jediná chyba čo sa mi doposiaľ stala. keď som ho kupoval v toyote tak mi jeden servisman poradil, ze ked s nim vyjdem von tak si mam vybrat len jeden druh cerpacej stanice, tak som si vybral Shell a od 0 km do auta lejem iba Vpower95, ja v podstate rozdiel nevidim, ale kamarat, ktorý ma navlas rovnake auto neveril vlastnym ociam, zevraj je moje zivsie, ostrejsie, rychlejsie no nevedel si ho vynachvalit, ze on tankuje hocikde a na hociakej pumpe a ze sa mu javi lenivsie auto, takze taka skusenost s Aurisom
04.05.2009 | 16:57:16 | Reagovat
Auris 2,0 D4D
S autem jsem zatím velmi spokojený.Mám nejeto 13000km,a manželka má stejný model najeto 20000km.Žádné pískání brzd.Motor je tichý 5,6l spotřeba.Vlastnil jsem už 6 různých značek pokaždé nové.ALe u všech při prvních 3-4tkm jsme řešili reklamace a různé závady.U toyoty auris zatím žádné.
18.04.2009 | 16:11:52 | LAKY Reagovat
Auris nebo Citroen C4 ?
Raději C4 tak to teda bych nesouhlasil. Mám Aurise 4 měsíce najeto 18 000 Km porovnával jsem si ho s C4. Známý má C4 a neměnil bych ani náhodou. Jedna z věcí která by mi u C4 oproti Aurisu vadila je to že C4 je nižší a méně bezpečný. Ale uznávám je to o pocitech. Funkce shift je dle mého názoru úplně na nic,ale to je asi proto že ji nepoužívám a nepotřebuju ji. Kolikrát se mi stane že jedu a šipka se ani nerosvítí takže asi řadím dobře nevím . Ale je to možná tím že jezdím aktivně 16 let a posledních 8 let najedu tak 40 000Km ročně. Aurise bych neměnil je to super auto, nejlepší jaké sem kdy měl.
21.11.2008 | 17:21:37 | Galad Reagovat
radšej Citroen C4
26.10.2008 | 00:32:20 | Angel_M Reagovat
Funkcionalita shift je v Aurise dosť citlivo nastavená. Sníma otáčky motora, expozíciu terénu a charakter jazdy. Napr. ak ideš do svahu 60 km / h pri zaradenej päťke a zdá sa ti to pomaly, preradíš na štvorku, tak si shift zakrátko pýta nazad päťku. Ale ak ideš na päťke hore tým istým svahom 100 km / h a len mierne klesnú otáčky, tak si sám vypýta štvorku.
Výbavu mám Terra Cool a urban packet.
Porovnávať Hyundai Accent a Toyotu Auris nie je vhodné. Obe majú spoločné len to, že sú dopravné prostriedky. Auris je podstatne vyspelejšie, prepracovanejšie, pohodlnejšie, dynamickejšie, bezpečnejšie a úspornejšie vozidlo. Jednoducho posun vo všetkých smeroch.
17.09.2008 | 16:19:42 | Reagovat
Fce shift
Ahoj, toyota udělala akci na aurise tak se o něj začínám zajímat. Zajímá mě jak funguje ona funkce shift? Je to tak, že to napovídá různě v závislosti na terénu či zatížení auta nebo je to vždycky při stejných otáčkách a vedlejší vlivy tomu jsou šumák? Možná jsem to přehlédl - jakou máš výbavu? No a poslední otázka accenta jednoho znám - mohl by ses rozepsat o rozdílech - co je lepší a co horši? Díkes
07.09.2008 | 22:53:40 | psion Reagovat